mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vaimoke
Minä en saanut lapsena koskaan piiskaa, mutta nykyinen mieheni tarjoili sitä lajia jo seurusteluaikana. Ei se kipu sinänsä kiihota, mutta siinä tunnelmassa on jotain äärimmäisen kiihottavaa, kun miehellä on ""se"" ilme ja se komentaa mut makuuhuoneeseen ""vähän keskustelemaan"". Viimeksi toissapäivänä sain oikein lujasti selkääni, kun jäin vähän nolosti kiinni ilmanaikuisesta valehtelusta. Helpottikin jollain lailla, kun housut kintuissa pyllistelin sängyn laidalla ja vyöremmiä tuli niin hemmetisti. Lopulta pyysin itkien anteeksi -ja sainkin. Sovinto sinetöitiin sitten tulisella seksillä niinkuin lähes aina. Ainoastaan joskus harvoin, kun mies on todella suutuksissa joudun piiskan jälkeen sänkyyn ilman seksiä, mutta yleensä tilanne kiihottaa meitä molempia niin, että homma pakkaa kääntymään kiihkeäksi jossain vaiheessa. -En kapinoi, vaikken tästä juuri kehtaa kertoakaan kenellekään. Meille tämä sopii erinomaisesti.
 
Raippaa perseelle
Mä piiskaan itse itseäni jos ei ole toista. Pidän myös siitä huumasta ja kivustakin kun perse punoittaa ja pallit kirvelee.aivan ihanaa.
 
piiskaa
Hei vaan ""raippaa perseelle"" joskus on tosiaan tilanteita ettei ole piiskaajaa silloin minäkin turvaudun omaan käteen.
Kyllä notkea pajuvitsa tuntuu hyvälle itse annettunakin.
Pakarat punaiseksi ja pikkusormen paksuisille juomuille vaikka omin avuin.
 
M40
Vittatyölle piiskaa, kun on tehnyt kirjoitusvirheitä. No, leikki leikkinä. Oletko muuten Vittatyttö kiinnostunut aikuisena piiskaleikeistä ja piiskasta yleensä. Esim. itse en alkaisi seurustelemaan naisen kanssa, jota piiskaamiset ei kiinnostaisi. Niin kovasti aikuisena kiinnostaa tämä aihe.
 
ei eksy
Kun kyselee suoraan, niin se voi onnistua. Juttelin kerran pikkutunneilla baaritiskin ääressä erään toisen naisihmisen kanssa, joka oli tuttu vain ulkonäöltään. Hän pukeutuu aina johonkin nahkaan ja sen sellaisiin, josta sain kimmokkeen kysyä, harrastaako hän sm-leikkejä, kun pukeutuu noin. (itse en harrastanut) Kuulemma harrasti, mutta oma kumppani oli lähtenyt läiskimään ajat sitten, joten oli joutunut olemaan pitkään ilman. Siinä sitten napseja naukkailtuamme hän sai minut ylipuhutuksi, että vähän auttaisin häntä pulassaan. Pari kertaa kuukaudessa keskimäärin käyn hänellä kylässä ja nyt sitä osaa kaikenlaista, vaikka se ei aluksi muuten kiinnostanutkaan. Tämä ""asiakkaani"" ei tiedä edes nimeäni!
 
naaras
Minä kai saan piiskaa jatkuvasti, mies on sen verran ankara. Eilen oltiin ilta-ajelulla merenrannassa, ja se suutahti mulle jostakin, ja tietäähän sen miten kävi: kohta olin konepeltiä vasten pylly paljaana ja remmiä tuli että raikui. Lopuksi jouduin vielä pajukkoon risuja hakemaan ja sain oikeen perinteistä piiskaakin pyrstölleni. Eikä muuten kiihota. Tosin jälkeenpäin käyn aika kuumana, se alistuminen tekee sen. Nytkin otin kiltisti suuhun jälkiruuaksi ja pyysin oikeenkin nöyrästi oikutteluani anteeksi. Pylly on hellänä vieläkin...
 
sådär...
En kaikin ajoin tajua näitä piiskajuttuja, vaikkakin vähän niistä itsekin kiihotun, pakko myöntää. Meillä on systeemi se, että saan joskus selkääni, kun tarpeeksi ärsytän -niinku nyt vappuaattona. Olin päissäni kuin käki ja sitä mun ukko ei oikein hyväksy. Ilta päättyi niin, että se vei mut kotiin ja ""uhkaili"" jo taksissa piiskauksella ja piteli mua koko matkan niskavilloista aika lujasti. Olin melkoisen nolona, mutta tutulla taksimiehelä oli hauskaa :(. Kotona lensi hame korville välittömästi, kun päästiin sisään ja paljas pyllyni sai aikamoisen käsittelyn ensin vyöremmillä ja vielä hetken päästä koivupiiskalla, jonka jouduin paljain pyllyin itse pihalta hakemaan. Eli olin siis ollut ""tuhma tyttö"" taas, niinkuin mieheni myöhemmin naureskeli, kun makasimme raukeina piiskan ja suuseksin jälkeen.
 
nelikymppinen ""tyttö""
Meillä ei yleensä kotona piiskaa käytetty, mutta muistan kerran, kun jäimme siskoni kanssa kiinni luvattomalta tanssireissulta ja vielä tupakalta ja viinalta lemuten. Olin itse kai neljäntoista, sisko vuotta vanhempi. Silloin isä suuttui niin, että jouduimme molemmat vuoronperää housut nilkoissa piiskattavaksi. Välineenä oli aika kapea koirantalutushihna, joka sattui vietävästi, kun isä veteli sillä paljaille pakaroille. -Tapaus jäi mieleeni, koska häpesin aivan hirvittävästi ja myös siksi, että jälkeenpäin sain siihenastisen elämäni rajuimman orgasmin, kun makasin itkien sängyssäni ja aloin lohdukkeeksi hiplata pillukkaani...
 
keijo
Minua ainakin kiihottaa nyt jo miehenikään ehtineenä piiskan saanti, nautin kun pylly on punainen ja piiskan jäljet tuntuvat juomuina pakaroissa. Olen yleensä piiskattava, mutta toki nautin myös piiskan antamisesta piiskaleikit kuuluva aikisten leikkeihin. Muistan kyllä lapsena leikimme myös piiskaleikkejä, mutta se oli silloin lasetn kesken.
 
olli
Meilläkin tuli risusta ja remmistä, aina 13-14 vuotiaaks. Nuorempana tuli sylissä risua paljastetulle pepulle ja vanhempana piti kiskoo housut nilkkoihin ja pyllistää sängyn laidalle. Sitte faija veteli takalistoon vyöhihnalla niin että soi. Muistan kyllä kuinka tunsin usein toimituksen aikanakin ja varsinkin jälkeen ""eloa"" etupuolellani, vaikka vasta vähän vanhempana ymmärsin mitä se elo oli.
Tilaisuuksia selkäsaunojen seuraamiseenkin oli paljon, veljieni ja kavereitteni luona. Usein tarkistin onko kavereillani risu vaihtunut ja mikäli oli, utelin tietysti kovasti.
Nykyään täytyy tyytyä itsensä vihmomiseen, ku kaveria ei ole.
 
Hannele
Meilläkin oli vitsa käytössä aina siihen asti kun kaksikymppisenä muutin kotoa pois. Nuorempi siskoni ja minä saimme aina vitsaa jos jäimme kiinni jotain luvattomasta. Itse piti vitsat hakea pihalta ja vielä pylly paljaana, Tämä kuulemma oli opettavaista. Kerran tulimme siskoni kanssa liian myöhään tansseista. Isä oli portailla vastassa ja osoitti sormellaan pihakoivua. Siitä tiesimme että piti hakea vitsat. Nolotti kauheasti kun meitä saattaneet pojat jäivät katselemaan kun saimme selkäämme. Oikein pahoista kolttosista saimme vielä vitsan jälkeen pajuraipasta. Se oli kauhun paikka kun vitsasaunan jälkeen isä käski hakemaan pajuraipan.

Nykyinen mieheni ilmoitti jo surusteluvaiheessa että hän on tiukan kotikurin kannattaja ja tulee ojentamaan minua tarvittaessa. Monet kerrat olenkin hänen kädestään saanut kirvelevän kurinpalautuksen. Hyväksyn tämän ja olen sitä mieltä että miehen on oltava herra talossaan ja annettava tarvittaessa piiskaa naisväelle. Piiskauksen jälkeen olemme molemmat kiihottuneita ja seuraa mahtava takaapäin pano. Ensin kuitenkin saan polvillani imeä mieheni kullia. Viimeksi sain kovan piiskauksen toissapäivänä kun olin tuhlannut rahaa. Mieheni soitti töistä ja käski hakea koivuniemen herran sekä pajuraipan ennen kuin hän tulee kotiin. Vähän ennen kotiintuloa hän soitti vielä ja käski riisua kaikki vaaatteet ja mennä piiskausasentoon odottamaan. Se on meillä yleensä niin, että minä menen nelinkontin lattialle pylly pystyssä, elkä notkolla ja pää alhaalla. Sain niin kovan piiskasaunan että jouduin nukkumaan vatsallani enkä seuraavanakaan päivänä pystynyt istumaan. Se ei ole tarpeellistakaan sillä mieheni määrää minut piiskausta seuraavana päivänä tekemään suursiivouksen. Mieheni vitsaileekin että oletpahan sitten ahkerana kun on istumakyky poistettu. Kerran sain piiskaa vieraiden nähden kun olin sanonut miehelleni jotain loukkaavaa. Silloin mieheni komensi minut hakemaan vitsan ja raipan pihalta. Hävetti hirveästi ja pyysin ettei mieheni piiskaisi vieraiden nähden mutta hän sanoi vaan että koska vieraiden aikana olin rikkonut saisin myös rangaistukseni näiden nähden. Ei siinä auttanut muu kuin riisua housut ja lähteä hakemaan vitsaa ja raippaa. Piiska pitää nimittäin aina hakea pylly paljaana. Sain niin että tuntui ja miehet naureskelivat että tuo se tekee naiselle hyvää ja opettaa tavoille. Itkin ensin häpeästä ja sitten piiskan kirvelystä. Miehet sanoivat että piiskaa pitää antaa niin että itkee. Muuten se ei tehoa.
 
Tuulikki
Saimme siskon kanssa myös kotona piiskaa ja itse piti vitsa pihalta hakea. Nyt aikuisena saan mieheltäni keppiä rangaistuksena sekä esileikkinä. Ensimmäisen kerran tämä tapahtui vuosia sitten kun olin nalkuttanut hänelle jostain. Mies ilmoitti että nalkutus loppuu nyt ja otti komerosta rottinkikepin. Sain käskyn laskea housut kinttuihin ja kumartua keittön pöydän päälle. Keppi kirveli aivan vietävästi mutta jotenkin kiihotuin tästä. Kuritusta saan aika usein nykyään ja se on kovempaa, mieheni mielestä rangaistuksen tehon ylläpitämiseksi. Noloin kokemus oli se kun sanoin miehelleni jotain loukkaava vieraiden edessä. Mies sanoi että haepas keppi, tämän saat sovittaa takapuolesi nahalla hetipaikalla. Rupesin itkemään häpeästä ja pyysin että hän piiskaisi minut vasta vieraiden mentyä. Ei antanut periksi vaan sanoi että tiedät hyvin mitä vitkastelusta seuraa. Ei auttanut kuin nöyränä tyttönä hakea keppi ja ojentaa se miehelle polvillani kuten hän on minut opettanut. Sitten housut kinttuihin ja nojatuolin selkänojan yli kumartumaan, jalat erillään kuten oon opetettu. Ensimmäisellä kerralla pyysin että saisin pitää jalat yhdessä mutta siihen mieheni vain totesi että hän päättää missä asenossa minä saan kuritusta. Sitten seurasi se mitä eniten pelkään eli rangaistus vitkastelusta. Mies komentaa minut levittämään pakarani omin käsin ja antaa keppiä pyllyreikään ja reisien sisäpinnoille jotka ovet erityisen herkät. Itkin ensimmäisestä kepinsivalluksesta alkaen. Joka iskun joudun laskemaan ääneen ja kiittämään jokaisesta erikseen. Loppuillan jouduin seisomaan housut kintuissa kasvot seinää vasten ja kuuntelemaan kun miehet keskustelivat naisten kurittamisesta. Kävi ilmi että pari muutakin naista sai säännöllisesti mieheltään piiskaa. Yksi käyttää pitkä ohutta ja taipuisaa ratsu- eli koulutusraippaa ja kehui sitä tehokkaaksi välineeksi. Sitä se onkin, sain myöhemmin oppia kun miehenikin hankki sellaisen. Paljon pahemmin kirpaisee ratsupiiskan sivallus kuin kepin. Kerran tein sen virheen että mieheni määrätessä minut hakemaan raipan, pyysin että hän ei käyttäisi sitä vaan antaisi keppiä. Tämä oli paha virhe sillä sillä kertaa sain raipasta pyllynreikään ja reisien sisäpinnoille. Se ojennus kyllä opetti minulle että vastaan ei kannata sanoa vaan on toteltava miestä. Hän sanoikin edellyttävänsä ehdotonta ja ripeää käskyjensä tottelemista. Olen sen kyllä sitten oppinut kovan kirvelyn kautta.
 
Tuulikki
Unohdin mainita että silloin kun sain keppiä vieraiden nähden, jouduin odottamaan aika kauan housut kintuissa nojatuolin yli kumartuneena ennen kuin kuritus alkoi. Mieheni totesi vieraille että tämä on naiselle opettavaista kun joutuu odottamaan ja miettimään tulevaa kuritusta.

Kerran mieheni sanoi että lähdetäänpäs pikku kävelylle metsään, meillä on vähän keskusteltavaa. Menimmekin autolle ja mieheni käski minun riisua housut ja istua pylly paljaana auton penkillä. Tämä kuulemma valmistelisi minua tulevaan. Hän ajoi metsätielle, pysäytti auton ja käski minun riisumaan loputkin vaatteet pois, antoi linkkuveitsen ja käski katkaista pitkän pihlajanlatvan. Sitten sain käskyn asettua nelinkontin maahan ja nostamaan pyllyn ylös. Sain pihlajaraipasta todella tuntuvan piiskauksen. Sitten mieheni sanoi, että nyt leikitään vähän. Hän heittää raipan johonkin suuntaan ja minun täytyy juosta hakemaan se. Sitten asetun hänen eteensä ja saan pakaroilleni kirpaisevan sivalluksen. Tätä ""leikkiä"" jota en pitänyt hauskana vaikka mieheni pitikin, jatkettiin kunnes olin ihan väsynyt ja hikinen. Näitä kävelyretkiä on sitten tullut useinkin ja tiedän nyt mitä on edessä kun mies sanoo että lähdetään kävelylle.
 
Tuulikki
Yleensä saan keppiä keittiön pöydän yli kumartuneena ilman rihmankiertämää. Kerran kun ikkuna sattui olemaan auki, kiljumiseni oli kuulunut naapuriin ja nolotti aika tavalla kun naapurin mies seuraavana päivänä tokaisi että taisit saada eilenillalla melko kovan piiskasaunan. Tunsin punastuvani ja lähdin nopeasti pois sanomatta sanaakaan.

Pyllynreikään saadessani mies panee minut aina odottamaan melko kauan ennen kuin aloittaa. Tämä on kuulemma opettavaista ja tehokasta. Se odotusaika tuntuu mielettömän pitkältä ja taitaa olla totta tuo tehokas opetusvaikutus. Siinä kyllä pelottaa tuleva kirvely mutta mitään ei voi, toteltava on.
 
Hannele
Voi ei. Pekka, mieheni siis, luki tämän ketjun ja sanoi meidänkin menevän metsäkävelylle huomenna illalla. Luulen että se tietää minulle vielä kirvelevää pyllyä.
 
Tuulikki
Sitä se varmaan tietää. Ainakin meillä metsäkävely on yleensä johtanut siihen että minulla on pylly kirvelevä ja niin kipeä että seuraava yö pitää nukkua vatsallaan eikä seuraavana päivänä istumisesta ole puhettakaan. Keppiä sain tänäänkin pirusti kun eilen tuhlasin rahoja. Viitisenkymmentä kepiniskua sain opetukseksi kuulemma.
Nyt ei istuminen huvita ja tiedän kokemuksesta ettei huomennakaan istuminen onnistu. Silti tiedän että tälläkin kertaa sain hyvästä aiheesta piiskaa.
 
Tuulikki
Minunkin mieheni luki tämän viestiketjun ja kiihottui siinä määrin että päätti antaa minulle keppiä. Jouduin nyt asettumaan koulutyttöasentoon eli lattialla seisten, hajareisin kumarassaa polvista käsillä kiinni pitäen. Sain varmaan jotain kuusikymmentä kepiniskua paljaille pakaroille ja reisille. Nyt on peppu hirveän kipeä. Kepityksen jälkeen kuten yleensäkin seurasi mahtava pano takaapäin. Miestäni kiihottaa erityisesti katsella sinipunaisia juomuja takapuolessani. Näin se on että nainen joutuu kärsimyksen kautta saamaan hyvän panon.
 
sisko
Niinhän se on että näihin tulee aina silloin tällöin hyvin kyllästyttäviäkin provoja, ilmeisesti saman ihmisen kirjoittamia. Itse haluaisin lukea vähän todelllisemmista kokemuksista, joita niitäkin löytynee. -Meillä piiskataan myös eli saan silloin tällöin piiskaa rangaistukseksi ""tuhmuuksista"", ja vaikka kyse on monien mielestä hölmöstä roolileikistä, niin kyllä se silti on jotenkin kiihottavaa, vaikka itse kuristustilanteissa pistän kyllä vastaan ja pelkään piiskan aiheuttamaa kipua ja kirvelyä. Jälkeenpäin olen helpottunut ja aina hirveän kiimainen.
 
Raikka
Itse olen 42v mies ja piiska on tuttu väline. Kotona annettiin vielä 60-ja 70 luvulla vanhanajan vitsakasvatus. Liekö siitä tullut kiinnostus aikuisiällä.

Ensimmäinen sm-suhde minulla oli 24-vuotiaana silloisen tyttöystävän kanssa, joka oli 19v. Parasta oli, kun tyttökaverilla oli urheilutaustaa ja kävi punttisalilla. Ja tämän vuoksi hänen antamansa piiskat oli uskomattoman kivuliaita, mutta kyllä hänkin sai vitsasta pyllylle. Myös hänellä oli vitsakuri nuoruudessa. Itse olen huomannut, että parhaiten tulen juttuun naisten kanssa, joita piiska kiinnostaa.



 
söpö
Voisinkin tähän esittää omaa asiaani..

Olen alle 30v nainen joka on muksuna saanut nahkavyöstä takamukselle.
En ole oikeastaan koskaan ajatellut asiaa seksuaalisesti mutta...
Olen alkanut tapailemaan hieman itseäni vanhempaa miestä jolla tuntuu olevan kiinnostusta piiskaamiseen. Hän on läpsinyt mua (vaatteet päällä) takamukselle ja kysynyt, pidänkö siitä.
Pari päivää sitten hän läpsi mua lehdellä takamukselle keskellä kaupunkia ja joo, kyllähän se kiihottaa!

Miten ottaisin tämän asian esille sängyssä? Alanko esittää tuhmaa tyttöä ja nostan pyllyn pystyyn ja pyydän läpsintää?
Häntä selvästi kiinnostaa mutta ei ole kaiketi vielä viitsinyt asiaa ottaa sen kummemmin esille, ehkä etten säikähdä..
 
Kirjansa lukenut
""Menimmekin autolle ja mieheni käski minun riisua housut ja istua pylly paljaana auton penkillä. Tämä kuulemma valmistelisi minua tulevaan. ""

Tämä on O:n tarinasta lainattua fantasiaa, muuten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä