Aivan samanlaisia ovat kokemukset. 11-13 vuotiaana olin tatilassa kesalla kun aitini oli sairaana. Tati teki heti alussa selvaksi etta kun en ole mieliksi tai muuten han katsoo sen tarpelliseksi, niin piiskaa tulee etaa tuntuu .
Serkkuni oli 10 kk vanhempi aj pian me opimme etaa oli kiva leikkia "paljasta" eli katsella ja koitella toisen peppua ja jalkovalia edestakin pain. serkku kylla varoitti etta jos hanen aitinsa huomaa niin piiska heiluu. Han kertoi etta kun aiti tapasi hanet saunassa "hypistelevan" itseaan, sai han piiskaa kolmena iltan perakkain
"etta varmasti muistaa"oli aiti sanonut.
Ja niimpa tietysti jouduimme kiipeliin kun marjareisulla istuimme mattaalla ja taas hivelimme toisiamme, housut kintuissa molemmilla. (minun olisi tehnyt mieleni vahan piskailla serkkuni pyya, mutta en kehdannut ehdottaa.)
Tati oli siina yht'akkia huomaamattamme ja katkaisut jo hyvaisen koivun varvun ja riipi siita lehtia kun huomasin hanet. serkku oli haneen selin eika vielakaan tiennyt etta mita oli tulossa. Tati otti tytartaan tukasta lujasti ja tempaisi hanet pystyyn. Housut kun olivat jo kintuissa ja vaan sellainen pieni pusero paalla nii ihoa oli paljaan piskalle reilusti.
Kylla se piiska jattikin punaisia jalkia niin pyllyyn kuin resiin ja saariinkin. Plikka huusi ja kirkui niin etta varmaan kuului kylalle asti. en tieda montako sivallusta serkku-parka sai, ehka 20 tai niin, kauan se kesti mielestani.
Muistan kiihottuneeni katsellessani ja kullessani ne tuskan huudot joka lyonnille. Tuntui kumma tunne munieni seudulla. En edes huomannut pelata jatkoa jossa kylla tiesin olevani armottomasti seuraava uhri.
Yllatyin kun tunsin tadin kouran tukassani ja ensimainen piiskan kirvely iski aivoihini. Olin ollut niin kiinnostunut serkun piiskauksesta etta en edes ollut nostanut omia housujani ylos joten paljaalle iholle johonkin reisien ylaosaan se osui. siita se "tanssi alkoi" yritin tietysti vaistella jokaista tulevaa piiskan heilausta, se ei kuitenkaan oikei onnistunut kun tukassakin teki kipeaa riuhtoissani.
Tati kuitenkin kyllastyi hyppimiseeni ja sanoi etta "kue et kerran ole kunnolla ja ota ossasi piiskasta, teemme taman kotona uudestaan sinun kohdallasi, sidon sinut pylvaaseen jos ei muu auta, mutta piiskaa tulet saamaan ansiosi mukaan. Niin kavikin illalla oli uusi piiska ja mina kumartaneena sohvan karmin yli. Tati sanoi etta aina kun liikut aletaan alusta. Koitin olla paikallani vaikka persusta oli kuin "Helvetissa' tati pit aina viiden lyonnin jalkee tauon ja kasti minun ajatella vielako teki mieli olla alasti serkun kanssa. en muista iskujen maaraa muistan vain etta sain kai "orkun" siila jotain vuoti peniksesta ja tuntuin niin pirun mukavalta. Pelkasin kuitenkin etta jos tati huomaa niin mita siita saattaakaan seurata
Aina siita asti ole runkatessa unelmoinut piiskaavani serkkua ja etta sitten tati piiskaa minut, ja sperma lentaa voimalla nykkiin.
tallainen kokemukseni.