mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Laihduttaa
Painoa lähti yhteensä n. 20 kg noin 30 kk aikana (n 2,5v) joten vaalla tuli käytyä yhteensä n 60 kertaa. Selkääni sain arvioni mukaan 12-15 kertaa eli joka kerta kun paino ei ollutkaan pudonnut eli oli pysynyt samana taikka tullut lisää. Alussa selkäsaunat olivat jonkin verran kovempia vai tuntuiko vain siltä. Viimeiset selkäsaunani sain Joulun alla sunnuntaina sekä Loppiaisena - kiitos herkkujen

Rami -64
Millä sait selkääsi? Jouduitko itse tuomaan piiskan vai oliko se valmiina odottamassa? Onko hyvä vaihtoehto painonvartijoille? Hyvältä tuo kuvauksesi ainakin vaikuttaa.

punapylly
Minulla on kokemusta kurista ja kurittomuudesta. Isä ei hyväksynyt kuritusta, kuoli, kun oli 10-vuotias. Kuri muuttui, äiti rupesi ottamaan vahingon takaisin. Hänhän oli jo monta kertaa sanonut, että minut pitäisi piiskata kunnolla. Sainkin sitten kaikki saamatta jääneet selkäsaunat korkojen kanssa. Isän parikymppinen siskontyttö oli meillä aluksi pari vuotta kotiapulaisena. Heti kättelyssä hänet määrättiin auttamaan minun kasvatuksessa. Ohjeeksi annettiin minun kuullen "vitsaa ei pidä säästää". 60- luvulla se ei ollut ainutlaatuista. Tiesin, ainakin yhden kaverin, jonka kotona sanonta "kotiapulaisen tehtäviin kuuluu piiskata matot ja lapset" ei ollut mikään vitsi. Ei ollut hänelle mitenkään vastenmielinen tehtävä! Melkein alussa hän kokeili sitä äidin ollessa jossakin (melko kevyesti). Olin jo siksi hyvin koulutettu, että en uskaltanut panna vastaan. Kun äiti tuli kotiin, valitin hänelle, että Leena (nimi muutettu) oli piiskannut minut aivan syyttä, mikä muistaakseni pitikin paikkansa. Leena selitti, että olin riehunut niin pahasti, että hän ei mitenkään muuten ollut saanut minua asettumaan. Yritin väittää vastaan, mutta äiti komensi "suu kiinni ja housut alas!" (Vitsa oli jo valmiina seinällä.) Vastaansanominen ja hidastelu olisi vain pahentanut asiaa. Leenan nähden alkoi kunnon piiskaus. Kun olin vielä äidin polvella, hän käski minun pyytää Leenalta anteeksi. Anteeksipyyntö ei tullut tarpeeksi nopeasti, ja koivuvitsa alkoi uudestaan tanssia takamuksillani. Sen jälkeen Leenalla ei ollut kurinpito-ongelmia! Jos en totellut, sain kuulla tutun komennon, laskin kiltisti housut polviin ja menin hänen polvilleen ottamaan "hyvin ansaitsemani" rangaistuksen.
Varmaan moni olisi sellaisesta kasvetuksesta olisi katkera, mutta olen oppinut ottamaan asian huumorin kannalta, olemme Leenan kanssa monesti muistelleet naureskellen minun häneltä saamaansa koulutusta. Ja kerran, ollessani melkein 15-vuotias (sain vielä äidiltä välillä risua), "verestimme vanhoja muistoja". Juttu alkoi leikinlaskuna, mutta lopulta löysin itseni hänen polviltaan tutussa asennossa ja maljakossa olleille pajunoksille löytyi käyttöä.

"Kirsikka"
Olen lukenut näitä juttuja täällä useamman kerran. Jokin piiskaamisessa kiinnostaa. Olen aikuinen nainen ja piiskaa en ole saanut lapsenakaan. Joskus mietin millainen kokemus olisi saada selkäsauna. Voisiko siitä todellakin pitää, vai riittääkö pelkkä fantasia. Laihduttamiseen voisi olla tehokas keino:). Muutaman kilon pudotus varmaan onnistuisi minultakin tällä keinolla.

Spankingman
Joskus fantasia saattaa olla jopa kiihottavampi, mutta jos et koskaan saanut selkäsaunaa kehotan ja vaadin sellaisen ottamaan vastaan:) Itse tietenkin osaan antaa tuhmalle tytölle kunnon selkäsaunan joten jos kiinnostaa niin annan meilini. ps. selkäsauna on todella tehokas keino opiskelumotivaation tai esim. laihdutuksen hakuun.

t

Laihduttaja
Kyllä se oli joka kerta sellainen perinteinen koivusta taikka pajupensaasta taitettu vitsa, joka odotti siellä makkarin kaapin päällä eli emäntä oli hakenut sen aina valmiiksi. Ei siinä mitään kaloreita taikka pisteitä laskettu, kuin arka takapuoli muistutti tarvitsenko todellakin sen makkarapaketin. Ja monesti se jäikin odottamaan seuraavaa asiakasta. Eli kyllä tehosi eikä siitä koitunut mitään liittymis- tai viikkomaksuja

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja "Kirsikka":
Olen lukenut näitä juttuja täällä useamman kerran. Jokin piiskaamisessa kiinnostaa. Olen aikuinen nainen ja piiskaa en ole saanut lapsenakaan. Joskus mietin millainen kokemus olisi saada selkäsauna. Voisiko siitä todellakin pitää, vai riittääkö pelkkä fantasia. Laihduttamiseen voisi olla tehokas keino:). Muutaman kilon pudotus varmaan onnistuisi minultakin tällä keinolla.
Onko sinä Kirsikka vapaa tai varattu nainen?Kyllä minä voin annaa sinulle piiskaa vaikka itse haluan saada piiskaa!
Ehkä me voimme vuorotellen esittää ankara isä tai äiti?

mies ja +40 (kuten tavallista, mikä meitä vaivaa?)
Alkuperäinen kirjoittaja "Kirsikka":
Hassua, olen miettinyt aivan päinvastaista. Millainen kokemus olisi antaa piiskaa, vai onko parempi pitää fantasiana? Ei sekään ole selvää. Totuus lienee, että riippuu henkilöstä. Onhan tässä kuitenkin kyse aika herkästä ja yksityisestä jutusta, joka on monesta syystä vielä vaikeampi kuin seksi, tai "tavallinen seksi".

Mattimeikäläinen
Kysymys siitä, oliko Man-saaren lainsäädännön mukaisesti
15-vuotiaalle langetettu ruumiillinen rangaistus epäinhimillinen
tai halventava rangaistus.

TOSISEIKAT: Tyrer (T) oli 15-vuotias koululainen, kun hänet maaliskuussa
1971 tuomittiin Man-saaren nuorisotuomioistuimessa pahoinpitelystä.
Rangaistuksena oli Man-saaren lainsäädännön mukaisesti
kolme iskua koivuraipalla paljaille pakaroille. Rangaistus pantiin
täytäntöön siten, että kaksi poliisia piteli tuomittua kolmannen
lyödessä tätä. Lääkäri ja tuomitun isä olivat läsnä rangaistuksen
täytäntöönpanotilanteessa. T:n takamus turposi ja oli arka
puolitoista viikkoa rangaistuksen täytäntöönpanon jälkeen.

VALITUS: Tyrer valitti EIK:lle 21.9.1972 väittäen hänen
kohdistetun ruumiillisen rangaistuksen olleen epäinhimillinen ja
halventava rangaistus ja täten loukanneen EIS 3 artiklaa.

TUOMIO: EIT:n mukaan EIS on elävä asiakirja, jota on tulkittava
nykypäivän olosuhteiden valossa. EIT viittasi päätöstä
tehdessään ruumiillisten rangaistusten käytön historiaan
Euroopan neuvoston jäsenmaissa ja näissä maissa vallitseviin
kriminaalipoliittisiin standardeihin. EIT:n mukaan Man-saarella
oli jääty tästä yleiseurooppalaisesta kehityksestä jälkeen.

EIT kiinnitti päätöstä tehdessään huomiota tapauksesta
ilmenevään väkivallan institutionalisoituneeseen luonteeseen.
EIT:n mukaan rangaistuksen täytäntöönpanon ei tarvitse tapahtua
julkisesti ollakseen halventava: riittävää voi olla että
henkilöä nöyryytetään hänen omissa silmissään. EIT:n mukaan EIS
3 artiklan tarkoitus on suojella yksilön ihmisarvoa ja fyysistä
integriteettiä. EIT katsoi, että Man-saaren lainsäädännön mukaan
15-vuotiaalle langetettu ruumiillinen rangaistus ei yltänyt
kidutuksen eikä epäinhimillisen rangaistuksen asteelle mutta oli
halventava rangaistus. EIT päätti äänin 6-1, että tapauksessa
oli loukattu EIS 3 artiklaa.

farkkupoika
Tuosta sinun tarinastasta, on kylläkin aikaa. Mitä sillä haluat tuoda esille. Laitos/yhteiskunta Piiskan. Vai etkö muuta keksinyt.
Näinhän on että Lapsien yli 18 vuotiaiden piiskauksesta näissä yleensä on kyse.

ml-56
Tuo Mattimeikäläisen kirjoitus osui hieman ohi tämän saitin aiheesta tai ainakin sen "hengestä". Luettuani sen, tuli mieleeni että vastaavilla tapahtumilla myös Suomessa taitaisi olla tilausta. Lehdistö jatkuvasti uutisoi tapauksista, joissa noin ripari-ikäiset nuoret - niin pojat kuin tytötkin - ryöstelevät ja potkivat mummuja tai heitä nuorempia koululaisia. Ilman mitään syytä eli siis huvin vuoksi. Siinä olisi selkäsauna paikallaan - omasta mielestäni

Rami -64
Alkuperäinen kirjoittaja ml-56:
Tuo Mattimeikäläisen kirjoitus osui hieman ohi tämän saitin aiheesta tai ainakin sen "hengestä". Luettuani sen, tuli mieleeni että vastaavilla tapahtumilla myös Suomessa taitaisi olla tilausta. Lehdistö jatkuvasti uutisoi tapauksista, joissa noin ripari-ikäiset nuoret - niin pojat kuin tytötkin - ryöstelevät ja potkivat mummuja tai heitä nuorempia koululaisia. Ilman mitään syytä eli siis huvin vuoksi. Siinä olisi selkäsauna paikallaan - omasta mielestäni
Ehkä kirjoitus meni vähän "vierestä".
Olisi kyllä ihan mielenkiintoinen ajatus, että vaikka sakot voisi vaihtaa piiskarangaistukseen. Miehille piiskaa antaisi nainen ja olisi naisvalvoja katsomassa. Naisille piiskaa antaisi mies ja mies olisi valvolmassa. Tällöin siis häpeä olisi molemmilla suurempi. Eipähän enää kenenkään tarvitisi harmitella isoja sakkoja. Onko kannatusta?

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja Rami -64:
Alkuperäinen kirjoittaja ml-56:
Ehkä kirjoitus meni vähän "vierestä".
Olisi kyllä ihan mielenkiintoinen ajatus, että vaikka sakot voisi vaihtaa piiskarangaistukseen. Miehille piiskaa antaisi nainen ja olisi naisvalvoja katsomassa. Naisille piiskaa antaisi mies ja mies olisi valvolmassa. Tällöin siis häpeä olisi molemmilla suurempi. Eipähän enää kenenkään tarvitisi harmitella isoja sakkoja. Onko kannatusta?
Mutta valtio saisi silloin vähemmän rahaa ja minä saisin mielummin naiselta piiskaa,siis olis minulle isompi rangaistus saada mieheltä piiskaa.Minä hävitän melkein enemmin näyttää minun pieni penis miehelle saunassa kuin naisille

Teemu88
Löysin tämän palstan googlettamalla ’selkäsauna’. Ja onkin ensimmäinen kerta, kun löydän suomenkielistä tarinaa aiheesta, joka on seurannut minua koko pienen ikäni (täytän 20v maaliskuussa).

Kouluun mentyäni ystävystyin vilkkaan, johonkin uskonnolliseen lahkoon kuuluvan perheen pojan Joonaksen kanssa. Kun olimme ensimmäistä kertaa uimahallissa koulun kanssa, huomasin viereiseen pukukaappiin riisuutuvan Joonaksen takapuolessa punertavia remmin jälkiä. Ne kiinnostivat minua niin vastustamattomasti, että oli aivan pakko kysyä Joonakselta niistä kotimatkalla. Hän katsoi minua kuin hölmöä:
- Kai ny on, ku oon saanu remmiä!

Joonas oli avoin luonne, ja melkein ilman kysymistä hän kertoi yksityiskohtaisesti, miten heidän perheessään kurinpito tapahtuu. Selkään tulee, tai oikeastaan pyllylle, hän sanoi. Siksi selkäsaunoja kutsuttiin heidän kotonaan pylläreiksi. Pienenä saa risua ja koululaisena alkaa saada remmiä. Jäljet olivat peräisin Joonaksen ensimmäisestä remmipylläristä. Elettiin siis 1990-luvun puoliväliä.

-Sattuukse?, kysyin.
- No niin . . . (kuiskaten) perkelesti!
- Itkitkö?
- En vaan huusin niin kovaa ku pystyin!

Tämän keskustelun tuoma informaatio kiinnosti minua valtavasti. Kyselin Joonakselta aika ajoin, että onko hän saanut viime aikoina pylläreitä. Lopulta hän tuskastui kysymyksiini ja lupasi kertoa, kun seuraavan kerran on saanut.

Minua alkoi myös kiinnostaa pyllärin saaminen. Ehdotin sitä joskus kymmenvuotiaana rangaistukseksi jostain kolttosestani, mutta vanhemmat vain pyörittelivät päätään ja ihmettelivät, mistä olen moista hölynpölyä saanut päähäni. Meillä asiat ratkastiin keskustelemalla. Oltiin moderni perhe.

Jouduin siis elämään monta vuotta ilman tätä hienoa kokemusta, vain Joonaksen ensikäden pyllärikertomusten varassa, joita onnekseni sentään tapahtui muutaman kerran vuosittain. Kunnes sitten pesäpalloleirillä taivas aukeni.

Olimme matkustaneet vieraaseen kaupunkiin viikoksi koko joukkueen voimin osallistuaksemme sen vuoden epäviralliseen D-juniorien Suomen mestaruusturnaukseen. Olimme menneet seuraan Joonaksen kanssa jo ekan luokan keväällä ja kuuluimme joukkueen parhaimmistoon. Leirillä oli mukana myös Joonaksen isä joukkueen huoltajana.

Leirillä oli otteluiden ja harjoitusten välillä myös vapaa-aikaa, ja saimme olla paljon ihan keskenämme. Niinpä sitten joukossa tyhmyys tiivistyi ja syyllistyimme joukolla myymälävarkauksiin paikallisessa valintamyymälässä, muutamat meistä - minä mukaanlukien - vielä joukkueen edustusasu päällä.

Käry kävi ja valmentaja ilmoitti, että tämän joukkueen leiri loppui tähän: hän ei varasjoukkueen kanssa jatka. Valmentaja poistui ja käski alkaa pakata, lähtö olisi tunnin kuluttua.

Itku kurkussa aloimme pakata, kunnes Joonas joukkueen kapteenina ilmoitti, että ei suostuta tähän. Me ihmettelimme, miten niin ei suostuta. Joonaksella oli ehdotus, että pyydetään anteeksi, palautetaan pöllityt tavarat ja lopuksi pyydetään hänen isäänsä ja valmentajaa antamaan meille selkään.

Useimmat pojista olivat ihan hoomoilasina, että mitä se ’selkään’ tarkoittaa. Joonas selitti tarkasti ja lopetti ehdotuksensa:
- Se sattuu ihan hirveesti, ei pysty oleen itkemättä mutta se on nopeesti ohi eikä kauaa satu ja saadaan ehkä jäädä vielä pelaamaan. Se on meiän ainoo mahollisuus!

Minä olin tietenkin heti valmis kuin lukkari sotaan ja komppasin vahvasti Joonaksen ehdotusta. Pojat hetken epäröivät, mutta kun pari rohkeinta (tai pesäpallohulluinta) suostui, teki ryhmä- ja joukkuepaine tehtävänsä ja kaikki rötöksiin syyllistyneet (yhdeksän kahdestatoista) suostuivat.
Minut lähetettiin kertomaan joukkueemme aikuisille, että meillä olisi ehdotus. Kun tulin miesten kanssa takaisin, koko muu joukkue istui jälleen ringissä odottamassa.

Joonas osoitti, miksi oli joukkueen kapteeni. Hän piti kertakaikkiaan vastustamattoman katumuspuheen. Seisten, kyynelten virratessa pitkin poskia hän vetosi ihmisen - ja varsinkin lapsen - ymmärtämättömyyteen ja ajattelemattomuuteen, vuoden aikana tehtyyn ahkeraan, kovaankin yhteiseen harjoitteluun sekä miehiseen ajatteluun, että virheistä tulee seurata rangaistus, ja ehdotti:
- Me mennään palauttamaan varastetut tavarat ja korvataan ne joita ei voi palauttaa ja pyydetään anteeksi järjestäjiltä ja omalta seuralta. Sitte te annatte meille jokaiselle kunnon selkäsaunan, homma on loppuunkäsitelty ja me jatketaan pelaamista ja voitetaan Suomen mestaruus!

Koko esipuberteettisen sieluni voimalla rakastin tuota poikaa. Aikuiset lähtivät neuvottelemaan ja me istuimme kuin tulisilla hiilillä. Mitä tahansa he päättäisivät, kummassakin vaihtoehdossa oli hyvät puolensa!

Muutamassa minuutissa miehet tulivat takaisin ja ilmoittivat, että ehdotus on hyväksytty, mutta selkäsauna tulee nyt heti alkuun, kun kaikki ovat paikalla. Meidät komennettiin käytävään ja sieltä yksitellen takaisin luokkaan kuritettavaksi.

Joonas meni tietenkin idean isänä ja kapteenina ensimmäisenä. Hetken kuluttua kuulimme oven läpi pistoolinlaukauksia muistuttavia läjähdyksiä, Joonaksen kiljaisuja ja lopulta hänen jatkuvaa, tukahdutettua parkuaan.

Pian äänet vaimenivat. Tiesin että oli minun vuoroni. Perhoset rellestivät mahassa, mehiläiset surisivat päässäni ja tulevan miehuuteni merkki tykytti pystyssä alavatsaani vasten. Joonas tuli silmiään pyyhkien,yhä nyyhkyttäen ja housujaan nostellen käytävään. Minä astuin sisään: tilaisuus, jota olin jo lähes viisi vuotta ja reilut 40% koko iästäni odottanut, oli tapahtuva nyt. Tuntui kuin sielu olisi irronnut ruumiistani, tunsin katselevani tapahtumia luokan katon rajasta.

Kuin unessa kuulin komennot. ”Housut pois jalasta!” Käännyin selin miehiin, vedin verkkarit ja kalsarit yhdellä vedolla nilkkoihin ja potkaisin niiden mukana pelitossutkin jalasta. ”Ota tyynysi mukaan!” Astelin luokan perälle ja sain peitettyä tyynyllä seisokkini kun palasin takaisin. ”Mene pitkällesi maha tätä penkkiä vasten! Kämmenet ja varpaat lattialle. Tyyny pään kohdalle ja naama sitä vasten, ettei parku kuulu koko kaupunkiin!” Asetuin vaadittuun asentoon.

Valmentaja kyykistyi eteeni, näytti pelinjohtajan viuhkasta irrottamaansa kirkkaanpunaista muovilapaa kädessään ja sanoi, että saisin sillä 15 läimäystä takamuksilleni.Tyynyyn saisin kiljua niin paljon kuin haluan. Käsiä en saa viedä eteen enkä muutenkaan liikkua paikaltani ennenkuin saan luvan. Muussa tapauksessa joudun menemään takaisin käytävään jonon perään ja tulemaan vuorollani taas uudestaan.

Nyökkäsin. Valmentaja nousi ja asteli vasemmalle puolelleni. ”Vedä paidanhelmaa ylemmäs!” Sen tehtyäni ja laskettuani kämmenet taas lattiaan valmentaja kysyi olinko valmis. Myönnettyäni pamahti ensimmäinen isku.

Pistoolinlaukaus täytti huoneen. Sekunnin murto-osaa myöhemmin tunsin hirveän, sietämättömän kivun pakaroillani. Haukoin hämmästyksestä henkeä: miten mikään voi sattua noin kamalasti. Samassa uusi laukaus. Uusi kivun räjähdys. Huusin täyttä kurkkua tyynyyni. En ehtinyt edes vetää henkeä, kun kolmas isku läjähti. Minusta tuntui, että tukehdun. Ilma oli lopussa mutta takapuolen kipu pakotti silti yrittämään huutamista. Neljäs lyönti. Tuntui kuin takapuoli olisi tulessa. Sain henkeä ja kiljuin niin kovaa kuin pystyin. Viides lyönti. Vasta viides, kymmenen jäljellä! Pelkasin kuolevani siihen paikkaan. En pysynyt enää laskuissa lyöntien määrästä. Ulvoin ääni käheänä ja yritin keskittyä pysymään asennossa. Jokainen uusi läimäys tuntui edellistä kipeämmältä. Aloin toivoa, että kuolisin. Jossain vaiheessa olin irrottanut varpaat lattiasta ja alkanut potkia jaloillani ilmaan. Valmentaja lopetti lyömisen ja odotti, että lakkaisin sen verran huutamasta, että kuulisin puhetta:”Jalat alas, ei olla vielä valmiit!”

Pelästyin, että joudun kesken käytävään ja asetin varpaani kiltisti lattialle. Kuritus jatkui mutta pieni hengähdystauko oli tehnyt minulle hyvää. Vaikka heti seuraava isku pakotti taas parkumaan suoraan huutoa, kipu ei jotenkin enää tuntunut pahenevan. Pystyin jopa hallitsemaan vartaloani enkä enää potkinut. Makasin vain aloillani kuritukseen alistuneena ja kiljuin keuhkoni tyynylle. Laskin jopa loput läimäykset. Kuusi. Ei tullut enempää.

Sain luvan nousta. Kömmin jaloilleni. Koko kroppani tärisi, perse oli tulikuuma. Kosketus sattui siihen. Pippeli oli kutistunut normaaliakin pienemmäksi.
- Anteeksi ja - kiitos! sanoin miehille, jotka ystävällisesti hymyillen kiittivät puolestaan vastuunkannosta, rohkeudesta ja seurausten hyväksymisestä. Ja käskivät viedä tyynyn takaisin.

Heitin tyynyn paikalleni, haparoin housuni lattialta enkä ollut saada niitä jalkaan. Lopulta hivutin ne polttavan takapuoleni peitoksi ja painuin käytävään. Samalla oven avauksella seuraava poika astui kohti kohtaloaan. Joonas nojaili virne naamallaan seinään vähän taaempana.
- No tekikö gutaa? hän uteli.

Sanaakaan sanomatta halasin häntä, kunnes luokasta kuuluva läiske ja tyynyyn painettu parku houkutteli meidätkin oven taakse kuuntelemaan. Nautin jokaisesen läimäyksen äänestä ja viimeisen pojan saatua osansa olin hiestä läpimärkä ja onneen pakahtumaisillani

Joukkueemme pelasi seuraavana päivänä kuin unelma. Siinä pahojen tekojen hyvityksestä ja kovasta rangaistuksesta tulleesta euforiasta syntyi ennenkokematon joukkuehenki. Siinä hurmoksessa kaatuivat niin Sotkamon Jymyn, Oulun Lipon, Siilinjärven Pesiksen kuin Hyvinkään Tahkonkin joukkueet. Pääsimme finaalisarjaan, jossa hävisimme pronssiottelun. Olisi varmaan pitänyt käydä varkaissa myös ottelua edeltävänä päivänä!

Sori, tuli vähän pitkä, kun innostuin muistelemaan!

Spankingman
Tiedän että uskovaisissa kodeissa varsinkin annettiin selkäsaunoja. Vaikken homo olekaan olisin valmis antamaan sulle vielä kunnolla remmiä pepullesi. Jos kiinnostaa niin kerro mulle niin annan osoitteen. Naisia on niin vaikea saada piiskattavaksi niin ajattelin että kyllä pojatkin tarvitsevat selkäänsä.

punapylly
Teemun jutusta (hyvä). Joku valvoja mainitsi, että lapsuuden selkäsaunoista voi kertoa, mutta ei ihannoiden. Se ehkä kannustaa lasten kurittamiseen. No, ehkä yksi sadasta (tuhannesta, monesta) on lapsena nauttinut niistä. (Me, jotka pyörimme näillä palstoilla). Ja jos pentu pitää piiskasta, niin silloinhan selkäsaunalla on aivan päinvastainen tarkoitus, kuin opettaminen pois pahanteosta. Olen joskus ajatellut, että selkäsaunat ovat aiheuttaneet kiinnostuksen vitsoihin, mutta Teemun kohdalla se ei ilmeisestikään pidä paikkaansa.
No, minun eka kokemus: Olen aikaisemmin maininnut, että minua ei kuritettu isän eläessä. Aivan tarkaaan tämä ei pidä paikkaansa, sain muutaman kerran isommista "rikoksista" risua, mutta aivan kevyesti, enemmänkin "symbolisesti". Kun olin kymmenen vanha, isä kuoli. Ei mennyt kauaakaan, kun tulin kerran liian myöhään kotiin. Äiti puuhaili keittiössä jotakin ja komensi minut huoneeseeni ja käski riisua. Ajattelin, että jouduin nukkumaan ilman iltapalaa. Vaihdoin yöpuvun ja menin sänkyyn. Jonkin ajan kuluttua äiti tuli huoneeseen koivurisu kädessään. Hätkähdin, "aikooko hän tuollaisesta pikkujutusta antaa piiskaa, ja vielä isolle miehelle!" Muistin kuitenkin, ettei se oikeasti kipeää tee. "Piiskaa nyt sitten", ajattelin. Äiti nosti minut polvilleen, veti pyjamahousut alas. Ensimmäinen sivallus iski takamuksille. Auh, sehän sattuu!! Ensimmäisen kerran sain piiskaa "aikuisten oikeasti", ja se tuntui hirvittävältä ruoskimiselta. "Iso mies" huusi suoraa huutoa ja yritti kiemurrella pois kidutuspenkiltä. Turhaan, äiti oli melko roteva ihminen, minä taas olen tullut pienikokoiseen isääni. Kun pieksäminen lopulta loppui, äiti pani vitsan seinälle näkyviin ja ilmoitti, että tästä lähtien sitä tullaan käyttämään ahkerasti. Sain vielä iltapalan, mutta ei tahtonut ruoka oikein maistua, kun ajattelin tulevaisuutta. Ei tullut mieleen, että ei selkäsaunoja tulisi enää kovin minta vuotta (niitä oli vielä kuusi!). Ja vaikka olisin niin ajatellutkin, niin vuosikin piiskattavana tuntuu kymmenvuotiaasta ikuisuudelta! Ei eka selkäsauna kuitenkaan erityisen luja ollut (totesin itsekin seuraavana aamuna, kun peilistä katsoin pakaroilla hyvin heikosti näkyviä jälkiä. Olin kyllä nähnyt voimistelutunnilla pukuhuoneessa ja uimarannalla kavereilla paljon "komeampia", useamman päivän ikäisiäkin jälkiä.) Olen edelleenkin melko hyvä alistumaan kohtalon huonoihinkin iskuihin ja pyrkinyt löytämään niistä hyviä puolia. Tai että toisilla menee vielä huonommin. Ja silloin 60-luvulla löytyi helposti sellaisia. Niinkuin eräs luokkatoverini, jonka isä miltei joka lauantai päissään pieksi pojan syyttä niin, ettei tämä seuraavana päivänäkään kunnolla pystynyt istumaan. Ja "ansaitut" remmisaunat sen lisäksi.

Teemu88
Kiitos vain Spankigmanille tarjouksesta, mutta taidan olla tässä suhteessa kuin nainen: vaikea saada piiskattavaksi.

Olen pesisleirin jälkeen saanut tasan kolme kertaa. Ensin kahdesti Joonakselta, jonka kanssa leikimme muutaman kerran pesisleiriä, ja sitten tässä muutama viikko sitten (tämän palstan löydettyäni) tyttöystävältäni.

En tiedä, onko mulla tavallista matalampi kipukynnys vai mikä on, mutta en minä siitä kurituksesta kyllä nauti. Ajatus sen saamisesta kyllä antaa kicksejä ja jälkeenpäin se alkaa taas kiihottaa, mutta se kipu on niin inhottava ja pelottava, ettei minusta sen vapaaehtoiseksi ottajaksi oikein ole. Tyttöni antoi hyvin lempeästi niin, ettei se oikeasti kuin hiukan nippasi, mutta kyllä minun se tehokkaasti karkotti kaikki seksuaalisen mielihyvän tunteet.

Enkä oikein ole antajakaan. Siinäkin suhteessa vissiin liian naisellinen, että mulla on voimakas myötäelämisen kyky - empatiaksi sitä kai sanotaan. Muistan kun olin leikeissämme vuorostani Joonaksen paljaan alapään äärellä remmi valmiina, säälin häntä niin paljon, että Joonaksen piti komentaa minua lyömään kunnolla.

Mikä minä sitten olen? Joku sivusta katsoja? Tirkistelijä? Minun juttuni olisi katsella katon rajasta, kun pikkuvaras saa ansionsa mukaan niin, että pylly muuttuu sinipunervaksi, pahantekijä parkuu kurkku suorana eikä tahdo pysyä vaaditussa asennossa.

Että semmoinen pervo! Pedospankovoyeristi?

Spankingman
Oliko tyttöystäväsi heti mukana kun ehdotit vai ihmettelikö fetissiäsi?? Toinen kiinnostava seikka oli että sama kaveri joka sai kotonaan selkäänsä säännöllisesti oli valmis vielä "vapaa-aikanaan" saamaan pyllyn kirjavaksi. Kiinostavaa siksi että aika moni joka on saanut piiskaa lapsena kunnolla, viehättyi aiheeseen aikuisena. Ja tuollainen kärpäsenä katossa oleminen kun joku saisi aidon selkäsaunan kiinnostaisi varmaan montaa muutakin. Itse vaihtaisin jopa kurittajan roolini katselijaksi jos tilanne avautuisi. Eli huoli pois, se ei ole pervoa.

Teemu88
Tyttöystäväni kanssa tämä maisema aukeni aivan yllättäen, kun olin tehnyt hänelle jipon unohtamalla treffimme. Kun sen jälkeen tapasimme, hän vihastuksissaan ilmoitti, että selkääs sietäisit. Siitäkös meikä innostui ja riipaisin housut jalasta ja ojensin farkkujen vyön silmät pyöreinä ihmettelevälle tytölleni. Siitä se sitten tuli se kokemus. Ei ehtinyt tyttö enempiä ihmetellä, on semmoinen toimeen tarttuja.

Tokihan sitten jälkikäteen kerroin tästä fetissistäni ja juteltiin pitkään. Tyttöystävä ei ole saanut koskaan selkäänsä eikä hänellä ole (tai ainakaan ennen ollut) siihen mitään erityistä suhdetta. Sanoi kyllä, että minulle remmin antaminen oli kiihottavaa, erityisesti se, kun remmin jäljet alkoivat ilmestyä vaaleaan peffanahkaan. Saa sitten nähdä mihin tämä vielä johtaa. Ei ole sen jälkeen toistaiseksi asiasta puhuttu.

Joonas oli selvästi jo lapsena spankofiili. Hän ilmeisesti koki "herätyksen" - eikä suinkaan sitä mitä hänen vanhempansa toivoivat - tähän sm-maailmaan juuri pesisleirillä, kun pääsi todistamaan toistenkin saamia selkäsaunoja ja etenkin kun lopulta tajusi minun olevan myös siihen kallellani.

Me puhuimme Joonaksen kanssa valtavasti aiheesta, mutta jostain syystä - ehkä minun haluttomuuteni vuoksi - emme kahta kertaa enempää harrastaneet aktionia. Joonas halusi olla antava osapuoli, joskin hän myös jollain tavalla nautti saamisesta.

Isänsä kanssa hänellä oli 12 - 14-vuotiaana julma kaksintaistelu: Joonas alkoi kehittää itsehillintäänsä, jotta kestäisi kurituksensa ulvomatta ja isä taas oli sitä mieltä, että jos poika ei kilju, ei rangaistus ole mistään kotoisin.

Joskus vuoden kuluttua pesisleiristä Joonaksen ollessa 13v. heillä oli ollut ensimmäinen tämmöinen kunnon yhteenotto. Isä ei ollut saanut pojasta parkua remmillä ja oli 20 iskun jälkeen vaihtanut kumiseen sähkökaapeliin. Kolmas sivallus sillä jo valmiiksi remmitetylle pyllylle oli sitten murtanut Joonaksen mutta faija oli vielä varmistanut "voittonsa" vetelemällä sähköroikalla kymmenen iskua täyteen. Joonaksen takapuoli muistutti sen jälkeen jauhelihaa, ja seuraavat kurituksensa hän otti kiltisti ajoissa itkien.

Yhteyteni Joonakseen (nimeä ei muutettu) katkesi aika pian tuon jälkeen, kun minun perheeni muutti paikkakunnalta toiselle puolelle Suomea. Jostain syystä kumpikaan meistä ei ole pitänyt yhteyttä sen jälkeen.

Kiitos Spankingman! Jos Sinäkin haluaisit kärpäseksi kattoon todellista kuritusta katsomaan, on meitä siis kaksi. Ja silloinhan se siis ei ole pervoa, jos on kaksi!

a lonely needle boy
Hei!
Minäkin, niin kuin monet tälle palstalle kirjoittaneista kiihotun piiskaamisesta, erityisesti koivuvitsoista. Sen lisäksi minulla on hieman erikoinen fetissi.Kiihotun pistoksista takamukseen. Muistelen usein lapsuuden rokotustilanteita, kun housut vedettiin alas ja pelokasta ja usein hieman vastustelevaakin poikaa pistettiin takapuoleen. Minulla oli seuraava kokemus:pinnasin koulun rokotuksesta ja kun asia tuli ilmi, sain kotona koivuvitsaa. Sitten vanhin veli sai tehtäväkseen viedä minut terveystalolle saamaan puuttuvan piikin. Veli oli avoimen vahingoniloinen ja kauhean tyytyväinen saamastaan tehtävästä. Terveystalon odotushuoneessa istuin perhosia vatsassa ( olin jotain kymmenen vanha). Haisi desinfioimisaineelta. Sitten ovi avautui, minut huudettiin sisään ja veli tietysti änkesi mukaan, kuinkas muuten. Hoitaja otti esiin oikein helvetillisen näköisen ruiskun, täytti sen lääkeaineella ja käski minun käydä seisomaan kasvot nurkkaan päin ja laskea hieman housuja alemmaksi. Tottelin, vaikka minua pelotti, mutta samalla minulla oli jotenkin kiihottunut olo. Pyllyn punaiset juovat vitsasaunan olivat jo ehtineet parantua ja hoitaja pyyhki valkoista pakaraani vanutupolla tietämättä sitä oli pari viikkoa aiemmin "käsitelty". Sitten annettiin piikki, sattui kauheasti. Ilmeisesti minä jännitin. Suustani pääsi pieni äännähdys ja taisi joku tippa tulla silmästä poskellekin. Veli hihitteli. - Jälkeenpäin hoitaja kehui minua reippaaksi pojaksi ja haki takahuoneesta karamellin. Piikistä piti vielä erikseen kiittää samoin kuin karkista. - Jälkeenpäin tuntui nololta ja samalla jännän kiihottavalta. Osasin siihen aikaan jo runkata ( olin aloittanut harvinaisen aikaisin) ja illalla ennen nukkumaan menoa runkatessani ajattelin itseäni seisomassa terveydenhoitajan edessä pakarat paljaana. - Sitten myöhemmin kaikki rokottamiseen ja piikkeihin liittyvä on aina kiinnostanut. Onkohan kenelläkään toisella samanlaisia kokemuksia? Niinkuin tietysti piiskatkin.

Bella bella
Olen 30 vuotias nainen. Asun Eestissä ja miehiä on pyörinnyt ympärilläni aika paljon. Olen myös aina pitänyt ''ovia raollaan'' (? jossain on 'u' mutten tiedä missä) kuten Jenni Vartiainen sanoo yhdessä hänen kappaleessa . Unelmoin aina miehestä, kuka sanoisi missä mennään. Ja 9kk löysin, kun olin jo aivan toivoton enkä edes odottanut, koska kaikki miehet vaikuttivat minulle niin nössöiltä. että heitä sai pyörittää, ihan niin paljon kun kiinnosti, tai sitten ei. Minä tykkään siitä kun mies on ''intelligent'' ja miehellinen.

Miksi kirjoitan täällä? Ihan samasta syystä kun moni muukin - olen seurannut sitä keskustelua ja haluaisin antaa oman näkemyksen siitä. Kirjoitusvirheitä on ilmeisesti tulossa ellei niitä ole jo esintynyt, mutta toivoon, että se ei häiritse teitä kovinkaan paljon.

Tapasin hänet mun lapsen isän kautta ja rakastuin heti, ehkä meni 15 km...Hän oli niin itsevarma, hänestä löytyi hellyys, mut sen saa vaistoa vain se nainen,kuka on hänestä kiinnostunut.

Olin niin innoissaan, että kutsuin hänet kotiini. Sain heti illalla muutaman läpäisyn perseelleni. En tiedä, miten hän uskalsi, mut tykkäsin siitä. En kuitenkaan näyttänyt sitä hänelle, mut luulen, että hän ymmärsi kuitenkin, että ei se ole kovinkaan vastenmielista minulle.

Meillä on ollut paljon riitoja, koska olen aina ollut yksin, enkä ole aikasemmin ketään palvellut. Ei ole ollut semmoista miestä, kuka olisi niin mies, että häntä haluaisi palvella. Pikkuhilja se on tullut kuitekin selväksi. Joskus viinapaukku pitää tarjoa ilman rintaliiveja. Joskus, kun joku lasku on maksamatta, siitä seuraa 100 lyöntiä ratsauspiiskalla. Kyllä se sattuu, mut minulla ei ole mitään muuta vaihtoehdoa, sillä rakastan hänta. Ja hänen miehekkyys joka sanassa (vaikka harvoin hän puhuukin), kiihottavat mua. Aina kun runkkaan, ajattelen häntä.

Olen kuulelias vaimo. Palvelen häntä. Aamulla aamiainen ja suihinotto, illalla töiden jälkeen illallinen ja kaikenmoiset kotityöt, ja tietysti seksi, kun mun lapset ovat mennyt nukkumaan. Jos häneen tekee mieltä.

En vaihtaisi häntä. Olen niin rakastunut. Tulen aina olemaan. Hän on mies. Ja minä saan olla nainen.

tuhmeliini-82
kiva huomata, etten ole ainoa tässä tilanteessa. Meidän suhteeseen vitsakuri astui viime juhannuksena. Sen jälkeen onkin sitten koivuniemenherra vieraillut meillä säännöllisesti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä