Alkuperäinen kirjoittaja karseeta:Miten miehes käyttäytyy kun on muista avuttomista luontokappaleista tai lapsista kyse?
Ei kuulosta hyvältä suhteelta.Alkuperäinen kirjoittaja asty:kerroin miehelle, että heitteillejättö on rikos.
karjui takaisin, että ei ole.
sitten syytti minua taas kaikesta, niinkuin aina.
pakko se kai on pistää mies vaihtoon.
Siltä kuulostaa... :/Alkuperäinen kirjoittaja asty:kerroin miehelle, että heitteillejättö on rikos.
Mutta täytyy kuitenkin sisälle päästä, kotikissojen. Yhdellä tutulla on luukku ovessa(maalla asuvat) ja kissat menee ja tulee, ruoka-ajaksi ja yksi kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja asty:me asutaan maalla, metsän keskellä. täällä kissat saa olla vapaana.Alkuperäinen kirjoittaja kissat sisälle:Kissathan kuulu olla sisällä eikä ulkona vapaana, hihnassa vaan. Tuolleen ne jkäävät autojen alle yksikseen. Vastuuta kehiin.
peesi tähän :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mitäs jos etsisit kissoillesi uuden kodin.
Yhtälailla olet itse syyllinen niiden kaltoinkohteluun.
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:anna kissat pois.
perkele mitä vatipäitä taas onkaan |O |O |O |O |O |O
Jos jätät kissat pakkaseen, syyllistyt eläinsuojelurikokseen. Toivottavasti joku ilmiantaa sut eläinvalvojalle.Alkuperäinen kirjoittaja asty:en tiä mitä tekisin.
sydän särkyy, kun näen kissani, jotka maukuvat ovella.
mies ei anna päästää kissoja sisälle.
edes tällä pakkasella.
kyllä kissat mun mielestä kuuluu pihalle, mutta pitäs niiden päästä sisällekin.
pitäiskö viedä kissat lopetettavaks vai mitä tehdä?
olen miettinyt sitäkin, että pakkaisin kissat kainaloon ja etin oman kämpän.
mies ei kuuntele puhetta...
Suisittelen, sehän voi vaikka sanoa etä ana lasten huutaa. Sydämetön ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja asty:kerroin miehelle, että heitteillejättö on rikos.