Mieheni on isä tahtomattaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Eli minun aviomiehelläni on lapsi lyhyestä suhteesta.. lapsi on nyt kai 4v.
Mieheni ei halunnut lasta,olen aika varma että nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi. (mies tiesi kyllä että ehkäisyä ei nainen käytä) Mutta nainen oli kertonut aijemmassa suhteessaankin tahtoneensa lasta.. Eli aika selvä peli minun mielestä.

Nainen ei ollut tehnyt aborttia,joten minä ainakin olen sitä mieltä että ei kuulu miehelleni se asia,hän ei tahtonut lasta.

Nyt se nainen on pari kertaa ruikuttanut mieheni perään,että eikö tapais lasta joskus sun muuta. Säälittävää.
Mies on ilmottanut että ei tapaa ikinä,oma on ongelmansa.

Me siis aloimme seurustella kun nainen odotti ja meillä on omakin lapsi. En tajua tollasia jotka hankkii vasten miehen tahtoa lapsen ja sitten vielä itketään perään.
Itse ainakin olisin tehnyt abortin ihan samantien tuossa tilanteessa.

Onko kellekkään muulle käynyt näin?

Sori jos miehes kerran tiesi ettei nainen käytä ehkäisyä niin miehesi on ihan itse myös vastuussa tästä lapsesta. Abortti ei ole mikään ehkäisy! Eikä ratkaisu!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin tiesin,ja tuin miestäni päätöksessään että ei ole tekemisissä. Ei vastannut mitään kun nainen ilmotti syntymästä ym. niin kyllä sen pitäs jo kertoa että ei kiinnosta meitä!!

Meitä. Mememememe. Ootteko te siamilaiset kaksoset, vai kaksi erillistä yksilöä?
Sinun ei pidäkään olla kiinnostunut lapsesta. Ei se sun lapsi ole, vaan miehesi lapsi.
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on tehnyt naisen raskaaksi tietoisesti (sitähän se oli!) ja paennut sitten vastuutaan. En haluaisi tuollaista miehen mallia lapsilleni. Ja voi muuten olla hiton kova paikka teidän lapsellenne sitten joskus, kun sisar/velipuolen olemassaolo selviää hänelle....Tuttavapiirissä on mun ikäinen (reilu 30 v) tyyppi joka sai isänsä hautajaisissa tietää, että iskällä on kaksi muutakin lasta. Arvaa romahtiko? No romahti ja pahasti. Näin suuri asia oli salattu häneltä, ja se rakastava isä joka puhui vastuusta ja veri on vettä sakeampaa-jutuista olikin pelkkä feikki...

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mutta onhan se lapsi varmasti miehesi :o siellä tyhmää äijää viedään ku pässiä hyvien eläreiden toivossa :xmas:

on kun teetettiin dna-testit. Ei onneksi kamalan isoa summaa joudu mies maksamaan.
Mutta on sekin aina omalta lapseltamme pois.

Ja se raha menee sitten miehen omalle lapselle. Eikös?

Sä annat miehestäsi aina vaan pahemman kuvan :laugh:! Ensinnäkään se ei tiedä ihmisten lisääntymisestä yhtään mitään ja toisekseen ei osaa edes omia asioitaan hoitaa, vaan tarvii äidinkorvikkeen (sinut) siihen. Ehkä toi sun ukkos ei muille kelpaisikaan, sen verran ällöltä lapamadolta kuulostaa :laugh:!

Tiedän kyllä että mieheni on fiksu ja hyvä isä omalle lapsellemme. Yhden pienen virheen on elämässään tehnyt,se ei hänestä tyhmää tee!!

Siitä samasta "yhdestä pienestä virheestä" se olis voinu saada vaikka HIVin.
Olisko se ollu parempi vaihtoehto? Tai siis rangaistus, kun kerran lasta rangaistukseksi sanot.

mutta onhan se lapsi varmasti miehesi :o siellä tyhmää äijää viedään ku pässiä hyvien eläreiden toivossa :xmas:

on kun teetettiin dna-testit. Ei onneksi kamalan isoa summaa joudu mies maksamaan.
Mutta on sekin aina omalta lapseltamme pois.

paljos se makso?

140e maksaa joka kuukausi. Nainen kun oli lastenvalvojalle ilmoittanut mieheni nimen,niin pakkohan se oli niihin testeihin mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:
Ilmeisesti teilläkin ap lapsi on tullut kuitenkin aika nopeasti suhteeseen?
Odotas vaan kun miehes tunteet jäätyy, niin jäätte kaksin muksun kans ja "omapa on ongelmas silloin".

Mä en tollaselle vastuuttomalle paskalle lasta edes tekis, ihmettelenkin miksi sinä menit tekemään. Myös tiesit että toinen nainen odottaa kun aloitte olla miehes kanssa, joten mitä nyt rutiset.

Niin tiesin,ja tuin miestäni päätöksessään että ei ole tekemisissä. Ei vastannut mitään kun nainen ilmotti syntymästä ym. niin kyllä sen pitäs jo kertoa että ei kiinnosta meitä!!

Ja kyllä me olimme seurustellut yli 2v ennen kuin lapsi syntyi. Ja yhdessä hänet halusimme. Ja mieheni on todella hyvä isä lapsellemme.

Tuit vai manipuloit miehen hylkäämään oman lapsensa??

No olihan ne jo eronneet muutama viikko ennen kuin me tapasimme. Niin miehen ihan oma päätös oli siis että ei ole tekemisissä. Minä vaan tuin häntä päätöksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmmm,nyt kyllä kuulostaa siltä että ap on tässä se katkera siitä että hänen miehellään on lapsi jonkun toisenkin kanssa.Ettei vain olisi niin että mies kaipaa lastansa ja haluaisi hänen kanssaan tekemisissä olla mutta kun vaimo ei anna.

mulla kävin kans mielessä et on mustis tästä lapsesta et jos kiinnostuukin lapsestaan ja mikä kamalinta siitä exästä. yrittää vielä vampata tän fiksun miehen takaisin. =D
en usko et huolisi takaisin vaikka maksettas. toivoo varmaan vain et olisi lapsensa kanssa tekemisissä. isä se on tyhmäkin isä.

Tuntuu pahalta tämä ketju. Minä tulin raskaaksi heti seurustelun aloitettua ja lääkärien mukaan en tulisi raskaaksi ilman hoitoja ja tämän kerroin miehelle kun hän kysyi onko ehkäisyä. Ehkäisyä ei sitten käytetty ja tulin raskaaksi. Minua syytettiin pitkään että valehtelin miehelle ja hankkiuduin tahallani raskaaksi, mikä ei pitänyt paikkaansa. Mies olisi halunnut abortin, mutta en uskaltanut. Pelkäsin että jään lapsettomaksi kun lääkäritkin olivat sitä mieltä että ei käy helposti raskaaksi tulo. Eli mitä olette mieltä, teinkö minä pahan teon? :(

Yritähän nyt haudata mustasukkasuutes ja miettiä että mitäs jos omat lapses ois ilman isää. Lapset on täysin viattomia aikuisten tyhmyyksiin. Jos mun miehellä ois lapsi jostain toisesta suhteesta niin toivoisin olevan tämän lapsen kanssa tekemisissä, koska en haluaisi myöskään oman lapseni olevan ilman isää. Onko tää tapaus tapahtunu sitte joskus teininä, ainakin käytös vaikuttaa siltä. Sanoit että tää nainen on nuorempi ja tempauksetkin sen kertoo, niin olen taas siinä ihan erimieltä, hän sentään kantaa vastuunsa.

Mun veljelle kävi sama juttu.. Äityli ilmoitti lapsesta vasta ristiäisten jälkeen kun alkoi elarit kiinnostamaan. Veljeni kylläkin tapaa lastansa säännöllisesti ja on kantanut vastuunsa..

Jos mies ei halua lapsia, huolehtikoon ITSE ehkäisystä! Piste.

Mies on tässä tilanteessa se raukka, koska ei kanna vastuutaan (edes sen verran ettei ois paljaalla vetänyt).

No ei mieheni uskonut että nainen heti raskaaksi voisi tulla!! Nainen oli vielä puhunut siihen malliin,että ei tule helposti raskaaksi kun ei ollut siinä aijemmassa suhteessakaan saanut lasta. Niin mieheni oli uskonut sitä naista.
En minä kyllä miestä tässä syyttäisi vaan sitä juonittelevaa naista.

siis millä tavoin se nainen nyt on juonitellut? jos on kuitenkin kertonut miehelle ettei ehkäisyä käytä? kai tääkin on taas jotain porvoon kaupunkilegendoja, ei kukaan oikeesti noin typerä ole.

No ei mieheni uskonut että nainen heti raskaaksi voisi tulla!! Nainen oli vielä puhunut siihen malliin,että ei tule helposti raskaaksi kun ei ollut siinä aijemmassa suhteessakaan saanut lasta. Niin mieheni oli uskonut sitä naista.

Minen ymmärrä sua ollenkaan. Miten ihmeessä et tajua että mihelläsi on yhtälailla vastuu siiitä lapsesta kuin sillä naikkosellakin! Lopeta jo. Aivan toivotonta selittelyä

menee hei niin, että nainen väittää kivenkovaan, että on käynyt tutkimuksissa, joitten mukaan hän ei voi tulla raskaaksi. Totuus on usein varsin toinen, mutta suhteen alussa ei välttämättä ole tietoinen taustoista.
Alkuun mies varmaan on ihan onnessaan, kun on käynyt säkä, että voi painella ilman ehkäisyä, ja sitten yks kaks onkin tulossa isäksi, vaikka "ei pitänyt.".

ukkos vaikka oikeudenpäätöksellä isyystesteihin ja elatusmaksut kehiin

Ilmeisesti teilläkin ap lapsi on tullut kuitenkin aika nopeasti suhteeseen?
Odotas vaan kun miehes tunteet jäätyy, niin jäätte kaksin muksun kans ja "omapa on ongelmas silloin".

Mä en tollaselle vastuuttomalle paskalle lasta edes tekis, ihmettelenkin miksi sinä menit tekemään. Myös tiesit että toinen nainen odottaa kun aloitte olla miehes kanssa, joten mitä nyt rutiset.

Ja kyllä me olimme seurustellut yli 2v ennen kuin lapsi syntyi. Ja yhdessä hänet halusimme. Ja mieheni on todella hyvä isä lapsellemme.

Tuit vai manipuloit miehen hylkäämään oman lapsensa??

No olihan ne jo eronneet muutama viikko ennen kuin me tapasimme. Niin miehen ihan oma päätös oli siis että ei ole tekemisissä. Minä vaan tuin häntä päätöksessä.

Joo tuit kun se oli oman intressisi mukaista. Jos itse nyt tapaisin miehen, joka muutama viikko sit olis jättänyt raskaana olevan edellisen tyttöystävänsä, niin tukisin miestä kyllä aivan toiseen suuntaan... Ja tuskinpa lähtisin yhteistä tulevaisuutta tällaisen miehen kanssa myöskään suunnittelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kol:
Yritähän nyt haudata mustasukkasuutes ja miettiä että mitäs jos omat lapses ois ilman isää. Lapset on täysin viattomia aikuisten tyhmyyksiin. Jos mun miehellä ois lapsi jostain toisesta suhteesta niin toivoisin olevan tämän lapsen kanssa tekemisissä, koska en haluaisi myöskään oman lapseni olevan ilman isää. Onko tää tapaus tapahtunu sitte joskus teininä, ainakin käytös vaikuttaa siltä. Sanoit että tää nainen on nuorempi ja tempauksetkin sen kertoo, niin olen taas siinä ihan erimieltä, hän sentään kantaa vastuunsa.

Kun minä en tekisi lasta ikinä tuollaisessa tilanteessa,niin omat lapseni eivät voisi olla samassa tilanteessa ikinä. (no,ok,jos isä kuolisi niin sitten,mutta se on eri asia.)
Ja mieheni oli kolmekymppinen tämän tapahtuessa,nainen noin 10v nuorempi.
Ja kantaa kai hän "vastuunsa" kerran sitä tahtoikin! Mieheni taas ei tahtonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vier-as:
menee hei niin, että nainen väittää kivenkovaan, että on käynyt tutkimuksissa, joitten mukaan hän ei voi tulla raskaaksi. Totuus on usein varsin toinen, mutta suhteen alussa ei välttämättä ole tietoinen taustoista.
Alkuun mies varmaan on ihan onnessaan, kun on käynyt säkä, että voi painella ilman ehkäisyä, ja sitten yks kaks onkin tulossa isäksi, vaikka "ei pitänyt.".

ja taas kerran..voi joskus ajatella ihan itekin. mutta kun se järki unohtuu kun himot vie. sit ruikutetaan kun on käytetty hyväks vaikka oikeesti pitäis kattoa ittensä peilistä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vier-as:

täytyy toivoa että itse onnistuu tuon pojan kasvattamisesta niin että osaa sitä kortsua käyttää. tämän luulisi olevan hyvin yksinkertainen asia kaikkien muistettavaksi: käytä ehkäisyä jos et halua lapsia tai tauteja. toki mikään muu ehkäisy kuin selibaatti ei ole 100% varmaa.

Miehes ei saa säälipisteitä eikä mitään muitakaan pisteitä. Ja sinä taas... no osoititkin jo millainen ihminen ja nainen olet. Eli itsekäs ja keskenkasvuinen. Lasten hyvinvoinnin tulisi olla AINA etusijalla.

siis häh sä et voi olla tosissas? sun mieheshän on täys pas#a. ei oo kuule tahtomatta isä jos tietää että ei ole ehkäisyä ja silti vetelee ilman ehkäisyä. miten ihmeessä sä oikein uskot tollaseen juttuun? :headwall: et taida olla kovin välly. mies vedättää sua ihan täysin. eihän tollasen miehen kanssa uskaltais mitään lasta tehdä. sulla on vissiin mun ex miehenäs samanlainen satuseppo. huvittaa sun ajatus maailma.

Ei minusta olisi oikein että alkaisin miestäni pakottamaan johonkin mitä hän ei tahdo!
Ja todella en ole mustasukkainen tuosta naisesta,sen varran paljon mieheni häntä vihaa että eipä ole pelkoa..

Yhteistyössä