Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
ffsd
Ei kun just on todistettu, että sun ny vaan tarttee kerätä ainakin kakskyt kiloa lisää kroppaasi. Ja baarisaamattomuutesi ei ole oma valintasi vaan kilojesi puutetta.

Meikäläinenkin on ihan kuutamolla, kun ketjussa vakuutetaan, et mua ei kiinnosta mielenkiintoiset naiset vaan naisen tekee mielenkiintoiseksi isot tissit. No, kait mä ton joskus opin ja osaan sit keskittyä oleelliseen.
Toivottavasti opit. Onhan se varmaan tylsää olla tyhmä koko ajan.
 
"natalie"
Ei kun just on todistettu, että sun ny vaan tarttee kerätä ainakin kakskyt kiloa lisää kroppaasi. Ja baarisaamattomuutesi ei ole oma valintasi vaan kilojesi puutetta.

Meikäläinenkin on ihan kuutamolla, kun ketjussa vakuutetaan, et mua ei kiinnosta mielenkiintoiset naiset vaan naisen tekee mielenkiintoiseksi isot tissit. No, kait mä ton joskus opin ja osaan sit keskittyä oleelliseen.
Sanomattakin selvää että kumppania ja ystävää valitessa luonteepiirteet ovat merkityksellisempiä.
Sen sijaan petikumppania valitsessa valitaan normaalisti se, joka eniten ulkoisesti miellyttää.
 
"eräs"
Puhutaanko täällä läskeistä naisista vai muodokkaista? Mä olen hiukan ylipainoinen, mutta kokonaisuus on kai melko sopusuhtainen, mulla on pitkät sääret ja suurehkot tissit mutta ei mitään minivyötäröä. Olen aika iloinen ja reilu, en ole mikään rekkakuski suustani mutta pärjään kundien kanssa, olen naisellinen olematta kanamainen ja pärjään myös naisten kanssa. Mulla olisi aina vientiä, enkä usko sekuntiakaan että se johtuisi muodoistani, vaan siitä energiastani jonka ilmeisesti ympärilleni viestin. joitain ei tällanen tyyppi kiinnosta koska vaikka oon ihan nätti en oo mikään upea kaunotar, näyttävä ehkä, mutta jotkut sitten kiinnostuu todella. :) Mulle tosin on ainoastaan yksi mies, mutta onhan se kivaa kun joku muukin mut kelpuuttaisi.
 
"natalie"
Jahas, no pitäskö sitä sit ruveta lihottaan itseään lisää, jotta saisi niitä MIEHIÄ. :rolleyes: :D

Ei vaan, mä ainakin haluan olla hoikka ja pienirintainen ihan vaan siksi, että pidän itse hoikkuudesta ja pienistä rinnoista. Mielestäni yleisesti miesten ihanteena pidetyt vartalot on epäesteettisiä, enkä haluaisi ikinä näyttää siltä.

Mun yksi kaveri on muuten lyhyt ja ylipainoinen, kasvoistakin erittäin vaatimattoman näköinen, mutta pukeutuu antavasti ja on aika epävarma ts. kaipaa paljon miehistä huomiota, niin hän saa kyllä miehiä baarista todella helposti. :)
Itse taas en saa, mutta toisaalta pidän valtaosaa baareissa olevia miehiä rumina/typerän näköisinä, enkä jaksa yleensä edes vastata kenellekään, joka siellä mahdollisesti tulee juttelemaan.

Eli veikkaisin ihan vaan omista valinnoista olevan kiinni, "saako" baarista seuraa vai ei, ei niinkään kiloista.
Miehet kuitenkin valitsevat yleensä jo mainitun vaihtoedon. Jos on varaa mistä valita.
 
Erotelkaapa ihmiset lihavien haukkuminen ja se toisistaan miten tosi elämä toimii.

Jos ei kykene myöntämään olevansa lihava kun ylittää räikeästi normaalin rajoissa olevat suhteet, niin vika on silloin omassa päässä ei muissa ihmisissä.

Se on vaan fakta miten tämä maailma pyörii ja siihen on sopeuduttava, eli juurikin se miten ihmiset kiinnostuvat baarin kaltaisessa ympäristössä. Se on ylivoimaisesti suurin valtti miltä näytät ja jos sinulla on räikeä ylipaino niin on aikamoista itsekusetusta selittää kuinka se on jotenkin valttikortti tuolla rafloissa.

Tottakai ihmiset on yksilöitä ja hakee erilaisia asioita toisissa, mutta jos joku oikeasti uskoo siihen että ravintolassa lihavat saa miehet / naiset ja hoikat jää nuolemaan näppejään niin kyllä aika rankka itsepetos on päällä.

Se onko se kiva asia ja onko se "oikein" moraalisesti on aivan totaalisen toinen juttu verrattuna siihen että onko se lähes aina toteutuva fakta.

Olisihan se kiva olla varmasti "miestennielijä" / "naistenmies" kun on 20-30 kiloa liikaa, mutta eihän se oikeasti ihan niin mene.

Loukkaantuminen on aivan turhaa kun puhutaan siitä miten maailma makaa, koska se ei ole sinusta kiinni, ei minusta, ei edes tästä palstasta, se on niin laaja ja ihan ihmisyydessä oleva juttu että ei siitä kannata edes pahastua.

Me ollaan vaan juurikin niin pinnallisia suurimman aikaa, kun etsitään hauskan pitämiseen seuraa mahdollisen seksin merkeissä esimerkiksi. Hyvin usein se pinnallisuus on myös osana parinmuodostusta, jopa niissä yksilöissä jotka väittää että heille ulkonäkö ei ole niin merkittävää, mutta se silti on jossain määrin, jokainen meistä tarvitsee jotain toisessa mikä miellyttää silmää, ei se vaan niin mene tuolla rafloissa että se sielun kauneus olisi joku iskuvarmuuteen korreloiva asia.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset päästä siitä loukkaantumisen herkkyydestä eroon, kun on kyseessä asia joka ei kaunistelemalla muutu toiseksi.

Jos jollain addressilla voisi asian muuttaa, varmasti kirjottaisin sen, mutta ei ihmisluonto muutu sillä.

Sinäkin tarvitset itseäsi miellyttäviä piirteitä, et sinäkään ota omasta mielestäsi rumaa ihmistä, saatika läskiä ja rumaa ihmistä sänkyysi ravintolasta. Jollet ole niin kännissä että et näe eteesi.
 
  • Tykkää
Reactions: __Maarit__
[QUOTE="natalie";29307722]Miehet kuitenkin valitsevat yleensä jo mainitun vaihtoedon. Jos on varaa mistä valita.[/QUOTE]

Niin, en tiedä. Ei ole kokemusta tuollaisesta mentaliteetista, että "valitaan" joku jostain vaihtoehdoista paras ja ollaan sitten sen kanssa, että on edes joku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;29306389:
Sä oot niin oikeassa, joskaan mä en ole lihava, vaan ennemminkin naisellisen rehevä. Mä voin mennä keskustelee kenen kanssa tahansa ja mua pidetään varmasti hyvänä seurana.
Kyllä sä tuolla painolla oot lihava, se on kylmä tosiasia. Mä oon sun kans samanpituunen ja oon joskus painanu saman verran ku sä ja kyllä mä olin jo silloon lihava, ny painoa on enemmän.
 
Blue
Erotelkaapa ihmiset lihavien haukkuminen ja se toisistaan miten tosi elämä toimii.

Jos ei kykene myöntämään olevansa lihava kun ylittää räikeästi normaalin rajoissa olevat suhteet, niin vika on silloin omassa päässä ei muissa ihmisissä.

Se on vaan fakta miten tämä maailma pyörii ja siihen on sopeuduttava, eli juurikin se miten ihmiset kiinnostuvat baarin kaltaisessa ympäristössä. Se on ylivoimaisesti suurin valtti miltä näytät ja jos sinulla on räikeä ylipaino niin on aikamoista itsekusetusta selittää kuinka se on jotenkin valttikortti tuolla rafloissa.

Tottakai ihmiset on yksilöitä ja hakee erilaisia asioita toisissa, mutta jos joku oikeasti uskoo siihen että ravintolassa lihavat saa miehet / naiset ja hoikat jää nuolemaan näppejään niin kyllä aika rankka itsepetos on päällä.

Se onko se kiva asia ja onko se "oikein" moraalisesti on aivan totaalisen toinen juttu verrattuna siihen että onko se lähes aina toteutuva fakta.

Olisihan se kiva olla varmasti "miestennielijä" / "naistenmies" kun on 20-30 kiloa liikaa, mutta eihän se oikeasti ihan niin mene.

Loukkaantuminen on aivan turhaa kun puhutaan siitä miten maailma makaa, koska se ei ole sinusta kiinni, ei minusta, ei edes tästä palstasta, se on niin laaja ja ihan ihmisyydessä oleva juttu että ei siitä kannata edes pahastua.

Me ollaan vaan juurikin niin pinnallisia suurimman aikaa, kun etsitään hauskan pitämiseen seuraa mahdollisen seksin merkeissä esimerkiksi. Hyvin usein se pinnallisuus on myös osana parinmuodostusta, jopa niissä yksilöissä jotka väittää että heille ulkonäkö ei ole niin merkittävää, mutta se silti on jossain määrin, jokainen meistä tarvitsee jotain toisessa mikä miellyttää silmää, ei se vaan niin mene tuolla rafloissa että se sielun kauneus olisi joku iskuvarmuuteen korreloiva asia.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset päästä siitä loukkaantumisen herkkyydestä eroon, kun on kyseessä asia joka ei kaunistelemalla muutu toiseksi.

Jos jollain addressilla voisi asian muuttaa, varmasti kirjottaisin sen, mutta ei ihmisluonto muutu sillä.

Sinäkin tarvitset itseäsi miellyttäviä piirteitä, et sinäkään ota omasta mielestäsi rumaa ihmistä, saatika läskiä ja rumaa ihmistä sänkyysi ravintolasta. Jollet ole niin kännissä että et näe eteesi.
Tämä on sitä rankkaa mutta ihan asiallista tekstiä mitä saakin olla tälläisissä ketjuissa. Ei pelkää vittuilua ja suunaukomista.
 
"natalie"
Erotelkaapa ihmiset lihavien haukkuminen ja se toisistaan miten tosi elämä toimii.

Jos ei kykene myöntämään olevansa lihava kun ylittää räikeästi normaalin rajoissa olevat suhteet, niin vika on silloin omassa päässä ei muissa ihmisissä.

Se on vaan fakta miten tämä maailma pyörii ja siihen on sopeuduttava, eli juurikin se miten ihmiset kiinnostuvat baarin kaltaisessa ympäristössä. Se on ylivoimaisesti suurin valtti miltä näytät ja jos sinulla on räikeä ylipaino niin on aikamoista itsekusetusta selittää kuinka se on jotenkin valttikortti tuolla rafloissa.

Tottakai ihmiset on yksilöitä ja hakee erilaisia asioita toisissa, mutta jos joku oikeasti uskoo siihen että ravintolassa lihavat saa miehet / naiset ja hoikat jää nuolemaan näppejään niin kyllä aika rankka itsepetos on päällä.

Se onko se kiva asia ja onko se "oikein" moraalisesti on aivan totaalisen toinen juttu verrattuna siihen että onko se lähes aina toteutuva fakta.

Olisihan se kiva olla varmasti "miestennielijä" / "naistenmies" kun on 20-30 kiloa liikaa, mutta eihän se oikeasti ihan niin mene.

Loukkaantuminen on aivan turhaa kun puhutaan siitä miten maailma makaa, koska se ei ole sinusta kiinni, ei minusta, ei edes tästä palstasta, se on niin laaja ja ihan ihmisyydessä oleva juttu että ei siitä kannata edes pahastua.

Me ollaan vaan juurikin niin pinnallisia suurimman aikaa, kun etsitään hauskan pitämiseen seuraa mahdollisen seksin merkeissä esimerkiksi. Hyvin usein se pinnallisuus on myös osana parinmuodostusta, jopa niissä yksilöissä jotka väittää että heille ulkonäkö ei ole niin merkittävää, mutta se silti on jossain määrin, jokainen meistä tarvitsee jotain toisessa mikä miellyttää silmää, ei se vaan niin mene tuolla rafloissa että se sielun kauneus olisi joku iskuvarmuuteen korreloiva asia.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset päästä siitä loukkaantumisen herkkyydestä eroon, kun on kyseessä asia joka ei kaunistelemalla muutu toiseksi.

Jos jollain addressilla voisi asian muuttaa, varmasti kirjottaisin sen, mutta ei ihmisluonto muutu sillä.

Sinäkin tarvitset itseäsi miellyttäviä piirteitä, et sinäkään ota omasta mielestäsi rumaa ihmistä, saatika läskiä ja rumaa ihmistä sänkyysi ravintolasta. Jollet ole niin kännissä että et näe eteesi.
Hyvin kirjoitettu! Silti, tämä kantani suurista rinnoista, kapeasta vyötäröstä ja leveistä lanteista ei muutu miksikään. Hoikka ja pienirintainen ei yleisestiottaen houkuta miestä.
 
[QUOTE="natalie";29307825]Hyvin kirjoitettu! Silti, tämä kantani suurista rinnoista, kapeasta vyötäröstä ja leveistä lanteista ei muutu miksikään. Hoikka ja pienirintainen ei yleisestiottaen houkuta miestä.[/QUOTE]

No hoikka isorintainen jolla on kiinteähkö "selkeä" peppu on se suurin suosikki.

Mutta tuo on edelleen sitä mainstreamin mukaan ajattelua.

Se asia mihin kaikki voi vaikuttaa on oma paino ja se on yksi suurimmista valikoinnin kriteereistä ensisijaisesti kun ajatellaan suurta massaa.

Naamallehan on paha pakkelia kummempaa tehdä, miehillä ei ole sitäkään, parralla voi joskus vähän huijata.

Tissejäkin voi huijata, mutta eihän se kovin pitkälle sekään huijaus kanna jos on tarkoitus jotenkin kostua sinä iltana (pun not intended)
 
Mä tunnen yhden naarasotuksen (tai siis tunnen mä useitakin), mut tämä kyseinen naarasotus on sen sorttinen, että tykkää seksistä, mut ei kaipaa äijänrähjäkettä valtaamaan sohvaansa tai kaukosäädintä. Milloin sattuu sille tuulelle, niin lähtee baanalle ja löytää sopivan kertakäyttömiehen.

Juu, on ylipainoinen, mut ei se hommaa hirveesti haittaa. Sopiva löytyy jokseenkin aina. Jos hän laihduttais viistoista kiloa, niin onko väliä lisääntyiskö vai väheniskö tarjonta? Yhden kerrallaan hän kumminkin vaan ottaa.

Onko joku ihan oikeesti sitä mieltä, että hänen ylipainonsa on se syy miksi hänen miehenmetsästyksensä onnistuu jokseenkin poikkeuksetta?

Aloituspostauksessa kun hoikka seuralaisparka meinasi jäädä vallan seinäruusuksi, mutta onneksi täti tättärää pelasti tilanteen ja kävi hakemassa köriläät pöytään. Tarina ei kerro kaipasiko seuralainen köriläiden seuraa tai kysyttiinkö häneltä asiasta. Mut ihan varmasti hänen hoikkuutensa meinasi köriläät kapakasta karkottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
No näistä kun puhutaan niin on ihan jees rajata se missä raameissa puhutaan. Onko kyse parisuhteesta vai siitä että nyt vaan haetaan sitä seuraa ilman vakavempia ajatuksia.
Tuohon tarkoitukseen sopii tietysti sellaiset, joiden kanssa pääsee päämäärään (seksi) mahdollisimman helposti ja vaivattomasti.
Eli yleensä ne on niitä, jotka kuluttavat kauheasti aikaa miettiessään mistä "miehet tykkäävät", ovat aika epävarmoja ja sitten aivan innoissaan, kun saavat huomiota.
 
Zaphod
[QUOTE="natalie";29307825]Hoikka ja pienirintainen ei yleisestiottaen houkuta miestä.[/QUOTE]

Minua kyllä houkuttaa. Hoikka, vaikka pienirintainen menee 100-0 ohi aloittajan kokoluokan matamista.
 
[QUOTE="natalie";29307825]Hyvin kirjoitettu! Silti, tämä kantani suurista rinnoista, kapeasta vyötäröstä ja leveistä lanteista ei muutu miksikään. Hoikka ja pienirintainen ei yleisestiottaen houkuta miestä.[/QUOTE]

Riippuu varmaan vähän siitäkin, mitä muuta se hoikka ja pienirintainen on.
Esimerkiksi hoikka ja pienirintainen 60cm vyötäröllä ja 90cm lantiolla tuskin on mikään turn-off kovin monelle, kun taas isorintainen 100cm vyötäröllä ja 90cm lantiolla voi sellainen ollakin, vaikka hänellä onkin ne oOoohhh isot rinnat.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
"natalie"
No hoikka isorintainen jolla on kiinteähkö "selkeä" peppu on se suurin suosikki.

Mutta tuo on edelleen sitä mainstreamin mukaan ajattelua.

Se asia mihin kaikki voi vaikuttaa on oma paino ja se on yksi suurimmista valikoinnin kriteereistä ensisijaisesti kun ajatellaan suurta massaa.

Naamallehan on paha pakkelia kummempaa tehdä, miehillä ei ole sitäkään, parralla voi joskus vähän huijata.

Tissejäkin voi huijata, mutta eihän se kovin pitkälle sekään huijaus kanna jos on tarkoitus jotenkin kostua sinä iltana (pun not intended)
Totta.
Siinä tapauksessa jos tuo "selkeä" peppu antaa vaikutelman tiimalasivartalosta on asia ihan tosi.
 
Onhan tässä myös sekin että mikä on vientiä kenenkin mielestä.

Sekö kun paikallisessa ne pari hampaatonta hampuusia huutelee törkeyksiä perään, vai se kun muutama hyvin menestyvältä näyttävä liikemies viittoilee pöytäänsä istumaan.

Kontrastia toki on, mutta ajatuksena lähinnä oli, että ihmisen itsesuggestio on joskus hyvin vahva ja halutaan nähdä jos minkälainen huomio merkittävämpänä kuin mitä se oikeasti on.

Jos nyt asiaa analysoi, niin mistä sitä tietää kuinka moni pois käännytetty olisi loppujen lopuksi ollutkaan sinusta kiinnostunut jos olisi saanut jäädä hengaamaan ja tutustumaan sinuun, vaikka omasta mielestäsihän olet maailman hauskin ja upein persoona.

Blaablaa jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"natalie"
Riippuu varmaan vähän siitäkin, mitä muuta se hoikka ja pienirintainen on.
Esimerkiksi hoikka ja pienirintainen 60cm vyötäröllä ja 90cm lantiolla tuskin on mikään turn-off kovin monelle, kun taas isorintainen 100cm vyötäröllä ja 90cm lantiolla voi sellainen ollakin, vaikka hänellä onkin ne oOoohhh isot rinnat.
Kin Kardashian tyyppinen vartalo on yleisesti ottaen miesten haluama. Päättele siitä.
 
"natalie"
Onhan tässä myös sekin että mikä on vientiä kenenkin mielestä.

Sekö kun paikallisessa ne pari hampaatonta hampuusia huutelee törkeyksiä perään, vai se kun muutama hyvin menestyvältä näyttävä liikemies viittoilee pöytäänsä istumaan.

Kontrastia toki on, mutta ajatuksena lähinnä oli, että ihmisen itsesuggestio on joskus hyvin vahva ja halutaan nähdä jos minkälainen huomio merkittävämpänä kuin mitä se oikeasti on.

Jos nyt asiaa analysoi, niin mistä sitä tietää kuinka moni pois käännytetty olisi loppujen lopuksi ollutkaan sinusta kiinnostunut jos olisi saanut jäädä hengaamaan ja tutustumaan sinuun, vaikka omasta mielestäsihän olet maailman hauskin ja upein persoona.

Blaablaa jne.
Nimenomaan, blaa blaa blaa.;)
 

Yhteistyössä