Ai kamala, sähän hurja rasisti oletAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:ootas linkitän sille mun yhden ainoan rasistisen kommentin joska olen kirjoittanutAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Millanen rasisti sä sannulii sit oikein olet? Heräs ihan uteliaisuus...
valitettavasti en ymmärrä latinaa. Oon saanu susta vaikutelman, että oot ihan normaali, jos ketään ihmistä voi yleensäkään normaaliksi kutsua.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Nomen est omen myös minun kohdallani?Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Peesi tälle! jo nimimerkki kertoo kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
Kiitos luottamuksesta, tosin muistathan äänestää mua eduskuntavaaleissakinAlkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Mrs. Shillelagh. Tätä asiaa tuskin tarvitsee kovin monelle selittää.
Herra Majuri. Tätäkään ei varmaan tarvitse selittää mitenkään.
Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
no eihän tässä nyt ketään sentään haukkumaan pitänyt ruveta...Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:...Oon saanu susta vaikutelman, että oot ihan normaali, ...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
joo, nuoleskele vaan aamuäree tota sannulii vaikka kirjoittikin aivan typerän ja idioottimaisen rasistisenjutun.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai kamala, sähän hurja rasisti oletAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:ootas linkitän sille mun yhden ainoan rasistisen kommentin joska olen kirjoittanutAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Millanen rasisti sä sannulii sit oikein olet? Heräs ihan uteliaisuus...
Muta yhdestä asiastahan valitettavasti joku aina muistaa muistuttaa...
Tiettyyn rajaan asti minäkin jaksan, mutta jossain menee suvaitsevuudenkin raja, pjärkkeles |O
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Jos rehellisesti sanoa niin en tunne ketään hyvin, mutta kirjoituksen perustella Lunatic on jotenkin vähän hullu ja sekava
Tulihan se sieltä. Ainoa vaan, että mielisairautta ei (kai?) mitata sillä, kenen mielipiteistä kukakin tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
Kiitos sinnekkin luottamuksestaAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
hoh hohAlkuperäinen kirjoittaja huhhuh:joo, nuoleskele vaan aamuäree tota sannulii vaikka kirjoittikin aivan typerän ja idioottimaisen rasistisenjutun.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai kamala, sähän hurja rasisti oletAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:ootas linkitän sille mun yhden ainoan rasistisen kommentin joska olen kirjoittanutAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Millanen rasisti sä sannulii sit oikein olet? Heräs ihan uteliaisuus...
Muta yhdestä asiastahan valitettavasti joku aina muistaa muistuttaa...
Tiettyyn rajaan asti minäkin jaksan, mutta jossain menee suvaitsevuudenkin raja, pjärkkeles |O
ei ole vissiin uskallusta sanoo että oli typerästi ajateltu. jos oli tosissaan.
Ei muutu otsikko mun toimesta mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Koska tämän ketjun otsikko muuttuu:
Rakkaimmat palstalaiset.
Palstaileeko enään eesAlkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä:sannulii, bv , vispilä, hondatyttö ( mikälie on nykynen nikkisä ) ..
Mihis luulosairaitten kastiin sinä kuulut?Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Mrs. Shillelagh. Tätä asiaa tuskin tarvitsee kovin monelle selittää.
Herra Majuri. Tätäkään ei varmaan tarvitse selittää mitenkään.
Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610337#m18679352Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tulihan se sieltä. Ainoa vaan, että mielisairautta ei (kai?) mitata sillä, kenen mielipiteistä kukakin tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ewi, Lunatic ja Herra Majuri. Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja.
Nimimerkkini viittaa lakitermiin "syyntakeeton".Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:valitettavasti en ymmärrä latinaa. Oon saanu susta vaikutelman, että oot ihan normaali, jos ketään ihmistä voi yleensäkään normaaliksi kutsua.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Nomen est omen myös minun kohdallani?Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Peesi tälle! jo nimimerkki kertoo kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
... :snotty: ... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jokainen joka kirjoittaa tälle palstalle useamman viestin kuin 200 on päästään vialla :kieh:
Mua saa arvostella, kun ei mua mulle tuntemattomia ihmisiä kiinosta :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NIKKINEN NIKKI:Pannukakku stripparin on syytä pitää pienempää ääntä, ettei tarvii alkaa arvostelemaan sinua