Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mäkin haluan työntää lusikkani tähän soppaan
Mun mielestä ei ole yksin isän velvollisuus kuskata lasta tapaamaan isää koska se lapsi on yhteinen. ja jos äiti päättää yhtäkkiä mennä töihin niin ei se voi olla isän pakko olla pois töistä sen takia että lapsen äiti voi mennä minne lystää vaan jos on lähivanhempi niin pitää pystyä huolehtimaan lapselle hoitaja eikä voi olettaa että isällä on yht'äkkiä mahdollisuus perua menonsa ja jättää työnsä lapsen takia. jos lapsi ei ole sairaana niin ei sitä töistäkään noin vain etäkään saa vapaata. ei meillä ainakaan ole varaa pitää palkattomia päiviä jos hemmetin raivostuttavaa päättäisi lapset tuoda meille arkena. en mä yksin raskaana ollessa montaa päivää jaksaisi kolmen lapsen kanssa kun ei selkä meinaa yhdenkään kanssa kestää. on tietenkin asia erikseen jos tilanne sopii niin että se on mahdollinen järjestää (isä voi olla pois töistä tai vastaavaa) mutta ottakaa hyvät ihmiset huomioon sekin että jos lapsella ei ole päivähoitopaikkaa ja isä on töissä niin mihin se isä sitten työntää lapsen työpäivän ajaksi? ja huom. etävanhemman puolisolla ei ole mitään velvollisuutta hoitaa puolison lasta. toki minä kyllä hoidan puolisoni lapsia kun he ovat täälä mutta teen sen omasta vapaasta tahdostani. ymmärrä harvinaisen hyvin ap:n tilanteen. kyllä meilläkin on ollut aikoja jolloin lasten hakeminen tai vieminen on ollut äärimmäisen hankalaa ja silloin lapset on tuotu tai haettu meiltä ilman sen suurempia riitoja. ja minäkin hakenut ja vienyt lapsia kotiin jos miheni ei ole päässyt
Kiitoksia exäni vaimolle, olet aina yhtä niin ihana ja pidän sinusta :flower:
:hug: