N
nämä
Vieras
iceroyalilla on mahtavat hiukset ja silmät.huumekoira on helluntalainen.Savanna on strippari.Aurinkokunnalla on paljon lapsia.Lunatic omistaa kauniit silmät ja paljon muita joita muistan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mun kaikki salaisuudet on jo palstalaisten tiedossa![]()
No joo, en mä ihan kaikkea oo tänne vuodattanu :saint:
mä en tiedä mitään![]()
Sä oot ollu palstalla sit väärään aikaan B)
Justiinsa joku valitteli et mä valitan ja kerron täällä liikaa![]()
No enpä kyllä minäkään sinua muista
Ja silti oletit että päätön (tai joku muu) tietäsisi sinut?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä vaihdoin just joku aika sit nikkiä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Ja silti oletit että päätön (tai joku muu) tietäsisi sinut?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä vaihdoin just joku aika sit nikkiä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Ja silti oletit että päätön (tai joku muu) tietäsisi sinut?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä vaihdoin just joku aika sit nikkiä B)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Ja silti oletit että päätön (tai joku muu) tietäsisi sinut?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä vaihdoin just joku aika sit nikkiä B)
kyllä se edellinen nimi tiedossa on mutta en silti tiedä mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun on hirmu vaikeaa vastata tällaisiin ketjuihin, koska olen niin lahopää, etten aina muista, olenko kuullut jonkun asian palstailijalta yynä, irl vai onko hän kertonut itse täällä asiasta yleisesti. Siksi jätän varmuuden vuoksi kokonaan vastaamatta. Kyse ei siis ole, ettenkö muistaisi asioita palstalijoistaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no ei muakaan, mutta toisaalta se voi olla parempikin niin B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riidankylväjä:eikö kukaan muka muista mua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olette harvinaisen huonomuistisia jos ette muuta muista kuin tyyliin "oli kauniit silmät".
En ole paljon palstalla ja muistan kaikista tosi paljon asioita. En välittäisi tietää mutta valitettavasti kaikki jää muistiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eikä toi imetyskään oikein natsaa muhun.
Ootko nyt ihan varma, että kyse on just minusta, onhan meitä lohikäärmeitä muitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olette harvinaisen huonomuistisia jos ette muuta muista kuin tyyliin "oli kauniit silmät".
En ole paljon palstalla ja muistan kaikista tosi paljon asioita. En välittäisi tietää mutta valitettavasti kaikki jää muistiin.
Ex-Sörhis.Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olette harvinaisen huonomuistisia jos ette muuta muista kuin tyyliin "oli kauniit silmät".
Minusta et taatusti muista mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:niin ja esim bad virgin sanoi täällä nimekseen jonkun muun kuin facebookissa. toki voi olla että on tyyliin "kaija marjatta makkola" ja marjatta kutsumanimi ja sanoi täällä tuon etunimensä. jäi vaan mieleen =)
savannan ja miehensä palkat on jääneet myös mieleen, vaikkei niitä ole kovinkaan monesti suoraan sanonut... mutta kierrellen ne pisti silmään kun haulla etsin muiden laina-aikoja ja rahasummia.
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari ei jaksa enää kirjautua...:Niin ja Ewi on joku ihmeen sekopää palstaprovo
Provo hävis palstalta kun tytär sai yllärivauvan (ei tienny oottavansa ja oli jo toosi pitkällä) tais jäädä hoitamaan sitä lasta... Missähän tyttö lie ite
Alkuperäinen kirjoittaja Mussukka:Ex-Sörhis.Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olette harvinaisen huonomuistisia jos ette muuta muista kuin tyyliin "oli kauniit silmät".
Minusta et taatusti muista mitään.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Huumekoiralla oli muistaakseni joskus sydämen muotoon ajellut häpykarvat ja valepeppureikä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:niin ja esim bad virgin sanoi täällä nimekseen jonkun muun kuin facebookissa. toki voi olla että on tyyliin "kaija marjatta makkola" ja marjatta kutsumanimi ja sanoi täällä tuon etunimensä. jäi vaan mieleen =)
savannan ja miehensä palkat on jääneet myös mieleen, vaikkei niitä ole kovinkaan monesti suoraan sanonut... mutta kierrellen ne pisti silmään kun haulla etsin muiden laina-aikoja ja rahasummia.
Mä käytän sitä toista etunimeä yleensä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Huumekoiralla oli muistaakseni joskus sydämen muotoon ajellut häpykarvat ja valepeppureikä.![]()