Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Jos oikeasti ajattelet että dechs ja minä tarvitsemme mitenkään toisiamme että voimme kirjoitella tälläisiä mitä olemme kirjoitelleet niin sitten sinä et kyllä ole oikeasti lukenut meidän viestejä täällä palstalla kovinkaan paljoa :D
Kyse oli nyt tästä ketjusta ja vaikka kuinka koitat kääntää sanomaani toisekseksi niin et siinä onnistu. Sä et voita mua äidinkielen sanojen merkityksissä nyt tässä kohtaa.

Isot pojat lietsovat toisiaan saadakseen naiset ärsyyntymään.

Kuvaannollinen yrittää luoda tai saada aikaan tai levittää. esim. Lietsoa tyytymättömyyttä, kapinaa. Lietsoa joukkueeseen voitontahtoa.
 
Vain komeilla miehillä kusipäisyys tuntuu vetävän kuin hunaja.

Muut joutuvat piilottelemaan sitä kunnes suhde on vakiintunut.
Kokeiles semmoista temppua, et ostat sähkökitaran (ei tartte opetella soittamaan), kasvatat pitkän tukan, jota et pese turhan usein, vedät paskaiset farkut jalkaan ja niittisen nahkarotsin päälle, jätät partas ajamatta joksikin aikaa etkä turhaan käy suihkussa. Sit vedät baarissa jallua, jekkua ja bisseä vaahto viiksissä ja annat ymmärtää et bäkkärille on aina ihan saakelisti tunkua kun pitää rumimpia ravistella lahkeista...

Kestää noin kuus sekuntia kun saat ravistella hunajaisia blondeja ittestäs irti.
 
Kyse oli nyt tästä ketjusta ja vaikka kuinka koitat kääntää sanomaani toisekseksi niin et siinä onnistu. Sä et voita mua äidinkielen sanojen merkityksissä nyt tässä kohtaa.

Isot pojat lietsovat toisiaan saadakseen naiset ärsyyntymään.

Kuvaannollinen yrittää luoda tai saada aikaan tai levittää. esim. Lietsoa tyytymättömyyttä, kapinaa. Lietsoa joukkueeseen voitontahtoa.
Niin ja lietsominen on asiasta kaukana jos molemmat kykenevät yksinään jauhamaan ko. asiat ilman kenenkään "tukea" tai "kannustusta".

Vai meinaatko että esimerkiksi minun kirjoittamat asiat ovat sellaisia mitä et uskoisi minun kykenevän kirjoittamaan ilman että paikalla on joku toinen saman henkinen?

Koska jos ajattelet niin, silloin dechs on lietsonut minua.

Samoin toisinpäin. Näinkö väität tapahtuneen?

Kun kerta aloit tikusta tekemään asiaa niin väännetään sitten hetkinen :D

Tuntuu ihan hiton tyhmältä kyllä vääntää tämmöisestä, ottaen huomioon että olet jo väittänyt ettet ole mitenkään ilmeisesti ärsyyntynyt, mutta silti kommenttisi ovat juurikin sellaisia :D
 
  • Tykkää
Reactions: __Maarit__
Kokeiles semmoista temppua, et ostat sähkökitaran (ei tartte opetella soittamaan), kasvatat pitkän tukan, jota et pese turhan usein, vedät paskaiset farkut jalkaan ja niittisen nahkarotsin päälle, jätät partas ajamatta joksikin aikaa etkä turhaan käy suihkussa. Sit vedät baarissa jallua, jekkua ja bisseä vaahto viiksissä ja annat ymmärtää et bäkkärille on aina ihan saakelisti tunkua kun pitää rumimpia ravistella lahkeista...

Kestää noin kuus sekuntia kun saat ravistella hunajaisia blondeja ittestäs irti.
Mahtaisi olla ihan himppasen erikoista istua se skitta kainalossa baarissa.

Voisi olla että naisetkin olisi sitä mieltä :D Enkä tarkoita hyvässä mielessä.
 
Blue
Niin ja lietsominen on asiasta kaukana jos molemmat kykenevät yksinään jauhamaan ko. asiat ilman kenenkään "tukea" tai "kannustusta".

Vai meinaatko että esimerkiksi minun kirjoittamat asiat ovat sellaisia mitä et uskoisi minun kykenevän kirjoittamaan ilman että paikalla on joku toinen saman henkinen?

Koska jos ajattelet niin, silloin dechs on lietsonut minua.

Samoin toisinpäin. Näinkö väität tapahtuneen?

Kun kerta aloit tikusta tekemään asiaa niin väännetään sitten hetkinen :D

Tuntuu ihan hiton tyhmältä kyllä vääntää tämmöisestä, ottaen huomioon että olet jo väittänyt ettet ole mitenkään ilmeisesti ärsyyntynyt, mutta silti kommenttisi ovat juurikin sellaisia :D
Kuvaannollinen yrittää luoda tai saada aikaan tai levittää. esim. Lietsoa tyytymättömyyttä, kapinaa. Lietsoa joukkueeseen voitontahtoa.

Ps. Sinä se sanomiseeni tartuit.
 
No hän saa kirjoittaa ja tarkoittaa sillä mitä tahansa, mutta tosiasia on ettei ylipainoisuus ole viehättävää eikä naisellista miesten mielestä. Ja sen jokainen tietää. Muodokkuus tarkoittaa naisellista ja tervettä kroppaa (kapea uuma yms) eikä lihavuutta.
Niin no, onhan se pyöreäkin muoto, mutta muodokas ei voi olla jos ei jostain kohti ole niitä kapeita kohtiakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Blue
Sinä KOMMENTOIT minua JA dechsiä.

Ei herranen aika, nyt menen vain tuonne syrjemmälle nojaamaan kämmeneeni naamallani.
Ei vaan heitin yleisen kommentin koskien tämän ketjun miesten (mielestäni hyvin ala-arvoista) kommentointia. Sinä tartuit siihen ja väitit sitä vääräksi ja minun olisi pitänyt siihen tyytyä jotta en olisi ärsyyntynyt ämmä. :) Ei se nyt ihan niin mene.
 
Ei vaan heitin yleisen kommentin koskien tämän ketjun miesten (mielestäni hyvin ala-arvoista) kommentointia. Sinä tartuit siihen ja väitit sitä vääräksi ja minun olisi pitänyt siihen tyytyä jotta en olisi ärsyyntynyt ämmä. :) Ei se nyt ihan niin mene.
Miksi asioista ei saisi keskustelua niiden oikeilla nimillä? :) Jos aihe on arka niin ei ehkä kannata lukea ko. aihepiirin keskusteluja.
 
Snessi
Suoraan sanottuna ärsyttää, että sana "lihava" yritetään aina poikkeuksetta korvata sanoilla "muodokas" tai "kurvikas". Kun itse olin lihava, en olisi voinut kuvitellakaan kutsuvani itseäni muodokkaaksi, koska niitä muotoja oli kokonaisuudessaan se yksi iso pallo (rinnat, peppu, maha ja höllyvät reidet). Ja voin kyllä sanoa, ettei kukaan kyllä minuun päin katsonutkaan :D
 
Toi onkin hyvä toi "jos aihe on arka". Psykiatrille vaan ja ravintoterapeutille vai mitä?
Ihan oikeasti sä olet todella lapsellinen. Eilen sanoin hyvin painokkaasti etten tarkoittanut "aukoa päätä" kuten sinä käsitit, vaan aivan ystävällisesti kommentoin että jos asia vaivaa, voithan käydä vielä ravitsemusterapeutilla. Millainen ihminen käsittää tahallaan noin väärin ja keskittyy epäollennaiseen kun toinen yrittää auttaa? Todella, todella lapsellista enkä arvosta.
 
nohh
Ai vielä vaan te jatkatte. Hienoa itsetunnon pönkitystä tämä, kun saa ketjussa oikein sivutolkulla naureskella lihaville ja heidän "muka-muodoilleen" ja ilmoittaa, etteivät miehet pidä ylipainoisia viehättävinä jne jne. Hohhoi. Keskustelun taso on juuri sitä, mitä blue sanoi.
 
Ei vaan heitin yleisen kommentin koskien tämän ketjun miesten (mielestäni hyvin ala-arvoista) kommentointia. Sinä tartuit siihen ja väitit sitä vääräksi ja minun olisi pitänyt siihen tyytyä jotta en olisi ärsyyntynyt ämmä. :) Ei se nyt ihan niin mene.
Niin eli olit ärsyyntynyt. En käsitä mitä ala-arvoista on siinä että ei ylistetä ylipainoa ja esitetä niinkuin se olisi toivottava ominaisuus vaan juurikin päinvastoin.

Jos jotain kauheasti harmittaa se millainen maailma on, se on vaan voi voi, ei se siitä muutu mihinkään sillä ettei pidä siitä että läskiys ei ole mikään valttikortti.

Se vaan oli hieman outoa kun yritin selventää sinun sanoja, että väitätkö tätä, niin et edes reagoinut vaan kopioit jotain määritelmiä ilman omaa tarkennustasi siihen mitä ajoit tarkalleen takaa tai siihen mitä kysyin.

Olisit vaan sanonut että paheksut kun pojat nyt sanoo että läskien on turha tuntea ylemmyyttä miesmarkkinoilla. Kun viesti oli kokonaisuudessaan enemmänkin se, että kenenkään on turha oikeasti tuntea ylemmyyttä kokoon tai muotoon katsomatta. Ja läskiyden verhoaminen rehevyyden viittaan ei tee kenestäkään vähempää läskiä. Mutta vielä vähiten kannattaa egoilla semmoisten jotka ei pidä itsestään huolta ja olettavat olevansa jotenkin parempia kuin sellaiset jotka niin tekee.

Ja varsinkaan ihan tuulesta temmattua yleistystä on ihan turha yrittää ajaa läpi jonain yleismaailmallisena totuutena. Tai edes yrittää esittää että se olisi realistisesti teoriana jonkin arvoinen. Kun jokainen täysipäinen ravintoloissa ollut on nähnyt sen ihan itse että ne joilla on varaa valita, on juurikin niitä joilla kroppa sopii yleismaailmalliseen kauneus ihanteeseen.
 
nohh
Olisit vaan sanonut että paheksut kun pojat nyt sanoo että läskien on turha tuntea ylemmyyttä miesmarkkinoilla. Kun viesti oli kokonaisuudessaan enemmänkin se, että kenenkään on turha oikeasti tuntea ylemmyyttä kokoon tai muotoon katsomatta.
Ihanko totta. Tämäkö tämän ketjun viesti olikin? Eipä olisi arvannut, kun näitä ketjun kommentteja luki... Tuli enemmänkin vahva fiilis siitä, että hoikat tuntevat ylemmyyttä ja jankkaavat siitä, kuinka epäviehättäviä läskit ovat.
 
Blue
Niin eli olit ärsyyntynyt. En käsitä mitä ala-arvoista on siinä että ei ylistetä ylipainoa ja esitetä niinkuin se olisi toivottava ominaisuus vaan juurikin päinvastoin.

Jos jotain kauheasti harmittaa se millainen maailma on, se on vaan voi voi, ei se siitä muutu mihinkään sillä ettei pidä siitä että läskiys ei ole mikään valttikortti.

Se vaan oli hieman outoa kun yritin selventää sinun sanoja, että väitätkö tätä, niin et edes reagoinut vaan kopioit jotain määritelmiä ilman omaa tarkennustasi siihen mitä ajoit tarkalleen takaa tai siihen mitä kysyin.

Olisit vaan sanonut että paheksut kun pojat nyt sanoo että läskien on turha tuntea ylemmyyttä miesmarkkinoilla. Kun viesti oli kokonaisuudessaan enemmänkin se, että kenenkään on turha oikeasti tuntea ylemmyyttä kokoon tai muotoon katsomatta. Ja läskiyden verhoaminen rehevyyden viittaan ei tee kenestäkään vähempää läskiä. Mutta vielä vähiten kannattaa egoilla semmoisten jotka ei pidä itsestään huolta ja olettavat olevansa jotenkin parempia kuin sellaiset jotka niin tekee.

Ja varsinkaan ihan tuulesta temmattua yleistystä on ihan turha yrittää ajaa läpi jonain yleismaailmallisena totuutena. Tai edes yrittää esittää että se olisi realistisesti teoriana jonkin arvoinen. Kun jokainen täysipäinen ravintoloissa ollut on nähnyt sen ihan itse että ne joilla on varaa valita, on juurikin niitä joilla kroppa sopii yleismaailmalliseen kauneus ihanteeseen.
Ei vaan mulla nyt vaan sattuu tarttumaan tämä jatkuva piikittely ja vittuilu palstalla silmään. Ja varsinkin silloin kun sitä tekee fiksut palstalaiset. Asiasta pitää keskustella mutta ei poikamaiseen alatyyliin toisille vittuillen. Mutta ehkä se on liikaa vaadittu.
 
Blue
Ei vaan mulla nyt vaan sattuu tarttumaan tämä jatkuva piikittely ja vittuilu palstalla silmään. Ja varsinkin silloin kun sitä tekee fiksut palstalaiset. Asiasta pitää keskustella mutta ei poikamaiseen alatyyliin toisille vittuillen. Mutta ehkä se on liikaa vaadittu.
Äläkä analysoi tästä yhtään sen kummempaa juttua. Mä kommentoin tähän sivutolkulla jatkuneeseen arvosteluun eikä se ollut yhtään sen kummempaa. Jos sinä et sitä hyväksy niin sano sitten suoraan siihen äläkä tartu sanoihin mitä käytän.
 
Ai vielä vaan te jatkatte. Hienoa itsetunnon pönkitystä tämä, kun saa ketjussa oikein sivutolkulla naureskella lihaville ja heidän "muka-muodoilleen" ja ilmoittaa, etteivät miehet pidä ylipainoisia viehättävinä jne jne. Hohhoi. Keskustelun taso on juuri sitä, mitä blue sanoi.
Keskustelun taso on juuri sitä miten aloitus sen pisti vyörymään eteenpäin.

Sitä saa mitä tilaa.

Jokaisella on toki oikeus omaan tulkintaan tilanteesta, itsehän mielummin katson mitä on sanottu ja haluttu esittää, enkä sitä miten haluaisin asioiden olevan, silleen kivasti, et kellää ei ois ikävä olla.

168 cm ja 88 kiloa on miehelläkin selkeä ylipaino. Läskiä on vaikka muille jakaa.

Vaikka kovasti puhutaan että lihas painaa enemmän ja että ammattiurheiljoilla painaa lihakset paljon jne. En ole nähnyt YHTÄKÄÄN ammattiurheilijaa jolla on pituus ja paino tuossa suhteessa ja näyttää oikeasti timmiltä.

Tuo paino on kevyen raskaansarjan luokkaa vapaaottelussa.

Ja nyrkkeilyssä superraskassarja MIEHISSÄ olympialaisissa. Siellä ei kauheana näe mitään 168 senttisiä tuossa luokassa.
 

Yhteistyössä