Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Keskustelun taso on juuri sitä miten aloitus sen pisti vyörymään eteenpäin.

Sitä saa mitä tilaa.

Jokaisella on toki oikeus omaan tulkintaan tilanteesta, itsehän mielummin katson mitä on sanottu ja haluttu esittää, enkä sitä miten haluaisin asioiden olevan, silleen kivasti, et kellää ei ois ikävä olla.

168 cm ja 88 kiloa on miehelläkin selkeä ylipaino. Läskiä on vaikka muille jakaa.

Vaikka kovasti puhutaan että lihas painaa enemmän ja että ammattiurheiljoilla painaa lihakset paljon jne. En ole nähnyt YHTÄKÄÄN ammattiurheilijaa jolla on pituus ja paino tuossa suhteessa ja näyttää oikeasti timmiltä.

Tuo paino on kevyen raskaansarjan luokkaa vapaaottelussa.

Ja nyrkkeilyssä superraskassarja MIEHISSÄ olympialaisissa. Siellä ei kauheana näe mitään 168 senttisiä tuossa luokassa.
Lue aloitusviesti ja lue esim. sinun ja dechin kommentteja. Onko todella näin? Jos mielestäsi on niin eihän siinä sitten mitään, mutta salli muiden olla vahvasti eri mieltä.
 
Äläkä analysoi tästä yhtään sen kummempaa juttua. Mä kommentoin tähän sivutolkulla jatkuneeseen arvosteluun eikä se ollut yhtään sen kummempaa. Jos sinä et sitä hyväksy niin sano sitten suoraan siihen äläkä tartu sanoihin mitä käytän.
Onko tämä nyt sitä naisen logiikkaa, että muut ei saa sanoa, mutta minä saan sanoa?

Varsinkin kun tässä ei nyt ketään henk koht ristiinnaulittu, vaan sanoma mikä ilmeini aloituksessa.

Mutta sinusta oli kiva silleen yrittää arvostella miehiä jotka kommentoi täällä, vaikkei ne olisi saanut arvostella näitä arvoja mitä tässä ketjussa yritettiin ylläpitää alussa.
 
Blue
Onko tämä nyt sitä naisen logiikkaa, että muut ei saa sanoa, mutta minä saan sanoa?

Varsinkin kun tässä ei nyt ketään henk koht ristiinnaulittu, vaan sanoma mikä ilmeini aloituksessa.

Mutta sinusta oli kiva silleen yrittää arvostella miehiä jotka kommentoi täällä, vaikkei ne olisi saanut arvostella näitä arvoja mitä tässä ketjussa yritettiin ylläpitää alussa.
Miehen logiikkaako on koittaa osoittaa käytetty sana vääräksi hinnalla millä hyvänsä? Kuten sanoin niin ihan vapaasti olisit saanut kirjoittaa kommenttiini että olet eri mieltä. Siihen tartuin että koitit käyttämääni sanaa vääntää vääräksi.

Ja kyllä, edelleen katson oikeudekseni arvostella ihmisiä jotka vittuilevat toisten ulkonäostä, vaikkeivat henkilökohtaisesti sitä kenellekään osoitakaan.
 
Miehen logiikkaako on koittaa osoittaa käytetty sana vääräksi hinnalla millä hyvänsä? Kuten sanoin niin ihan vapaasti olisit saanut kirjoittaa kommenttiini että olet eri mieltä. Siihen tartuin että koitit käyttämääni sanaa vääntää vääräksi.

Ja kyllä, edelleen katson oikeudekseni arvostella ihmisiä jotka vittuilevat toisten ulkonäostä, vaikkeivat henkilökohtaisesti sitä kenellekään osoitakaan.
:D ei se sana väärä ole, se oli vaan väärässä yhteydessä.

Ja tottakai tartun sanaan jos yhdistät sen minuun myös ja mielestäni se ei sovi tilanteeseen.

Vittuilua pyydetään kun tehdään typeriä yleistyksiä ja egoillaan.

Se että kyseessä oli tällä kertaa lihava ihminen ei muuta sitä tosiasiaa että lupaan vittuilla kelle vaan joka päästää suustaan mielestäni typeryyksiä ja sattuu juuri silloin kiinnostaa antaa palautetta.

Ja koska itse olen ylipainoinen, en osaa tuntea minkäänlaista pahaa mieltä siitä että vittuilen kanssaläskille joka luulee utopistisia asioita johtuen hassusta itsesuggestiosta.
 
Blue
:D ei se sana väärä ole, se oli vaan väärässä yhteydessä.

Ja tottakai tartun sanaan jos yhdistät sen minuun myös ja mielestäni se ei sovi tilanteeseen.

Vittuilua pyydetään kun tehdään typeriä yleistyksiä ja egoillaan.

Se että kyseessä oli tällä kertaa lihava ihminen ei muuta sitä tosiasiaa että lupaan vittuilla kelle vaan joka päästää suustaan mielestäni typeryyksiä ja sattuu juuri silloin kiinnostaa antaa palautetta.

Ja koska itse olen ylipainoinen, en osaa tuntea minkäänlaista pahaa mieltä siitä että vittuilen kanssaläskille joka luulee utopistisia asioita johtuen hassusta itsesuggestiosta.
Ei, tässä menee pieleen. Sinä et sanallakaan vittuillut lihavalle miehelle tai lihaville yleisesti. Sinä vittuilit lihavalle naiselle miehenä aloituksessa joka käsitteli lihavan naisen suosiota miesten keskuudessa. Siinä ei ollut minkäänlaista leppoisaa itseironiaa kanssalihavuudesta. Muilta miehiltä (olettaen että he eivät ole lihavia) se oli ihan samaa.
 
Miehen logiikkaako on koittaa osoittaa käytetty sana vääräksi hinnalla millä hyvänsä? Kuten sanoin niin ihan vapaasti olisit saanut kirjoittaa kommenttiini että olet eri mieltä. Siihen tartuin että koitit käyttämääni sanaa vääntää vääräksi.

Ja kyllä, edelleen katson oikeudekseni arvostella ihmisiä jotka vittuilevat toisten ulkonäostä, vaikkeivat henkilökohtaisesti sitä kenellekään osoitakaan.
Itse asiassa jos aloituksen luet, niin aloittaja siinä vittuilee toteamalla, et normaalipainoisten kandeis kerätä läskiä kelvatakseen miesmarkkinoilla.
 
Ei, tässä menee pieleen. Sinä et sanallakaan vittuillut lihavalle miehelle tai lihaville yleisesti. Sinä vittuilit lihavalle naiselle miehenä aloituksessa joka käsitteli lihavan naisen suosiota miesten keskuudessa. Siinä ei ollut minkäänlaista leppoisaa itseironiaa kanssalihavuudesta. Muilta miehiltä (olettaen että he eivät ole lihavia) se oli ihan samaa.
:LOL:


:D


:LOL:


aijai.... nyt hajosin :D

Feminismi, pakko vaan rakastaa sitä :D
 
Peyote
Ihan oikeasti sä olet todella lapsellinen. Eilen sanoin hyvin painokkaasti etten tarkoittanut "aukoa päätä" kuten sinä käsitit, vaan aivan ystävällisesti kommentoin että jos asia vaivaa, voithan käydä vielä ravitsemusterapeutilla. Millainen ihminen käsittää tahallaan noin väärin ja keskittyy epäollennaiseen kun toinen yrittää auttaa? Todella, todella lapsellista enkä arvosta.
Oikeastaan mä kiinnitin vaan huomiota sun tapaamn kommentoida. Käsitin, et Blue ajatteli vaan et ei oo ok arvostella kenenkään ulkonäköä. Sä vastaat tolleen säälivästi että "jos tää on sulle arka aihe", tiiätkö, se on sulta vain ilkeilyä, verhottuna muka ystävällisyyteen. Jos teet sen muka vahingossa, niin ehkä kandee miettiä miten sit sais ittensä paremmin ymmärretyksi.
 
"mies"
Oikeastaan mä kiinnitin vaan huomiota sun tapaamn kommentoida. Käsitin, et Blue ajatteli vaan et ei oo ok arvostella kenenkään ulkonäköä. Sä vastaat tolleen säälivästi että "jos tää on sulle arka aihe", tiiätkö, se on sulta vain ilkeilyä, verhottuna muka ystävällisyyteen. Jos teet sen muka vahingossa, niin ehkä kandee miettiä miten sit sais ittensä paremmin ymmärretyksi.
Onpa negatiivinen tai kanamainen asenne. Happygirl ei oo ollut mitenkään ilkeä, hän kuulostaa fiksulta naisihmiseltä.

Sun kanssa haasteita varmaan riittää miehellä :)
 
"jeps"
Oikeastaan mä kiinnitin vaan huomiota sun tapaamn kommentoida. Käsitin, et Blue ajatteli vaan et ei oo ok arvostella kenenkään ulkonäköä. Sä vastaat tolleen säälivästi että "jos tää on sulle arka aihe", tiiätkö, se on sulta vain ilkeilyä, verhottuna muka ystävällisyyteen. Jos teet sen muka vahingossa, niin ehkä kandee miettiä miten sit sais ittensä paremmin ymmärretyksi.
Samanlainen fiilis mullekin tuli happygirlin viestistä.
 
Oikeastaan mä kiinnitin vaan huomiota sun tapaamn kommentoida. Käsitin, et Blue ajatteli vaan et ei oo ok arvostella kenenkään ulkonäköä. Sä vastaat tolleen säälivästi että "jos tää on sulle arka aihe", tiiätkö, se on sulta vain ilkeilyä, verhottuna muka ystävällisyyteen. Jos teet sen muka vahingossa, niin ehkä kandee miettiä miten sit sais ittensä paremmin ymmärretyksi.

Voi elämän kerrat... Sääli että tykkäät vauhkota ja ilkeillä jatkuvasti. :/ Tuleeko hyvä mieli? Minusta asiasta kuin asiasta josta täällä keskustellaan, on lupa keskustella ja jos itselle aihe on arka/vaikea eikä kestä keskustelua, on tietysti parempi olla sitä lukematta. Tässä on vain puhuttu asiasta, ei henkilökohtaisuuksiin tarvitse AINA sinun mennä. Vaikka niin kovasti siitä näytät tykkäävän. Oikein hyvää jatkoa!
 
vierass
Voi ihana keskustelu :D

Miten säälittävä on "mies", joka käy mammapalstalla ja yrittää vielä siellä esittää, että hänellä olisi jotain valinnanvaraa naisten suhteen...?
 
Peyote
Voi elämän kerrat... Sääli että tykkäät vauhkota ja ilkeillä jatkuvasti. :/ Tuleeko hyvä mieli? Minusta asiasta kuin asiasta josta täällä keskustellaan, on lupa keskustella ja jos itselle aihe on arka/vaikea eikä kestä keskustelua, on tietysti parempi olla sitä lukematta. Tässä on vain puhuttu asiasta, ei henkilökohtaisuuksiin tarvitse AINA sinun mennä. Vaikka niin kovasti siitä näytät tykkäävän. Oikein hyvää jatkoa!
No mä en nyt ymmärrä miten mä menin henkilökohtaisuuksiin... Jos mä kaivaisin sun kommentteja ja alkaisin sanoa jostain sun oman elämän asioista joita oot kertonut, se ois henkilökohtaisuuksiin menemistä. Tää mitä sanoin oli vaan aika yleistä keskustelutyylistä sanomista.
 
Blue
Voi huokaus. Onneksi jossain kohti sytyttää.
Ja taas mennään. Sinä olisit voinut sanoa sen jo heti ensimmäiseen viestiini minulle. Et vain sanonut vaan tartuit ihan muihin asioihin.

Aisankannattaja sanoin sen, ilman mitään muita kommervenkkejä. Tein myönnytyksen (jonka olisin tehnyt sinullekin jos olisit asian esittänyt suoraan) mutta kuten huomasit niin sanoin että rajansa silläkin...

Asiat (ja se kuinka ne sanotaan) Kepsis riitelee ei ihmiset.
 
ajattelen
Sanoin mitä ajattelin ja ehkä olen joskus liiankin suora, mutta tarkoitin kyllä sitä että mielestäni painokeskustelussa saa ja kuuluu puhua painoista. Ja jos se loukkaa niin silloin ei varmastikaan kannata lukea keskustelua. :)
Ehkä kyse ei ollut tuosta viestistä vain. Yleisesti jäänyt mielikuva tavastasi kirjoittaa toi mieleen, että olen samaa mieltä Peyoten kanssa. Mutta mitä se haittaa?
 
No mä en nyt ymmärrä miten mä menin henkilökohtaisuuksiin... Jos mä kaivaisin sun kommentteja ja alkaisin sanoa jostain sun oman elämän asioista joita oot kertonut, se ois henkilökohtaisuuksiin menemistä. Tää mitä sanoin oli vaan aika yleistä keskustelutyylistä sanomista.
Viittasit jälleen edellisen keskustelun jo-selvitettyyn kommenttiin, jossa siis sanoin mielipiteeni että minusta sinun kannattaa käydä esim. ravitsemusterapeutilla jos paino-asiat vaivaa mieltä? SIis kaiken muun lisäksi kun kirjoitin että minusta riittää kun sanot painoindeksin olevan normaalin rajoissa ja silloin minusta ihmisten pitäisi ymmärtää. Ja kerroin omasta kokemuksesta jossa koin sen hyvänä asiana, kun mulle sanottiin suoraan (eikä vaikka selän takana) hoikkuudesta. Keskustelin täysin asiasta ja asialinjalla kunnes sinä aloit syyttämään mua pään aukomisesta.

Ja tässä oli aivan sama: Totesin että jos painosta jonkun mielestä on epäsoveliasta keskustella - ei kannata avata kyseistä keskustelua.
 
nohh
Sanoin mitä ajattelin ja ehkä olen joskus liiankin suora, mutta tarkoitin kyllä sitä että mielestäni painokeskustelussa saa ja kuuluu puhua painoista. Ja jos se loukkaa niin silloin ei varmastikaan kannata lukea keskustelua. :)
Joo saa, mutta mielestäni sinä vuonna 91 syntyneenä happygirlinä et voi väittää tosiasiana sitä, ettei ylipainoisuus ole miesten mieleen. Jotkut miehet pitävät pyöreistä naisista, toiset laihoista.
 
"natalie"
Ammattivalinnastani johtuen tapaan paljon miehiä. On selvää kaikkien kokemuksieni perusteella, että suurinosa miehistä pitää enemmän suuremmista, kuin pienemmistä rinnoista. Mitä vartaloon tulee, on normaali vartalo (bmi keskivaiheilla) kaikista kysytyin.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä