mieheni on julma!

Jep
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain täältä jostain:
Älkää syyllistäkö apta! Mies se tässä tapauksessa hirviö on.
Millainen ihminen pystyy olemaan JULMA elävälle luontokappaleelle?
Hirviö.

Ap on taipunut miehensä tahdon alle, ja vaikka tahtoisikin nousta vastaan, mies alistaa entistä enemmän. Ap ei tarvitse syytöksiä ja haukkumista niskaansa, vaan kannustusta ja rohkaisua jotta uskaltaisi jättää miehensä kokonaan.
Just just.

Ap vois varsin mainiosti hommata kissoille uuden kodin, jos ois kiinnostunu niiden hyvinvoinnista. Mutta kun ei ole.

Voisi myös itse hommautua asumaan johonkin, jossa voisi kissoja pitää. Mutta kun ei kiinnosta.

Kissojen hyvinvointi kiinnostaa ap:tä ainoastaan, mikäli siitä ei koidu itselle haittaa tai vaivaa.
 
Rouva
Tunteeko kukaan ap:ta/missä päin hän asuu? En saa noita kissoja mielestä... Vois oikeasti soittaa eläinsuojeluun. Tiedä vaikka poliisillekkin olisi käyttöä, tuo mies kuulostaa hirviölle.
 
nekku
Mua mietityttää enemmän ne kissat... ap on ite valintansa tehnyt kun tollasen miehen kans on eikä mitkään hälytyskellot soi.

Voi kissaraukkoja... Mikset sä asty vaan HAE NIITÄ sisälle? Jos sun mies rakastaa sua niin ei se sulle mitään tee.. Ja jos on syytä pelätä että tekee niin MITÄ HITTOA SÄ SIELLÄ VIELÄ TEET?!?
 
Riikka
En edes jaksa lukue koko ketjua, mutta sanon silti että JÄTÄ TUOLLAINEN SADISTINEN OMAHYVÄINEN PASKIAINEN! Jos ensimmäisen viestisi mukaan käyttäytyy kissojasi ja sinua kohtaan noin, niin uskon että alistus vain pahenee suhteen edetessä.
 
Miu
Ap, kommentoi nyt pls. Mietin teidän kissoja kun illalla päästin koirat pissalle ja olin aivan onneton tilanteesta. Hoida asia kuntoon, tavalla tai toisella. Olet itse mukana eläinrääkkäyksess alistumalla miehesi julmaan tahtoon. Tavalla tai toisella, ap.!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Mua mietityttää enemmän ne kissat... ap on ite valintansa tehnyt kun tollasen miehen kans on eikä mitkään hälytyskellot soi.

Voi kissaraukkoja... Mikset sä asty vaan HAE NIITÄ sisälle? Jos sun mies rakastaa sua niin ei se sulle mitään tee.. Ja jos on syytä pelätä että tekee niin MITÄ HITTOA SÄ SIELLÄ VIELÄ TEET?!?
Näin määkin ajattelen. Jos ap on valinnut miehen niin ihan ok. Mutta eläimet ei siitä valinnasta saa kärsiä. Kissat varmaan pärjäisivät vallan hyvin jossain toisella omistajalla.

Joten mää ehdottaisin kyllä kissoista luopumista!
 
shocked
Alkuperäinen kirjoittaja Voi sua:
Voi ap! Mä muistan sut!
Sähän olit se kun jo aiemmin ennen muuttoa kirjoittelit tänne. Kerroit mm että miehesi ottaa talolain omiin nimiinsä, mutta sinä maksat sitä yhdessä hänen kanssaan. Ja muistan miten me muut oltiin täällä huolissamme susta, että mies maksattaa sinulla taloa josta et saa penniäkään takaisin jos se sut joskus pihalle heittää. Ja eikö ollut niin, että sulla ei ollut lupa edes sisustaa sitä taloa? Jo silloin puhuit kissoistasi, ettei miehesi hyväksy niitä.

Mulla on niin paha olla sun puolestasi. Että sä sittenkin menit mukaan sen miehesi juttuihin etkä lähtenyt. Mä olen niin pahoillani, mutta usko kun sanon että suhteenne eikä miehesi ole ihan normaali.
Oletko käynyt lukemassa sitä linkkiä jonka silloin sinulle annoin?

Tarvitset rohkeutta nähdä asiat kuten ne ovat, ja voimia tehdä se päätös joka on just sun kannalta oikea! Ja molempia vielä toteuttaaksesi päätöksesi.

:hug:

OMG...
Onko joku oikeesti tollasessa suhteessa...
 
itse
Eli nyt teille on jauhettu silkkaa paskaa tarkotus ei ollut että molemmat maksaa lainaa vaan minä ja muutenkin noitten elukoitten hoidosta on jätetty kertomatta et ensimmäisen 2 viikon jälkeen ei muijalla enää ollu mielenkiintoo juurikaan hoitaa niitä ja haistakaa paska kun ette ees tiedä tosiasioita
 
Ei hyvä juttu
Joo. Jos apn mies ihan oikeasti on kommentoinut tähän ketjuun, niin mä oon todella huolissani apsta. Siis että mitä sen mies on mahdollisesti sille tehnyt tän lukemisen jälkeen.

Mä oon elänyt hullun miehen kanssa, jolla oli samoja piirteitä kuin apn miehellä. Ja jos exäni ois joskus saanut tietää mitä siitä kirjoittelin palstoille niin... :(
 

Yhteistyössä