mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tuula
En ole muutamaan päivään päässyt koneelle, joten vastaan vasta nyt. Kysyit, kuinka saan piiskaa jne. Peruskuvio on se, että olen takamus paljaana, yleensä mieheni polvilla tai sängyn reunalla pylly pystyssä, joskus keittiössä pöytää vasten tai milloin missäkin; kerran sain selkääni auton konepeltiä vasten Lapissa lomamatkalla, kun jostain tuli riitaa. Siitä vaan auto sivutien varteen ja niin edelleen.

Paljonko ja millä? No määrästä sanon, että tarpeen mukaan; seksileikkinä lähes joka kerralla, eli monta kertaa viikossa. Kurituspiiskaa saan ehkä kerran-pari kuukaudessa, nykyään harvemmin, kun en enää ole niin hormonien armoilla kuin nuorempana, jolloin kärsin pms-oireista enemmän, enkä tajunnut, mistä on kysymys, vaan kiukuttelin miehelleni aivan hervottomasti. Siitä meillä oikeataan tämä "kotikuri" alkoikin, kun hän erään raivarini jälkeen otti minulta housut alas ja antoi perusteellisesti remmiä pyllylle. Vyöremmiä hän edelleenkin käyttää, kun on vihainen ja haluaa oikein kunnolla kurittaa minua. Seksipiiskana on tavallisesti pieni ruoska, jonka löysimme kirpputorilta Norjassa. Lisäksi kuvioon kuuluu luja kämmenellä läimäyttely, joka jostain syystä on äärettömän kiihottavaa. Toki myös perinteistä koivuniemeläistä on kokeiltu, ja kesällä kuljin liki viikon takapuoli juomuilla, kun sain kiukunpuuskan jälkeen ensin remmistä ja jouduin sitten itse hakemaan pihalta koivupiiskat, joilla jatkettiin. Yleensä jäljet kyllä näkyvät pari päivää ja kauemminkin, riippuu vähän siitä, millä selkäsauna on annettu. Silloin ei oikein saunaan kehtaisi toisten kanssa mennä, on se vaan niin intiimi juttu.

Kysyit, miltä tuntuu fyysisesti/henkisesti. Kivusta en sinänsä nauti, joskin jossain vaiheessa polte alkaa tuntua nautinnolta, kun se on pakko kestää ja pakoon ei pääse. Punainen tai valkoinen sula polte valtaa koko tajunnan ja sitä on tavallaan niin auki, että väkisinkin kiihottuu. Suurelta osin se on henkistä antautumista ja ihminenhän on psykofyysinen kokonaisuus, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Minun on vaikea antautua toiselle ja omille seksuaalisuuden tunteille kokonaan, ja näitä vaikeuksia tämä piiskausjuttu on helpottanut olennaisesti, mikä on taas vienyt seksin aivan eri tasolle. Ja hyvä seksi taas on vienyt suhteen aivan toisiin ulottuvuuksiin, eli syventänyt ja täydentänyt sitä aika paljon.

Eli annan mielihyvin miehelleni valtuudet kurittaa minua, niin onnelliseksi se minut tekee. Vaikka sattuukin niin saatanasti joka kerralla; aina ajattelen, että ei koskaan enää ja tappelen vastaan lähes tosissani, vaikka tiedän sen turhaksi. -Ja vaikka meillä hyvin läheinen suhde onkin, en näitä juttuja täältä ole hänelle näyttänyt, en tiedä itsekään miksi, mutta jotenkin ujostelen sitä. Enemmän haluan pitää nämä pohdiskelut ja ajatustenvaihdot täällä ominani, en tiedä sitten, onko se oikein vai väärin.

Kirjoittelehan taas?

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja pierced:
Mutsi antoi keppiä, kun näki vilauksen hankkimastani "korusta". Olen niin pienikokoinen, etten voinut mitään, enkä viitsi enää tämänikäisenä valittaa kenellekään viranomaiselle.
Minkäikäinen olit kun tämä tapahtui ja missä kohtaa sulla se koru on? :)

Miranda
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoväki kuriin:
Mielestäni meidän miesten kuuluu ehdottomasti pitää vaimot ja tyttöystävätkin kurissa ja nuhteessa ja varmasti parhaiten se onnistuu antamalla piiskaa aina tarpeen vaatiessa. Se vaaan täytyy tehdä sitten ehdottomasti rakkaudella eli väkivaltaa ei pidä käyttää, ainoastaan napakkaa piiskausta paljaalle takamukselle, joka muuten on naisella ikäänkuin vartavasten siihen hommaan tehty ;). Piiskaus antaa naiselle turvallisuutta ja varmuuden siitä, että yhteisten sääntöjen rikkomisesta on kirveleviä seurauksia. Kokemuksesta sanon, että naiset jopa nauttivat siitä, jälkeenpäin ollaan niin enkelimäisiä eikä oikuttelusta näy merkkejäkään pitkiin aikoihin. Siis epäröivät miehet: ei muuta kuin tuittulievat naiset polville poikittain ja kunnon kurinpalautus paljaalle pyllylle; takaan että toimii.
Just tuolleen se toimii meidän parisuhteessa. Mies ei tosiaankaan ole väkivaltainen, mutta käyttää niin ihanan kutkuttavalla tavalla miehistä auktoriteettiään ottamalla tarvittaessa polvilleen ja antamalla paljaalle pepulle käsipiiskaa tai remmiä. Risuja tai muita välineitä ei olla kokeiltu. Vielä, ehkä joskus ihan osataan puhuakin näistä ja sovitaan että voidaan kokeilla jotain muitakin kuritusjuttuja. Mutta toistaiseksi homma on aivan spontaania.

Ei sitä voi sanoin kuvata miten tulee turvallinen olo ja tuntee olevansa "miehen oma" siinä polvien päällä ja joutuu ottamaan vastaan kurituksen. Itse ainakin olen sellainen pirttihirmu ja välillä räjähtelen ihan aiheettakin(etenkin PMS-aikaan!) ja jotenkin hommat vaan kolahtaa paikoilleen kun mies ottaa ohjat käsiinsä ja on aktiivinen tässä piiskarangaistusasiassa. Itse tulen kerta kaikkiaan aivan kuumaksi tästä.

Kaiketi miehen miehisyys ja varmat otteet ovat osatekijöitä. Pelkkä leikkimielinen uhkaus että kohta tulee piiskaa paljaalle pyllylle jos vielä jatkat, on todella kutkuttavaa. Vaikka varsinaista piiskausta ei tapahtuisikaan. Mies kyllä on aivan ihana piiskaamisen jälkeen ja paapoo ja pitää hyvänä. Eikä ole koskaan läpsinyt niin kovaa että piiskaaminen aiheuttaisi mitään kärsimystä. Tietää omat voimansa ja rajansa.

Tää vaan on meidän juttu. Mieheni ei ikinä ole tehnyt mitään väkivaltaista tai alistanut koko 9 vuotisen liittomme aikana. Mutta tää piiskaamishomma on asia joka kiehtoo ja kiihottaakin. Sekä minua että miestäni. Itseäni eivät myöskään SM-jutut ja ruoskimiset kiihota ollenkaan.

Epäuskoinen
Tuula: miehesi on tosi sairas yksilö ja on tartuttanut näköjään sinutkin.
Onko sinulla hoitamaton syfilis levinnyt aivoihin vai oletko syntymäpöljä kun käyttäydyt pahaisen kakaran tavoin ja toisaalta hyväksyt tuollaista kohtelua? Ja et muka hahmota pms-oireita pahan olosi syyksi vaan kaadat tuskasi jonkun sivullisen niskaan? Todella säälittävää!
Jos takapuolesi tosiaan oli kesällä VIIKON juomuilla, sinut on hakattu tosi perusteellisesti.Ihmettelen , ettei miehesi ole jättnyt sinua vaikean luonteesi vuoksi. Tai ehkä se johtuu vain siitä, että hän halveksii sinua ja saa nautintoa häpäisemisestäsi. Täydennätte hyvin toisianne.
Todenäköisintä on, että kyseessä on TAAS joku märkiä päiväuniaan naisen nimellä kirjaava peräkammarinpoika. Typerän ihmisen tekstiä joka tapauksessa.

pierced
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja pierced:
Mutsi antoi keppiä, kun näki vilauksen hankkimastani "korusta". Olen niin pienikokoinen, etten voinut mitään, enkä viitsi enää tämänikäisenä valittaa kenellekään viranomaiselle.
Minkäikäinen olit kun tämä tapahtui ja missä kohtaa sulla se koru on? :)
Kohta kuusitoista ja se koru on "siellä" niissä pienemmissä. Tämä tapahtui nyt syksyllä. Laitatin se korun kesälomareissulla etelässä.

Jari
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Pitkästä aikaa päädyin näille sivuille ja pakko sanoa, että mahtava oli lukea näitä juttuja. Itse en lapsena kovin montaa selkäsaunaa saanut, mutta sen verran että tiesin mitä on saada selkäänsä. Nyt aikuisena selkäsaunat ja kotiarestit ovat saaneet ihan uuden merkityksen ja ovat osa elämääni. Kaikki alkoi seurysteluaikana pikkuhiljaa mieheni, silloisen poikaystäväni halusta kurittaa vitsalla. Alussa se oli pientä ja kevyttä esimerkiksi sängyn laidalla. Huomasin itsekin nauttivani tästä, en niinkään kivusta, jonka vitsa aiheutti vaan lähinnä tilanteesta ja selkäsaunan aiheuttamasta kuumotuksesta takapuolessa. Pikkuhiljaa tämä kehittyi tavaksi ja nurkka-aresti kotiarestiksi. Aiheesta ja joskus vähän aiheettomemminkin saan mieheltäni piiskaa ja kotiarestia, yleensä viikon. Arestiviikko tarkoittaa sitä, että töistä tulen suoraan kotiin. Kotona vaihdan ylleni valkoisen puuvillapaitulin, liivimallisen hameen, valkoisen puoliessun ja mustat puukengät. Viikon aikana siivoan, valmistan illallisen, iltapalan sekä aamiaisen ja myös tarjoilen ne miehelleni. Ensimmäisenä iltana saan yleensä aina kovan selkäsaunan. Yleensä remmillä, mutta myös vitsa on käytössä. Ainakin kerran, yleensä kaksi tai kolme kertaa joudun tai oikeastaan saan hakea sillä minua se kiihottaa jo ihan ajatuksenakin ja jos minulta kysytään, niin mielummin otan selkääni miehen polvien päällä itse haetulla vitsalla kuin remmiä tuolin yli kumartuneena tai nelinkontin sängynlaidalla, mutta minultahan ei kysytä.

Riikka, selitä tarkemmin, mitä tarkoitat kotiarestilla? Miten se käytännössä toimii, kun työssä kuitenkin käyt ja varmasti muitakin asioita on. Myös "määrätty" asu kuulosti aika mielenkiintoiselta idealta.

Muilla käytössä mitään vastaavia juttuja?

Epäuskoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Halinalle:
Itse olet typerä - ja suvaitsematon.
Mennäänkö nyt ihan pikkulapsi tasolle väittelmään tyyliin : Itse olet....?
Voi halinalle-pieni ! Etkö parempaan pysty? Ehkä seuraavaksi halinalle tulee tänne väittämään : kyllä meidän isä teidän isän voittaa. Vau.

Miekkonen
Herkästipä tuota itsekin tunnut olevan väittelyyn provosoitavissa.... Molemmilta pitäisi minusta ottaa pöksyt alas ja antaa piiskaa paljaalle pyllylle ;)

PiiskuriM
Miksi ihmeessä luet näitä viestejä kun et selvästikään asiasta MITÄÄN ymmärrä!
Ei kukaan pakota sinua lukemaan näitä viestejä,jos et halua.Ja vielä:se,että sinä et ymmärrä,miksi joku harrastaa näitä asioita,ei TOSIAANKAAN tarkoita,että siinä olisi jotain outoa,eikä myöskään oikeuta sinua haukkumaan toisia ihmisiä sairaiksi,tms!

Raija
Luettuani Riikkan kirjoituksen mieleeni tuli kasvatus nuoruudessani, kun rikkeen jälkeen isä kysyi haluanko arestia vai selkäsaunan? Arestit olisivat yleensä kestäneet viikosta viiteen viikkoon ja sinä aikana en saanut poistua kotoa kuin kouluun. Niinpä yleensä valitsinkin selkäsaunan jonka jälkeen olin taas vapaa menemään. Sen verran meneväinen tyttö kun olin - ja olen vieläkin

Vittatyttö
Hei,
voisitko ystävällisesti laittaa mailia. Mulla ois sulle vielä pari kysymystä, joita en haluaisi esittää täällä. Osoite löytyy tuolta ketjun alusta. Ja pervoille provottajille tiedoksi älkää nähkö vaivaa. En vastaa teille.

Vittatyttö

xc
Alkuperäinen kirjoittaja Tuula:
Vaimosi varmaan on todella kiltti... Olisi mielenkiintoista lukea lisää kokemuksistanne, esim. siitä, miten kaikki alkoi, ja miten kotikuri tuli kuvaan mukaan. Meillä se alkoi ns. tositilanteesta pari vuotta sitten, kun sain mieheltäni erään riitatilanteen päätteeksi ensimmäisen "oikean" selkäsaunan. Sitä ennen piiskaus oli vain seksin lisämauste, joka kiihotti molempia. Tuon tosikurituksen jälkeen sovimme yhdessä, että hän saa tarvittaessa antaa minulle myös oikeasti piiskaa harkintansa mukaan. Kovin usein sitä ei tapahdu, ehkä suunnilleen kerran, pari kuukaudessa. Aika kiltti olen siis minäkin.

Kirjoita ihmeessä lisää!
cx

jacek
Sama juttu kuin Tuulalla: ikävän ja pitkittyneen riidan jälkeen sain silloiselta naisystävältäni 1.kerran "oikean", kunnon selkäsaunan. Ensin tuli remmillä ja sitten
saunaharjalla...en ottanut sitä aluksi aivan tosissani, sitten olikin jo liian myöhäistä.
Kirveli todella kovaa, yritin keskittyä siihen etten sitä näytä, tilanne oli tarpeeksi nolo jo muutenkin. Kävi niin etten sen jälkeen ole riitelemään ruvennut. Kaikesta huolimatta jotakin siitä jäi mielenpohjalle...

Nykyinen aviomies.
Meillä kävi näin: Petin seurusteluaikanamme silloista tyttöystävääni joka antoi sellaisen selkäsaunan raipalla (harrastaa ratsastusta), että en unohda. Huusi, että anna olla viimeinen kerta ja jne...takapuoleni oli kipeä monta päivää ja istuminen tuotti tuskaa. Nykyjään olemme naimisissa ja tiedän missä kaappi seisoo meidän taloudessa. Vaimon ei tarvitse kuin laittaa raippa naulakkoon roikkumaan niin johan olen kiltti ja kuuliainen.

Igienica
aikasta mielenkiintoista on ollut lukea näitä erilaisia tarinoita... joten ajattelin itsekin vähän kertoilla.

ensimmäisen kerran selkääni sain joskus pienenä, olisinko ollut n. 8v. karkasin kotoa, tai en nyt varsinaisesti karannut, olin kaverini luona ja kun isä mut sitten vihdoin ja viimein sieltä löysi, niin isä sanoi että nyt tulee kotona selkäsauna. olihan isäni sillä asialla uhkaillut ennenkin, mutta nyt huomasin että isä oli tosissaan. pääsimme kotiin ja kun nousin autosta, isä sanoi: "hae koivunoksa". siinä vaiheessa jo tuli itku, kun pelkäsin isääni niin paljon. en ollut aikaisemmin nähnyt häntä niin "vihaisena". en suostunut hakemaan oksaa, joten isä nappas niskavilloista kiinni ja lähti taluttamaan lähimpää koivua kohti ja sanoi: "sitten me haetaan yhdessä". isä edelleen niskavilloista raahaten sai mut tupaan, vei keittiön pöydän eteen ja käski laskea housut nilkkoihin. se oli äärimmäisen noloa ja hävetti aivan suunnattomasti. isä käski nojata pöytää vasten ja oksa alkoi paukkua takapuolella. huusin ja itkin että varmasti naapuriinkin kuului. selkäsaunan jälkeen isä komensi omaan huoneeseen miettimään. hetken päästä isä tuli huoneeseeni, halasi ja sanoi että kai ymmärsin miksi sain selkäsaunan. ymmärsin kyllä.
sen jälkeen koivun oksa vieraili aika useasti, mutta syystä kyllä.
viimeisen kerran olen isältäni saanut piiskaa kun olin 14-vuotias. oli aikamoinen teini-uho päällänsä ja jäin ryyppäämisestä kiinni. isä tuli hakemaan mua kylältä ja olin niin lärvit seis kuin vain olla ja pystyy. seuraavana päivänä asiasta hieman keskusteltiin ja kun tuttuun tyyliini sanoin tylysti: "vittu, mä ryyppään sillon ku huvittaa. painu sä helvettiin määräilemästä mun elämää!" sen jälkeen huomasin kuinka isälläni nousi savu korvista ja niin sitä mentiin taas. ensin polvien päällä, sitten täytyi nojata tuolin karmin yli ja minä huusin. selkäsaunan jälkeen mun piti seistä nurkassa puoli tuntia, kädet pään päällä ja pylly paljaana -keittiössä, että varmasti mua hävettäis. en sen jälkeen tullut kännissä kotiin.

näin yli 10v jälkeenpäin kiihotun suunnattomasti siitä kun mua alistetaan. se on kutkuttava tunne mahanpohjassa kun mieheni sanoo: mees polvilles sängylle ja ota housut pois. siinä vaiheessa tulee pelko ja alan pelätä miestäni, kuitenkin hyvällä tavalla. tiedän, että hän tekee sen rakkaudella eikä väkivallalla.
eilen tuli taas selkään, kun vänkäsin kuulemma vastaan turhan pahasti. myönnän sen itsekin, että tuli auottua taas päätään ja remmistä tuli kotiin päästyämme. mieheni istui keittiön pöydän ääreen, kääri sätkän, poltteli sen, mä istuin koko ajan vastapäätä enkä tohtinut katsoa silmiin. mieheni sai sätkän loppuun ja sanoi: "sitte läks. housut kinttuihin". mä yritin vastustella -vaikka tiesin kuinka turhaa se on. keittiön pöytää nojaten se remmi taas paukkui takapuolella. kummasti sovintoseksin jälkeen oli hyvä olla, pyysin anteeksi ja käperryin mieheni kainaloon nukkumaan. ja tuntui sanoin kuvaamattoman hyvältä kun mieheni sanoi: "mä rakastan sua."

selkään tulee aika usein, sen verran niskuroin ja oikuttelen. mutta turhasta en koskaan saa selkääni. tulin tuossa päivällä tallilta ja olin aika väsynyt ja ärsyyntynyt, heitin mieheni töihin, joka meni iltavuoroon, en piitannut oikein liikenne säännöistä enkä mistään muustakaan, mieheni sanoi: "tuo muistetaan kotona". totesin takaisin: "haista vittu". "tuokin muistetaan kotona". joten tod.näk. tulen tänäkin iltana selkääni saamaan. pelottaa nyt jo, mutta tiedän myös sen, että on sillä siihen aihettakin.

tämmöstä tällä kertaa...

minulle myös
Tästä aiheesta ja viestiketjusta viehättyneeltä kysyin teiltä naisilta, joilla vitsaleikit kuuluvat osana seksiin, että onko mukana joku roolileikki (setä ja tuhma tyttö) vai onko se vaan esileikkinä? Jos se on roolileikki, niin mihin se loppuu? Onko piiskaamisen jälkeinen seksi vielä osa tuota roolileikkiä? Saatteko orgasmin?

Igienica
kysyit, onko mukana roolileikki? meillä se on aika vahvana. on masteri ja orja. mutta sitä "leikitään" pelkästään seksin aikana. selkääni saan vähän väliä, eikä siinä ole kysymys seksistä, vaikka siitä kiihotunkin. mutta jos tuota roolileikkiä ajatellaan, niin piiskaamisen jälkeinen seksi kuuluu osana leikkiin, ja mun on alistuttava masterin tahtoon. yleensä meillä leikki loppuu siihen, kun kumpikin saa orgasmin.

sekiero
Jos piiskaleikki liittyy seksiin suoranaisesti, eli pientä piiskaamista käytetään esileikkinä, niin silloin se päätyy yhdyntään. Mutta useimmiten, kun leikitään ns. roolileikkejä, eli pukeudutaan tietyllä tavalla, haetaan piiskat, ollaan muka katuvaisia, mennään nurkkaan häpeämään tai mitä tahansa, niin silloin ei harrasteta seksiä, edes samana päivänä. Yleensä leikki päättyy, kun mennään nukkumaan.

Tunteella
Alkuperäinen kirjoittaja lapsena piiskaasaanut:
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?
Mä voin piiskaa sua halus mukaan
luottamuksella?
Missäpäin olet?

tyytyväinen mariska
Meillä on miehen kassa sovittu että hänella on oikeus sanoa asioihin viimeinen sana ja minä yritän kunnioittaa hänen päätöksiään ja alistua ja totella. Kuulostaa ehkä rajulta, mutta käytännössä sujuu hyvin. Hän on hyvin rakastava ja kuuntelee mielipiteitäni ottaen ne huomioon. Toisinaan käy kuitenkin niin, että hän päättää asiat toisin kuin olen toivonut. Silloin ei auta muu kuin hyväksyä tilanne. Hirveän hyvin tämä systeemi sujuu, parisuhteissa niin tavanomaista valtataistelua meillä on vain vähän. Sen verran kipakka luonne kuitenkin olen, että joskus tulee riitaa ja murjotusta. Silloin mieheni saattaa päättää kyseisen kahnauksen antamalla minulle muistutuksen sopimuksestamme, jonka mukaan hän vie ja minä vikisen :). Saan siis vanhanaikaisesti selkäsaunan paljaalle pepulle. Yleensä hän ottaa mut polviensa päälle poikittain ja antaa selkäsaunan paljaalla kädellään. Muutaman kerran on kuitenkin ollut niin tiukka tilanne, että hän on määrännyt mut sängylle mahalleni (ja kokonaan alastomana) muutama tyyny lantion alla ja sitten on tullut nahkavyöstä tosi lujaa. Kumpikin tapa sattuu niin että itken ääneen, mutta ihme kyllä, jälkikäteen kun itse piiskaaminen on ohi ja jäljellä on aristava ja jomottava peppu ja miehen hellä syli, mulla on todella ihana olo. Hirveä helpotus kun olen saanut pyydettyä anteeksi tottelemattomuuttani ja riitaisuuttani ja hirveän turvallinen olo kun tiedän, ettei meidän riidat kovin pahoiksi pääse koskaan kun ne tarvittaessa ratkaistaan näin selvällä ja nopealla tavalla. Siinä helpotuksen ja katumuksen tunneaallokossa tunnen ihan hirvittävän suurta halua miestäni kohtaan ja myös hirvittävän suurta halua alistua ja totella. Seksi tuntuu silloin tolkuttoman ihanalta, kykenen helpommin antautumaan nautinnolle ja kaikenlaiset estot tuntuvat olevan tipotiessään. Pari seuraavaa päivääkin menee vielä näiden tunteiden virrassa, ollaan toisillemme ihan hirveän helliä . Me ollaan myös sovittu että seksistä en saa kieltäytyä (tietystikään hän ei odota seksiä jos olen kipeä tms). Joskus kuitenkin olen ärtyisällä tuulella ollessani kieltäytynyt ja silloin hän käyttää fyysistä voimaansa sen verran että pääsee imemään mun nännejä :). Kumpikin tiedämme että siitä kiihotun tosi helposti ja halut heräävät tuotapikaa.

Mitä tulle noihin lapsuuden kurituksiin, olen saanut remmistä paljaalle pepulle silloinkin. En muista minkä ikäisenä viimeisen kerran, mutta veikkaisin etten ole piiskaa saanut enää kouluikäisenä ollenkaan. Enkä osaa sanoa ovatko nuo lapsuuden piiskakokemukset jotenkin madaltaneet kynnystäni hyväksyä tämä nykyinen järjestely mieheni kanssa. En kuitenkaan missään tapauksessa haluaisi luopua tästä meidän tavastamme elää toistemme kanssa. Mulla on tarve alistua miehelleni, hän tuntuu ihanan maskuliiniselta ja itse saan olla hänen kanssaan niin Nainen kuin vain haluan ja tunnen olevani. Fyysinen vetovoima välillämme onkin säilynyt hyvin vaikka ollaan oltu jo aika pitkään yhdessä. Suosittelen ;-).

Katja H
Mielenkiinnolla olen lukenut teidän mielipiteitä sekä muisteluita niin lapsuuden kuin nuoruudenkin ajoilta ja ajattelin tuoda omat muistoni myös teidän luettavaksi. Lapsuudessa niin kuin nuoruudessakin vanhempani eivät minua kurittaneet ennen näitä tapahtumia. Isä oli jälleen kerran saanut minut kiinni tupakoinnista ja alkoi jälleen haukkua tyhmyyttäni ( ihan oikeutetusti ), kuten aina ennenkin. Mua alko kyllästyttää se mesominen ja niin mä täräytin isälle takasin "Miks sä aina haukut ja huudat, antasit yhtä hyvin selkään!". Itse en tota niin tarkkaan muista, mutta isän mielestä se oli aika tarkkaan tollainen repliikki. Hänelle se taisi olla melkoinen pommi. Suoraan sanoen hänen leukansa loksahti auki ja kun hän viimein siitä tokeni hän sanoi "EI; EI. Ja kun ihmettelin, miksei niin lopulta hän sai sanotuksi ,ettei hän voinut enää piiskata minua, ripari-ikäistä tyttöä. Tokaisin vain että kyllä voit tai sitten on turha huutaa mulle enää mistään, ja menin huoneeseeni. Siellä mua oikein huvitti se isän täydellinen lamaantuminen. Vasta myöhemmin ymmärsin, millaiseen "umpikujaan" olinkaan hänet saattanut ja aloin jo pelätä , että hän toteuttaa "toiveeni" päästäkseen ulos siitä tilanteesta. Ja niinhän siinä kävi että myöhään illalla isä tuli huoneeseeni ja sain selkääni oikein paljaalle takapuolelle vaikka hän ei kovin lyönytkään. myöhemmin sain vielä parei kertaa selkääni ja nykyisin aina toisinaan naureskellaan noille tapahtumille.
Nyt asun sinkkuna ja päiväunissa usein haaveilen saavani vielä selkäsaunoja vanhemmilta miehiltä. Ujona en kuitenkaan uskalla ehdottaa sitä tapaamilleni miehille , enkä viitsi sitä enää isältänikään pyytää

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä