mieheni on julma!

niin
eli kissat EI ole ulkona, asiat ei ole aina niin mustavalkoisia miltä voi vaikuttaa. Tämän opimme ainakin tästä ketjusta, joten eikö ala olla aika antaa olla tämän vääntämisen. Loppu on varmaan ap:n ja hänen miehensä välistä. Ei pahenneta tilannetta vänkäämällä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
kuuluuko "terveeseen" parisuhteeseen et mollataan toista/haukutaan netissä ja kotona ei puhuta mitään??????????????
ei toki kuulosta kovin kivalta sekään, että puolisoa mollataan netissä / kavereille / sukulaisille. olet tässä aivan oikeassa. vaimosi puolustukseksi tosin sanottakoon, että hän kuulosti joissain viesteissä jo hieman epätoivoiselta ja kaipaavansa nopeasti hätäapua - mistä tahansa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vaeltajasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
Ehkä kannattaa mieluummin lopettaa eläimet, joista ei pysty huolehtia.
Mikäs järkevä ratkaisu tuo nyt on???! Haloo! Ilmeisesti rukoilijasirkalla itsellään EI ole eläimiä?
On mulla koira, mut siinä vaiheessa jos vaihtoehdot on, et se eristetään johonkin koppiin tai laitetaan ulos pakkaseen, niin lopetus kuulostaa armeliaammalta.

Ei eläintä ole pakko pitää, sen voi myös antaa pois.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
saa pistää s-postia ku jotenki tuntuu et ette kaikki päässy jyvälle tästä hommasta.
Mä en ota kantaa teidän väleihinne vaan ainoastaan ajattelen niitä kissoja. Enkä nyt edes sitä, onko kissat ulkona vai ei. Ja luin tän ketjun sitten kokonaan ja sanoitkin, että ei ole. Mutta olen edelleen sitä mieltä - viitaten siihen hoitamattomaan kissankäymälään - että jos lemmikistään ei jaksa pitää huolta, on syytä luopua siitä lemmikistä. Ja tämä ei ollut yksin sinulle vaan myös ap:lle.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
saa pistää s-postia ku jotenki tuntuu et ette kaikki päässy jyvälle tästä hommasta.
Mä en ota kantaa teidän väleihinne vaan ainoastaan ajattelen niitä kissoja. Enkä nyt edes sitä, onko kissat ulkona vai ei. Ja luin tän ketjun sitten kokonaan ja sanoitkin, että ei ole. Mutta olen edelleen sitä mieltä - viitaten siihen hoitamattomaan kissankäymälään - että jos lemmikistään ei jaksa pitää huolta, on syytä luopua siitä lemmikistä. Ja tämä ei ollut yksin sinulle vaan myös ap:lle.
Samaa mieltä.
 
Nipa
Ihme juttua...Kuulostaa pimeeltä koko porukka mutta eihän tässä alunperin kai puhe ollutkaan kenenkään parisuhteesta vaan kissojen heitteillejätöstä. Vaikken minäkään sellaisen miehen kanssa olisi, joka jollain negatiivisella tavalla puuttuisi kissanpitooni niin totuus on se, että kyllähän tämä asty-tytteli itse on viime kädessä vastuussa kissoistaan ja siitä, kuka niille tekee ja mitä. Jos on miehen tossun alla niin on mutta kuka meistä lopulta tietää miten tämä asia oikeasti menee...
 

Yhteistyössä