Tottakai ne yrittää sitä läskimpää, sillähän on huonompi itsetunto todennäköisesti joten siltä saa helpommin.
Hssss... ei kait me ny kaikkia taktiikoita paljasteta...Ai niin ja sehän on ikivanha iskutemppu, että annetaan sille rumalle ankanpoikaselle huomiota ja sitten aletaan lämmitteleen sitä oikeaa kohdetta. Tulee mielikuva että on kiva tyyppi.
Dude. Bro code & shut up.Ai niin ja sehän on ikivanha iskutemppu, että annetaan sille rumalle ankanpoikaselle huomiota ja sitten aletaan lämmitteleen sitä oikeaa kohdetta. Tulee mielikuva että on kiva tyyppi.
Vitsiksi tuo oli tarkoitettuÄlkää nyt yrittäkö teeskennellä ettei tuo ikivanha taktiikka olisi ollut kaikkien naisten tiedossa jo 70-luvulla.
Mulla oli hoikkana huononpi itsetunto kuin nyt. Sillon oli niin ulkonäkökeskeinen ja koko ajan mietti sitä painoa ja näyttääkö lihavalta vai ei. Nyt tiedän mitä olen ja sillä selvä.Miksi muuten aina oletetaan että ylipaino aiheuttaa huonoa itsetuntoa? Kun ei se pidä paikkansa. Ei ainakaan mun kohdalla.
No mä en kyl ollu syntynykään viel tolloin...Älkää nyt yrittäkö teeskennellä ettei tuo ikivanha taktiikka olisi ollut kaikkien naisten tiedossa jo 70-luvulla.
Ja mä olin lapsi en aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29306493:No mä en kyl ollu syntynykään viel tolloin...
Alkuperäinen kirjoittaja Vietävän lihava;29306059:Taas tuli todistettua et miehet uskaltaa lähestyä helpommin ylipainoisia naisia. Oltiin baarissa ystävättären kanssa, joka on normaalipainoinen. Mä olen taas tällanen lihava ja pukeudun ylitsepursuavan pieniin vaatteisiin. Koko illan mä olisin saanut epätoivoisia miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävättärellä on standardit. Olen aiemminkin huomannut että normaaleilla naisilla on korkeammat standardit kuin tälläisillä reilusti ylipainoa omaavilla. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla, jotten sairastuisi aikuisiän diabetekseen. Mä sanoinkin sille et mä syön mieluummin isot ranskalaiset ja kerään lisää ylipainoa. Onks muita jotka haluaisi pönkittää itsepetostani?
Aikas typerää tollanen. Ja hänen mitoilla hän ei ole lihava.Otin vapauden kääntää aloittajan teksti reaalimaailman termeihin:
Vaikken periaatteessa pidäkään BMI:tä kovin hyvänä mittarina, antaa tulos "merkittävä ylipaino" jotain osviittaa. Semminkin kun ap:n sanavalinnoista on pääteltävissä, että hänen painonsa ei ole lihaksista peräisin. Kukaan bodari ei kutsuisi itseään "reheväksi".Aikas typerää tollanen. Ja hänen mitoilla hän ei ole lihava.
Aloitus oli tarkoitettu täysin provosoivaksi. Joten ihan luontaista provota takaisin.Olet paha.
Pliis, anna meidän luulla niin, jookos.Älkää nyt yrittäkö teeskennellä ettei tuo ikivanha taktiikka olisi ollut kaikkien naisten tiedossa jo 70-luvulla.
Hienosti tartuitte tähän mitä luultavimmin normaalipainoisen tekemään aloitukseen, jolla ap nimenomaan yritti saada palstalaisia nousemaan takajaloilleen ja huutelemaan läskiä.Aloitus oli tarkoitettu täysin provosoivaksi. Joten ihan luontaista provota takaisin.
Se että on ok oman kehonsa kanssa on hyvä juttu, mutta tuommoinen egoilu on juuri sitä mikä on ulkomuodosta huolimatta vastenmielistä ja oikein kerjää tätä naisten viljelemää termiä "näpäytys".
Käynksmä täällä usein?Kepsis ei ymmärrä naisia. Dechsin kommentti oli toki mielestäni sinänsä ilkeä, muttei vielä epäinhimillisen julma, joten vaikken yleensä pidä dechstä erikoisemmin, pupillini laajeni ehkä noin kahdeksi sekunniksi tuottaen tuon 5%:n flirtin. Tämä voidaan tietty nähdä myös naisten absurdien mieltymysten parodiana.
No se on ihan hyvä, että sinä tiedät kaikkien motivaatiot. Onko montakin lottovoittoa tullut?Hienosti tartuitte tähän mitä luultavimmin normaalipainoisen tekemään aloitukseen, jolla ap nimenomaan yritti saada palstalaisia nousemaan takajaloilleen ja huutelemaan läskiä.
Tällä palstalla ihmiset tykkäävät aina opettaa ihmisiä, mikä näkyy siinä, että aloittaja on vastaajien mielestä useimmiten väärässä, oli aihe mikä hyvänsä. Vastaajat haluavat päästä näpäyttämään ja opettamaan, miten asiat oikeasti ovat. Onneksi tällainen käytös korostuu vain netissä.No se on ihan hyvä, että sinä tiedät kaikkien motivaatiot. Onko montakin lottovoittoa tullut?
Kannattaa harkita sitä myös, että kommentoinneille on muitakin syitä kuin vain ne mitä sinä näet. Nyt näit vain provon ja provoon tarttumisen, kun itse näin provon, vastaprovoja ja sitten tämän eli selitetään niille jotka ei tajua. Toki tämä rikkoo vähän vastaprovon tehokkuutta, mutta myönnän virheeni, tykkään opettaa ihmisiä.
No tottahan se on, mitä sitä välttelemään. Vaikka naiset varsinkin on aika äkäisiä kommentoimaan kun aletaan puhumaan "tasoeroista" mitä tulee näihin iskemisjuttuihin, niin faktahan sen on enemmistön kohdalla että mitä vetävämpi mainstreamin mielestä, sitä enemmän on oikeasti "varaa" tuolla rafloissa sun muualla valita ja jättää valitsematta.Alkuperäinen kirjoittaja Señora;29306560:Mä olen ollut hoikka ja ylipainoinen. Hoikkana pyöri miehiä ympärillä enemmän ja tarjonta oli huomattavasti parempaa. Ylipainosenakin saan seuraa helposti, mutta vähemmän kuin ennen ja "huonompilaatuista". Kuulostaapa kamalalta Enkä usko, että olen muuten muuttunut kauheasti kuin ulkoisesti, mulla on hyvä itsetunto kuten ennenkin, olen iloinen ja sosiaalinen, mua on aina ollut helppo lähestyä.