mieheni on julma!

Maamikki
Just nyt ne kissat sisälle tai otat kissat ja lähdet jonnekin yöksi.
Inhoan kissoja mutta tuo on jo eläinrääkkäystä tosiaan ja sitä en hyväksy olipahan mistä tahansa eläimestä kyse. Ja en voisi ottaa puolisokseni noin sairasta tyyppiä, hyi helkkari.
 
Nekku
No huhhuh.. Miksi pelkäät sun miestä? mä ainakin tasan hakisin ne kissat sisälle ja linnottautuisin vaikka kissojen kanssa vessaan lukkojen taakse (makuupussi mukaan :D ) jos mies on niin idiootti ettei järkipuhetta kuuntele... Uskomatonta!! Onneksi tiedän että mun mies ei ikinä olisi noin kylmä että tarttis sitä ns. "uhmata", mutta mitäpä muuta voit? Jättää kissat pakkaseen? Älä ole nainen typerä.
 
Voi sua
Voi ap! Mä muistan sut!
Sähän olit se kun jo aiemmin ennen muuttoa kirjoittelit tänne. Kerroit mm että miehesi ottaa talolain omiin nimiinsä, mutta sinä maksat sitä yhdessä hänen kanssaan. Ja muistan miten me muut oltiin täällä huolissamme susta, että mies maksattaa sinulla taloa josta et saa penniäkään takaisin jos se sut joskus pihalle heittää. Ja eikö ollut niin, että sulla ei ollut lupa edes sisustaa sitä taloa? Jo silloin puhuit kissoistasi, ettei miehesi hyväksy niitä.

Mulla on niin paha olla sun puolestasi. Että sä sittenkin menit mukaan sen miehesi juttuihin etkä lähtenyt. Mä olen niin pahoillani, mutta usko kun sanon että suhteenne eikä miehesi ole ihan normaali.
Oletko käynyt lukemassa sitä linkkiä jonka silloin sinulle annoin?

Tarvitset rohkeutta nähdä asiat kuten ne ovat, ja voimia tehdä se päätös joka on just sun kannalta oikea! Ja molempia vielä toteuttaaksesi päätöksesi.

:hug:
 
Voi sua
Kurkistin sun profiiliin.
Tee mitä tahansa, mutta ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ HANKKIUDU RASKAAKSI MIEHELLESI!!!

Jos sen teet, petaat samalla loppuelämäsi helvettiin!!

Puhun sulle kovia sanoja, sillä mä olen ollut ihan samassa tilanteessa kuin sinä, samanlaisen miehen kanssa kuin sun miehes. Mä tein sen virheen, että tein lapsia sen ihmisen kanssa ja sekä minä että lapset maksamme siitä lopun elämämme. Usko pois, sä et halua tällaista helvettiä.

Ole kiltti ja kuuntele mua. ÄLÄ PILAA ELÄMÄÄSI kuten minä tein.
 
Rääkkäämistä!
Kissa ei kestä pakkasta! Se saattaa palelluttaa itsensä pahasti ja kärsiä vaivoista lopun elämäänsä. Kovilla pakkasilla kissa voi kuolla kylmyyteen.

Minä en miettisi minuuttiakaan! Mies lähtisi kiertoon saman tien. Minulle kertoisi kaiken oleellisen miehestä se, että hän ei tuntisi empatiaa eläimiä kohtaan ja olisi valmis kohtelemaan näitä epäasiallisesti tai jopa julmasti.
Ihminen, joka kohtelee eläimiä huonosti ei kuuluisi minun elämääni, enkä ikinä harkitisi lapsia tai yhteistä tulevaisuutta tällaisen miehen kanssa!
 
kissat sisälle
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
Alkuperäinen kirjoittaja kissat sisälle:
Kissathan kuulu olla sisällä eikä ulkona vapaana, hihnassa vaan. Tuolleen ne jkäävät autojen alle yksikseen. Vastuuta kehiin.
me asutaan maalla, metsän keskellä. täällä kissat saa olla vapaana.
Mutta täytyy kuitenkin sisälle päästä, kotikissojen. Yhdellä tutulla on luukku ovessa(maalla asuvat) ja kissat menee ja tulee, ruoka-ajaksi ja yksi kotiin.
Et voi antaa tuollaista periksi, olet vastuussa kissoistasi.
Onko uusi mies, jos vanha niin potkisin ulos.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
en tiä mitä tekisin.
sydän särkyy, kun näen kissani, jotka maukuvat ovella.
mies ei anna päästää kissoja sisälle.
edes tällä pakkasella.
kyllä kissat mun mielestä kuuluu pihalle, mutta pitäs niiden päästä sisällekin.
pitäiskö viedä kissat lopetettavaks vai mitä tehdä?
olen miettinyt sitäkin, että pakkaisin kissat kainaloon ja etin oman kämpän.
mies ei kuuntele puhetta... :(
Jos jätät kissat pakkaseen, syyllistyt eläinsuojelurikokseen. Toivottavasti joku ilmiantaa sut eläinvalvojalle.

Kaikenlaiset idiootit ne sitten lemmikkejä hankkivatkin. Helvetti.
 
kissat sisälle
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
kerroin miehelle, että heitteillejättö on rikos.
karjui takaisin, että ei ole.
sitten syytti minua taas kaikesta, niinkuin aina.

pakko se kai on pistää mies vaihtoon.
Suisittelen, sehän voi vaikka sanoa etä ana lasten huutaa. Sydämetön ihminen.
 
Jos mä ottaisin kissan niin mä olisin sillon valmis varmistamaan että kissalla on kaikki hyvin. Eli ruokaa, juomaa, rakkautta ja lämpöä. Ja jos mun mies estäis mua huolehtimasta viattomasta luontokappaleesta niin siitä tulis todella nopeesti ex |O

 

Yhteistyössä