Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
tarkka tavarasta
[QUOTE="vieras";28802381]Perustele !??

Kirjoitustyyli on ihan samanlainen ja lisäksi tuo ajankulku ja ihmismielen toimintakin täsmää ihan hyvin niihin vaiheisiin jota aloittaja käy läpi.

Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun kaikki pitää aina kyseenalaistaa huijaukseksi ?[/QUOTE]

No kirjoitustyyli ei kyllä ole samanlainen. AP Tinja ei ikinä kirjoittanut Lissua isolla L:llä, eikä myöskään pistänyt "Lissua" ikinä heittomerkkeihin. Vertaa sanat: "Lissu" ja lissu. Huomaatko eron kirjoitustyylissä?
 
epäilempä
Tämä jo kertoo sen, että tämä on ollut jonkun kekseliään wanna be -käsikirjoittaja-kirjailijan hengen tuotos, että Tinjasta ei enää ole mitään kuulunut. Vaikka aluksi kovasti halusi täältä tukea. Onko se muka hetkessä kaikki korjautunut kun ei enää ole tarvetta kirjoitella ja kertoa kuulumisia.
Uskokaa kaikki, Tinja ei ole aito, tätä ei ole oikeasti tapahtunut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28893226]lonkalta voisi veikata että lissu on raskaana tinjan miehelle ja mies sitten muuttanut tinjaa tukemaan??![/QUOTE]

anteeksi, siis lissua tukemaan :(
ei tosi, kerro tinja jos vielä palstailet että mitä nykyään kuuluu??
 
pettänyt
[QUOTE="Tinja";28893338]Ero tuli, koska luottamus meni ja sitä emme saaneet parisuhdeterapiassa korjattua.[/QUOTE]

Eihän nyt kukaan voi kuvitellakan, että tuollaista säröä saisi kuukaudessa korjattua.
Minä petin miestäni, minulla oli suhde yhteiseen tuttuumme. Kerroin miehelle ja pahin kriisi kesti pari kk.
Nyt aikaa on kulunut vuosia, ja meillä on paljon syvempi kontakti, syvemmät tunteet, tiiviimpi parisuhde ja olemme onnellisia!
 
"Tinja"
Alkuperäinen kirjoittaja pettänyt;28893353:
Eihän nyt kukaan voi kuvitellakan, että tuollaista säröä saisi kuukaudessa korjattua.
Minä petin miestäni, minulla oli suhde yhteiseen tuttuumme. Kerroin miehelle ja pahin kriisi kesti pari kk.
Nyt aikaa on kulunut vuosia, ja meillä on paljon syvempi kontakti, syvemmät tunteet, tiiviimpi parisuhde ja olemme onnellisia!
En pysty vain yksinkertaisesti antamaan anteeksi sitä, mitä mieheni teki "lissun" kanssa. Ovat nimittäin taas viestitelleet FB:n kautta ja olen saanut mieheni tästä kiinni ihan rysän päältä.

Talo on nyt myynnissä ja toivottavasti ostaja sille löytyy pian.
 
Mimmiläinen
En halua jakaa mitään ohjeita siitä, pitäisikö vielä yrittää yhdessä vai erota. Sen te päätätte itse ja toivon voimia.

Mulle kävi niin, että mies jäi kiinni suhteesta. Annoin anteeksi, vaikka se vei aikaa. Väkisin mietiskelin, että missäs mies on jos normaalia myöhemmin töistä tuli. No, sitten puoli vuotta myöhemmin yksi yhteinen tuttu (ei tienny miehen suhteesta), kerto mulle, että oli nähny mieheni ja jonkun naisen kahvilassa. Oli ihmetelly, että miksi mies on niin intiimin oloisesti jonkun muun kun mun kanssa. Kysyin siinä kohtaa, että miltä nainen näytti ja homma oli selvä. Ei mies sitä suhdetta kokonaan pannu poikki missään vaiheessa, ehkä oli tauko, mutta kumminkin. Ero tuli.
 
"Höh"
[QUOTE="Tinja";28893395]En pysty vain yksinkertaisesti antamaan anteeksi sitä, mitä mieheni teki "lissun" kanssa. Ovat nimittäin taas viestitelleet FB:n kautta ja olen saanut mieheni tästä kiinni ihan rysän päältä.

Talo on nyt myynnissä ja toivottavasti ostaja sille löytyy pian.[/QUOTE]

Oon tosi pahoillani puolestasi. Teit oikein. :hug:
 
"Tinja"
[QUOTE="Höh";28893437]Oon tosi pahoillani puolestasi. Teit oikein. :hug:[/QUOTE]

Koen vielä kyllä vähän huonoa omatuntoa, kun mies lupasi muuttua ja poisti mm. "lissun" FB kaverilistalta tämän jälkeen. Tosin epäilen että teki uuden salaisen profiilin ja viestittelee sen ämmän kanssa vieläkin, tietysti selän takana. Mutta lisiko pitänyt antaa anteeksi silti!?!?

Onneksi mies on nyt väliaikaisesti muuttanut mökille ja toki lapsiaan tapaa lähes päivittäin. Nimittäin juuri nyt ei olisi rahaa muuttaa vuokralle minnekään vuokralle ja sentään saan aikaa selvittää ajatuksiani.
 
ok
[QUOTE="Tinja";28893488]Koen vielä kyllä vähän huonoa omatuntoa, kun mies lupasi muuttua ja poisti mm. "lissun" FB kaverilistalta tämän jälkeen. Tosin epäilen että teki uuden salaisen profiilin ja viestittelee sen ämmän kanssa vieläkin, tietysti selän takana. Mutta lisiko pitänyt antaa anteeksi silti!?!?

Onneksi mies on nyt väliaikaisesti muuttanut mökille ja toki lapsiaan tapaa lähes päivittäin. Nimittäin juuri nyt ei olisi rahaa muuttaa vuokralle minnekään vuokralle ja sentään saan aikaa selvittää ajatuksiani.[/QUOTE]

:hug: Ei se riitä, että lupaa muuttua, jos ei muutu. Ja vaikka muuttuisikin, on silti jo särkenyt toisen sydämen, eikä se välttämättä korjaudu.
Et sä oo tehnyt väärin.
 

Yhteistyössä