mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Miksi sen miehen pitää olla vapaa? Jos vain selkäsaunan haluat, eikö olisi parempi ottaa varattu mies joka on antanut oikeasti piiskaa vaimolleen tai lapsilleen?

Kyllä se vitsa sinkkumiehenkin kädessä pysyy ja hänellä saattaa olla laajempaakin kokemusta erilaisten ja ikäisten naisten piiskaamisesta, kuin "varatulla veljellään" konsanaan. Toisaalta kuritettavan ja kurittajan välillä synkaa hyvin, ei aviopuolisot ole uuden suhteen tiellä.

Alkuperäinen kirjoittaja lapsena piiskaasaanut:
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?

Meillä ukko antaa remmiä tai piiskaa millon mistäkin syystä, ilmeisesti nauttii vallantunteesta siinä yhteydessä. Eilen sain selkääni heti aamusta, kun menin sen silmille laiskottelusta ym. Oli sovittu kaikenlaista tekemistä eikä oikein mikään tapahtunut, joten mulla paloi käämit ja rupesin huutamaan. Kerran se varotti mutta kun en uskonut, niin äkkiä mua vietiin niskavilloista kamariin ja siellä lähti housut kinttuihin että heilahti. Mun omalla vyöllä sitten tuli pitkin takamusta että raikui. Vitutti ja itketti, mutta kyllähän se sitten sovittiin. Se on piiskannu mua aina ja hyväksyn sen kyllä, oon aika omapäinen ja välillä änkyräkin.

Olet varmaan pohjanmaalta kun noin hauskaa kieltä käytät? Minkä ikäinen "tyttö"mahdat olla? Puhutko ukolla miehestäsi vai isästäsi?Miltä selkäsauna mielestäsi tuntuu?Kiihotutko?

Illalla tuli vieraita just ku aioin alkaa vastailla kysymyksiisi. Nyt tarttis nukkua, mutta eihän tuo väsytä, huomenna vapaata onneksi. Eli: "tyttö" on reilusti yli kolmikymppinen, mutta silti usein tosiaan vähän änkyrä. "Ukko" on mun mies, joka tuota änkyryyttä sitten joskus aina toppuuttelee ja opettaa parempia tapoja takamukseni kautta. Luvalla -vaikkei akuaikoina tosin lupia kysellytkään. Selkäsauna sinänsä ei kiihota ja sattuukin, mutta jotenkin ne tilanteet kiihottaa ja ehkä se, että "joudun" niihin alistumaan. Varsinainen seksileikki eivät siis ole, vaan saan aina syystä. Tänään oli tulla toisinto edellisestä, kun olin niistä vieraista niin suivaantunut, kun jouduin niitä passaamaan. "Ukko" tuli keittiöön ja kysy vaan, jotta "kerjäätkö taas pesreelles", joten olin aika ihmisiksi siinä sitten. Se lähti yöksi sitte töihin ja lähtöpusun yhteydessä totes vaan, että aamulla voijaan keskustella aiheesta lisää, jos tarvis vaatii. Ärsytti vähäsen sen kukkoilu, mutta peräpeili on vielä edellisestäkin kerrasta hellänä, joten pidinpä suun melko soukalla. Saapipa nähdä.

Ps. Muuten kun kysyit siitä kiihottumisesta, niin jälkikäteen on jälkihoidoista huolimatta vähän tavallista kiimasempi olo niin kauan, kun takamusta pakottaa. -Se haluttais myös tietää, minkälainen ite oot, "oikein utelias"?

Ja vielä toinen peeässä: kirjotusvirheitä näkkyy tulevan, toivotaan, että ymmärrät silti. Mullon outo näppis -eli uus siis- ha sormet ei oo vielä tottunu tähän. Moro!

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
löytyykö täältä vapaaata miestä joka piiskais mua aina kun oon tuhma?
voisin piiskata,saisit itse hakea piiskan tuoda sen minulle ja laskea housut alas maata polvieni päällä, kertoa mitä tuhmaa olet tehnyt,ja sit alkais koivuniemen herra laulaa. otappa yhteyttä aarto3@luukku.com

Tädin kuritus
kerroin aiemmin lomistani tädin luona maalla. Eräänä kesänä olin taas tätini luona viettämässä lomaa. Tutustuin siellä Timo nimiseen kaveriin,
asui muutaman kilometrin päässä meiltä. Eräänä päivänä kun tulimme uimasta, läheiseltä järveltä parin kilometrin päässä tätini luota, huomasimme tien vieressä olevassa puutarhassa paljon omenia puissa.
Talo oli vähän matkan päässä. Hiivimme hiljaa puutarhaan ja aloimme kerätä omenia. Yhtäkkiä erään marjapensaan takaa hyökkäsi joku kimppuuni ja kaatoi maahan, jäin hänen alleen makamaan. Timo juoksi
nopeasti karkuun. Vai omenavarkaita kuulin naisäänen sanovan, nousi ylös ja veti minut pystyyn. Hän oli noin 40-kymppinen nainen. Hän otti kädestäni ja korvastani kiinni ja vei sisälle taloon. Hän katseli minua hetken ja kysyi nimeäni. En vastanut heti ja hän tukisti minua hiuksista.
Sanoin nimeni ja missä asuin,tottakai hän tunsi tätini.Hän meni eteiseen puhelimeen ja soitti tädilleni, kuuntelin jännittyneenä mitä he puhuivat.
Kuulin sanan selkäsauna mainittavan muutaman kerran. Vihdoin hän lopetti ja tuli takaisin keittiöön, tätini mielestä ansaitsin selkäsaunan hän sanoi minulle, olet kuulemma muutaman saanutkin.Mutta koska varastin häneltä, tätini oli pyytänyt häntä antamaan rangaistuksen. Hän sanoi minulle, että se tulee olemaan mukava tehtävä ja nauroi. Hän käski minut riisumaan kaikki vaatteet pois. Ei auttanut mikään, riisuin vaatteeeni.
Seisoin keskellä lattiaa, hän tuli sivulleni ja läimäytti lujasti pakaroille.
No niin , sitten haetaan vitsat, hän meni takaovelle ja avoi sen. Tänne hän käski, menin ovelle , haet tuolta koivikosta vitsat ja muistakin tuoda kunnolliset. Katsoin ulos ja sanoin jos joku näkee, mitäs sitten hän vastasi,
vauhtia tai piiskaan sinut pihalla. Hain vitsat, hän otti minut poikittain polvilleen keittiön tuolilla ja alkoi ensin läimäytellä. Vauhti kiihtyi tasaisesti.
Sitten hän komensi minut kumartumaan tuolin selkänojan yli. Hän meni sivulleni ja alkoi piiskamaan vitsoilla. Peppuni oli kuin tulessa hetken päästä. Hän tuli eteeni ja kysyi kuka oli se toinen, en vastanut. Hän siirtyi toiselle sivulle ja vitsa alkoi tanssimaan pakaroillani. Hetken päästä hän tuli taas eteeni ja kysyi uudestaan, nyyhkin Timon nimen. Hän meni vielä taakseni ja veteli 20 kertaa vitsalla pitkin pakaroitani. Sain Nousta ja pukeutua, jouduin lupamaan etten enää kävisi omenavarkaissa. Jälkeenpäin kuulin, että Timo sai samanlaisen käsittelyn seuraavana päivänä. Siinä yksi kesämuisto..

Ettei vaan olisi ihan omissa päiväunissa tapahtunutta. Itse saan piiskaa mieheltäni silloin tällöin, joskus sitä kerjättyäni ja joskus ihan syystä. Kiroilu, laiskottelu ja piittaamattomuus liikennesäännöistä vakioaiheita...

Mä sain nahkavyöstä ala-asteikäsenä. Meilä oli koiria, jotka riehaantu leikkimään. Faijan 20ml reissusta saama black label putosi ja korkki halkesi tjtn. Muutama ilta myöhemmin alko vyö laulaa, kun joku on avannu rodoksen tuliaispullon.

Muutenkin elämä meni persiilleen jatkuvan hakkaamisen ja alistamisen/ vihankohteena olemisen vuoksi. Annan tänä vuonna isänpäivälahjan; samanlaisen pullon ja nahkavyön. Toivottavasti korventaa niin perkeleesti.

Kylla tati helposti "kepitti" siella ollessani kesaisin, viela 13 ikaisenakin. Tupakan poltosta kiini joutuessa se oli ilman muuta selva etta pesusta juoville pajunoksakepilla. Oinemmista kolltosista tuli vain koivuniemen herraa notkeilla oksilla.
sita tuli niin usein etta uskon tadin saaneen jonkinlaiset "kiksat" siita. Kaski aina nurkkaan seisomaan lopuksi, ja meni itse kamariinsa joksikin aikaa. nyt aikuisena ymmarran etta ehka han kiihoittui ja meni itsensa tyydyttamaan kamariin. aina hanen sielta tultuaan kaski pois nurkasta ja vaati anteeksipyynnon ja sitten halattiin sovinnoksi.
Joskus han siveli ja voiteli pakaroihin nousseita palkoja sen pajukeppi rankaistuksen jalkeen .
Se tyuntui hyvalta ,se sively, silloin, alkoi melkein seisokki tuntumaan, jopa vahan havettikin. tati ei ollut ainakaan huomaavinaan .

Vitsaa minäkin sain lapsena 50-luvun lopulla. Silloin oli itsestään selvä asia, että melkein joka talossa komeili "Koivuniemen herra" ovenkarmin päällä, kaikkien nähtävillä. Kun olen lukenut näitä tälle palstalle lähetettyjä muistelmia (joista toivottavasti ainakin suurin osa on totta, eikä toiveunia), olen ajatellut, että kuritukseni oli suhteellisen lempeää. En joutunut koskaan itse hakemaan vitsaa, itse laskemaan housuja tai edes seisomaan nurkassa jälkeenpäin. Vitsat sain äidin polvella poikittain, klassiseen tapaan, eikä äiti kai kovin kovasti rapsinut, vaikka tietysti huusinkin kuin syötävä, jo siinä vaiheessa kun housunnappeja avattiin. Piiskaamisen jälkeen piti laittaa kädet äidin kaulalle ja pyytää anteeksi.
Aikuisena olen haaveillut tuollaisesta reippaasta tädistä tai mummosta, joka antaisi minulle vanhanajan vitsakurituksen - tosin huomattavasti ankaramman kuin lapsena saadut. Jotain ihmeellisen kiehtovaa siinä pyllyn kirvelyssä ja häpeän tunteessa on. Mutta mahdotonta kai sellaista naista on löytää. Mielelläni olisin yhtä hyvin antavana osapuolena. Vitsaa saaneena tiedän, että siinä ei ole kysymys mistään sadistisesta hakkaamisesta, vaan rakkaudella annetusta ojennuksesta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä