mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Arkajalka
Tämä on mulle todella arka aihe, ja jo tämän viestin lähettäminen on aika vaikeaa, ts. mietin pitkään ja päätin kuitenkin kirjoittaa. Silläkin uhalla että näillä anonyymifoorumeilla saa yleensä paskaa niskaan ihan kiitettävästi :( Mä olen 27-vuotias pitkässä ja onnellisessa, vielä toistaiseksi lapsettomassa avoliitossa elävä akateemisesti kouluttautunut ja työssä käyvä tavallinen nuori nainen. Mies on paras mahdollinen, juttelemme kaikista asioista avoimesti, liittomme on tasapainoinen ja kunnossa. Niin, kaikista paitsi... näistä mun seksuaalisista mieltymyksistä.

Mä olen ollut piiskajutuista kiinnostunut luultavasti aina, ainakin niin kauan kuin muistan. Lapsena en ole koskaan saanut piiskaa, eivätkä vanhempani missään tapauksessa kannattaneet ruumiillista kuritusta, jollei lasketa hyvin pientä tukkapöllyä hyvin, hyvin harvion. En siis ole näitä mieltymyksiä millään tavalla kotoa oppinut. Silti muistan lapsuuden nukkeleikeistäkin kaikkein kiinnostavimpina ne kohdat, jossa nukke oli ollut tuhma ja sai piiskaa. Minulla oli yksi kaveri, jonka kodissa selkäsaunat olivat kai ihan luonnollinen osa arkea, ja siksi hän ei nähnyt mitään kummallista myöskään piiskajuttujen kuulumisessa nukkeleikkiin. Näitä on siis leikitty joskus 7-10-vuotiaana. Samoin kaikki lastenkirjat, lastenlaulut, Aku Ankka (vanhoissa Akuissa veljenpojat saavat pyrstösulilleen vähän väliä) telkkariohjelmat ym. jutut joissa joku on saanut piiskaa, ovat kiehtoneet lapsuudessa.

Itse asiassa vielä paljon varhaisempi juttu on, kun joskus luultavasti noin 4-vuotiaana olen maalannut yhden nuken pepun punaiseksi varmaan sormivärillä tai jollain. En muistanut koko juttua ollenkaan, kunnes tässä jokin vuosi sitten katselin vanhoja leluja, ja näin nuken uudestaan. Silloin käsitin, että olen näitä juttuja prosessoinut jo paljon ennen kuin olen niistä mitään käsittänyt.

No, noista nukkeleikkien ajoista kului varmaan muutama vuosi eteenpäin, kunnes alkoi olla murrosikä ja kaikenlainen seksuaalinen herääminen. Kaikenlaiset piiska- ja lievät alistamisjutut alkoivat taas olla mielenpäällä aika usein. Muistan jo ekojen itseeni tutustumiskertojen yhteydessä fantasioineeni näillä jutuilla. Olen itse ripsinyt itseäni pajunoksalla reisille mökillä huussin takana (varmistuttuani ettei lähistöllä ole ketään) tietääkseni miltä se tuntuu. Olen saunassa kuumentanut löylykauhaa kiukaalla ja istunut sen päälle ja muitakin juttuja, jotka näin kirjoitettuna näyttävät TODELLA friikeiltä... Silloin ei eletty vielä kovin vahvasti netin aikakautta (tai minä en sitä ainakaan silloin vielä löytänyt), ja siksi tunsin olevani outouteni kanssa täysin yksin. Joskus vähän myöhemmin löysin Neiti Narun sivut, jotka olivat varmaan ensimmäisiä suomenkielisiä alan sivuja.

Uusi lehti tässä (ja muussakin tietysti) elämässäni kääntyi, kun aloin seurustella poikaystäväni (tämän nykyisen avokin) kanssa. Vajaan vuoden seurustelun jälkeen (humalassa tietysti) rohkaistuin kerran kertomaan hänelle näistä mieltymyksistäni, jotka tosin silloinkin vielä olivat kovin selkiintymättömiä. Hän suhtautui asiaan hiukan yllättyneesti, mutta ehdottoman positiivisesti. Melko pian sen jälkeen sain häneltä ensimmäisen varovaisen piiskauksen, avokämmenellä ja omalla vyölläni. Se kaikki oli ihan kokeilua, ja melkoisen haparoivaa; jos voihkaisin ääneen, niin hän lopetti ja kysyi sattuiko :) Tottahan se vähän sattui, mutta se kai oli tarkoituskin. Tästä se sitten lähti. Mies oli halukas ja innokas kokeilemaan kaikenlaista, hän vannoi ja vakuutti ettei hän koe asiaa mitenkään omituisena tai sairaana - päinvastoin, hän sanoo kiihottuvansa kun tietää että minä kiihotun. Olen saanut häneltä vuosien varrella lukuisia piiskauksia, niin vyöllä, avokämmenellä kuin vitsallakin. Olen ollut joka kerralla enemmän tai vähemmän humalassa. Muuten en olisi pystynyt.

Sanottakoon tässä kohtaa, että seksielämämme muuten on käsittääkseni varsin tavanomaisen hyvää kaikin puolin. Minä en yhdynnässä orgasmiin pysty, mutta mies tyydyttää minut muilla tavoin.

Mikä tässä sitten mättää? No, ongelma olen lyhyesti ja yksiselitteisesti MINÄ. Koen tämän mieltymykseni edelleen kummallisena luonnonoikkuna. En pysty puhumaan mieltymyksistäni, en kertomaan mitä ja miten haluaisin toimittavan. En osaa enkä kehtaa "näytellä" kohtauksia joissa tuhma tyttö saa anionsa mukaan. En vaikka totta vieköön haluaisin sitä. Seurustelun alkuvuosista piiskauskerrat ovat harvenneet ja edellisestä on jo tosi kauan. Mies silloin tällöin kyselee, että josko joskus taas voitaisiin... johon minä aina äkäisenä käsken hänen olla höpisemättä ja (ainakin puolitosissani) suutun, että hän lopettaisi. Vaikka samaan aikaan toivon, että hän ei kyselisi mitään vaan antaisi tulla isän kädestä. Tietysti tiedän, että välttelyni ja äksyilyni eivät häntä kummemmin kannusta, joten hän "tyytyy" tavanomaisempaan seksiin ilman näitä lisämausteita.

Se mitä toivoisin seksielämämme piristykseksi, olisi pieni piiskaleikki silloin tällöin, 2-3 kertaa kuussa ehkä. Minusta olisi ihanaa, että mies määräisi (toki yhteisymärryksessä viime kädessä) ajan ja paikan. Tahtoisin että hän ilmoittaisi minun käyttäytyneen sopimattomasti tms. ja ansaitsevan kurinpalautusta. Hän voisi ensin lämmitellä avokämmenellä ja sen jälkeen jollain muulla välineellä. Jonkinlainen turvasana olisi ehkä hyvä, sillä haluaisin vapaasti voida itkeä tai voihkia ilman että hän joutuisi pelkäämään satuttavansa liikaa. Toki haluaisin siinä tilanteessa heittäytyä luottamaan siihen että hän tietää mikä on sopivasti. Nämä leikit saisivat loppua seksiin. Todellisten riitojen selvittelyyn en piiskaleikkejä haluaisi tuoda. Olen aika vahvatahtoinen ja määrätietoinen, enkä todellakaan halua miehen takovan tahtoaan takapuoleni kautta läpi. Piiskajutut kuuluvat mielessäni vain makuuhuoneen mausteeksi.

No, on minulla on muutenkin ongelmia itsetuntoni kanssa kuin vain tämän yhden asian hyväksymisessä. En oikein hyväksy itseäni ja kroppaani (olen normaalivartaloinen painoindeksien mukaan, mutta en todellakaan mikään tikkulaiha) tai sitä että olisin jotenkin seksikäs tai haluttava kenenkään silmissä. Nämä ongelmat juontavat vanhoista koulukiusaamisjutuista, ja vaikka mies kehuu ja kannustaa kiitettävästi, niin samat vanhat läskittelyt ja mut haukut kaikuvat takaraivossa. Uskoakseni tämä on osasyy siihen, miksi minun on niin mahdotonta hyväksyä itseäni sellaisena kuin olen.

Siitäkin huolimatta, että netti on osoittanut minulle, etten todellakaan ole friikkiyteni kanssa yksin. On ollut erittäin helpottavaa lukea mm. näitä tämän ketjun viestejä siitäkin huolimatta että joukossa on varmasti jonkin verran provoja ja sen lisäksi näitä ihmisiä, jotka ovat ensimmäisenä tuomitsemassa jotain sairaaksi tai iljettäväksi. Netistä olen löytänyt myös paljon hyviä suomenkielisiä (ja englanniksi vielä enemmän) tarinoita joiden parissa on vierähtänyt tovi jos toinenkin. Mies tietää tämän ja hänelle se on ok. Hänellä on omat saittinsa joilla hän käy joskus, enkä minä puolestani näe siinä mitään pahaa.

Tällainen on minun tarinani. Toivoisin, että saisin asiallisia kommentteja. Ja jos jollakulla olisi jotakin rakentavia ehdotuksia tähän asiaan. En sano "ongelmaan" sillä mielestäni mitään varsinaista ongelmaa ei ole. On vain eräs piirre seksielämässämme, jota vaille jään omasta tahdostani, tai siis omaa kykenemättömyyttäni.

edes joskus
Olen vähän vaille 50-vuotias nainen, mieheni vähän vanhempi. Yhdessä ollaan oltu noin 30 vuotta ja lapset ovat jo muuttaneet omille teilleen. Tämän ikäisenä ja noin pitkän suhteen jälkeen sitä pystyy jo puhumaan erotiikasta, fantasioista ja unelmista avoimesti ja seksielämämme on tyydyttävää, toisinaan jopa loisteliasta. Tiedän, mistä mieheni pitää ja kuinka paljon, ja mieheni tietää minun haluni.

Kuitenkin tuo piiskaustoive on jäänyt toteuttamatta. Haluaisin roolileikkiä, jossa minä olisin ollut tuhma tyttö (iästäni huolimatta) ja saisin sitten mieheltäni isän kädestä. Mutta tämä ei toteudu, vaikka mieheni tietää minun siitä kiihottuvan ja mieheni kiihottuu siitä, että minä kiihotun.

Mieheni ei pysty satuttamaan ketään mitenkään, ei edes minua pyynnöistäni. Kun hän näykkii rintojani ja parahdan – en kivusta, vaan enemmänkin kiihotuksesta – mieheni lopettaa heti. Pyytelee vielä anteeksi, että satutti, vaikka itse pyydän jatkamaan.

Olen seurannut tätä palstaa ja varsinkin tätä ketjua todella tarkkaan. Olen käynyt myös muilla sivustoilla ja tämä ja ne muut ovat olleet minun esileikkejäni. Vielä kun saisi tuon piiskaustoiveen joskus toteutuneeksi tuon oman mieheni kanssa.

Kiitos tänne kirjoitelleille!

piiskaa
Olemme pitäneet vaimon kanssa visusti salassa nuo piiskausjutut ja niinpä olikin aikamoinen yllätys, kun tuttavapariskunnan mies kertoi kuin muina miehinä, että heillä annetaan piiskaa, jos on aihetta. Emme maininneet omasta harrastuksestamme edes silloin. Mutta katsotaan...ehkäpä joskus.

vanhempi tieteenharjoittaja
Pitkässä tarinassasi on itse asiassa myös vastaus itsellesi. Miehen pitää määrätä aika ja paikka, sinun vastaansanomisellasi ei saa olla merkitystä, kun päätös on ilmoitettu. Kirjeestäsi päätellen miehesi on vastuullinen ja tietää milloin on aika...

Näin pääset itse "vastuusta" haluta piiskaa. Näin paranee sekä itsetuntosi, että seksielämäsi, kuten olet täällä jutuissa lukenut.

Jos haluat olla oikein pikkutyttö mieshän voi vaikka määrätä sut ajamaan posliiniksi (ainakin jalkovälin), mutta sekin on hänen päätöksensä.

Jos uskaltautuisit antaa hänen lukea tämän keskustelusarjan, luulen että hän oivaltaa. Epäilen toisin uskallatko. Tässä tapauksessa joudot vääntämmän asiat muutoin rautalangasta.

Kerrohan edistymisestänne.

Arkajalka
Kiitos vastaksestasi!
Kirjoitit oikeastaan sen, minkä itsekin jo tiesin. Osut uskomattoman terävästi asian ytimeen. Ongelmat ovat paitsi siinä etten uskalla ja kehtaa ottaa näitä asioita puheeksi, niin myös siinä että pelkään viimeisen sanan antamisen oikeutta pois, sen verran kontrollifriikki olen. Pelkään heittäytyä, vaikka luotan mieheen 100%. Olet myös oikeassa siinä, että helpoin tie olisi antaa hänelle tunti aikaa ja laittaa lukemaan tätä keskustelua; ja siinä että en taida siihen pystyä... Edistyminen tässä asiassa taitaa olla aika hidasta, tosin itse pidän näitä viestejä jo pienenä askeleena oikeaan suuntaan.

PS. Karvoista se ei jää kiinni. Niin pieneksi en välitä itseäni kuvitella (myös mielikuvituksessa nämä jutut ovat minusta aikuistenvälisiä), ja sitä paitsi se sänki kutittaa ihan pirusti ;)

vanhempi tieteenharjoittaja
Meillä on kyllä pidempi kokemus tästä ja myönnän, että kontrollista luopuminen vei vaimoltanikin aikaa pidempään kuin teidän suhteenne on voinut kestää aikuisiässä (lol), joten olette oikealla tiellä...

Muista, että kontrollista luopuminen VAPAUTTAA sinut, ei vangitse, nyt olet pelkosi vanki. Tämä vain rohkaisuksi.

Kun pimpin pitää posliinina se ei kutia, kun ei tule sänkeä. Itse määrään vaimoni ajelulle heti kun sänki tuntuu, tosin meillä pidetää lomia lukuunottamatta vain jalkoväli ajeltuna ja sellainen kolmio jäljellä, kun käydään yhteissaunoissakin...

Edelleen epäuskoinen
Alkuperäinen kirjoittaja PiiskuriM:
Miksi ihmeessä luet näitä viestejä kun et selvästikään asiasta MITÄÄN ymmärrä!
Ei kukaan pakota sinua lukemaan näitä viestejä,jos et halua.Ja vielä:se,että sinä et ymmärrä,miksi joku harrastaa näitä asioita,ei TOSIAANKAAN tarkoita,että siinä olisi jotain outoa,eikä myöskään oikeuta sinua haukkumaan toisia ihmisiä sairaiksi,tms!
Ymmärrän näitä juttuja enemmän kuin arvaatkaan. Tiedän myös, miksi näitä piiskajuttuja harrastetaan ja tiedän mistä puhun. Tosi harrastajat erottuvat kyllä näistä feikkipelleistä täällä selvästi
Ja sinulla, PiiskuriM, taitaa itselläsi olla ymmäryksen kanssa vähän vaikeuksia, joten parempi jättää toisten ihmisten ymmärryksen arviointi sikseen.

Arkajalka
Jos kerran tiedät, niin olisitko kiltti ja selittäisit minullekin. Siis että miksi olen kiinnostunut piiskajutuista. Kun en sitä itse pysty käsittämään. Kuten aiemmin kirjoitin, se ei johdu kotioloista tai lapsuudesta. Se ei johdu miehestäni. En ole perusluonteeltani/elämässäni yhtään alistuva vaan pikemminkin aika dominoiva ja pomotteluun pyrkiväinen. Mutta jostakin käsittämättömästä syystä nämä jutut kiehtovat/kiihottavat suunnattomasti.

PiiskuriM
Enpä viitsi tuota epätietoisen juttua suuremmin kommentoida.kuten tuosta ylläolevasta aikaisemman viestini lainauksesta saattaa havaita,niin hänen tietonsa,ja taitonsa tuntuvat
keskittyvän toisten ihmisten aliarviointiin, loukkaamiseen,ym,ja oman erinomaisuutensa yliarviointiin.
Minulla on 23 vuotta kokemusta kurituksesta,ja s/m:ista,enkä minä silti pysty sanomaan miksi joku on kiinnostunut alistamisesta/alistumisesta ,piiskaamisesta/piiskatuksi tulemisesta,ym..
Niin vain on.
Joitakin asioita kuitenkin on matkaan tarttunut,kuten esimerkiksi havainto,että yllättävän moni niistä alistuvista naisista joiden kanssa olen,tavalla,tai toisella,ollut tekemisissä,on tosielämässä kaikkea muuta kuin alistuvia.Voimakastahtoisia naisia,joista monet korkeissakin johtotehtävissä.Ehkä se on vain halu koettaa löytää muitakin puolia itsestään.Kun päivät pitkät töissään pomottaa muita,voi olla kiinnostavaa sitten kokea täysin päinvastaista olotilaa.
Tuohon aiempaan viestiisi viitaten totean että
ei näistä asioista kiinnostuneen tarvitse tuntea itseään omituiseksi,hulluksi,tms,sillä meille,jotka asian ovat sisäsistäneet tämä on
normaalia.Totta on,että tästä on vaikeaa puhua,jos/kun ei tiedä kenen kanssa siitä voi
puhua.Netti keskusteluryhmineen,deitteineen,ja chatteineen tarjoaa sentää joitakin vaihtoehtoja nykyään.Toista oli silloin kun itse aloittelin.On sentään hyvä,että sinulla on kumppani,joka edes jossakin määrin jakaa kiinnostustasi.sinun olisi vain jotenkin rohkaistuttava puhumaan asiasta hänen kanssaan vieläkin syvällisemmin(tiedän,tiedän,ei ole helppoa,mutta sinuna yrittäisin kuitenkin.)
Hänkään ei nimittäin(ilnmeisesti)ole selvännäkijä :) joka tietäisi mitä todella tahdot,jollet siitä kerro hänelle tarpeeksi selkeästi.Ja on todellakin ensimmäinen askel oikeaan suuntaan,että olet täällä puhunut asiasta.

kake17
Alkuperäinen kirjoittaja not-spanked:
Voisko joku kertoa tarinoita nuoruudestaan, kun sai piiskaa. Mistä syystä ja miten se tapahtui?
Mä sain piiskaa 2 vuotiaana, kun en sanonut naapurin sedälle päivää, kun se tuli kylään.

MrBirch
Voisko joku kertoa tarinoita nuoruudestaan, kun sai piiskaa. Mistä syystä ja miten se tapahtui?
Kannattaa harkita kertooko lapsuus-/nuoruusajan piiskauskokemuksistaan yhteydessä, jossa ne saattavat rohkaista joitakuita pedofiiliseen käyttäytymiseen.

kake17
Alkuperäinen kirjoittaja MrBirch:
Kannattaa harkita kertooko lapsuus-/nuoruusajan piiskauskokemuksistaan yhteydessä, jossa ne saattavat rohkaista joitakuita pedofiiliseen käyttäytymiseen.
Taidat olla ihan kahjo.

kake17
Anteeksi Mr Birch, en tiennyt, että viestini on rohkaissut sinua tunnustamaan seksuaaliset mieltymyksesi. Sinun olisi varmasti parasta hakeutua hoitoon ennenkuin mitään pahempaa tapahtuu.

MrBirch
Alkuperäinen kirjoittaja kake17:
Anteeksi Mr Birch, en tiennyt, että viestini on rohkaissut sinua tunnustamaan seksuaaliset mieltymyksesi. Sinun olisi varmasti parasta hakeutua hoitoon ennenkuin mitään pahempaa tapahtuu.
Kake17 ilmentää tässä ns. lastentarhan logiikkaa: kun Lassi sanoo "homo", Kake huutaa: Lassi on homo!

M 60 NEN
Alkuperäinen kirjoittaja vittatyttö:
Myös minä ole maaseudun tyttönä joutunut hakemaan vittat pellon reunasta niin usein etten edes viitsi laskea kertoja. Meillä oli suunnilleen niin et kaks viikkoo ja piiskat ja välissäkin jos oli jotain huomauttamista. Mahtaako kukaan tietää tai muistaa mikä on pihlajainen? Sitäkin olen saanut paljaalle pyllylle ja sattuu ihan sairaasti.
Kun kerran jo näun paljon vastauksia on tullut niin kai tämä sitten kinnostaa. Saitko sinä aloittaja piiskaa vielä 15 vuotiaana?
olet ollut rakastetu kun sua on rankaistu vitsalla eikä milläään lailla pahoin pitelty,
vittatyttö haluaisin kertoa omista kokemukisistani,en ole nähnyt enkä saannu piiskaa
muuten kuin itse teen sitä ei ole löytynyn kuka suostuis niin paljon auttamaan että
sais kokea toisen antamana koivu tai pihlaja selkäsauna edes kerran paljaallepepulle.

MinäVainen
Kyllä näiden tekstien lukeminen taas laittaa mielen vireäksi. Piiskaa en itse pienenä saanut (olin kai liian kiltti), mutta sarjakuvien/julkaisujen kautta kiinnostuin tuosta kurittamisilmiöstä, ja muistan kiinnostuneeni ajatuksesta tulla topakan tädin piiskaamaksi jo varhaisella iällä. Eipä tuo halu minnekään ole kadonnut, vaikka ikää on jo kolmekymmentä. Vastaavasti olen toki oppinut nauttimaan piiskasta nauttivan neitosen piiskaamisesta, tulipa edellistä naisystävääni silloin tällöin laitettua polven päälle. Hänellä oli tuota takamusta sen verran että näky oli kiihottava, ja PMS-ajat olivat aika sopivia tähän tarkoitukseen. En kyllä ole helposti suutahtavaa tyyppiä, mutta riittävä teatraalisuus korvaa temperamentin puutteen. Nyt sitä on taas sinkuksi jäänyt ja kaipailisin piiskausseuraa. Sekä-että-tyyppisenä olisikin miellyttävää löytää joko nainen (ehkä vähän vanhempikin...) joka haluaisi antaa piiskaa nuoremmalle miehelle tai sitten nuori, neiti jolla on leikkeihin mieltymystä. Vihjatkaas naiset jos kiinnostaa.

Oksettaa
Oli pakko lukea koko ketju, vaikka oksentaa piti pariin otteeseen.Ei voi muuta sanoa, kuin että sairasta touhua. Tuollaiset naiset ovat kuin nekin naiset, jotka ottavat viikko viikon jälkeen kunnolla turpaansa miehiltään. Välivalta on väkivaltaa; ei se selittämällä parane.

Mielikuvitusta voi käyttää, mutta seksi ei tarvitse väkivaltaa avukseen.

Ujo mies etelästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ujo narttu:
Löysin sattumalta tämän. Aivan ihanaa, kirjoittakaa lisää, pliis.
kirjoitaisin omista kokemuksistani mieluumin sähköpostin kautta oje sen verran
ujo että en kaikkin luvetavaksi ilkeä kertoa,

Dominicus
Mahtavaa, että olette kirjoittaneet piiskauksesta noin paljon...
Minua ei ole lapsena piiskattu, mutta olen lapsesta saakka tuntenut vetoa piiskaamiseen, siis halusin jo silloin piiskata muita, lähinnä tyttöjä.
Piiskaamisesta on vuosien varrella tullut minulle erittäin tärkeä osa erotiikkaa, En kuitenkaan pidä itseäni sadistina, tarkoitus ei ole alistaa toista.
Omia lapsia en ole koskaan piiskannut, enkä piiskaa.
Piiskaleikit ovat minusta aikuisten välistä eroottista leikkiä.

Keskustelen mielelläni sekä julkisesti että kahden kesken.

ujo mies
Alkuperäinen kirjoittaja Dominicus:
Mahtavaa, että olette kirjoittaneet piiskauksesta noin paljon...
Minua ei ole lapsena piiskattu, mutta olen lapsesta saakka tuntenut vetoa piiskaamiseen, siis halusin jo silloin piiskata muita, lähinnä tyttöjä.
Piiskaamisesta on vuosien varrella tullut minulle erittäin tärkeä osa erotiikkaa, En kuitenkaan pidä itseäni sadistina, tarkoitus ei ole alistaa toista.
Omia lapsia en ole koskaan piiskannut, enkä piiskaa.
Piiskaleikit ovat minusta aikuisten välistä eroottista leikkiä.

Keskustelen mielelläni sekä julkisesti että kahden kesken.
minua kiinnostaa keskustella kun olen ujo ylesille sivulle enkä tiedä kuinka laittaa oma
yhteys teitot että sais minuun yhteyden neuvokaa.

"tuollainen nainen"
Taitaa asia kuitenkin kiinnostaa, koska vaivauduit lukemaan koko pitkän keskustelun ja vieläpä kommentoimaankin. -Mikä siinä niin kiusaa, jos joku nauttii piiskan saamisesta tai antamisesta? Itse sain eilen illalla oikein perusteellisesti selkääni ja vieläpä nahkavyöllä paljaalle takapuolelle, ja sen jälkeen kiihkeää seksiä tuntikaupalla, kunnes aamuyöstä nukahdettiin sylikkäin, ja nyt aamun alkajaisiksi jatkettiin siitä, mihin yöllä jäätiin. Eli oikein nautinnollisia yhteisiä vapaapäiviä tässä vietetään. Mies nukahti vähäksi aikaa, mutta minä en osannut nukkua, kun mieli käy vieläkin jollain lailla ylikierroksilla kuten aina, kun olen saanut piiskaa.

nimetön121
On aina yhtä hämmästyttävää, että aina löytyy noita oksentajia, joiden on pakko kiusata itseään lukemalla näitä palstoja. Kun otsikko jo kertoo mistä on kyse, niin silloinhan voi hypätä jutusta ohi, mutta ei, näiden on luettava kaikki läpi, jotta pääsevät arvostelemaan muiden ajatuksia. Minusta vitsaleikit ovat ihana lisämauste hyvään seksiin, hyvän ja turvallisen kumppanin kanssa. Vahinko, ettei sellaista kumppania nyt ole.

Dominicus
...heitä riittä aina, asiasta riippumatta.

Jutellaan me tästä mukavasta asiasta.

Kuten jo eilen totesin, todella kiva palsta ja mielenkiintoinen asia. Itse olen 49v. mies. Olen antanut aina piiskaa naisystävilleni esileikkinä. Toiset ei siitä niin perusta, mutta toiset ovat todella pitäneet. Nyt, kun on jo pitkään ollut täysin vapaana, alkaa todella kaivata tuotakin asiaa.

Olen piiskannut naisystäviäni polvella, naisen peppu mahdollisimman pystyssä. Tällöin käytän aluksi aina ensin kättä, tarpeen mukaan otetaan sitten remmi tai piiska avuksi.

Piiskaus jatkuu yleensä sängyllä, pepun alle on hyvä laittaa kunnon tyyny tai muu koroke, että peppu pysyy pystyssä. Piiskaus johtaa väistämättä kiihottumiseen ja yhdyntään.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä