Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Joillain naisilla on huono itsetunto ja sellainen on hyväitsetuntoiselle melkein mahdoton omasta kokemuksesta, koska kepeätkin kommentit kääntyvät helposti aroiksi. Rentous on tavallaan hukassa hänen kanssaan koko ajan, koska helposti suuttuu tai loukkaantuu. Suhde on uskoakseni sitä laadukkaampi, nautinnollisempi ja läheisempi mitä vähemmän siinä on tabuja. Kireä nuttura voi olla syy jopa pettämiseen, mutta on kyse myös arvostelukyvyn puutteesta.
 
nohh
[QUOTE="mies";29307269]Joillain naisilla on huono itsetunto ja sellainen on hyväitsetuntoiselle melkein mahdoton omasta kokemuksesta, koska kepeätkin kommentit kääntyvät helposti aroiksi. Rentous on tavallaan hukassa hänen kanssaan koko ajan, koska helposti suuttuu tai loukkaantuu. Suhde on uskoakseni sitä laadukkaampi, nautinnollisempi ja läheisempi mitä vähemmän siinä on tabuja. Kireä nuttura voi olla syy jopa pettämiseen, mutta on kyse myös arvostelukyvyn puutteesta.[/QUOTE]

Aloittajalla tuntui olevan varsin hyvä itsetunto.
 
nohh
[QUOTE="mies";29307273]Katkeruus paistaa läpi.[/QUOTE]

Anteeksi mitä? Olen katkera, kun en niele yleistyksiä, että "kaikki miehet sitä ja kaikki miehet tätä" ja varsinkin "kaikki naiset tuota ja erityisesti sitä". :D
 
[QUOTE="mies";29307269]Joillain naisilla on huono itsetunto ja sellainen on hyväitsetuntoiselle melkein mahdoton omasta kokemuksesta, koska kepeätkin kommentit kääntyvät helposti aroiksi. Rentous on tavallaan hukassa hänen kanssaan koko ajan, koska helposti suuttuu tai loukkaantuu. Suhde on uskoakseni sitä laadukkaampi, nautinnollisempi ja läheisempi mitä vähemmän siinä on tabuja. Kireä nuttura voi olla syy jopa pettämiseen, mutta on kyse myös arvostelukyvyn puutteesta.[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä,vaikka kuinka täällä nostetaan esille vaikeita ja erikoisiakin aiheita, ei niistä silti joidenkin tiukkapipojen mielestä saa puhua. Tai jos sanot suoraan mitä mieltä olet, olet loukkaava jne. JA erityisesti se kummastuttaa että Peyote tahallisesti kääntää ja vääntää sanomisia eikä intressinä selvästi ole rakentava keskustelu, vaan riidan haastaminen.
 
  • Tykkää
Reactions: __Maarit__
"Aloittaja"
Tää alotus on tosi ärsyttävä eikä oo ihme, miten tähän on vastattu. Mä en kumminkaan usko, että tätä alotusta on tehnyt kukaan lihava.
Tää keskustelu on menny ihan kummalliseksi. Mä kerroin vaan sen minkä mä oon kokenu itse. Mä vaan kerron että mun kokemuksen mukaan muodokkaammat naiset saa paremmin miehiä. Kyllä mä tiedän et kaiken kokoisille on ottajia. Enkä mä todellakaan koe itseäni lihavaksi vaan mielummin reheväksi. Mulla on suuret rinnat ja leveä lantio, mutta aika hoikka vyötärö.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
no joo
Sä vastaat tolleen säälivästi että "jos tää on sulle arka aihe", tiiätkö, se on sulta vain ilkeilyä, verhottuna muka ystävällisyyteen.
Sekö on sallittua vaan sulle itselles?

Monet monet kerrat olen lukenut sulta just tuollaista piilovittuilua. Vai oliko tää sitä "älä tee niinkuin minä teen vaan tee niinkuin minä sanon" -tyyliä?
 
  • Tykkää
Reactions: __Maarit__
ajattelen
[QUOTE="Aloittaja";29307287]Tää keskustelu on menny ihan kummalliseksi. Mä kerroin vaan sen minkä mä oon kokenu itse. Mä vaan kerron että mun kokemuksen mukaan muodokkaammat naiset saa paremmin miehiä. Kyllä mä tiedän et kaiken kokoisille on ottajia. Enkä mä todellakaan koe itseäni lihavaksi vaan mielummin reheväksi. Mulla on suuret rinnat ja leveä lantio, mutta aika hoikka vyötärö.[/QUOTE]

Miten sinun kokemuksesi voi käsittää enemmän kuin yhden naisen, sinut? Oikeammin kai olisi sanoa, että sinä (ilmeisesti kookkaampana naisena) olet "saanut miehiä" ilmeisesti ainakin tarpeeksi. Mutta miten sitä voi verrata jonkun toisen, erikokoisen naisen "miesten saamiseen" suoraan?
 
nohh
Mä olen samaa mieltä,vaikka kuinka täällä nostetaan esille vaikeita ja erikoisiakin aiheita, ei niistä silti joidenkin tiukkapipojen mielestä saa puhua. Tai jos sanot suoraan mitä mieltä olet, olet loukkaava jne. JA erityisesti se kummastuttaa että Peyote tahallisesti kääntää ja vääntää sanomisia eikä intressinä selvästi ole rakentava keskustelu, vaan riidan haastaminen.
Kerrotko vielä, että kuka on sanonut, ettei jostain aiheesta saa puhua? Mielestäni täällä on kritisoitu toisten haukkumista ja lyttäämistä eli keskustelutyyliä.
 
[QUOTE="Aloittaja";29307287]Tää keskustelu on menny ihan kummalliseksi. Mä kerroin vaan sen minkä mä oon kokenu itse. Mä vaan kerron että mun kokemuksen mukaan muodokkaammat naiset saa paremmin miehiä. Kyllä mä tiedän et kaiken kokoisille on ottajia. Enkä mä todellakaan koe itseäni lihavaksi vaan mielummin reheväksi. Mulla on suuret rinnat ja leveä lantio, mutta aika hoikka vyötärö.[/QUOTE]

Olen aivan samaa mieltä, muodot on vain hyvä juttu ja koen itseni myös samanlaiseksi, enkä haluisi olla mallin (luuviulun) mitoissa. Normaalipainoisuus kunniaan! =)
 
"mies"
Mä olen samaa mieltä,vaikka kuinka täällä nostetaan esille vaikeita ja erikoisiakin aiheita, ei niistä silti joidenkin tiukkapipojen mielestä saa puhua. Tai jos sanot suoraan mitä mieltä olet, olet loukkaava jne. JA erityisesti se kummastuttaa että Peyote tahallisesti kääntää ja vääntää sanomisia eikä intressinä selvästi ole rakentava keskustelu, vaan riidan haastaminen.
Sulla tuntuu olevan terveempi itsetunto ja -arvostus kuin monella muulla naisella täällä. :) Tunnut myös elämänmyönteiseltä ja nätiltä naiselta, jolla on järkeäkin päässä. Just sun kuuloiset naiset on mun juttu :)
 
tarkennus
[QUOTE="mies";29307304]Sulla tuntuu olevan terveempi itsetunto ja -arvostus kuin monella muulla naisella täällä. :) Tunnut myös elämänmyönteiseltä ja nätiltä naiselta, jolla on järkeäkin päässä. Just sun kuuloiset naiset on mun juttu :)[/QUOTE]

Matoa koukkuun vaan!
 
nohh
[QUOTE="mies";29307304]Sulla tuntuu olevan terveempi itsetunto ja -arvostus kuin monella muulla naisella täällä. :) Tunnut myös elämänmyönteiseltä ja nätiltä naiselta, jolla on järkeäkin päässä. Just sun kuuloiset naiset on mun juttu :)[/QUOTE]

Hienoa, alahan sitten iskuhommiin.
 
Huuhaa puuhaa
[QUOTE="Aloittaja";29307287]Enkä mä todellakaan koe itseäni lihavaksi vaan mielummin reheväksi. Mulla on suuret rinnat ja leveä lantio, mutta aika hoikka vyötärö.[/QUOTE]

Ei helveltti! Sulla on merkittävää ylipainoa ja omasta mielestäsi olet rehevän muodokas! Ei voi ymmärtää ihmisiä, joiden mielestä läski on hieno juttu!
 
[QUOTE="mies";29307304]Sulla tuntuu olevan terveempi itsetunto ja -arvostus kuin monella muulla naisella täällä. :) Tunnut myös elämänmyönteiseltä ja nätiltä naiselta, jolla on järkeäkin päässä. Just sun kuuloiset naiset on mun juttu :)[/QUOTE]

Kiitti, kiva että täällä on myös fiksuja ja samanhenkisiä miehiä ettei nää keskustelut lähde ihan raiteilta. :)
 
Ensin sanoo että ylipaino on huono, mut sit sanoi ap:lle, et kokee itsensä samanlaiseksi ku ap ja normaalipaino kunniaan. Mitä ihm.!
No juurihan ap sanoi olevansa ei-lihava mutta lantio ja rinnat löytyy sekä hoikka vyötärö. Mulla sama ja siksi komppasin että sama mulla enkä haluaisi edes olla sen laihempi. SE on minusta muodokkuutta, mutta kukin käsittäköön taas miten lystää :D
 
"Vierailija"
Mikä juttu tää nyt on, että koko ajan tulee uusia ketjuja siitä, millainen kroppa pitää olla ollakseen viehättävä.

Koettakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että ei se viehättävyys ole niistä kiloista kiinni.

Viehättävyys koostuu kokonaisuudesta. Koko ihmisen olemuksesta ja ulkonäöstä, eleistä ja ilmeistä. Kaikesta.
 

Yhteistyössä