mieheni on julma!

minä vain täältä jostain
Älkää syyllistäkö apta! Mies se tässä tapauksessa hirviö on.
Millainen ihminen pystyy olemaan JULMA elävälle luontokappaleelle?
Hirviö.

Ap on taipunut miehensä tahdon alle, ja vaikka tahtoisikin nousta vastaan, mies alistaa entistä enemmän. Ap ei tarvitse syytöksiä ja haukkumista niskaansa, vaan kannustusta ja rohkaisua jotta uskaltaisi jättää miehensä kokonaan.
 
Pakkaa kissat mukaan ja omaan asutoon muutat. Näin eläinystävänä tää on ainoa mielipide. Kissat EIVÄT kuulu Suomen luontoon eivätkä selviä talvea yksin ulkona. Miehesi on idiootti, sori vaan. (Tällaiset eläinjutut saa mut aina vaan raivostumaan..)
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain täältä jostain:
Älkää syyllistäkö apta! Mies se tässä tapauksessa hirviö on.
Millainen ihminen pystyy olemaan JULMA elävälle luontokappaleelle?
Hirviö.

Ap on taipunut miehensä tahdon alle, ja vaikka tahtoisikin nousta vastaan, mies alistaa entistä enemmän. Ap ei tarvitse syytöksiä ja haukkumista niskaansa, vaan kannustusta ja rohkaisua jotta uskaltaisi jättää miehensä kokonaan.
Ap antaa kissojensa kitua ulkona. Hän on yhtä syyllinen kuin mies.
 
Juu ei oo häävi mies jos kissojakin kohtaan on jo tuollanen. Mut niin.. Toisaalt jos yritättö lasta ja suhde siis niinkin vakava, ni luulis miehen kyllä antavan kissojen tulla sun kera takaisin ku huomaa, et sä et tuu ellei kissatkin saa tulla sisälle.
 
Ystävä
Jos et pysty hakemaan kissoja HETI sisälle niin tee niille palvelus ja soita lähimmälle eläinsuojeluvalvojalle ja kerro hänelle tilanne ja pyydä hakemaan kissat yöksi lämpimään. Voi olla että huomenna ei kissoille enää tarvitse etsiä kotia koska NE KUOLEE SINNE PAKKASEEN!! Oikeesti! Kuinka sulla on sydäntä antaa niiden maukua siellä oven takana. Ne on luottanut suhun ja nyt ne kärsii hirveästä pakkasesta johon eivät ole tottuneet, entiset sisäkissat. Tässä linkki josta löydät lähimmän eläinsuojeluvalvojan:

http://www.sey.fi/lahin_valvoja

Mä rukoilen, toimi ennen kuin on liian myöhäistä.
 
vieras
Kyllä minusta teillä on nyt vakavan keskustelun paikka! Itse en ehkä voisi elää tuollaisen ihmisen kanssa :( Asia on kuitenkin selvitettävä perinpohjin ja miehen tajuttava, että asia on RIKOS ja silkkaa julmuutta!
 
Ja hei, olisikohan aika antaa kissat pois. Jos sinullekin on epäselvää, miten lemmikkejä kohdellaan niin sitten olisi. Toivottavasti nyt todella menet sinne äidillesi ja pidät kisuista hyvää huolta. Ovat kuitenkin viattomia luontokappaleita ja sinun armoillasi. Sinä olen heidän "maminsa" ja sinun pitää pitää karvaisista lapsistasi huolta. Sitä mieltä minä olen.

Mies, joka kohtelee eläimiä noin ei voi olla muutenkaan kauhean vakaa tapaus.
 
kissat sisälle
Alkuperäinen kirjoittaja örkki:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
anna kissat pois.
perkele mitä vatipäitä taas onkaan |O |O |O |O |O |O

Pidä sä honda pääs kiinni!

Voimia sulle ap,koita irtautua siitä ukosta
Pakkohan ne on antaa pois jos haluaa jatkaa elämää noin kusipäisen miehen kanssa. Pian lapsi ja sitten vasta valitusta onkin kun mies häiriintyy kun lapsi huutaa.
Neuvoni on että oma asunto ja pois moisen itsekeskeise ihmisen luota.
 
itse
En todellakaan päästä niitä kissoja kuseskelemaan tätäkin paikkaa. Olis voinu ite valittaja aiemmin miettiä miten kissoja kuuluu hoitaa.Monta kertaa on mainittu esim laatikon siivouksesta. Kuset sai maata lattialla jopa viikon kun neiti ei jaksanut siivota.Oli kiva tulla töistä kotiin ku kuset heti ovensuussa ja ämmä istuu netteilemässä ku ei heti jaksa siivota.
 
kissat sisälle
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain täältä jostain:
Älkää syyllistäkö apta! Mies se tässä tapauksessa hirviö on.
Millainen ihminen pystyy olemaan JULMA elävälle luontokappaleelle?
Hirviö.

Ap on taipunut miehensä tahdon alle, ja vaikka tahtoisikin nousta vastaan, mies alistaa entistä enemmän. Ap ei tarvitse syytöksiä ja haukkumista niskaansa, vaan kannustusta ja rohkaisua jotta uskaltaisi jättää miehensä kokonaan.
Onhan ap:kin jos suostu tuollaiseen, antaa kissojen olla ulkona kun mies vaatii. Vastuullinen eläimenomistaja ei suostu tuiollaiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
En todellakaan päästä niitä kissoja kuseskelemaan tätäkin paikkaa. Olis voinu ite valittaja aiemmin miettiä miten kissoja kuuluu hoitaa.Monta kertaa on mainittu esim laatikon siivouksesta. Kuset sai maata lattialla jopa viikon kun neiti ei jaksanut siivota.Oli kiva tulla töistä kotiin ku kuset heti ovensuussa ja ämmä istuu netteilemässä ku ei heti jaksa siivota.
Jostai syystä en usko että oisit ap:n "mies" :xmas:
 
Yx
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
En todellakaan päästä niitä kissoja kuseskelemaan tätäkin paikkaa. Olis voinu ite valittaja aiemmin miettiä miten kissoja kuuluu hoitaa.Monta kertaa on mainittu esim laatikon siivouksesta. Kuset sai maata lattialla jopa viikon kun neiti ei jaksanut siivota.Oli kiva tulla töistä kotiin ku kuset heti ovensuussa ja ämmä istuu netteilemässä ku ei heti jaksa siivota.
Jos olet se joka annat ymmärtää olevasi niin soita sinä sinne eläinsuojeluvalvojalle (vaikka nimettömänä) ja pyydä hakemaan kissat pois. Tee palvelus niille kissoille ja teille molemmille. Linkki ylempänä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
En todellakaan päästä niitä kissoja kuseskelemaan tätäkin paikkaa. Olis voinu ite valittaja aiemmin miettiä miten kissoja kuuluu hoitaa.Monta kertaa on mainittu esim laatikon siivouksesta. Kuset sai maata lattialla jopa viikon kun neiti ei jaksanut siivota.Oli kiva tulla töistä kotiin ku kuset heti ovensuussa ja ämmä istuu netteilemässä ku ei heti jaksa siivota.
Uskomatonta :eek: :eek: :eek: Sinä ilmeisesti olet ap:n mies?! Ap:lle pieneksi vinkiksi: unohda heti lapsentekohaaveet tämän miehen kanssa!! Ja kissat kyllä tarvitsee uuden kodin välittömästi (ja samoin ap itsekin ).
 
kissat siaälle
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain täältä jostain:
Älkää syyllistäkö apta! Mies se tässä tapauksessa hirviö on.
Millainen ihminen pystyy olemaan JULMA elävälle luontokappaleelle?
Hirviö.

Ap on taipunut miehensä tahdon alle, ja vaikka tahtoisikin nousta vastaan, mies alistaa entistä enemmän. Ap ei tarvitse syytöksiä ja haukkumista niskaansa, vaan kannustusta ja rohkaisua jotta uskaltaisi jättää miehensä kokonaan.
Noinhan se on mutta jotenkin ärsyttää tullaiset alistuvat, miehiään palvovat ihmiset. Täytyy olla selkärankaa tai ei koskaan löydä hyvää miestä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jey, nyt siellä on tietenkin kunnon perheriita meneillään ja ap ottaa kohta turpaansa...
Mä en saa mielestäni sitä kauheaa mielikuvaa, että ap:tä juuri pahoinpidellään. Toivottavasti ap ilmoittaisi tänne, että hänellä on kaikki hyvin...
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Ystävä:
Jos et pysty hakemaan kissoja HETI sisälle niin tee niille palvelus ja soita lähimmälle eläinsuojeluvalvojalle ja kerro hänelle tilanne ja pyydä hakemaan kissat yöksi lämpimään. Voi olla että huomenna ei kissoille enää tarvitse etsiä kotia koska NE KUOLEE SINNE PAKKASEEN!! Oikeesti! Kuinka sulla on sydäntä antaa niiden maukua siellä oven takana. Ne on luottanut suhun ja nyt ne kärsii hirveästä pakkasesta johon eivät ole tottuneet, entiset sisäkissat. Tässä linkki josta löydät lähimmän eläinsuojeluvalvojan:

http://www.sey.fi/lahin_valvoja

Mä rukoilen, toimi ennen kuin on liian myöhäistä.
Juuri näin, tätä minäkin ajoin takaa, ilmaisu oli vähän huono...
 

Yhteistyössä