mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
mies
No eikös se sitten sattunut? Itse en ole saanut piiskaa, mutta eroottisena leikkinä, ehkä kiinnostaa että mikä siinä on kiiihottavaa? ja miten sait piiskaa ja missä tilanteessa?
 
mies 50v
Olen 50-vuotias mies ja tutustuin nykyiseen naisystävääni joka on 42-vuotias noin vuosi sitten. Piiskaleikit alkoivat vähän sattumalta kun naisystäväni näki pöydälläni lojuvan alan lehden ja kysyi olinko kiinnostunut tällaisesta. Myönsin olevani mutta että tämä on minun kohdaltani ollut fantasia-asteella. Jotenkin ajauduimme tilanteeseen että hän oli polvillani poikittain ja minä läpsin häntä pyllylle. Siitä se sitten alkoi kehittyä ja nykyään leikimme roolileikkejä joissa minä olen herra ja naisystäväni piika joka tarvitsee ojennusta kepillä tai sitten opettaja/opplilasasetelma. Molemmat nautimme tästä ja kiihotumme. Tämä on täysin esileikkiä mutta nämä roolileikit ovat tärkeä osa siinä. Käytän avokämmentä, nahkavyötä, rottinkikeppiä ja koivunvitsaa. Nythän on hyvä aika tehdä koivunvitsoja. Kumpikaan meistä ei lapsena saanut piiskaa mutta naisystäväni kertoi että hänellä on ollut jo nuorena tällaisia fantasioita joissa hän saa piiskaa.
 
Seyren
Voi kunpa löytäisikin tuollaisen miehen. Vapaan sellaisen. Miehen, joka antaisi piiskaa pepulle rakkaudella. Eli ei mitään raivohullua sadistia vaan miehen, johon voisi täysin luottaa tällaisissa leikeissä. Mies, jonka kanssa voisi nauttia piiskan jälkeen ihanasta, kiihkeästä seksistä ja jonka kanssa voisi muutenkin elää hyvää, rauhallista, tavallista elämää.
 
Huijari Seyren?
Epäilempä taas vahvasti että olet se sama Seyren joka olet vakiovieraana erilaisissa foorumeissa jossa mainitaankin sana piiska. Aikomusta tositekoihin sinulla ei ole vaan muistaakseni olet miehesi kanssa harrastanut näitä juttuja ja vaan hehkutatte itsenne kiihkoon kun saatte jonkun kiinnostumaan itsestänne. Toivottavasti olen väärässä, mutta epäilen.
 
Seyren
Voin kertoa etten ole sama Seyren... minulla ei ole edes miestä, jonka kanssa kotona leikkiä näitä. Saati sitten hehkuttaa. Olen itsekin joskus sattunut näkemään toisen Seyrenin juttuja. Vahinko kun ei nickiä voida keksiä itse vaan täytyy viedä toiselta sekin. Siitä näkee ettei sillä Seyrenillä ole edes mielikuvitusta kun ei omaa nickiä pysty keksimään. Minä olen ollut tällä nickillä jo monen monta vuotta enkä sitä aio kyllä vaihtaakaan sen takia, että joku pilaa sen maineen.
 
Seyrenille
Hienoa että selvitit asian. Jos olisit valehdellut olisi se mielestäni ollut kunnon selkäsaunan paikka. Tosin palkkioksikin kyllä ansaitsisit kunnon kurituksen paljaalle pepulle housut kintuissa esim. polvillani maaten. Hyvä ""tyttö:)
t. Sama ankara mies jonka nikki on myös joskus varastettu.
 
Seyrenille
En ole enää mikään poikanen joka lankeaa jonkun naisen ""ei tainnut kantti kestää"" ilmaisuihin. Sanoin jo selvästi että en anna meiliäni täällä kaikkien provojen nähtäväksi. Itselläsi ei taida kantti kestää tulla esim. chattiin jossa joudut vuorovaikutukseen reaaliajassa.
 
Seyren
Ehkä ilmaisuni oli hieman tökerö. Siitä saat antaa palautteen. Vaan miksi mun pitää sanoa koska ja missä? Eiköhän se ole sun tehtävä pistää mut aisoihin.
 
Seyren
Parempi taas lopettaa tähän, kun tuo feikki-Seyren on ilmestynyt paikalle. Älä todellakaan laita mitään osoitetta näkyviin. En minäkään sitä täällä tee. Ehkä voimme rauhassa tavata jollain muulla forumilla. Antaa noiden lasten leikkiä leikkejään täällä.
 
Antero Viemäri
Olen mielestäni melko varmasti sinulle sopiva leikkikaveri. Olen vastikään eronnut 54-vuotias sivistynyt mies (matemaatikko) ja asun Turussa. Olen sama mies joka on kirjoittanut tällä nimimerkillä ne kesäiset tarinat Kouivuniemen herran sivuilla. En halua mitään rajua SM:ää vaan vain hieman koivunvitsaa tuhman tytön paljaalle pyllylle. Aina keksin jonkun syyn miksi olet ollut tuhma. Roolileikit ovat minusta kivoja, esim opettaja/tyttöoppilas ja isäntä/sisäkkö tai piika. Sisäkkö ei ole herran mielestä koskaan siivonnut tarpeeksi hyvin vaan tarvitsee hiemn keppiä paljaalle pyllylleen. Saati siivota ilman muita vaatteita kuin pitsireunainen esliina. Näin herran eli minun on helppo sinua tarvittaessa ojentaa.
 
kotiorja
Roolileikki on kaiken a ja o. Emme näe siinä muuten mitään järkeä. Nyt, kun minä olen suurimman osaa ajasta kotosalla, on minun tehtäväni palvella kaikin tavoin vaimoani, joka on töissä päivisin. Kun hän tulee kotiin, on kaiken oltava viimeisen päälle, ja jos ei, niin sitten tulee piiskaa. Todellinen syy piiskaukselle on yksinkertasesti se, että minä saan erinomaisen seisokin ja vaimoni kiihottuu, kun saa olla ""vihainen"" ja antaa piiskaa. Nyt kesän tullessa täytyy vähän hillitä, kun nuo jäljet näkyy muutamia päiviä.
Piiskatkaa toisianne!
 
Antero Viemari
Hei Seyren,

Olen kaipaamasi mies, Olen sama joka kirjoitin ne kesäiset tarinat Koivuniemen herran sivuille. Annan naiselle piiskaa rakkaudella enkä ole julma. Edellytän että nainen tottelee käskyjäni nopeasti ja kirjaimellisesti, muuten hän joutuu kärsimään tästä takapuolen kirvelyn muodossa. Aloitan naisen kurituksen yleensä paljaalle pepulle avokämmenellä, sitten komennan naisen hakemaan nahkaremmin jolla jatkan. Jos annan naiselle vitsaa, tapahtuu tämä poikittain polvillani. Vitsan nainen on tietysti haknut ja ojentanut minulle syvästi niiaten. Vasemmalla kädelläni hallitsen helposti naisen kiemurtelut ja vitsa kirvelee naisen paljaalla takapuolella. Itkeä nainen saa ja huutaa sillä jos nainen ei piiskatessa itke, ei kuritus ole tarpeeksi tehokasta, Annan myös rottinkikeppiä, nainen on joko pöydän päälle kumartuneena tai koulutyttöasennossa käsillä nilkoista kiinnipitäen. Takaan että keppi tuntuu naisen takalistossa!
J0os kiinnosta, kirjoita minulle osoitteeseen :

[email moderoitu]
 
Julli
Minulle on taas tullut mieltymys ritsoihin. Varmaankin johtuu siitä, että pikkupoikana tuli ammuskeltua pikkulintuja ja nyt vähän vanhempana on taas alkanut kaivata noita aikoija.
 
Antero Viemari
Tottelevaisuuskoulutusta annan naiselle pitkän ja ohuen ratsupiiskan avulla. Komennan naisen makaamaan vatsallaan sängyn päällä. Kun piiska pamahtaa patjaan, nainen nostaa pyllynsä pystyyn. Kun piiska osuu pakaroille, nainen menee taas makuuasentoon. Nopeutan tahtia asteittain ja kohta on naisen mahdotonta pysyä tahdissa josta tietenkin seuraa kirvelevä rangaistus.
 
Samoin
Meillä on sama juttu, kun jäin työttömäksi ja vaimo tienaa hyvin töissä niin sovittiin, että minä pidän kodin kunnossa. Vaimokin on tyytyväinen aina (melkein) kun tulee kotiin niin kaikki on tip top, ruoat valmiina ja jalkahierontaa saa jos on tarve. On tietysti niitä päiviä kun vaimon ""pinna"" kireä ja siitähän saan kärsiä. Sekin alkoi kerran kun ratsastamista harrastava vaimoni tuli ridaamasta ja oli pahalla tuulella ja sanoi, että jos saa ison hevosen tottelemaan raippaa niin kyllä saa aviomiehenkin ! Ja raippaa tuli niin, ettei tehnyt mieli istua muutamaan päivään.
 
Antero Viemäri
Tämä on niin kiva juttu että pakko kertoa eteenpäin. Pari tuntia sitten sain varsin ankaran selkäsaunan naisystävältäni kun tarpeeksi sitä kerjäsin. Vaikka kuinka ankarasti häntä komensin riisumaan housunsa, ei hän ollut sillä tuulella joten toiseksi paras juttu ja minulle piiskaa. Sain sitä koivunvitsakinpusta, ohuella pajuraipalla, paksummalla pihlajaraipalla (joka muuten olí tuntuvin väline). sekä pitkällä ohuella ratsupiiskalla. Pyysin että hän sitoisi käteni selkäni takaa kahleilla jotta minulla olisi todella avuton olo. Sitten hän komensi minut kohottamaan takapuoltani ja tarjoilemaan sen nöyrästi vitsalle tai raipalle. Kun välillä en pystynyt pitämän sitä pystyssä, hän komensi minua ankaralla äänellä että pylly pystyyn ja nopeasti ja se pysyy pystyssä kunne toisin määrään. Piiskaus oli todella kova ja ankara. Hän lopetti vasta kun näki että takapuoleni iho oli mennyt rikki (varmaan vitsasta sillä sen oksat olivat hyvin ohuet ja purevat). Nyt tässä istuessa kirvelee vieläkin takapuolessa kivasti. Ensimmäisen kerran noin vuosi sitten kun sain kukkakepillä selkäsaunan, perse oli monta viikkoa musta ja uimahallissa joutui kulkemaan seiniä pitkin.
 
jenni
Minä ole 23v ja sain viela 10v sitten piiskaa vaikka se on ollut kiellettyä jo kauan.Äidilläni on ollut lapsena piiskalla kasvatus ja hän siirti sen meille lapsille eikä me olla valitettu vaikka oiskin voinut ilmoittaa.Tiettyinä ikävuosina sain varmaan kuukausittain ja välillä oli sit pidempiäkin aikoja ilman piiskaa ,mutta sitä näki kyllä kotona kun siskot sai vaikkei ite saanukkaan.Nyt olen kokeillut muutaman kerran ite kaverini kaa ja kyllä se tuntuu ihan hyvälta joten kai se lapsuus jotan vaikuttaa siihen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä