Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Otin vapauden kääntää aloittajan teksti reaalimaailman termeihin:

Alkuperäinen kirjoittaja Vietävän lihava;29306059:
Taas tuli todistettua et miehet uskaltaa lähestyä helpommin ylipainoisia naisia. Oltiin baarissa ystävättären kanssa, joka on normaalipainoinen. Mä olen taas tällanen lihava ja pukeudun ylitsepursuavan pieniin vaatteisiin. Koko illan mä olisin saanut epätoivoisia miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävättärellä on standardit. Olen aiemminkin huomannut että normaaleilla naisilla on korkeammat standardit kuin tälläisillä reilusti ylipainoa omaavilla. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla, jotten sairastuisi aikuisiän diabetekseen. Mä sanoinkin sille et mä syön mieluummin isot ranskalaiset ja kerään lisää ylipainoa. :) Onks muita jotka haluaisi pönkittää itsepetostani?
 
"Teppis"
168/88 ei ole muodokas vaan ihan suomeksi sanottuna läski! Minä 184cm pitkänä miehenä, omaan vielä hiukan jenkkakahvaa ja vatsalihaksista näkyy vain ylimmät palat ja painan 81,5kg. Melkein 20cm lyhympi ja reilu viis kiloa painavampi nainen joka ei harrasta mitään lihaksia kasvattavaa urheilua.. LIHAVA ei muodokas.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Aikas typerää tollanen. Ja hänen mitoilla hän ei ole lihava.
Vaikken periaatteessa pidäkään BMI:tä kovin hyvänä mittarina, antaa tulos "merkittävä ylipaino" jotain osviittaa. Semminkin kun ap:n sanavalinnoista on pääteltävissä, että hänen painonsa ei ole lihaksista peräisin. Kukaan bodari ei kutsuisi itseään "reheväksi".
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Mä olen ollut hoikka ja ylipainoinen. Hoikkana pyöri miehiä ympärillä enemmän ja tarjonta oli huomattavasti parempaa. Ylipainosenakin saan seuraa helposti, mutta vähemmän kuin ennen ja "huonompilaatuista". Kuulostaapa kamalalta :D Enkä usko, että olen muuten muuttunut kauheasti kuin ulkoisesti, mulla on hyvä itsetunto kuten ennenkin, olen iloinen ja sosiaalinen, mua on aina ollut helppo lähestyä.
 
Kyllä läski läskin tuntee, joten sanon: läski.

Mitä sitä turhaa itsepetosta suojelemaan tai naurettavia hyssyttelyjä tukemaan.

Jokainen olkoon sitä mitä ovat, on ihan hyvä vaan sitten olla myös rehellinen asian suhteen.
 
Älkää nyt yrittäkö teeskennellä ettei tuo ikivanha taktiikka olisi ollut kaikkien naisten tiedossa jo 70-luvulla.
Pliis, anna meidän luulla niin, jookos.

Oikeestihan tää ketjun avaus on Porvoosta kotoisin, joten ei hirveen asiallisia vastauksia edes ansaitse, mut...

Oikeestihan vain ammattihuorien tarttee miettiä päivittäistä markkina- arvoaan. Ja tonnin/yö luksushuorilta vaaditaan paljon muutakin kuin söötti vartalo ja nätti pää.

Paikallisessani toisinaan (valitettavasti) piipahtaa eräs naarasotus, joka ulkonäkönsä puolesta kelpais pleiboin keskiaukeamalle (jos sinne täysi- ikäisiä huolittais). On vielä hyvässä ammatissa esimiesasemassa ja tienannee kohtuullisesti, joten luulis olevan kelpo saalis. Luulis... kunnes avaa turpansa. On niin ärsyttävä ämmä, että kapakasta ei löydy ainuttakaan pöytää johon hänet huolittais istumaan. Paatuneimmat rapajuopotkin toivottavat tervemenoa.

Piipahtaa siellä vastakohtanaan toinenkin naaras. Ylipainoa on, eikä se ole edes ulkonäköseikka vaan ihan terveydellinenkin asia. Pärstäkertoimensakaan ei ole kovin prinsessamainen. Mut hänellä on sydämen sivistystä ja muutakin sivistystä enemmän kuin kukkuramitalla. On erittäin tervetullut, eikä hänellä taatusti ole ongelmaa halutessaan löytää itselleen miesseuraa.

Et se päänsisäinen läski on kyl ongelmana pahempi kuin kroppaan kertynyt.
 
nohh
Aloitus oli tarkoitettu täysin provosoivaksi. Joten ihan luontaista provota takaisin.

Se että on ok oman kehonsa kanssa on hyvä juttu, mutta tuommoinen egoilu on juuri sitä mikä on ulkomuodosta huolimatta vastenmielistä ja oikein kerjää tätä naisten viljelemää termiä "näpäytys".
Hienosti tartuitte tähän mitä luultavimmin normaalipainoisen tekemään aloitukseen, jolla ap nimenomaan yritti saada palstalaisia nousemaan takajaloilleen ja huutelemaan läskiä.
 
Kepsis ei ymmärrä naisia. Dechsin kommentti oli toki mielestäni sinänsä ilkeä, muttei vielä epäinhimillisen julma, joten vaikken yleensä pidä dechstä erikoisemmin, pupillini laajeni ehkä noin kahdeksi sekunniksi tuottaen tuon 5%:n flirtin. Tämä voidaan tietty nähdä myös naisten absurdien mieltymysten parodiana.
Käynksmä täällä usein?
 
pohtiskelija
No kyllä se niin on että jos tavoite on saada seuraa baarista mukaan niin suurempi todennäköisyys onnistua on jos vikittelee ylipainoisia tyttösiä kuin niitä missimitoissa olevia...

Sinällään naiset kiinnittaa liikaa huomiota kiloihin ja muotoihin....se todellinen seksikkyys ja pilke silmässä lähtee muualta.

Tiimmin hoikan kanssa on kyllä ihana vällyjä pöllyttää mutta eikä sellanen tukevampikaan tyttö oli ollenkaan huono juttu....voi sitä naimisen läiskettä...peppu hyllyy ja rinnat heiluu ihanasti...nam
 
Hienosti tartuitte tähän mitä luultavimmin normaalipainoisen tekemään aloitukseen, jolla ap nimenomaan yritti saada palstalaisia nousemaan takajaloilleen ja huutelemaan läskiä.
No se on ihan hyvä, että sinä tiedät kaikkien motivaatiot. Onko montakin lottovoittoa tullut?

Kannattaa harkita sitä myös, että kommentoinneille on muitakin syitä kuin vain ne mitä sinä näet. Nyt näit vain provon ja provoon tarttumisen, kun itse näin provon, vastaprovoja ja sitten tämän eli selitetään niille jotka ei tajua. Toki tämä rikkoo vähän vastaprovon tehokkuutta, mutta myönnän virheeni, tykkään opettaa ihmisiä.
 
nohh
No se on ihan hyvä, että sinä tiedät kaikkien motivaatiot. Onko montakin lottovoittoa tullut?

Kannattaa harkita sitä myös, että kommentoinneille on muitakin syitä kuin vain ne mitä sinä näet. Nyt näit vain provon ja provoon tarttumisen, kun itse näin provon, vastaprovoja ja sitten tämän eli selitetään niille jotka ei tajua. Toki tämä rikkoo vähän vastaprovon tehokkuutta, mutta myönnän virheeni, tykkään opettaa ihmisiä.
Tällä palstalla ihmiset tykkäävät aina opettaa ihmisiä, mikä näkyy siinä, että aloittaja on vastaajien mielestä useimmiten väärässä, oli aihe mikä hyvänsä. Vastaajat haluavat päästä näpäyttämään ja opettamaan, miten asiat oikeasti ovat. Onneksi tällainen käytös korostuu vain netissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;29306560:
Mä olen ollut hoikka ja ylipainoinen. Hoikkana pyöri miehiä ympärillä enemmän ja tarjonta oli huomattavasti parempaa. Ylipainosenakin saan seuraa helposti, mutta vähemmän kuin ennen ja "huonompilaatuista". Kuulostaapa kamalalta :D Enkä usko, että olen muuten muuttunut kauheasti kuin ulkoisesti, mulla on hyvä itsetunto kuten ennenkin, olen iloinen ja sosiaalinen, mua on aina ollut helppo lähestyä.
No tottahan se on, mitä sitä välttelemään. Vaikka naiset varsinkin on aika äkäisiä kommentoimaan kun aletaan puhumaan "tasoeroista" mitä tulee näihin iskemisjuttuihin, niin faktahan sen on enemmistön kohdalla että mitä vetävämpi mainstreamin mielestä, sitä enemmän on oikeasti "varaa" tuolla rafloissa sun muualla valita ja jättää valitsematta.

Tuo myös todistaa omaa evankeliumiani sen suhteen, että naiset voi periaatteessa saada seksiä milloin vain kun ovat valmiita karsimaan omasta tasostaan, mutta miehillä se ei toimi niin, on vaan niitä mammanpoikia / rumia metsäläisiä jotka ei yksinkertaisesti vaan saa naista vaikka pilkkuun asti olisivat.
 

Yhteistyössä