mieheni on julma!

mie
Alkuperäinen kirjoittaja itse:
eli ette uskala vaan oletatte että olen väkivaltainen jne. on se hyvä että uskallatte arvostella netissä. mites kotona??
aina vaan pelottavampaa. olettaako mies, että meidän velvollisuutemme olisi lähestyä häntä sähköpostein? ja jos emme tätä tee, se jotenkin osoittaa miehen olevan oikeassa ja me olemme jotenkin surkeita pelkureita? hieno logiikka. :(

Tipu Topakka
eli ette uskala vaan oletatte että olen väkivaltainen jne. on se hyvä että uskallatte arvostella netissä. mites kotona??
Nyt ihan ot. ap:n jutusta..
Kyllä minä voin arvostella ja kristioida kotona ilman että tarvitsee pelätä kenenkään reaktiota. Sinun kirjoituksesta henkii viesti, että Sinun kotonasi ei passaa arvostella tai...
Huolestuttavaa.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Nyt ihan ot. ap:n jutusta..
Kyllä minä voin arvostella ja kristioida kotona ilman että tarvitsee pelätä kenenkään reaktiota. Sinun kirjoituksesta henkii viesti, että Sinun kotonasi ei passaa arvostella tai...
Huolestuttavaa.
komppaan tätä. Hirvittää tuo oletus, ettei normaali nainen uskalla sanoa negatiivista palautetta parisuhteessaan tai muissa ihmissuhteissaan. Onko se miehen maailmankuva? :(

Jos koitan herättää keskustelua minun puolelleni niin olen hakkaava paska tai jos edes kehtaan kommentoida TÄNNE olen hakkava paska. MEnkää ny itteenne
Saanks mie kysyy et mite sie oot tänne ees eksyny?? Ehkä oot vakoillu mitä naises netissä tekee...?? Vai kirjotteletko useinki täällä? =)

Tipu Topakka
Minä en ole väittänyt sinua miksikään. Ymmärrän että kiehuttaa, kun kaikki on vastaan, eivätkä anna edes puolustautua, mutta sinulla on kauhean hyökkäävä asenne ja rivien välistä voin lukea "akka pidä turpas kiinni". Itse olen niin ätäkkä akka, että en anna minkäänlaisen paskaperse ukon hyppiä nenille, ja en voi sietää tyyliä jolla sanotaan " uskallat arvostella anonyyminä, mutta mites kotona??" se henkii semmosta "akka uskallappa avata suus kotona" mentaliteettia, että mulla nousee niskavillat pystyyn :kieh:

itse
eli tosiaan toi muoija on jättäny elukat hoitamatta.kun muutetiin tänne rakensin kissoille lämpöeristetyn kopin, nyt ne saavat majailla lämpösellä vintillä,mikä tässä on niin vitun vaikee ymmärtää?

Rukoilijasirkka
eli tosiaan toi muoija on jättäny elukat hoitamatta.kun muutetiin tänne rakensin kissoille lämpöeristetyn kopin, nyt ne saavat majailla lämpösellä vintillä,mikä tässä on niin vitun vaikee ymmärtää?
No siis jos teil ei kukaan niit hoida, vaihda esim. niit hiekkoi, niin onko teidän pakko pitää niitä? Tai sit sun vaan pitää alkaa ne hiekat vaihtaan. Eihän kannata ottaa eläintä, jonka kanssa ei ole, vaan se on jossain kopissa jemmassa tai vintillä.

Sitä vaan, et eihän teidän oo oikeesti pakko pitää niit kissoja? Vaimosi vois hommata kissoille uuden kodin tai sit alkaa vaihtaa niit hiekkoi, samaten säkin voisit niit hiekkoi vaihtaa, eikö?

Tipu Topakka
Minä olen lukenut vaan tämän viimesen sivun ja kirjoitustyyli kertoo kyllä paljon. Tietämättä mitä kaikkea tässä nyt on spekuloitu, niin oikeesti sun tyyli puhua naisille on aivan järkyttävä! Kun suutut, niin jo alkaa vitut lentelemään ja kirjoitukseen tulee uhkaava sävy. Minä en tarvitse edes lukea mitään vääristelyjä..
Missä sun vaimo on, kun ei tule (vai etkö anna?) itse tähän ketjuun vastaamaan?

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:
mitä tänne kirjottaa. minä olen näköjään aina väärässä
Kysyn vieläkin että mistä keksit tänne ruveta kirjottelemaan/tiesit että naisesi tänne tästä asiasta on kirjotellut...?? Ihan vaan mielenkiinnosta... :whistle:
Kyllä mä ainakin ymmärsin, että miehen tänne kirjoittamisen tarkoituksena oli nolata ja nöyryyttää ketjun aloittajaa. Herra korjannee asian, jos olen väärässä...

eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
Minä! Silloin kun on kysymys k***päisestä ihmisestä ja viattomasta eläimestä.
Sama täällä. Ihmisen pitää osata ajatella eläimen puolesta, kusipäiset ihmiset voi mun puolesta jäädä vaikka pakkaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kysyn vieläkin että mistä keksit tänne ruveta kirjottelemaan/tiesit että naisesi tänne tästä asiasta on kirjotellut...?? Ihan vaan mielenkiinnosta... :whistle:
Kyllä mä ainakin ymmärsin, että miehen tänne kirjoittamisen tarkoituksena oli nolata ja nöyryyttää ketjun aloittajaa. Herra korjannee asian, jos olen väärässä...
Melko älytöntä touhua jos näin on.... :/

mua ei miehet pompottele
Luultavasti kyttää kaiken mitä nainen tekee ja nyt yrittää täällä häpäistä hänet. Asioilla on varmasti monta puolta, mutta jos miehen ratkaisu ongelmaan on jättää kissat ulkosalle kärsimään, ei tuo mieskään taida ihan terve päästään olla!

mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Melko älytöntä touhua jos näin on.... :/
Näinpä. Terveessä parisuhteessa kummankaan osapuolen ei tarvitse pelätä, eikä kumpikaan nöyryytä toista tarkoituksellisesti.

vaeltajasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
kuka laittaa eläimet ihmisten edelle, hei haloo!!Kissoja ne nyt vaan on...
Ehkä kannattaa mieluummin lopettaa eläimet, joista ei pysty huolehtia.
Mikäs järkevä ratkaisu tuo nyt on???! Haloo! Ilmeisesti rukoilijasirkalla itsellään EI ole eläimiä?

Keittiönoita
tarkotus oli vaan korjata asioita mitä TE olette ymmärtäneet väärin/ei olke teille kerrottu/hieman väritetty
Olipa niin tai näin, niin jos lemmikeistään ei kykene huolehtimaan, o n syytä luopua niistä lemmikeistä. Ja luopuminen ei tarkoita sitä, että ne tökätään ovesta ulos. Kannataisko niille kissoille ruveta etsimään uutta kotia?

Yhteistyössä