mieheni on julma!

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
Miten tässä ollaan laittamassa eläimet ihmisten eteen häh?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä kannattaa mieluummin lopettaa eläimet, joista ei pysty huolehtia.
Jos kyseessä on ihan terveet kissat, niin on järjetöntä lopettaa eläimet vaan ihmisten typeryyden takia.
 
itse
Nyt on kissoilla mesta siis sen toisen lämpöeristetyn lisäks. Ja jos haluutte vielä keskustella tästä aiheesta niin ottakaa oikeeesti asioista ensin selvää. Todellakin tässä on alunperin noin 90% jätetty kertomatta.Älkääkä pelätkö, jos meillä joku käy jonkun päälle ni muija mun.
 
ap
kaikki on kunnossa. kissat pääsivät vintille asumaan. siellä on lämmin.
pääsevät myös ulkoilemaan, jos tahtovat...

en jaksa sen enempää enää kommentoida asiaa, ettei tule enempiä sanomisia.
mitä tulevaisuudessa, sitä en tiedä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
Alkuperäinen kirjoittaja kissat sisälle:
Kissathan kuulu olla sisällä eikä ulkona vapaana, hihnassa vaan. Tuolleen ne jkäävät autojen alle yksikseen. Vastuuta kehiin.
me asutaan maalla, metsän keskellä. täällä kissat saa olla vapaana.
Kyllä meidän tuttavaperheen kissa on aina pihalla. Saunan/puuvajan vintillä sillä paikka mihin voi mennä. Jotain lämmikkeitä siellä on.
Kissa jäi taloon entisiltä asukkailta, kun kissa ei suostunut muuttamaan. Ja oli ollut edellisilläkin jo aina pihalla. Hyvinvoivalta ja terveeltä kissa näyttää.

 
vieras
Ap vois tulla kirjautuneena kertoon asian oikean laidan, minä en ainakaan usko harmaana kirjoitettuja.. Nykyään näkyy miehet sekoilevan ja alkavan räiskimään aseilla, joten olisi huojentavaa kuulla, että ap mustana ilmoittaa kaiken olevan kunnossa.. Ja ap:lle vielä -> Oliko miehesi todella tässä samassa ketjussa? Ja vastaa pliis kirjautuneena..
 
hei
Niin tai näin, hankkikaa äkkiä niille kissoille uusi koti!!!! Ansaitsevat parempaa kuin pääsyn vintille.

Ap:n mies julma kun on valmis pitämään kissoja pakkasessa, mutta ei ap:kaan mikään unelmaomistaja ole. Jos taustalla on sitä ettei ap ole huolehtinut kissoistaan mitä mies tuossa vihjaili niin ymmärrän kyllä miehen tuohtumuksen, ratkaisu on kuitenkin vain se uusi koti.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Juu mut ei se ole kissojen vika jos ap:n mies (siis jos harmaa todellakin on ap:n mies) on tuohtunu, et ei oo siivonnu kissojen jätöksiä tms!! Kissat on siihe täysin syyttömiä, eikä niitä pidä rangaista!
En sitä tarkoittanutkaan, mies toimi ihan väärin tuossa. Järkevät ihmiset olisivat keskustelleet asiasta, eli kun ap ei kerta pysty tai halua kissoista huolehtia niin kissat muualle missä niistä pidetään huolta. Piste.

Ap:n mies on todella kylmä kun tekee tuollaista, samoin ap kun ei pidä kissojensa puolta.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
olette näköjään luoneet mielipiteenne jo tietämättä mistään mitään. jos teissä on munaa niin ottakaa yhteyttä edellä mainittuun sähköpostiin vai pitääkö tavata
jotenkin tääkin on mun mielestä vähän uhkaava ja pelottava viesti. toivottavasti ap:llä kaikki on kunnossa!
 

Yhteistyössä