H
huoh
Vieras
usein ilkeä ja tyly lapsiani kohtaan?
näen jo painajaisia kun pitäisi mennä mun vanhemmille kylään.
isäni on usein niin kauhea.
usein komentaa ja huutaa lapsilleni jos ne sotkee.
oli myös samanlainen meitä kohtaan kun olimme lapsia,emme koskaan saanneet sotkea ja saimme joskus kauheat huudot ja tukkapöllyt.
Myöskään emme koskaan vierailleet isäni äitini luona,samanlainen se on kun isäni.
aina piikittelee ja on tosi töykeä.
En ymmärrä miksi isäni pitää myös minun lapsia kun ei ole hänen kuitenkaan niin kiusata.
Vanhin lapseni juuri kysyi että miksi vaari on usein ilkeä ja huutaa hänelle
kyllä meinasi itku tulla siinä vaiheessa.
En ole isäni kanssa puhunut asiasta,tiedän että hän alkaisi vaan syyttelee ja huutamaan.
kerran vanhin lapseni kysyi isältäni että vaari miksi tulit jo kotiin niin sai huutoa naamalleen että minä asun täällä ja tulen kotiin koska haluan.Mene sinä omaan kotiisi.
Äitini taas on ihana ja aina ymmärtää.
Olen jotenkin alkanut karttamaan isääni ja en halua mennä heille jos hän on kotona.
Jos käy synttäreillä (siis meillä kun lapsilla on synttärit) niin käy pikaisesti,juo kahvit ja poistuu.
ei sano sanaakaan useinkaan tai jotain pientä juttelee.
ihme kun ei synttäreillä huuda naama punaisena.
Oli pakko purkaa vähän mieltä tässä.
jotenkin surettaa.
Onneksi mieheni isä on maailman ihanin ukki joka on niin erilainen kun minun isä.
Saatiin juuri vähän rahaakin miehen isältä.
minun isältä on turha koskaan odottaa mitään oikeastaan.
näen jo painajaisia kun pitäisi mennä mun vanhemmille kylään.
isäni on usein niin kauhea.
usein komentaa ja huutaa lapsilleni jos ne sotkee.
oli myös samanlainen meitä kohtaan kun olimme lapsia,emme koskaan saanneet sotkea ja saimme joskus kauheat huudot ja tukkapöllyt.
Myöskään emme koskaan vierailleet isäni äitini luona,samanlainen se on kun isäni.
aina piikittelee ja on tosi töykeä.
En ymmärrä miksi isäni pitää myös minun lapsia kun ei ole hänen kuitenkaan niin kiusata.
Vanhin lapseni juuri kysyi että miksi vaari on usein ilkeä ja huutaa hänelle
kyllä meinasi itku tulla siinä vaiheessa.
En ole isäni kanssa puhunut asiasta,tiedän että hän alkaisi vaan syyttelee ja huutamaan.
kerran vanhin lapseni kysyi isältäni että vaari miksi tulit jo kotiin niin sai huutoa naamalleen että minä asun täällä ja tulen kotiin koska haluan.Mene sinä omaan kotiisi.
Äitini taas on ihana ja aina ymmärtää.
Olen jotenkin alkanut karttamaan isääni ja en halua mennä heille jos hän on kotona.
Jos käy synttäreillä (siis meillä kun lapsilla on synttärit) niin käy pikaisesti,juo kahvit ja poistuu.
ei sano sanaakaan useinkaan tai jotain pientä juttelee.
ihme kun ei synttäreillä huuda naama punaisena.
Oli pakko purkaa vähän mieltä tässä.
jotenkin surettaa.
Onneksi mieheni isä on maailman ihanin ukki joka on niin erilainen kun minun isä.
Saatiin juuri vähän rahaakin miehen isältä.
minun isältä on turha koskaan odottaa mitään oikeastaan.