Rukoilijasirkka
Kissa ei kyllä kuulu Suomen luontoon. Ihan yhtä hyvin voit sen ukon pistää ulos kalssareissaan, katsotaan kauanko se pärjää |O
Ehkä kannattaa mieluummin lopettaa eläimet, joista ei pysty huolehtia.Alkuperäinen kirjoittaja yks:kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
Miten tässä ollaan laittamassa eläimet ihmisten eteen häh?Alkuperäinen kirjoittaja yks:kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
Jos kyseessä on ihan terveet kissat, niin on järjetöntä lopettaa eläimet vaan ihmisten typeryyden takia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä kannattaa mieluummin lopettaa eläimet, joista ei pysty huolehtia.
Minä! Silloin kun on kysymys k***päisestä ihmisestä ja viattomasta eläimestä.Alkuperäinen kirjoittaja yks:kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Minä! Silloin kun on kysymys k***päisestä ihmisestä ja viattomasta eläimestä.Alkuperäinen kirjoittaja yks:kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
any day!Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Minä! Silloin kun on kysymys k***päisestä ihmisestä ja viattomasta eläimestä.Alkuperäinen kirjoittaja yks:kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
Kyllä meidän tuttavaperheen kissa on aina pihalla. Saunan/puuvajan vintillä sillä paikka mihin voi mennä. Jotain lämmikkeitä siellä on.Alkuperäinen kirjoittaja asty:me asutaan maalla, metsän keskellä. täällä kissat saa olla vapaana.Alkuperäinen kirjoittaja kissat sisälle:Kissathan kuulu olla sisällä eikä ulkona vapaana, hihnassa vaan. Tuolleen ne jkäävät autojen alle yksikseen. Vastuuta kehiin.
En sitä tarkoittanutkaan, mies toimi ihan väärin tuossa. Järkevät ihmiset olisivat keskustelleet asiasta, eli kun ap ei kerta pysty tai halua kissoista huolehtia niin kissat muualle missä niistä pidetään huolta. Piste.Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Juu mut ei se ole kissojen vika jos ap:n mies (siis jos harmaa todellakin on ap:n mies) on tuohtunu, et ei oo siivonnu kissojen jätöksiä tms!! Kissat on siihe täysin syyttömiä, eikä niitä pidä rangaista!
jotenkin tääkin on mun mielestä vähän uhkaava ja pelottava viesti. toivottavasti ap:llä kaikki on kunnossa!Alkuperäinen kirjoittaja itse:olette näköjään luoneet mielipiteenne jo tietämättä mistään mitään. jos teissä on munaa niin ottakaa yhteyttä edellä mainittuun sähköpostiin vai pitääkö tavata