En ole käynyt aikoihin tässä ketjussa. Nyt lueskelin joitakin kommentteja ja huomasin, että joku on kirjoittanut tänne minun nimimerkilläni. Ei ollut kovin paljon jaksanut ketjua selata, sillä jo aikaisemmin ilmoitin, että siskoni tietää kaikesta. Nyt tämä toisten kustannuksille pelleilevä kirjoittaa ihan ristiin. Asiaan:
En ole eronnut miehestäni. Me olemme edelleen naimisissa ja asumme yhdessä. Tiedän, että mies ei ole harrastanu seksiä tämän "lissun" kanssa. Mulle olisi ihan sama lopulta, vaikka olisikin. Yksi pano tässä nyt ei olisi se suurin huoli. Se ei muuttaisi tuota asiaa mitenkään. Pahimpina asioina pidin sitä, että miehellä oikeasti oli tunteita "lissuun". Olemme käyneet myös terapiassa. Vasta kerran tosin.
Mieheni katuu tekoaan ihan valtavasti. Tässä välissä oli yksi viikko, joilloin miehellä oli joka päivä migreeni ja oksenteli aamuin illoin. Sanoi suoraan, että on vaan niin paha olla henkisesti. Eikä kyse ole siitä, että hän kaipaisi sääliä. Sanoi terapiassakin suoraan, että häntä hävettää ihan valtavan paljon. Mies on sanonut, että häpeän tunne on uskomaton ja häntä hävettää olla seurassani, koska on ollut niin tyhmä.
Suhde "lissuun" johtui siitä, että mies kaipasi jännitystä ja ihastumisen tunnetta. Oli otettu, kun joku nuori nainen kiinnitti mieheeni huomiota.
Ollaan puitu ja puntaroitu asiotia ja todettu, että ei olla pitkään aikaan tehty mitään yhdessä ja suhde on vaan ajautunut arkisemmaksi, kuin olemme tajunneet.
Menee varmasti kauan, että voin luottaa mieheeni. Nyt säpsähtelen vähän väliä. Aina kun mies saa tekstarin, olen varma, että se on taas joku toinen nainen. Mieheni tietää, että vie kauan, että voin taas kunnolla luottaa.
Ei tämä suhde ole sitä mitä ennen, mutta toivottavasti mennään aina vain parempaan.