Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Vetävän muodokas
Taas tuli todistettua et mihet pitää muodokkaammista naisista. Oltiin ystävättären kanssa, joka on hoikka todella aktiivinen liikkuja baarissa. Mä olen taas tällanen muodokas (168/88) ja pukeudun mielelläni hieman korostavasti. Koko illan mä olisin saanut miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävätär olis jääny ihan seinäruusuks, jollen olis hankkinut pöytään paria körilästä. Olen aiemminkin huomannut että mitkään hoikkikset ei saa niin paljoo miehiä kuin tällanen naisellismpia muotoja omaava. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla että mun kropasta tulisi naisellisempi. Mä sanoinkin sille et mä veikkaan mun saavan miehiä nimen omaan mun muodokkaalla kropalla. :) Onks muilla samoja kokemuksia?
 
"Vieras."
Mä olen huomannut saman jutun miehissä. Yks tuttu joka on 175cm pitkä ja painaa jotain 130kg saa aina kaikki naiset ympärilleen. Jos sen seurassa on kavereita jotka on tollasia 180cm ja painavat jotain 80kg niin ei kukaan niitä vilkasekaan kun kaikki naiset pörrää sen muodokkaamman miehen perässä.

Ymmärrettävää, täytyyhän miehessäkin olla jotain mistä saa ottaa kunnolla kiinni!
 
Kaajo
Paskat tuollainen lähes satakiloinen ole mikään muodokas vaan aikamoinen sotanorsu. Muodokas on hoikka, mutta suurehkoilla kiinteillä rinnoilla ja tiukalla pyöreällä naisellisella beballa varustettu. Sä olet yksinkertaisesti vain läski, joka antaa kelle tahansa ja siksi sun ympärillä pyörii äijiä!
 
"mies"
Valitettavasti miehet yleensä olettaa että ylipainoisella rima esim. seksiin on matalampi ja helpompi lähestyä. Miesten kesken on sanonta "pillu silläkin on" tähän liittyen.

Itse en välitä ylipainoisesta koska en hae seksiä etupäässä ja mun naismaun mukaisia eivät ole kun itsekin olen suht atleettinen. Ylipäätään kannattaa suhtautua kriittisesti mieheen, joka on etupäässä seksistä kiinnostunut, jos itse haluaa muutakin.
 
"Ainokki"
Kyllä ihmisillä on erilainen maku naisten/miesten suhteen. Jotkut miehet saattavat pitää isommista naisista, jotkut jopa selvästi lihavista. Mun miehen yksi kaveri erosi. Ex-vaimo oli oikein siro, hoikka ja kauniskasvoinen. Nyt uusi naisystävä on eri puusta veistetty. Ylipainoa on selvästi ja on myös tosi pitkä, sellainen emäntämäinen.
 
"mies"
[QUOTE="Ainokki";29306238]Kyllä ihmisillä on erilainen maku naisten/miesten suhteen. Jotkut miehet saattavat pitää isommista naisista, jotkut jopa selvästi lihavista. Mun miehen yksi kaveri erosi. Ex-vaimo oli oikein siro, hoikka ja kauniskasvoinen. Nyt uusi naisystävä on eri puusta veistetty. Ylipainoa on selvästi ja on myös tosi pitkä, sellainen emäntämäinen.[/QUOTE]

Tähän vaikuttaa usein se, että "rumempi" nainen on kuitenkin rennompaa seuraa ja erotiikkajutuissa ehkä estottomampi. Minäkään en viileää barbinukkea voisi katsella. Eli naisen ei pidä olla liian paljon itsetietoinen ja järkeilevä, monelle miehelle. Ihanne siten monelle on nätti nainen joka myös hehkuu ja säihkyy, ei ole liian jyrä :p
 
"Aloittaja"
Hei älkää viitsikö. Mua tanssittanut mies nimen omaan sanoi et olis tosi hienoa päästä sekstaa tällaisen muodokkaamman kanssa. Mä olen oikeesti tosi naisellinen ja kun vertaan mua mun ystävättäreen niin onhan mulla sentään rinnat! Tän takia uskonkin miesten pitävän just naisellisemmista naisista.
 
jeeeesh
[QUOTE="Aloittaja";29306317]Hei älkää viitsikö. Mua tanssittanut mies nimen omaan sanoi et olis tosi hienoa päästä sekstaa tällaisen muodokkaamman kanssa. Mä olen oikeesti tosi naisellinen ja kun vertaan mua mun ystävättäreen niin onhan mulla sentään rinnat! Tän takia uskonkin miesten pitävän just naisellisemmista naisista.[/QUOTE]

no just.. ehkäpä mies olisi sanonut myös ystävällesi saman, jos häntä olisi tanssittanut, että olisi hienoa päästä sänkyyn noin timmin naisen kanssa... seksin perässähän nuo baarissa päivystävät uroot on... Itse ihmettelen usein, kun muutama kaveripiirini reilusti ylipainoinen nainen kehuskelee kuinka heillä on baarissa vientiä ja pakkeja saa jaella tuosta noin vaan, kuitenkin kun itse olen ollut kyseisten naisten mukana viettämässä iltaa, en ole tuollaista ilmiötä havainnut.
 
"mies"
yleensäkkin nuo yleistykset kaunis ja hoikka olisi kylmä, lihava taas vastaavasti leppoisampi ja persoonallisempi, on ihan täyttä paskaa, ei se koko tai ulkonäkö mitenkään vaikuta siihen, onko ihminen sisältä täyttä paskaa vai merten helmi.
Totta, mutta joidenkin hoikkien joukossa todella on jääkuningattaria ja päinvastoin. Voimakas persoona naisessa "väärällä" tavalla on haastavaa ja ehkä tämän tapaista persoonaa on enemmän hoikissa kuin lihavissa, koska ovat tietoisia kauneudestaan. Ihminen siis voi olla kaunis ilman että käpertyy kauneuteensa. Tää on tärkeä ero miehen näkökulmasta. Vähän kuten Lumikissa se äitipuoli vs. Lumikki itse.

Mä itse uskon ko. "jääkuningattaren" olevan se viimeinen kiinnostava vaihtoehto, jos asiaa miehiltä gallupoidaan. Ja syy on just se että hän on olemukselta ei-naisellinen vaikka on piirteiltä ja muodoilta tosi naisellinen.
 
"Vieras."
[QUOTE="Aloittaja";29306317]Hei älkää viitsikö. Mua tanssittanut mies nimen omaan sanoi et olis tosi hienoa päästä sekstaa tällaisen muodokkaamman kanssa. Mä olen oikeesti tosi naisellinen ja kun vertaan mua mun ystävättäreen niin onhan mulla sentään rinnat! Tän takia uskonkin miesten pitävän just naisellisemmista naisista.[/QUOTE]

Sen takia noi yllä linkitetyn kuvan naisetkin on tota muodokasta ja miehekästä urosta mukaansa raahaamassa. Sellainen hoikka, urheilullinen kaveri saa ihan rauhassa maata aurinkotuolissaan ilman että kukaan kiinnostuu.
 
[QUOTE="Aloittaja";29306317]Hei älkää viitsikö. Mua tanssittanut mies nimen omaan sanoi et olis tosi hienoa päästä sekstaa tällaisen muodokkaamman kanssa. Mä olen oikeesti tosi naisellinen ja kun vertaan mua mun ystävättäreen niin onhan mulla sentään rinnat! Tän takia uskonkin miesten pitävän just naisellisemmista naisista.[/QUOTE]
Ymmärräthän, että myöskään naisellinen ei ole synonyymi lihavalle. Sen enempää kuin muodokaskaan. Tai rehevä.
 
Dirty Dancer
[QUOTE="Aloittaja";29306340]Joo varmaan on mutta mun kokemuksen mukaan vähemmän kuin tällaisista rehevämmistä kiinnostuneita.[/QUOTE]

Mulla on ikää ja kokemusta. Olen ollut normaali painoinen ja nyt olen ylipainoinen.
 
"mies"
Ymmärräthän, että myöskään naisellinen ei ole synonyymi lihavalle. Sen enempää kuin muodokaskaan. Tai rehevä.
Juuri näin. Naisellisuus on olemusasia, ei vaate- eikä vartaloasia. Jos sun olemus ei ole naisellinen/naismainen niin silloin sun on kaikkein vaikein saada heteroseuraa. Kun olemus on kunnossa niin sit aletaan katsella kehoa. Ja tässä taas normaali/hoikka yleensä lyö lihavan, seksiseuran ulkopuolella. Mut oon aika vakuuttunut, että olemukselta naisellinen/naismainen lihava yleensä voittaa olemukselta ei-naisellisen/naismaisen hoikan. Ihanteeksi jää naisellinen/naismainen hoikka-normaalikroppainen nainen.
 
Alkuperäinen
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29306373:
tiedättekö mistä se johtuu. se johtuu siitä, että lihavat on lepposia. toista kuin nää hoikat, laihat normaalipainoiset, jotka vetäsee herneet nokkaansa joka asiasta. ja ajattelevat olevansa maailman kuningattaria
Sä oot niin oikeassa, joskaan mä en ole lihava, vaan ennemminkin naisellisen rehevä. Mä voin mennä keskustelee kenen kanssa tahansa ja mua pidetään varmasti hyvänä seurana.
 

Yhteistyössä