Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Los Angela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se joku markiisi de sade vihaa läskejä, samoin lode. Molempia yhdistää lisäksi karseet tukat. Sit scarlettille jos sanoo vaikka että oot kiva, niin se haistattelee takas :) Savannalle ollaan kauheen kateellisia aina vaan, kun ite haluttais olla strippareita vaikka ei todellakaan oo kroppaa sellaseen :laugh: Tonnikeijuna ei sellasia töitä tehdä :D Huumekoirakin saa jatkuvasti nälvimistä osakseen, kun on pieni ja siro. Sataviiskytkiloset palstamammat ei armoa tunne :(

Meah on heppatyttö ja sit sillä on suloisia lapsosia. Pootypeppi on luova ja tekevä. Keittiönoita teki kämpässään mahdottoman ison suursiivouksen. nyt siellä ei taida olla mitään ylimääräistä. Huumekoiran tunnen paremmin entisellä nikillä, vaikka täällä kirjoittaa huumekoirana, silti mä ajattelen sitä edelleen vanhalla nikillä. :snotty: scarletti on eteläpohojammaalta ja on joskus ollut baarissa töissä. aamuäree on oikeasti aamuisin äreä. timppa virittää palstalla "miehisiä" (tylsiä) keskusteluja jotka tyssää heti alkuunsa. Päätön on keravalainen. sit se yksi palstajulkkis aikoi lähteä intiaan pienen muksunsa kanssa avustustyötä tekemään... mutta nyt nimi hukkui, väsyttää liikaa...

Minua on väitetty täällä valittajaksi, mut siltikään näissä ketjuissa ei kukaan muista, ei ees harmaat...hähhää, saan siis valittaa vielä vähän lisää :D

Itelläni on niin laho pää,etten hirveesti uskalla alkaa arvailemaan..

Päätön ei ainakaan oo sanonut asuvansa Keravalla vaan satakunnassa, missä se lieneekään (oon mie joskus ollu maantiedonkin tunneilla...)

Keittiksellä on söpö "puudeli".

Lunatic tekee hassuja aloituksia joihin on ilo vastata ja odottaa milloin otsikko vaihtuu :D

Ulkonäöltä muistan tosi monia useamman vuoden palstailleita tai palstalta kadonneita/nikkiä vaihtaneita, vaikka ei mitään muuta erityistä olisi mieleen jäänytkään.
Ihan pelkkiä nikkejä tai joitain pieniä juttuja niistä on jäänyt vuosien varrella mieleen niin paljon, että niitä olis ihan mahdoton alkaa edes luettelemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
En mä vihaa läskejä noin yleensä. Eli perseelleen meni muistamiset taas :D .

niin, ethän sä muakaan vihaa, ethän :heart:

No en tetenkään :heart: .

Jos minä jottain ylipainoista vihaan, niin se johtuu todennäköisesti jostain muista seikoista kuin hänen ulkoisista ominaisuuksistaan. :) En minä itse hauaisi ylipainoinen olla, mutta ei se sitä tarkoita, että minä lihavia henkilöitä vihaisin. Mulle on loppujen lopuksi ihan sama, miltä muut ihmiset näyttävät. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
niin ja esim bad virgin sanoi täällä nimekseen jonkun muun kuin facebookissa. toki voi olla että on tyyliin "kaija marjatta makkola" ja marjatta kutsumanimi ja sanoi täällä tuon etunimensä. jäi vaan mieleen =)

savannan ja miehensä palkat on jääneet myös mieleen, vaikkei niitä ole kovinkaan monesti suoraan sanonut... mutta kierrellen ne pisti silmään kun haulla etsin muiden laina-aikoja ja rahasummia.

Mä käytän sitä toista etunimeä yleensä =)

Ihan ot, mutta eihän sun oikea nimi ole mikään Mariel tms.?

Ei, Mia vaan =)

Yhteistyössä