Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Los Angela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
iceroyalilla on mahtavat hiukset ja silmät.huumekoira on helluntalainen.Savanna on strippari.Aurinkokunnalla on paljon lapsia.Lunatic omistaa kauniit silmät ja paljon muita joita muistan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mun kaikki salaisuudet on jo palstalaisten tiedossa :laugh:
No joo, en mä ihan kaikkea oo tänne vuodattanu :saint:

mä en tiedä mitään :o

Sä oot ollu palstalla sit väärään aikaan B)
Justiinsa joku valitteli et mä valitan ja kerron täällä liikaa :laugh:

No enpä kyllä minäkään sinua muista

Mä vaihdoin just joku aika sit nikkiä B)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no ei muakaan, mutta toisaalta se voi olla parempikin niin B)
Mun on hirmu vaikeaa vastata tällaisiin ketjuihin, koska olen niin lahopää, etten aina muista, olenko kuullut jonkun asian palstailijalta yynä, irl vai onko hän kertonut itse täällä asiasta yleisesti. Siksi jätän varmuuden vuoksi kokonaan vastaamatta. Kyse ei siis ole, ettenkö muistaisi asioita palstalijoista :)

:)

Olette harvinaisen huonomuistisia jos ette muuta muista kuin tyyliin "oli kauniit silmät".
En ole paljon palstalla ja muistan kaikista tosi paljon asioita. En välittäisi tietää mutta valitettavasti kaikki jää muistiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olette harvinaisen huonomuistisia jos ette muuta muista kuin tyyliin "oli kauniit silmät".
En ole paljon palstalla ja muistan kaikista tosi paljon asioita. En välittäisi tietää mutta valitettavasti kaikki jää muistiin.

Sama juttu :x

Muistan minäkin paljon, mutta en jaksa alkaa luettelemaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:

Minusta et taatusti muista mitään :).
Ex-Sörhis. :)

Kukaan ei muista minua
b006g.gif

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
niin ja esim bad virgin sanoi täällä nimekseen jonkun muun kuin facebookissa. toki voi olla että on tyyliin "kaija marjatta makkola" ja marjatta kutsumanimi ja sanoi täällä tuon etunimensä. jäi vaan mieleen =)

savannan ja miehensä palkat on jääneet myös mieleen, vaikkei niitä ole kovinkaan monesti suoraan sanonut... mutta kierrellen ne pisti silmään kun haulla etsin muiden laina-aikoja ja rahasummia.

Mä käytän sitä toista etunimeä yleensä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari ei jaksa enää kirjautua...:
Niin ja Ewi on joku ihmeen sekopää palstaprovo :D

Provo hävis palstalta kun tytär sai yllärivauvan (ei tienny oottavansa ja oli jo toosi pitkällä) tais jäädä hoitamaan sitä lasta... Missähän tyttö lie ite

Provo on edelleenkin palstalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mussukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:

Minusta et taatusti muista mitään :).
Ex-Sörhis. :)

Taas kerran: väärä arvaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
niin ja esim bad virgin sanoi täällä nimekseen jonkun muun kuin facebookissa. toki voi olla että on tyyliin "kaija marjatta makkola" ja marjatta kutsumanimi ja sanoi täällä tuon etunimensä. jäi vaan mieleen =)

savannan ja miehensä palkat on jääneet myös mieleen, vaikkei niitä ole kovinkaan monesti suoraan sanonut... mutta kierrellen ne pisti silmään kun haulla etsin muiden laina-aikoja ja rahasummia.

Mä käytän sitä toista etunimeä yleensä =)

Ihan ot, mutta eihän sun oikea nimi ole mikään Mariel tms.?

Muistan mielestäni paljon nikkejä ja monista joitain yksittäisiä asioita ja keskusteluja, mm. vakava sosiaalitapaus, åbo, Lilii Lisänimetön, Sssalla, Jahvetti, hilunen, Keittiönoita, Lode84, chrissy, Cassyput, BV, cothis...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Huumekoiralla oli muistaakseni joskus sydämen muotoon ajellut häpykarvat ja valepeppureikä. :D

Mikä on valepeppureikä? :D

Sä tilasit mun kanssa samaan aikaan Brio Ponyt. :) Arvaas muuten, meillä hajosi ne jo! Oikea etupyörä irtosi ja sisältä tuli jokin irronnut tappi. Lupasivat lähettää varaosan pikaisesti. Toivottavasti tulee jo maanantaina; ärsyttää meinaan noilla matkiksilla lykkiä päivittäin... |O

Yhteistyössä