Onko vauvaunnissa käyvä isä sama asia kuin vapaa isä, joka on tullut hakemaan naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="totta";23253481]Mun mies oli kummilapsensa kanssa muumimaassa, lapsi silloin 2,5 vuotias. Kertoi vaan että ihan kätevä magneetti tuo laps, sen verran paljon naisia oli tullut jutulle =) Itsellämme ei tuolloin vielä ollut omaa lasta edes. Kihloissa tosin oltiin joten sormus kai jonkusen olis voinnut karkottaa ;)

Kai se lapsen kanssa kahden oleva mies saa jonkinmoisia hellyyspisteitä. Kertoohan se jotain, koska todellakaan kaikki miehet ei lähde tollasiin vauva/lapsikeskeisiin paikkoihin, missä pääsääntöisesti on vaan äitejä. Vallankaan kahden sen lapsen kanssa. On varmasti iso plussa monen naisen mielessä, vallankin jos kotoa löytyy rantautunut valas jota lapset ei sen suuremmin hetkauta (omat harrasteet tärkeämpiä)[/QUOTE]

Totta :)
Minäkin tapasin oman mieheni kun olimme lapseni kanssa eräässä lasten tapahtumassa, hän oli kummilapsensa kanssa paikalla :)
Eihän sitä koskaan tiedä jos flaksi käy ja haittaako se sitten jos se mies on bongattu lastentapahtumasta tai jostain muualta?
Kunhan kaksi löytää toisensa. Ei kysyvä tieltä eksy.

Jeps,

olen lapseni ainoa vanhempi.
Tosin juuri siksikään ei ole ollut energiaa uusiin miesihmissuhteisiin.
Ystäviäni arvostan - ja myös on mukava jutella ihan niitänäitä toisten vanhempien kanssa.
Vanhempana ja ihmisenä.
On se aika hupaisa huomata vaikkapa 20 asteen pakkasessa laskettelukeskuksen leikkipaikalla kun naispuoliset vanhemmat vetävät naaman mutruun jos ja kun jutellaan/juttelen lapsesta/lapsista vaikka ihan molemmille vanhemmille.
Onneksi toisaalta - vaikkapa lapseni hoitopaikassa lapseni on ystävystynyt ihan ydinperheiden samanikäisten lasten kanssa - olemme vaihtaneet puhelinnumeroita, on ollut leikkitreffejä lapsilla, synttärikutsuja yms - nyt tuli taas uusi sellainen.
Tämä on nimenomaan lapseni kannalta mukavaa ja kivaa .
En ole uhka kenenkään parisuhteelle , todellakaan.

Jos joku sellaista kokee - vika on kyllä ko henkilössä .
Eiköhän näin ole yleensä muutoinkin - jos on omasta parisuhteestaan epävarma , vaikuttaa kuka vaan olevan uhka ? Ja jos jotakuta miestä 'aina ja kaikki' yrtittävät iskeä - kyllä silloin ko henkilö on itse aika flirtti - sellaista ulkonäköä ei ole (varsinkaan miehellä) joka aikaansaisi naislaumojen iskuhyökkäykset vaikkapa vauva-uinnissa...

Ihmiset ovat erilaisia - itse näen juttelun, kohteliasuudet ja komuunikoinnin - sekä lapsille että vanhemmille - ihan perusjuttuna , sellaisena joka tasoittaa lapseni arkea ja luo mukavaa ilmapiiriä vaikkapa hoitopaikkaan. Näinhän eivät kaikki ajattele - osa vanhemmista ei tervehdi toisia vanhempia, osa ei juttele toisten lapsille mitään jne ...
Eikä tämä(kään) asia poikkea siitä , olenko tai olisinko yksittäinen tai kaksittainen vanhempi.
Tosin varmaan kaikenmoinen sosiaalisuus ja ystävällisyys voipi olla uhka - jos sattuu olemaan YH ?

No onhan se selvää että lapsensa kanssa aikaa viettävä mies herättää äiti-ihmisissä positiivisia fiiliksiä. Vallankin yh:na jos on saannut tutaa surkeasta miehestä, jolle lapset ei ole sen suuremmin merkinnyt mitään.

Toki en ehkä täysin puolla sitä että jos selvästi varatun miehen liiveihin aletaan uida, mutta kysästä kai tilannetta voi. Pikku flirtti ei ketään tapa, se tuppaa niin helposti syntymään vastakaisten sukupuolten välille. Se ei silti tartte sen kummempaa merkitä.

[QUOTE="hööö";23253415]mua taas huvittaa oletus, että vauva-uinnissa oleva olisi sinkku...eikä yleensä pienen lapsen kanssa kaupassa/uinnissa yms. paikoissa oleva ole oletettavasti varattu? itse ainakin kun näen pieniä lapsia iseineen oletan automaattisesti, että vaimo löytyy kotoa. onko siis nykyään niin yleistä erota heti lapsen syntymän jälkeen, kun kuvitellaan toisen olevan sinkku liikkuessaan yksin lapsen kanssa, varsinkin iseistä.[/QUOTE]

Peesi.

[QUOTE="totta";23253481]Mun mies oli kummilapsensa kanssa muumimaassa, lapsi silloin 2,5 vuotias. Kertoi vaan että ihan kätevä magneetti tuo laps, sen verran paljon naisia oli tullut jutulle =) Itsellämme ei tuolloin vielä ollut omaa lasta edes. Kihloissa tosin oltiin joten sormus kai jonkusen olis voinnut karkottaa ;)

Kai se lapsen kanssa kahden oleva mies saa jonkinmoisia hellyyspisteitä. Kertoohan se jotain, koska todellakaan kaikki miehet ei lähde tollasiin vauva/lapsikeskeisiin paikkoihin, missä pääsääntöisesti on vaan äitejä. Vallankaan kahden sen lapsen kanssa. On varmasti iso plussa monen naisen mielessä, vallankin jos kotoa löytyy rantautunut valas jota lapset ei sen suuremmin hetkauta (omat harrasteet tärkeämpiä)[/QUOTE]

Mun kaveri kertoi kans lähikauppansa kassamyyjästä että kun kaverini käy siellä, ei nainen edes tervehdi tai kiitä rahasta yms. Mutta ootappas vain kun kaverini mies käy lapsen kanssa niin johan tulee niin iloinen hymy ja kohteliaisuuksia; lapsia nipistellään poskesta ja heille lässytetään vaikkei nainen puhu lapsille mitään silloin kun käyvät äitinsä kanssa.
En tiedä mitä tuo on mutta joillain kai se menee huonon itsetunnon piikkiin, kun haetaan jotain pisteitä itselle omasta viehätysvoimasta, en tiedä. Mutta silti aika kummallista käytöstä vaikka itsekin kyllä olen kova flirttaamaan mutta teen sen niin ettei kukaan luule että olen ketään iskemässä vaan siinä lähinnä läppä lentää ja huumori kukkii samanhenkisen huumorin omistajan kanssa.

[QUOTE="hööö";23253415]mua taas huvittaa oletus, että vauva-uinnissa oleva olisi sinkku...eikä yleensä pienen lapsen kanssa kaupassa/uinnissa yms. paikoissa oleva ole oletettavasti varattu? itse ainakin kun näen pieniä lapsia iseineen oletan automaattisesti, että vaimo löytyy kotoa. onko siis nykyään niin yleistä erota heti lapsen syntymän jälkeen, kun kuvitellaan toisen olevan sinkku liikkuessaan yksin lapsen kanssa, varsinkin iseistä.[/QUOTE]

No näinpä. Mutta uskon todellakin, että tuo ap:n tarina on tosi! Tollasta se just on! Oikeen kilpailu alkaa käydä naisten kesken...noloa katseltavaa.

Huvittaviin olettamuksiin olemme lähiaikoina törmänneet:) Eli meillä on 5kk ikäinen lapsi, jonka kanssa mieheni on kotona. Nyt he ovat alkaneet harrastaa vauvauintia ja on ainoa mies siinä ryhmässä. Ja noissa kinkereissähän harvemmin miehiä käy.

Huvittavaa on se, että osa äideistä kuvittelee, että mies on automaattisesti sinkkuisä seuraa hakemassa, kun käy lapsen kanssa uimassa. Ymmärrän, että kiinnittää huomion, kun miehiä niin vähän siellä käy ja omahyväisesti myös pakko todeta, että mieheni on hyvännäköinen myös:D Mutta että kun tulee hyvinkin suoraa flirttailua ja kahvikutsuja. Sitten kun selviää, että nainen on jo omasta takaa, niin se otetaan huijauksena ja loukkauksena.

Eräs nainen samasta ryhmästä oli tehnyt tuttavuutta ja ollkut oikein mukava, olivat aina jutelleet uinnissa ja olivat ilmeisesti sähköpostiosoitteita vaihtaneet, kun oli jotain pieneksi jäänyttä/käyttämätöntä vauvatavaraa, jota voisi vaihtaa ja laittaa kuvia, ei tarvitse pois heittää tai kirpparipöytää vuokrata sitä varten.

Sitten kun selvisi, että mieheni elääkin parisuhteessa, niin nainen suuttui ja vaihtoi jopa ryhmää.

Onko nuori isä (28v) lapsen kanssa siis vapaata riistaa ja pillun perässä?

ja sä siis uskot ukkos selitykset? Meidän vauvauinti ryhmässä oli ainakin kaikilla lapsilla molemmat vanhemmat mukana.

[QUOTE="justus";23253584]No onhan se selvää että lapsensa kanssa aikaa viettävä mies herättää äiti-ihmisissä positiivisia fiiliksiä. Vallankin yh:na jos on saannut tutaa surkeasta miehestä, jolle lapset ei ole sen suuremmin merkinnyt mitään.

Toki en ehkä täysin puolla sitä että jos selvästi varatun miehen liiveihin aletaan uida, mutta kysästä kai tilannetta voi. Pikku flirtti ei ketään tapa, se tuppaa niin helposti syntymään vastakaisten sukupuolten välille. Se ei silti tartte sen kummempaa merkitä.[/QUOTE]

Niin, tottakai se herättää posittivisia fiiliksiä, mutta se ei tarkoita että vaikka se huolehtiva isä olisikin sinkku, että sitä kiinnostaisi kenenkään muun penskat.

ap on sinisilmäinen pikku vaimo, jonka mies pokailee vieraita naisia. eihän nyt kukaan luule että on sinkku ellei mies ITSE ole sanonut että on, tai sit on ottanut sormuksen pois tai jättänyt kertomatta perheestä.

Tutki sen kännykkä. Jätä se sika.