mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Please
Alkuperäinen kirjoittaja amalia:
niin osoite oli kyllä oikean seyrenin ja oikean amalian....mutta valeseyren eli vale-amalia päätti julkaista sen täällä ja asia on viety eteenpäin....minun ei tarvitse keksiä mitään...tiedän kyllä kuka tämän kaiken takana on ja myös viranomaiset tietävät sen ...että jatkakoon vaan ihan rauhassa...
...ja minä tiedän mitä sinä teit viime kesänä...
Niin että lopetappas nyt tuo pelleily ja ota yhteyttä siihen ainoaan viranomaiseen joka viikonloppuna on kiinnostunut ihmissuhdeongelmistasi >päivystävään psykiatriin< niin että saadaan rakastelurauha takaisin tännekin palstalle :)
 
Mikko
Vitsa on todellakin yksi aika keskeinen asia lapsuudenmuistoissa. Monestakin syystä. Sen haku oli noloa, ja lisäksi piti olla skarppina, että toi alusta alkaen sisälle riittävän tukevan oksan, ettei tulisi uuttaa hakureissua ja entistä pahempaa kuritusta. Yhtään sen vähempää ei ollut noloa riisua itse alapäätään paljaaksi (siis housut täysin pois eikä vain kinttuihin laskettuna) ja asettua vatsalleen jakkaralle kun pikkusisarukset tuijottivat siinä vieressä. Itse löylytys oli tietenkin kuin helvetin tuli - ja se tuntuikin todella kestävän ikuisuuden. Sitten vielä nöyrä anteeksipyyntö ja kiitos kurittajalle “itse ansaitusta ja oikeutetusta” rangaistuksesta. Ja pisteenä i:n päällä miettimishetki häpeänurkassa, tietenkin punertavat persposket paljaana. Se oli sekä kipeeks että häpeeks!

Kuulostaako tiukalta kurinpidolta, nykynuoret? Voin sanoa, että lapsuudessani 1970-luvulla oli pahempaakin. Yhden kaverini kotona oli käytössä ns. viikkopiiskaus, eli kaikki pikku rikkomukset kirjattiin viikon aikana ja perjantai-iltana kuitattiin kaikki pahat teot remmillä.

Voin kuvitella, että tuo käytäntö oli todella pelottava rangaistus, ja on hyvä ettei meillä tuollaista harrastettu. Meillä kotona oli yleensä tapana, että rangaistus toimeenpantiin melko nopeasti sen jälkeen kun Atuomio@ oli julkilausuttu. Siinä ei ollut muuta odotusta kun se minkä vitsan haku kesti ja lisäksi vielä sai vähän aikaa (10-15 min.) miettiä tulevaa rangaistustaan. Tuo 10 tai 15 minuttia oli ahdistuksen ja pelon - ja yleensä myös vilpittömän katumuksen - täyttämää aikaa.

Pitää kuitenkin mainita, että kahdesti kävi niin, että selkäsaunaa joutui odottamaan aika kauan. Näissä tapauksissa olin ollut aamulla niin tuhma, että pahat teot piti ehdottomasti sovittaa paljaalla takapuolella, mutta äiti sanoi, ettei ehdi nyt piiskaamaan, vaan rangaistus tulee vasta koulupäivän jälkeen. Sellainen koulupäivä oli tietenkin yhtä helvettiä eikä sitä pystynyt keskittymään oikein mihinkään kun mielessä kaihersi koko ajan ajatus siitä, mikä kotona odottaa. Vatsakin meni pelosta sekaisin, ja vessassa täytyi käydä useamman kerran päivän aikana. Kaksi kertaa tällaista tapahtui, taisin olla ensimmäisellä kerralla toisella luokalla ja toisella kerralla kuudennella luokalla. Ensimmäisellä kerralla äiti vielä sanoi tultuani kotiin, että läksyt piti tehdä ensin ja vasta sitten on kurituksen aika. Eihän niistä läksyjen tekemisestä juuri mitään tullut kun päässä ei ollut muuta kuin yksi ajatus - tuleva selkäsauna. Äitikin luonnollisesti huomasi sen tarkistaessaan kotitehtäviäni. Kun sitten seuraavan kerran tuli vastaava tilanne, niin äiti ensin piiskasi ja seisotti nurkassa ja vasta sitten käski minut läksyjä tekemään. Rangaistus siis vähän lieveni, mutta läksyjenteon kannalta tulos oli parempi.
Kiinnostaako ketään vaihtaa kokemuksia omasta lapsuudestaan ja kotikuristaan? Minut tavoittaa osoitteesta kissalan.poika@hotmail.com

T: Mikko
 
kilttivaimo 36
Minä sain eilen illalla selkääni miltei naapureitten nähden. Asutaan rivitalon päädyssä ja näin kesäaikaan ollaan usein tuossa ulkosalla. Eilen meni vähän sukset ristiin, ja mies veti mua kiivastuksissaan tosiaan naapureitten nähden kämmenellä takapuolelle. Kun siinä nolona pyristelin kauemmaksi niin se vielä rupes availeen vyötään ja komensi mut sisälle. Enpä kehdannut olla tottelematta ettei se olis sentään remmiä antanut muitten nähden. Vaikka kai se mun parkuminen kuulu pihalle asti, kun sitä vyötä sitten taas sain. Housut kintuissa siinä kiemurtelin pitkin olohuoneen sohvaa ja koitin käsin suojata paljasta pyllyäni, mutta enhän mä mitään mahtanut. Lopulta mies otti vielä polvilleen poikkipuolin ja piti tiukasti paikallani. Lopulta pääsin pois, kun suostuin pyytämään kiltisti anteeksi oikutteluani. Suuseksillä siinä sitten sovittiin...
 
jarkko
Kuinka vanhana saitte viimeisen selkäsaunanne? Mistä syystä ja miten se tapahtui? Itse sain viimeisen kerran piiskaa 15 vuotiaana, kun jäin kiinni tupakan poltosta. Ei auttanut muuta kuin hakea koivuvitsa ulkoa ja käydä mahalleen sängylleni. Äiti piiskasi paljaita pakaroitani varmaan noin 30 kertaa ja jäljet näkyivät vielä viikon päästä.
 
vaimo myös
Minä sain lapsena melko harvoin piiskaa mutta siskoni sai sitäkin enemmän, oli sen verran villi.Kerran kuitenkin saimme molemmat, kun jäimme luvattomasta tanssireissusta ja viinakokeilusta kiinni. Siinä ei auttaneet mitkään selitykset vaan isä komensi meiltä vuoronperää housut kinttuihin ja antoi vyöremmiä paljaalle takapuolelle. Kyllä hävetti, sillä olin silloin jo neljäntoista ja sisko vuotta vanhempi. Selkäsaunan jälkeen makasin mahallani sängyssä ja lohdutin itseäni itsetyydytyksellä moneen kertaan sen illan aikana. Takapuolen kuumotus lisäsi nautintoani ja vielä nykyäänkin olen tosi kiihottunut, jos olen saanut mieheltäni piiskaa syystä tai toisesta. Kipu sinänsä ei kiihota, pelkään sitä tosissani joka kerta, mutta jälkeenpäin seksi maistuu tosi hyvälle, kun ilma on puhdistettu ja sovinto tehty.
 
pirjo
Minä sain vielä kuudentoista ikäisenä kerran piiskaa. Lintsailin siihen aikaan koulusta aika lailla ja jäin äidin nimikirjoituksen väärentämisestä kiinni. Kun riitelin siitä äidin kanssa niin isä hermostui ja haki piiskan pihalta. Olin tietysti aivan kauhuissani, mutta piiskaa tuli ja paljaalle pyllylle, koska kuulemma olin niin lapsellinen, että ansaitsin sen. Olin nolo ja raivoissani, mutta kyllä lintsailu loppui siihen. Kuitenkin vasta vuosien kuluttua pystyin vähän nauramaanin tapahtuneelle ja myöntämään, että joiussain tilanteissa piiskan käyttö voi olla paikallaan.
 
Sergei
Olitko Pirjo aikaisemmin saanut piiskaa vai oliko se ensimmäinen kerta?

Kyllä piiska tepsii käytöstapoihin. Meilläkin remmi roikkui eteisen naulassa vielä, kun olin 15 v vanha. Lisäksi koivunvitsa oli tuttu ja kerran sain kumiremmiäkin. Myöhemmällä iällä eli siis aikuisena kiinnostaa nimenomaan naiset, jotka itsekin pitivät piiskasta. Aika montaa näyttää asia kiinnostavan ketjun pituudesta päätellen.
 
pirjo
Sergei kyseli että sainko jo ennen tuota kertomaani kotona piiskaa, ja kyllä täytyy sanoa, että eihän se ensi kerta ollut, joskin viimeinen. Piiskaa tuli aika herkästikin, kun isällä oli sellainen käsitys, että varsinkin näsäviisaille tyttölapsille tekee hyvää silloin tällöin nöyrtyä kunnolla eli saada piiskaa. Miksei? Enpä tuosta mitään traumoja kai saanut. Äiti oli myös sitä mieltä, että mies on herra talossaan. Joskus epäilin, että äitikin sai isältä kurinpalautuksia mutta en sitä koskaan nähnyt/kuullut, enkä ole kehdannut koskaan kysyä. Minä saan nykyäänkin joskus mieheltäni selkääni, ei mitään erityistä väkivaltaa vaan juuri piiskaa (tai yleensä avokämmentä tai vyötä) sen verran, että "oikuttelu loppuu", niinkuin hän sen sanoo. Ekakerrat oli jo silloin kun surusteltiin ja silloin olin kyllä hemmetinkin tuohtunut. Turhasta hän ei kuitenkaan remmiin tartu, joten olen tavallaan hyväksynyt asian. Onhan siinä sitäpaitsi jotakin äärettömän intiimiä, kun joutuu oman miehen edessä pylly paljaana hyväksymään piiskasaunan. Meitä se ainakin on lähentänyt eikä meillä juurikaan riidellä. Sängyssäkin mies on aikamoisen dominoiva, ja se sopii minulle erinomaisesti, vaikken mitenkään erityisen alistuva ole.
 
Sergei
Aivan. Nykypäivänä on aika paljon kaksi-ja kolmikymppisissä tytöissä prinsessa tyyppejä, joille tekisi hyvää nöyrtyä eli saada piiskaa.

Itse kyllä pysyn naisissa, jotka itsekin pitävät vitsasta.
 
A spanked husband
Kohtuullinen piiskaus koivunoksilla oli lapsuudessani (1960-70-lukujen vaihteessa) tavanomainen rangaistus sellaisista kolttosista, joista ei nuhtelulla tai tukistuksella selvinnyt. Sitä varten mentiin saunaneteiseen ja äidin edessä piti housut laskea nilkkoihin. Vitsa ripsui pakaroille ja reisiin, sinne se sattui enemmän.

Murrosiässä, kun piiskaukset olivat jo jääneet taakse, jotenkin huomasi kaipaavansa niitä ja siihen liittyi toive jostain mukavasta tutusta tädistä tai vähintään parikymppisestä tytöstä piiskaa antamassa.

Olin n. 25-vuotias, kun lopulta otin yhteyttä lehti-ilmoituksessa piiskaa lupaavaan naiseen. Hän paneutui asiaan todella ja kokemus oli hyvä. Palasin sinne harvakseltaan, mutta kuitenkin useita kertoja.

Nykyään saan piiskaa vaimoltani. Se onnistuu ja on nautinnollista, vaikka hän varsinaisesti ei itse siitä olekaan kiinnostunut. Vastaavalla tavalla minäkin täytän hänen toiveitaan. Piiskaus on liitossamme ikään kuin harvinainen herkku, joka on saatavilla, silloin kun sitä oikein haluaa ja tarvitsee, mutta ei liian usein, ettei puolisoni koe sitä velvollisuutena.
 
piiskatta jäänyt
kerro myös muista kerroista




Alkuperäinen kirjoittaja tädin kuritus:
Tädin kuritus:
Kerran , kun täti oli poissa potkin palloa pihalla(mikä oli ehdottamasti kielletty), se osui kuistin ikkunaan, mikä tietysti meni rikki.
Tädin tultua kotiin ja huomattuaan rikkinäisen ikkunan tuli käsky sisälle.
Alkoi kuulustelu, mitä oli tapahtunut. Kerrottuani pallon potkimisen, hän
lähti ulos ja palasi notkean vitsan kanssa. Sain käskyn riisuutua ja mennä nurkkaan seisomaan.Täti touhusi keittiössä , vihdoin minut komennettiin keittiön tuolin yli kumartumaan. Sitten alkoi vitsa tanssia pepullani lujasti.
Sain varmaan 50 sivallusta, tämän jälkeen komennuksen huoneeseeni miettimään käytöstäni. Parin tunnin päästä sama uudestaan, nyt hieman vähemmin.Sitten nurkkaan seisomaan pylly paljaana (sinä aikana kävi naapurin rouvakin vierailulla)ainakin tunnin. Illalla ennen nukkumaan menoa täti tuli vielä huoneeseeni ja sängyn päällä maaten sain vielä remmiä.
Tämä oli varmaan kovin tädin antama kuritus samana päivänä.
 
remmiä paljaalle pyllylle
Kertokaa missä asennossa (makaatteko esim. äidin polven päällä) saatte remmiä/vitsaa. Milloin saite /saatte ja miksi miten usein ja kuka antaa. ja minkä ikäisenä Kiitos.
 
m.l
Sain piiskaa vasta 14-vuotaana ensimmäisen kerran vain viikko sen jälkee, kun äitini oli piiskannut vuoden vanhemman sisareni. Myöhemmin Koivuniemen herra vieraili meillä neljästä kuuteen kertaan vuodessa ja aina minua "tapaamassa". Viimeisen kerran ollessani jo 17-vuotias. Ja syynä oli aina oppikoulusta saadut huonot kokeet, kehoitukset ja todistukset. kuritukset tapahtuivat aina perjantai-iltaisin ollessamme kahden äitini kanssa kotona , ja aina paljaalle. Minulle jotenkin jäi sellainen mielikuva, että hän olisi nauttinut tai saanut tyydytystä piiskaamalla jo teini-ikäista poikaansa. Varsinkin, kun selkäsaunan jälkeen täytyi halata häntä pitkään ikään kuin sovinnon merkiksi. Vaan en minä niistä selkäsaunoista kaunaa kantanut. En silloin enkä myöhemminkään ja aika kultaa muistot. Nykyisin joskus haaveilen edelleen selkäsaunasta antamassa uutta motivaatiota töihin, laihduttamiseen ym
 
Nosmoke
Piiska motivoi ainakin vaimoni tupakoinnin lopettamisessa. Kun hän ensimäisen kerran lopetti, sovimme, että saan antaa hänelle piiskaa paljaalle pyllylle, jos hän repsahtaa. Näin kävi, ja anomuksista huolimatta sopimuksemme piti. Itse sai hakea piiskat ja ottaa housut alas ja pyllistää. Piiskaus oli sitten sen verran kunnollinen, että varmasti tuntui. Jäljet näkyi monta päivää.
 
quu
miten piiskaus tapahtui ja saitko koviakin selkäsaunoja?



Alkuperäinen kirjoittaja m.l:
Sain piiskaa vasta 14-vuotaana ensimmäisen kerran vain viikko sen jälkee, kun äitini oli piiskannut vuoden vanhemman sisareni. Myöhemmin Koivuniemen herra vieraili meillä neljästä kuuteen kertaan vuodessa ja aina minua "tapaamassa". Viimeisen kerran ollessani jo 17-vuotias. Ja syynä oli aina oppikoulusta saadut huonot kokeet, kehoitukset ja todistukset. kuritukset tapahtuivat aina perjantai-iltaisin ollessamme kahden äitini kanssa kotona , ja aina paljaalle. Minulle jotenkin jäi sellainen mielikuva, että hän olisi nauttinut tai saanut tyydytystä piiskaamalla jo teini-ikäista poikaansa. Varsinkin, kun selkäsaunan jälkeen täytyi halata häntä pitkään ikään kuin sovinnon merkiksi. Vaan en minä niistä selkäsaunoista kaunaa kantanut. En silloin enkä myöhemminkään ja aika kultaa muistot. Nykyisin joskus haaveilen edelleen selkäsaunasta antamassa uutta motivaatiota töihin, laihduttamiseen ym
 
lukija
kylla vitsatarinoita loytyy www.koivuniemi72
loytyy myos videoita kun selailet.
voit etsia vaikka suomi24.fi kautta jos ei sinulla ole google tai yahoo etc.
 
m.l
Nimim. quu. Vitsat piti aina itse noutaa, kasvukaudella suoraan pirongin päällä olleeseen vaasiin ja pakkas aikaan pari vuorokautta aikaisemmin taikka karjakeittiön muuripadan kautta. Askareiden jälkeen äiti saapui vitsoineen huoneeseeni määräsi riisumaan huosuni ja kumartumaan kirjoituspöydän päädyn yli, missä kuritus tapahtui. Normaali määrä lyöntejä oli 2 x ikävuoteni aina välillä taukoja pitäen. Viimeiset sivallukset polttivat sen verran että kyynel nousi silmäkulmaan. Selkäsaunan jälkeen sain nousta ylös ja jouduin halamaan häntä pikään ja lopuksi pyytämään anteeksi tekosiani . Vasta sitten sain pukea housut päälleni . Vanhempana jouduin toisinaan riisumaan kaikki vaatteni ja sai siis piiskaa täysin alastomana. Kaikki nämä kuritukset siis tapahtuivat vanhempieni avioeron jälkeen. Myös sisareni tiesi näistä selkäsaunoista, sillä vaasissa olleet vitsat paljastivat sen hänelle. Tosin kertaakaan hän ei päässyt seuraamaan kuritusta, ainakaan minun tietojeni mukaan. Selkäsaunan jälkeen ei kuritukseen johtaneista syistä enää puhuttu mitään ja kodin "ilmapiiri" puhdistui saman tien kerralla
 
m.l
Nimim. quu. Vitsat piti aina itse noutaa, kasvukaudella suoraan pirongin päällä olleeseen vaasiin ja pakkas aikaan pari vuorokautta aikaisemmin taikka karjakeittiön muuripadan kautta. Askareiden jälkeen äiti saapui vitsoineen huoneeseeni määräsi riisumaan huosuni ja kumartumaan kirjoituspöydän päädyn yli, missä kuritus tapahtui. Normaali määrä lyöntejä oli 2 x ikävuoteni aina välillä taukoja pitäen. Viimeiset sivallukset polttivat sen verran että kyynel nousi silmäkulmaan. Selkäsaunan jälkeen sain nousta ylös ja jouduin halamaan häntä pikään ja lopuksi pyytämään anteeksi tekosiani . Vasta sitten sain pukea housut päälleni . Vanhempana jouduin toisinaan riisumaan kaikki vaatteni ja sai siis piiskaa täysin alastomana. Kaikki nämä kuritukset siis tapahtuivat vanhempieni avioeron jälkeen. Myös sisareni tiesi näistä selkäsaunoista, sillä vaasissa olleet vitsat paljastivat sen hänelle. Tosin kertaakaan hän ei päässyt seuraamaan kuritusta, ainakaan minun tietojeni mukaan. Selkäsaunan jälkeen ei kuritukseen johtaneista syistä enää puhuttu mitään ja kodin "ilmapiiri" puhdistui saman tien kerralla
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä