mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
amalia
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaita olette!:
Huomaa kyllä miten sairas ihmisestä tulee jos lapsena hakataan vanhempien toimesta. Tai sitten näitä kirjottaa joku pervo ukko. En voi uskoa että aikuinen nainen antaisi miehensä lyödä ja vielä nauttisi siitä! Yök!
Miksi sitten tulet tänne lukemaan juttuja, jotka jo otsikon puolesta kertovat selvästi mistä on kyse, jos kerran voit noin huonosti. Ja olet valmis arvostelemaan niitä, jotka sellaisesta pitävät. Taitaa olla sairas halu sellaiseen... ja et vain uskalla tunnustaa sitä itsellesi.

sara
Meillä oli eilen yhteinen vapaapäivä miehen kanssa ja sen kunniaksi otimme hiukan viiniä. Minulla se meni -jälleen kerran- vähän överiksi ja ryhdyin haastamaan riitaa niinkuin melkein aina humaltuessani. No mies kuunteli sitä aikansa kärsivällisesti, mutta lopulta ilmoitti, että saisin piiskaa, jollei ääni muuttuisi kellossa. Lähdimme siten kävelylle kauniista hellepäivästä nauttimaan ja päätäni selvittelemään. Minulta unohtuivat melko pian lupaukseni "olla ihmisiksi" ja aloin huoltoasemalla ihmisten kuullen haukkua miestäni, kun olimme tupakkaostoksilla. Vaitonaisena hän talutti minut käsipuolesta pihalle ja lähti ohjaamaan kohti viereisen pyörätien takana avautuvaa metsikköä. Tiesin mitä tuleman piti, mutta en olisi uskonut hänen piiskaavan minua ulkosalla. Se kuitenkin tapahtui, ja pian olin polvillani maassa mieheni jalkojen välissä pylly pystyssä ja mies veti pitkän hameeni ylös ja pöksyt alas. Sanaakaan ei vaihdettu, kuulin vain vyönsoljen tutun kilahduksen, kun mieheni availi sitä ja veti vyön irti lenkeistä. Yritin peloissani pyristellä irti, mutta vahvat reidet pitivät minut aloillani jaa samantien remmi läiskähti ensimmäisen kerran paljaalle pyllylleni. Haukoin henkeäni ja jo parin seuraavan sivalluksen jälkeen aloin itkeä ja vaikertaa kivusta ja häpeästä. Remmi jatkoi armotonta tanssiaan ja aloin todella nöyrtyä... viimeisetkin riidanhalut katosivat ja aloin kiltisti pyytää anteeksi. Lopulta mieheni katsoi, että olin saanut tarpeekseni ja nosti minut olkapäistä ylös. Kompuroin vähän pikkupökyt nilkoissa ja yrtitin vetää niitä ylös, mutta mieheni kielsi ja käski niiden antaa olla. Sitten hän sanoi, että saisin vielä risusta "lisäopetusta" ja käski minun hakea sopivan piiskan. En uskaltanut juuri vastustaa, sillä tiesin, että joudn tottelemaan. Niinpä taitoin läheisestä koivusta tuuhean ja monihaaraisen oksan ja ojensin sen miehelleni. Itketti pelkkä ajatuskin ilkeännäköisen piiskan sivalluksista vyön jäljiltä aran takapuoleni iholla. Mieheni tarttui oksaan ja riipi siitä lehdet pois. Sitten hän tarttui leukaani ja katsoi minua silmiin. Sain pienen suukon ja käskyn käydä uudelleen kontileni. Tottelin vaieten. Pylly pystyssä ja vapisten odotin rangaistustani. Tunsin miten hameeni nostettiin taas selän päälle ja mies asettui jälleen jalat molemmin puolin vartaloani siltä varalta, että yrittäisin rimpuilla pois piiskan alta. Yritinkin, kun piiskaus alkoi; niin kipeää se teki ennestään aralla pyrstölläni. Sain oikein pperusteellisesti selkääni vielä uudelleenkin ja itkin ja nyyhkytin kasvot nurmikkoa vasten. Luulin, että selkäsauna kestäisi loputtomiin, mutta lopulta mieheni lopetti todeten "eiköhän tämä riitä" ja nosti minut ylös ja veti rintaansa vasten. Siinä sain siten vielä pienen nuhdesaarnan ja kehotuksen ottaa opikseni. Itkin helpottuneena ja lupasin muistaa käyttäytyä paremmin. Olin tosi helpottunut ja hiukan nolo edelleen, mutta mieheni silmistä näin, että hän ei ollut minulle enää vihainen, vaan jotain aivan muuta... niinkuin aina, kun hän on kurittanut minua. Hymyillen polvistuin hänen eteensä ja vedin farkkujen vetskarin auki....

Jumppis
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikurissa pidetty aikuinen nainen:
mies vm-66 , laita sähköpostiosoitteesi, haluaisin jatkaa keskustelua kanssasi.
Tervehtien Kotikurissa pidetty aikuinen nainen.
Hei Kotikurissa pidetty aikuinen nainen, jos haluat toisenkin kirjeenvaihtokaverin niin kirjoita osoitteeseen jumppis6@luukku.com

amalia
Voi kyllä Saran perheessä on asiat hyvällä mallilla =) Itsekukin tarvitsisi silloin tällöin kurinpalautusta, mutta kun on yksin, saa kiukutella itselleen ihan niin paljon, kuin haluaa...ilman palautetta =(

sara
Heipä taas. Luen aina mielenkiinnolla näitä ihmisten kommentteja, sillä aihe on hyvin mielenkiintoinen. Meillä alkoi tuo piiskan käyttö alunperin aivan tositilanteesta, kun sain riidan yhteydessä mieheni -tai silloisen poikakaverini- suututettua niin, että hän kiskoi housuni kinttuihin ja veteli avokämmenellä pyllylle. Olin hirveän hämmentynyt ja vihainen, mutta myönsin sopiessamme, että sain ansioni mukaan, ja tunnustin aika pian myös sen, että tapahtunut tuntui hyvältä ensijärkytyksen jälkeen. Toisen kerran vähän provosoinkin, kunnes mieheni tarttui vyöhönsä ja veti minut polvilleen poikittain. Silloin oli kyse kevyehköstä leikkimielisestä jutusta, joka kuitenkin kiihotti meitä molempia. Samassa thteydessä sovimme, että jos "tytttö on tuhma niin tyttö saa mieheltään piiskaa etttä oppii tavoille", mutta mieheni sanoi myös, että tulee pitämään päätösvallan itsellään, eli jos hän katsoo, että kurinpalautus on tarpeen, tulen sen myös saamaan, halusin tai en. Hiukan siitä kapinoin, mutta en juuri vaivannut asialla päätäni. -Nykään saan sekä näitä kurinpitoselkäsaunoja aina joskus ja lisäksi kevyempää esileikkipiiskaa, jonka jälkeen olen tosi kiihkeällä tuulella jostain syystä -ehkä se alistuminen kiihottaa, vaikka todellisuudessa en koe olevani mitenkään alistettu, vaan päinvastoin koen hyvinkin suurta varmuutta ja turvallisuudentunnetta. Vaikka takamus toisinaan onkin vähän arkana...

amalia
Aivan Sara, jotain sellaista minäkin elämääni kaipaisin. Aivan tarpeeksi kauan saanut mennä ja hulmuta ilman juuri minkäänlaista kontrollia. Rajoja ja rakkautta.... risuja ja ruusuja... Ei mitään sitomisia tai ruoskimista...ihan sellaista kotikuria vain...

mies
niin mielenkinnolla olen minäkin lukenut kommentteja... aika erikoista, mutta kertokaa jotka olette saaneet piiskaa, että mikä siinä oikein kiihottaa kipu? vai itse tilanne? itse en piiskaa ole saanut, mutta kiinnostaa että minkälaista se olis esileikkinä? enkä tarkoita mitään hirmu ruoskimista. vaan ihan asiallisia kokemuksia.

Sara
Kyllä ainakin minua kiihottaa lähinnä se tilanne, perhoset lepattaa vatsassa, kun tietää, mitä on tulossa. Jo tietty ilme ja tiukka äänensävy riittää. Kipua sinänsä oikeastaan pelkään, enkä ole siinä mielessä masokisti, että siitä nauttisin. Jostain syystä silti haluan alistua ja olen tosiaan vapaaehtoisesti nämä meidän käytännöt hyväksynyt. Työni on itsenäistä ja vastuullista ja joskus mietin, onko tämä vastapainoa sille. Joka tapauksessa on antoisaa, kun kotona saa olla oma itsensä, ja jos joskus vähän "lyö yli" niin mies palauttaa maan pinnalle, tarvittaessa tiukan päättäväisesti mutta turvallisesti ja rakkaudella. -Niinkuin eilen illalla taas. Olin väsynyt ja pahalla tuulella ja kun aloin tiskatessa kiukutella turhautuneena ja heitin lasin lattiaan (tosi lapsellista), mies tuli välittömästi keittiöön päätään pudistellen ja kysyi syytä raivoamiseeni. Siinä sitten vähän soitin suutani taas, mikä oli virhe, jonka toki tajusin samantien. Silmänräpäyksessä löysin itseni pöytää vasten painettuna ja sain taas rimpuilustani huolimatta pikku muistutuksen paljaalle takalistolleni, joka oli vielä edellisenkin opetuksen jäljiltä arkana. Purin hampaani yhteen ja päätin, etten itke, mutta aika pian se helpottava itku tuli ja pääsin mieheni hellään syliin lohdutettavaksi. Ilma puhdistui kerralla ja paha tuuleni oli tiessään. Pyysin anteeksi ja siivosin käskemättä jälkeni ja jatkoin töitäni. -Etenkin ennen kuukautisia olen usein hirveän kireä ja pahantuulinen, ja siitä kai eilinenkin johtui. Olen sitä monesti miettinyt, miksi silloin tulee niin herkästi juuri eilisenlaisia episodeja; ajatukset jumiutuvat inhottavaan oravanpyörään, kaikki asiat suorastaan vituttavat eikä mistään tule mitään. Silloin miehen tiukka väliintulo ja piiska auttavat paremmin kuin mitkään keskustelut ja olo helpotuu huomattavasti -vaikka takamusta jälkeenpäin pakottaakin. Hullua, tiedän, mutta toimii hyvin.

miekkonen
Asiaa puhutte. Itse olen läpsinyt vaimoani pyllylle lähinnä seksin yhteydessä, en rangaistusmielessä. Silti usein on vuosien varrella tehnyt mieli ottaa temperamenttinen kiukkupussini polville poikittain ja näyttää oikein kunnolla, missä se naisen paikka on. En kuitenkaan ole sitä vielä tehnyt mutta ehkäpä teenkin, olen sen vaimolle usein sanonut. Mieli tekisi kokeilla.

amalia
Oih ollapa tuollainen aviomies, kuin tuo miekkonen. Ei tarvis turhista kiukutella... Ja terveisiä vaan sille toiselle amalialle joka toisten sähköpostiosoitteita julkaisee. Asia ei jää tähän.

ihmettelee...
"Ja terveisiä vaan sille toiselle amalialle joka toisten sähköpostiosoitteita julkaisee. Asia ei jää tähän."

Eikös tuo ollut Seyrenin osoite? Vai oliko se vale-Seyrenin? Ja nytkö se on amalian? vai toisen amalian? No jaa, yksi lysti. Tuskin on suurta tunkua postilaatikolle jos amalia onkin Seyren uudella nimellä... Käyttäisit edes vähän mielikuvitusta kun keksit noita tarinoita eri persoonistasi, ei mene läpi enää.

amalia
niin osoite oli kyllä oikean seyrenin ja oikean amalian....mutta valeseyren eli vale-amalia päätti julkaista sen täällä ja asia on viety eteenpäin....minun ei tarvitse keksiä mitään...tiedän kyllä kuka tämän kaiken takana on ja myös viranomaiset tietävät sen ...että jatkakoon vaan ihan rauhassa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä