Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Tällä palstalla ihmiset tykkäävät aina opettaa ihmisiä, mikä näkyy siinä, että aloittaja on vastaajien mielestä useimmiten väärässä, oli aihe mikä hyvänsä. Vastaajat haluavat päästä näpäyttämään ja opettamaan, miten asiat oikeasti ovat. Onneksi tällainen käytös korostuu vain netissä.
Minulle on aivan totaalisen se ja sama mikä motivaatio muilla on keskustella / kommentoida. Minä toimin täysin omien vaikuttimieni pohjalta, eikä minua pahemmin sekään kiinnosta mitä muut on siitä mieltä. Enemmänkin häiritsee vaan tyhmyys johon on monasti pakko tarttua, sarkasmilla. Joskus tosin on kärsivällisyyttä vääntää rautalankaa, täällä se kyllä palaa loppun hyvin nopeasti.
 
"Aloittaja"
Siis mä en todellakaan provoa! Miks ihmeessä mun pitäis provota sellaisesta asiasta, jonka oon ihan itse kokenut?? Kai mä nyt itseni tunnen ja tiedän mitä mun ympärillä tapahtuu! Tää on taas niin kaks plussaa alkaa heti haukkuu provoks.
 
"mies"
[QUOTE="Teppis";29306545]168/88 ei ole muodokas vaan ihan suomeksi sanottuna läski! Minä 184cm pitkänä miehenä, omaan vielä hiukan jenkkakahvaa ja vatsalihaksista näkyy vain ylimmät palat ja painan 81,5kg. Melkein 20cm lyhympi ja reilu viis kiloa painavampi nainen joka ei harrasta mitään lihaksia kasvattavaa urheilua.. LIHAVA ei muodokas.[/QUOTE]

Aivan. Mulle ihanne naisessa on pituus -10 kg eli vaikka 170cm/60kg.

Mä itse oon nyt 184 cm/88 kg ja pudottelen paraikaa pois liikoja. Tavoite on nykylihaksistolla 82-83 kg. Olin 87 kg kun olin aika jykevässä kunnossa, esim. rinta-vyötärösuhde oli 120 cm / 87 cm. Eli lihasmassa kyllä vaikuttaa.
 
[QUOTE="Aloittaja";29306630]Siis mä en todellakaan provoa! Miks ihmeessä mun pitäis provota sellaisesta asiasta, jonka oon ihan itse kokenut?? Kai mä nyt itseni tunnen ja tiedän mitä mun ympärillä tapahtuu! Tää on taas niin kaks plussaa alkaa heti haukkuu provoks.[/QUOTE]

Provo voi tarkoittaa sekä provosointia, että provokaatiota.

Niissä on hiuksen hieno ero.

Mutta jälkimmäinen on aina optio vaikka ensimmäinen ei olisikaan.
 
Aa, no sehän sitten selittää juttujen tason. Nehän itse kerjäävät tuota ala-arvoista läppää. Jatkakaa sitten toki.
Ketjun porvoo- avaus kun lähti olettamasta, että ylipaino ittessään olis jokin puoleensavetävä magneetti.

Ihan yhtä hyvin vois väittää, et miehillä rumuus, ruokkoamattomuus ja kusipäisyys olis naarasotuksia puoleensavetävät ominaisuudet... eiku hetkinen... toi taitaa pitää liiankin hyvin paikkansa.
 
  • Tykkää
Reactions: dechs
Ketjun porvoo- avaus kun lähti olettamasta, että ylipaino ittessään olis jokin puoleensavetävä magneetti.

Ihan yhtä hyvin vois väittää, et miehillä rumuus, ruokkoamattomuus ja kusipäisyys olis naarasotuksia puoleensavetävät ominaisuudet... eiku hetkinen... toi taitaa pitää liiankin hyvin paikkansa.
Vain komeilla miehillä kusipäisyys tuntuu vetävän kuin hunaja.

Muut joutuvat piilottelemaan sitä kunnes suhde on vakiintunut.
 
Blue
Ketjun porvoo- avaus kun lähti olettamasta, että ylipaino ittessään olis jokin puoleensavetävä magneetti.

Ihan yhtä hyvin vois väittää, et miehillä rumuus, ruokkoamattomuus ja kusipäisyys olis naarasotuksia puoleensavetävät ominaisuudet... eiku hetkinen... toi taitaa pitää liiankin hyvin paikkansa.
Jotensakin omituista väittää tätä vastaan kun tasan tarkkaan tiedetään että on olemassa ihan fetissikin juuri tähän asiaan. Eli tottahan se on. Eri asia sitten miten yleistä se on.
 
Eikös tässä nyt kaikki ole voittajia kuitenkin? Eikös todettua ollut se, että pyöreät saavat baarissa huomiota. Vaikka sedät tuossa esittivät kannanottoja motiiveista, eihän se muuta sitä, että huomiota saa pyöreät(kin.) Sitäpaitsi kaikkienhan pitää joka tapauksessa baarissa varautua siihen, että saatu huomio on aika seksipainotteista.
Ai nyt se on jo pyöreä? :D Eikös puhe ollut muodokkaasta naisesta, eli ei ylipainoisesta?
 
Jos oikeasti ajattelet että dechs ja minä tarvitsemme mitenkään toisiamme että voimme kirjoitella tälläisiä mitä olemme kirjoitelleet niin sitten sinä et kyllä ole oikeasti lukenut meidän viestejä täällä palstalla kovinkaan paljoa :D
Sua tarviiitsen. Sydänystäväksi lihaaavan naisen. Ranskalaiset me jaamme, olemukseemme tukevaamme. Ylipainoinen nainen, tietää tuskan puntariiin.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis

Yhteistyössä