Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
"natalie"
[QUOTE="natalie";29307349]Juuri tämänlaisista vartaloista miehet pitävät. Rivistä erikokoisia naisia 99% miehistä valitsee juuri kuvaamasi vartalon.[/QUOTE]

Lainaus ei toiminut. Kirjoitin tämän alkuperäiselle kirjoittajalle, jossa hän mainitsi kapeasta vyötäröstä, leveistä lanteista ja suurista rinnoista.
 
but
Kyllä ap on selvästi ylipainoinen ainakin BMI:n mukaan. Jos vyötärö on alle 80 cm, niin se on terveyden kannalta hyvä. Tuntuu vain aika uskomattomalta, että vyötärö olisi niinkin kapea noin suurella ylipainolla.
 
ap vähän yksinkertainen
[QUOTE="Aloittaja";29306317]Hei älkää viitsikö. Mua tanssittanut mies nimen omaan sanoi et olis tosi hienoa päästä sekstaa tällaisen muodokkaamman kanssa. Mä olen oikeesti tosi naisellinen ja kun vertaan mua mun ystävättäreen niin onhan mulla sentään rinnat! Tän takia uskonkin miesten pitävän just naisellisemmista naisista.[/QUOTE]

Naisellisuus ei ole sama kuin isot tissit ;) Kyllä se on ihan jotain muuta - tiedän monta isotissistä rekkalesbon näköistä ja miehistä naista, ja monta pienitissistä supernaisellista naista!
 
"Toinen mies"
No juurihan ap sanoi olevansa ei-lihava mutta lantio ja rinnat löytyy sekä hoikka vyötärö. Mulla sama ja siksi komppasin että sama mulla enkä haluaisi edes olla sen laihempi. SE on minusta muodokkuutta, mutta kukin käsittäköön taas miten lystää :D
Jumaliste, jos koko on 168 cm ja 88 kg, niin siinä ei ole hoikkaa kyllä mikään kohta. Tuo on totaalista itsepetosta kuvitella olevansa vain "muodokas", "rehevä" tai vielä pahempaa tuolla BMI:llä "naisellinen". Yksinkertiasesti kyse on merkittävästä ylipainosta, joka ei ole pääsääntöisesti millään tavoin miesten mielestä haluttava vartalotyyppi. Uskon että on olemassa miehiä, jotka pitävät lihavista naisista, mutta mikään merkittävä prosenttiosuus se ei ole.
 
Peyote
Kyllä ap on selvästi ylipainoinen ainakin BMI:n mukaan. Jos vyötärö on alle 80 cm, niin se on terveyden kannalta hyvä. Tuntuu vain aika uskomattomalta, että vyötärö olisi niinkin kapea noin suurella ylipainolla.
Hieman epäilen minäkin... Mutta hyvä että kumminkin tykkää itsestään. Vaikka oikeasti ei olekaan lihava, vaan joku, joka haluaa, että lihavia haukutaan pallomakkaroiksi. Siksihän keskustelun aloittikin oletettavasti.
 
ei se BMI kerro mitään
Kuvaava esimerkki ovat ammattikoripalloilijat, jotka ovat usein yli kaksimetrisiä. Heidän painoindeksinsä voi olla 30, vaikka he ovat pikemminkin hoikkia kuin ylipainoisia,
 
"Aloittaja"
Vaikka oikeasti ei olekaan lihava, vaan joku, joka haluaa, että lihavia haukutaan pallomakkaroiksi. Siksihän keskustelun aloittikin oletettavasti.
Mikä sun on? En mä väitäkkään olevani lihava vaan kerroin että bmi ei kerro kaikkee. Mulla ei oo yhtään selluliittia, mun vyötärö on hoikka mutta suuret rinnat ja levee lantio. Mä en hauku ketään lihaviks tai edes arvostele laihoja anorektikoiks. Sä tunnut olevan tosi ilkee ihminen.
 
"natalie"
Alkuperäinen kirjoittaja ei se BMI kerro mitään;29307418:
Kuvaava esimerkki ovat ammattikoripalloilijat, jotka ovat usein yli kaksimetrisiä. Heidän painoindeksinsä voi olla 30, vaikka he ovat pikemminkin hoikkia kuin ylipainoisia,
Bmin keskivaiheella edellä kuvattu vartalotyyppi on halutuin.
 
Peyote
[QUOTE="Aloittaja";29307423]Mikä sun on? En mä väitäkkään olevani lihava vaan kerroin että bmi ei kerro kaikkee. Mulla ei oo yhtään selluliittia, mun vyötärö on hoikka mutta suuret rinnat ja levee lantio. Mä en hauku ketään lihaviks tai edes arvostele laihoja anorektikoiks. Sä tunnut olevan tosi ilkee ihminen.[/QUOTE]

Musta aloitus vaikutti provolta ja keksityltä. Mutta jos sä oot todellinen ihminen, niin mun täytyy pyytää sulta anteeksi. Jokainen saa olla millainen on ja sä oot selvästi tyytyväinen ja seuraakin riittää. Jos sulla kilot jakautuu nätisti, oot onnellisessa asemassa ja suhteellisen harvinainen. En halua olla ilkeä ja anteeksi, että silti olin.
 
Junni
Alkuperäinen kirjoittaja ei se BMI kerro mitään;29307418:
Kuvaava esimerkki ovat ammattikoripalloilijat, jotka ovat usein yli kaksimetrisiä. Heidän painoindeksinsä voi olla 30, vaikka he ovat pikemminkin hoikkia kuin ylipainoisia,
BMI onkin tehty kuvaamaan tavallisen ihmisen painoa/ylipainoa. Urheiliat tässä ovat se poikkeus mitkä eivät mahdu mukaan. Eli BMI on ihan oikea mittari aloittajalle mutta ei tälle koripalloilialle.
 
just joo
[QUOTE="Aloittaja";29307423]Mikä sun on? En mä väitäkkään olevani lihava vaan kerroin että bmi ei kerro kaikkee. Mulla ei oo yhtään selluliittia, mun vyötärö on hoikka mutta suuret rinnat ja levee lantio. Mä en hauku ketään lihaviks tai edes arvostele laihoja anorektikoiks. Sä tunnut olevan tosi ilkee ihminen.[/QUOTE]

Ai väitätkö sä ihan tosissasi että et provoillut tätä aloitusta? Ihan selvästi provoilit ja oikein kerjäsit, että lihavia haukuttaisiin. Ja se toteutui, lihavia haukuttiin. Miksi sä peyoteta sanot ilkeäksi, miksi et niitä kaikkia, jotka naureskelivat sivukaupalla lihavien muodokkuudelle, linkkasivat tänne kuvia palloista ja sairaalloisen ylipainoisista ihmisistä jne. ? Se oli sun mielestä ihan ok vai?
 
"Aloittaja"
Ai väitätkö sä ihan tosissasi että et provoillut tätä aloitusta? Ihan selvästi provoilit ja oikein kerjäsit, että lihavia haukuttaisiin. Ja se toteutui, lihavia haukuttiin. Miksi sä peyoteta sanot ilkeäksi, miksi et niitä kaikkia, jotka naureskelivat sivukaupalla lihavien muodokkuudelle, linkkasivat tänne kuvia palloista ja sairaalloisen ylipainoisista ihmisistä jne. ? Se oli sun mielestä ihan ok vai?
Peyote ja sää tunnutte ihan vuorotellen haukkuvan provoksi. Mä en kyllä yhtään ymmärrä mitä te luette rivien välistä. Mä sainoin että mä EN ARVOSTELE kenekään kroppia, saa olla laiha tai lihava. Te itse tänne kirjoittelette läskeistä ja mä vannon etten mä ole haukkunut ketään lihavaa täällä. Mä olen joskus ennekin jotai jostain muusta asiasta tänne kirjoittanu ja aina täällä saa vaan paskaa silmille. Todella hieno palsta teillä!
 
"natalie"
[QUOTE="Aloittaja";29307457]Peyote ja sää tunnutte ihan vuorotellen haukkuvan provoksi. Mä en kyllä yhtään ymmärrä mitä te luette rivien välistä. Mä sainoin että mä EN ARVOSTELE kenekään kroppia, saa olla laiha tai lihava. Te itse tänne kirjoittelette läskeistä ja mä vannon etten mä ole haukkunut ketään lihavaa täällä. Mä olen joskus ennekin jotai jostain muusta asiasta tänne kirjoittanu ja aina täällä saa vaan paskaa silmille. Todella hieno palsta teillä![/QUOTE]

Tahaton provokaatio. Ihmiset antavat itse reagoinnillaan ketjulle negatiivisen suunnan.
 
Peyote
Jotta mulla ois toi bmi, mun pitäs painaa yli 70 kiloa, eli ainakin 27 kiloa enemmän kuin nyt painan. Sen takia mun on vaikea uskoa, että olisi vielä kapea vyötärö, mutta ei kai se mahdotonta sitten ole, jos kerta ap niin sanoo ja totta puhuu. Ainakin mitä itselle mietin, niin olis ihan hirveän raskas paino kannettavaksi.
 
"natalie"
Jotta mulla ois toi bmi, mun pitäs painaa yli 70 kiloa, eli ainakin 27 kiloa enemmän kuin nyt painan. Sen takia mun on vaikea uskoa, että olisi vielä kapea vyötärö, mutta ei kai se mahdotonta sitten ole, jos kerta ap niin sanoo ja totta puhuu. Ainakin mitä itselle mietin, niin olis ihan hirveän raskas paino kannettavaksi.
Luuston malli, rasvan kertyminen eri kehonosiin, lihasmassan kertyminen kehon eriosiin ovat asioita jotka ovat täysin yksilöllisiä. Mm. Isot tissit painavat enemmän kuin pienet.
 
Peyote
[QUOTE="natalie";29307522]Luuston malli, rasvan kertyminen eri kehonosiin, lihasmassan kertyminen kehon eriosiin ovat asioita jotka ovat täysin yksilöllisiä. Mm. Isot tissit painavat enemmän kuin pienet.[/QUOTE]

Mutta että noin paljon enemmän? Se voi kyllä olla, että miehet tykkää, sitä en kiistä, mutta että olisi kapea vyötärö, niin se tuntuu erikoiselta ajatukselta.
 
Mies myös
Jotta mulla ois toi bmi, mun pitäs painaa yli 70 kiloa, eli ainakin 27 kiloa enemmän kuin nyt painan. Sen takia mun on vaikea uskoa, että olisi vielä kapea vyötärö, mutta ei kai se mahdotonta sitten ole, jos kerta ap niin sanoo ja totta puhuu. Ainakin mitä itselle mietin, niin olis ihan hirveän raskas paino kannettavaksi.
Sinä olet kyllä todella laiha ja varmaan siksi sinun on vaikea uskoa aloittajan kropan olevan haluttavan näköinen. Ellet ole todella lyhyt eli reilusti alle 150 cm, niin veikkaan sinun näyttävän lähes luurankomaiselta. Eli painosi on 43 kg ja jos ajatellaan keskimääräisen BMI:n olevan 23, niin pituutesi pitäisi olla 136 cm eli kääpiökasvuinen, jota en usko. Antamallasi tiedoilla olet noin 150 cm. Nyt ymmärrän miksi sinä reagoit aina näihin painokeskusteluihin; olet sairastanut anorektiaa?
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Mies myös;29307529:
Sinä olet kyllä todella laiha ja varmaan siksi sinun on vaikea uskoa aloittajan kropan olevan haluttavan näköinen. Ellet ole todella lyhyt eli reilusti alle 150 cm, niin veikkaan sinun näyttävän lähes luurankomaiselta. Eli painosi on 43 kg ja jos ajatellaan keskimääräisen BMI:n olevan 23, niin pituutesi pitäisi olla 136 cm eli kääpiökasvuinen, jota en usko. Antamallasi tiedoilla olet noin 150 cm. Nyt ymmärrän miksi sinä reagoit aina näihin painokeskusteluihin; olet sairastanut anorektiaa?
En ole sairastanut anoreksiaa, eikä suhde ruokaan ole mulla mikään erikoinen. En ole mikään tosi laiha, olen hoikka. Olen 152 cm pitkä, lisäksi en vain lyhyt, vaan pieni.
 
Jahas, no pitäskö sitä sit ruveta lihottaan itseään lisää, jotta saisi niitä MIEHIÄ. :rolleyes: :D

Ei vaan, mä ainakin haluan olla hoikka ja pienirintainen ihan vaan siksi, että pidän itse hoikkuudesta ja pienistä rinnoista. Mielestäni yleisesti miesten ihanteena pidetyt vartalot on epäesteettisiä, enkä haluaisi ikinä näyttää siltä.

Mun yksi kaveri on muuten lyhyt ja ylipainoinen, kasvoistakin erittäin vaatimattoman näköinen, mutta pukeutuu antavasti ja on aika epävarma ts. kaipaa paljon miehistä huomiota, niin hän saa kyllä miehiä baarista todella helposti. :)
Itse taas en saa, mutta toisaalta pidän valtaosaa baareissa olevia miehiä rumina/typerän näköisinä, enkä jaksa yleensä edes vastata kenellekään, joka siellä mahdollisesti tulee juttelemaan.

Eli veikkaisin ihan vaan omista valinnoista olevan kiinni, "saako" baarista seuraa vai ei, ei niinkään kiloista.
 
Jahas, no pitäskö sitä sit ruveta lihottaan itseään lisää, jotta saisi niitä MIEHIÄ. :rolleyes: :D


Eli veikkaisin ihan vaan omista valinnoista olevan kiinni, "saako" baarista seuraa vai ei, ei niinkään kiloista.
Ei kun just on todistettu, että sun ny vaan tarttee kerätä ainakin kakskyt kiloa lisää kroppaasi. Ja baarisaamattomuutesi ei ole oma valintasi vaan kilojesi puutetta.

Meikäläinenkin on ihan kuutamolla, kun ketjussa vakuutetaan, et mua ei kiinnosta mielenkiintoiset naiset vaan naisen tekee mielenkiintoiseksi isot tissit. No, kait mä ton joskus opin ja osaan sit keskittyä oleelliseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo

Yhteistyössä