Mieheni on isä tahtomattaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, opeta ukko käyttämään kortonkia niin ei tuu tahtomattaan isäksi. Törkeäätä on edes ajatella, että naisen pitäisi teetättää abortti, jos lapsen tasolla oleva "mies" ei vaivaudu itse ehkäisemään raskautta ja tauteja kondomilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei mieheni uskonut että nainen heti raskaaksi voisi tulla!! Nainen oli vielä puhunut siihen malliin,että ei tule helposti raskaaksi kun ei ollut siinä aijemmassa suhteessakaan saanut lasta. Niin mieheni oli uskonut sitä naista.
En minä kyllä miestä tässä syyttäisi vaan sitä juonittelevaa naista.

Ei vittu! :D:D:D Aikuinen mies ei tiedä, että nainen voi tulla raskaaksi jos ei käytä ehkäisyä....? Kannattaisko jättää mies jos se on tyhmä ku saapas...? x)

Kyllä nyt niin on, että MIEHESI ON OLLUT TÄYSIN TIETOINEN kun harrasti seksiä naisen kanssa ilman ehkäisyä.

Sen lisäksi tilanteessa on nyt mukana täysin viaton lapsi joka ansaitsee isänsä vaikka tämä isä olisikin vähän vähä-älyinen. Miehesi on iso poika, ottaisi vastuun tekosistaan.

Abortti ei ole mikään kätevä ehkäisykeino, vaan väline keskeyttää epätoivottu lapsi sellaisessa tilanteessa, jossa se on selkeästi "lapsen etu" (siis jos lapsi olisi syntymässä esim heroiinia käyttävälle äidille) tai jos äidin henki tai terveys on vaarassa, tai vaikkapa raiskauksen uhri. Se, että miehesi antaa siemenensä lennellä vähän liian vapaasti ei ole mikään syy aborttiin.

Huh huh, kaiken näköisiä sitä lenteleekin ympäriin.

Ja oli kyllä siis naiseltakin huono veto jos tiesi, että miehesi ei lasta halua, mutta vähän vaikea syyttää "juonittelevaa naista" kun miehesi tiesi ettei hän käytä ehkäisyä.

Miehesi mukaan siis ne geeniperimät tulevat VAIN äidin puolelta, elikkäs ei kiinnosta tietää miltä se oma lapsi näyttää ja millainen on. Ei halua nähdä omaa perimäänsä pienessä lapsessa. Argh, tämän on oltava provo ei tuollaisia miehiä/ap mukaan lukien olekkaan. Jättänyt vielä naisen kun raskaus paljastunut vaikka yhdessä ovat olleet.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Mun miehellä mahdollisesti jälkikasvua Saksassa.. Varmuutta siitä ei ole, mutta epäilys on vahva, koska nainen väittää ainakin tulleensa raskaaksi miehelleni kun tämä oli töissä yhden kesän saksassa ja hänellä oli lyhyt suhde naiseen. Tapasin miehen saman vuoden syksyllä ja kuulin tästä tapauksesta myöhemmin, suoraan sanottuna vituttaa. Onneksi nainen ei ole soitellut

Niinpä,ei tätä ymmärrä ellei ole kokenut. Niinkuin huomaa kommenteista.
Me vielä asutaan samassa kaupungissa,niin ovat pari kertaa vastaan tulleet.
Ja ei ole provo,ja eihän se nyt ehkä ihan fiksua ollut mieheltäkään olla ilman ehkäisyä,mutta kun uskoi naista. Ei yhdestä pienestä virheestä pitäis noin suurta rangaistusta saada.

Miksi ap haluatte kostaa syyttömälle lapselle JOS hänen äitinsä vaikka hiukan vilpillä raskaaksi tulikin.Ei se ole lapsen vika.Vai etkö sinä pysty hyväksymään tätä lasta?

ap olet rakastunut mieheesi, et näköjään näe miten tyhmä mies sulla on. herää jo nainen. miehesi tiesi mitä tekee ja sysäsi syyn tän lapsen äidille. himot vei voiton järjeltä ja nyt syytetään naista joka sillon halusi lapsia ja oli tämäm ilmoittanut. AP mikset tajua tätä ja puolustat tyh,ää ukkoas?

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
ap olet rakastunut mieheesi, et näköjään näe miten tyhmä mies sulla on. herää jo nainen. miehesi tiesi mitä tekee ja sysäsi syyn tän lapsen äidille. himot vei voiton järjeltä ja nyt syytetään naista joka sillon halusi lapsia ja oli tämäm ilmoittanut. AP mikset tajua tätä ja puolustat tyh,ää ukkoas?

sori tyhmää ukkoas ei tyhää =9

Mun miehellä mahdollisesti jälkikasvua Saksassa.. Varmuutta siitä ei ole, mutta epäilys on vahva, koska nainen väittää ainakin tulleensa raskaaksi miehelleni kun tämä oli töissä yhden kesän saksassa ja hänellä oli lyhyt suhde naiseen. Tapasin miehen saman vuoden syksyllä ja kuulin tästä tapauksesta myöhemmin, suoraan sanottuna vituttaa. Onneksi nainen ei ole soitellut

Ja ei ole provo,ja eihän se nyt ehkä ihan fiksua ollut mieheltäkään olla ilman ehkäisyä,mutta kun uskoi naista. Ei yhdestä pienestä virheestä pitäis noin suurta rangaistusta saada.

Onko tämä lapsi sinusta rangaistus!!!!!?

Sun miehesi on sekä tunteeton että tyhmä :( Mulla olisi kyllä itsellä soinut hälytyskellot ja lujaa, jos mies olisi tavatessa kertonut jättäneensä juuri muutaman kk:n tyttöystävän koska ei tiennyt että naiset tulee raskaaksi ilman ehkäisyä. Ja vielä luikkinut karkuun.

Ei helvetti mikä idiootti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko tämä lapsi sinusta rangaistus!!!!!?

Sama pisti korvaan!!!!!!!!!

Muistaisin sellaisen tapauksen, jossa nainen hankkiutui raskaaksi jollekin suomalaiselle julkkikselle ja tämä maksoi kerralla kaikki elarit pois, että pääsi naisesta ja lapsesta. Tämä tyyppi olisi siis halunnut abortin eikä halunnut isäksi. Lehdessä oli myöhemmin säälittävä syntymäilmoitus, jossa kaipailtiin isää...

Alkuperäinen kirjoittaja min:
Sun miehesi on sekä tunteeton että tyhmä :( Mulla olisi kyllä itsellä soinut hälytyskellot ja lujaa, jos mies olisi tavatessa kertonut jättäneensä juuri muutaman kk:n tyttöystävän koska ei tiennyt että naiset tulee raskaaksi ilman ehkäisyä. Ja vielä luikkinut karkuun.

Ei helvetti mikä idiootti.

Jep. Tuollainen olisi ERITTÄIN suuri ei myös mulle: tyhmät miehet eivät oo koskaan kiinnostaneet.
Saatikka että tekisin sellaisen kanssa lapsen, ja siirtäisin niitä geenejä eteenpäin :o

Olen samaa mieltä että kohtuuton rangaistus ehkäisyn unohtamisesta on se että pakotetaan elinikäiseen vanhemmuuteen.

Eikö muka kenestäkään muusta ole kohtuutonta? Mielestäni AINOA vaihtoehto olisi ollut abortti.

Olette tekopyhiä.. ihan kuin ette tekisi virheitä. Ettekä takuulla itse olisi valmiita maksamaan LIIAN kovaa hintaa yhdestä virheestä.

No ei mieheni uskonut että nainen heti raskaaksi voisi tulla!! Nainen oli vielä puhunut siihen malliin,että ei tule helposti raskaaksi kun ei ollut siinä aijemmassa suhteessakaan saanut lasta. Niin mieheni oli uskonut sitä naista.
En minä kyllä miestä tässä syyttäisi vaan sitä juonittelevaa naista.

Mutta kyllähän silti aikuisen miehen pitäisi tiedostaa, että VOI tulla raskaaksi ilman ehkäisyä. Huolimatta siitä, onko tämä nainen "juonitellut" itsensä raskaaksi, on miehelläsi vastuu, koska on itse myös jättänyt ehkäisyn pois, omasta halustaan vaikka ei toivonut raskautta.
Tämä kuulostaa mielestäni kovin epäkypsältä ajattelulta, että kun nainen sanoi, että en tuu helposti raskaaksi niin tuskimpa sitten tulee täsät yhdestä kerrastakaan...siemensyöksyssä kun yleensä purkautuu miljoonia siittiöitä, joista ne n.1% selviytyneistä elää jopa 5päivää...joten kun on tietoisen riskin ottanut, niin ei pitäisi miehesikään ruikuttaa tapahtunutta.

Se että tämä nainen haluaisi miehen tapaavan lasta, ei ole ihme, lapsi on ehkä osannut jo kysellä miksei hänen isänsä ole paikalla?
Kuitenkin, kun nainen tietoisesti päätti pitää lapsen siitä huolimatta, että oletettavasti tiesi, ettei isä tule osallistumaan lapsen elämään, niin hänellä ei mielestäni ole oikeutta pyytää miestäsi osallistumaan rahallisesti kasvatukseen, ellei esim. oikeus niin päätä.
Mutta velvollisuus olisi tavata lastansa!

Tiedän kyllä että mieheni on fiksu ja hyvä isä omalle lapsellemme. Yhden pienen virheen on elämässään tehnyt,se ei hänestä tyhmää tee!!

Näin minäkin ajattelen. Enkä usko olevani väärässä.

ap, sinä rakastat näköjään miestäsi aika sokeastikin vielä.

Mutta jos miehsi ja sinä et olisi osallisena tässä vaan joku ystäväsi kertoisi sinulle omasta miehestään jolle on käynyt näin niin mitä mieltä sinä silloin olisit?

Sinun miehesi on käyttäytynyt todella vastuuttomasti. Jos aikuinen ihminen ei tiedä mitä tapahtuu kun lärpykettään uittaa ilman pelastusrengasta tuntemattomilla vesillä, niin sitten pitäisi mennä lärpyttimen kanssa uimakouluun.

Kyllä teidän nyt pitää katsoa peiliin ja olla aikuisia.
Viatonta lasta ei pidä rangaista kahden aikuisen ( miehesi ja tämän naisen käytöksestä )

Tiedän kyllä että mieheni on fiksu ja hyvä isä omalle lapsellemme. Yhden pienen virheen on elämässään tehnyt,se ei hänestä tyhmää tee!!

Eihän tuo jumaliste ole PIENI virhe vaan SUURI ASIA, joka kulkee mukana ehkä sen 85 vuottakin koko jälkikasvun elämän ajan. Ei lapset ole virheitä, ei ehkäisyn jättäminen ole pieni virhe.

Yhteistyössä