Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Nih"
[QUOTE="hih";28897855]Joo on Tinja vaihtunut välissä, silti vaan draamannälkäiset nolife-mammat uskoo :D[/QUOTE]

Ja kyllä sinuakin tais sen verran kiinnostaa, että tulit tänne katsomaan uusimmat käänteet. :D
 
"hih"
[QUOTE="Nih";28897930]Ja kyllä sinuakin tais sen verran kiinnostaa, että tulit tänne katsomaan uusimmat käänteet. :D[/QUOTE]

Juu, kiinnostaa se miten ihmiset tähän reagoivat. Selasin pari vikaa sivua läpi mutta en joka päivä etsi tätä ketjua palstan syövereistä ja tule kiljumaan 'Tinja kerro hei miten nyt menee, oon miettiny sua hei koko ajan!!!'
 
"Tinja"
[QUOTE="Höh";28897776]Mites muuten selviskö tälle sun miehen kaverin (se kuka oli siä mökillä oman hempukan kanssa) vaimolle tää kuvio? Ootko jutellu hänen kanssaan?[/QUOTE]

Kerroin asiasta vaimolle, ilmeisesti heillä on oma kriisi päällä tällä hetkellä. Mutta mitä ilmeisimmin eivät ole eroamassa kuitenkaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28895953]Niin kai, on silti jotenkin halpa olo, kun mies kusettaa kerta toisensa jälkeen ja nöyryyttää tällä tavalla minua toistuvasti.

En ole totuutta kertonut vielä omille vanhemmilleni ja siskolleni...jotenkin älyttömästi pelottaa kertoa tästä erosta omalle perheelleni ja pakko minun on kertoa se eron syy myös.

Eritoten sieppaa se, että miehen kaikki kaverit tiesivät mieheni ja ton saamarin lissun seksistä, mutta eivät kertoneet kukaan siittä minulle edes nyt, vaan kiistävät viimeiseen asti asian. Sitten vielä tuo mies syyllistää erosta minua ja väittää, etten ole muistanut olla hänelle vaimo ollenkaan, vaan olen muka ollut vain lapsilleni äiti. Mitähän mun nyt pitäisi tästä syytöksestä olla mieltä?!?[/QUOTE]

Melkoinen raukkahan sun mies on, kun syyttää omista teoistaan sua. Senhän ois pitäny puhua siitä sulle, eikä lähteä pettämään! Se ilmeisesti ei osaa kantaa vastuuta teoistaan. Sen kyllä pitäis muuttua todella paljon, että parisuhde voisi onnistua uudelleen.
 
"Tinja"
Olen alkuperänen Tinja. Olen huomannut, että tänne ketjuun on nyt kirjoitellut joku näköjään minuna.

Esimerkiksi tämä teksti EI OLE minun kirjoittamani

Niin kai, on silti jotenkin halpa olo, kun mies kusettaa kerta toisensa jälkeen ja nöyryyttää tällä tavalla minua toistuvasti.

En ole totuutta kertonut vielä omille vanhemmilleni ja siskolleni...jotenkin älyttömästi pelottaa kertoa tästä erosta omalle perheelleni ja pakko minun on kertoa se eron syy myös.

Eritoten sieppaa se, että miehen kaikki kaverit tiesivät mieheni ja ton saamarin lissun seksistä, mutta eivät kertoneet kukaan siittä minulle edes nyt, vaan kiistävät viimeiseen asti asian. Sitten vielä tuo mies syyllistää erosta minua ja väittää, etten ole muistanut olla hänelle vaimo ollenkaan, vaan olen muka ollut vain lapsilleni äiti. Mitähän mun nyt pitäisi tästä syytöksestä olla mieltä?!?
 
"kerttuli"
[QUOTE="Tinja";28918892]Olen alkuperänen Tinja. Olen huomannut, että tänne ketjuun on nyt kirjoitellut joku näköjään minuna.

Esimerkiksi tämä teksti EI OLE minun kirjoittamani

Eritoten sieppaa se, että miehen kaikki kaverit tiesivät mieheni ja ton saamarin lissun seksistä, mutta eivät kertoneet kukaan siittä minulle edes nyt, vaan kiistävät viimeiseen asti asian. Sitten vielä tuo mies syyllistää erosta minua ja väittää, etten ole muistanut olla hänelle vaimo ollenkaan, vaan olen muka ollut vain lapsilleni äiti. Mitähän mun nyt pitäisi tästä syytöksestä olla mieltä?!?[/QUOTE]

[QUOTE="kerttuli";28895996]Minkin huomasin tämän. Erityisesti minua jäi vaivaamaan näiss uusimmissa teksteissä KOLMESTI kirjoitettu "siittä"-sana (siitä), jota Tinja ei koskaan aiemmin alkupään kirjoituksissa viljellyt. Harvoin huutelen provoa, mutta eiköhän tämä loppuratkaisun kirjoittaja ole jokin muu kuin Tinja. Muuten ei usko ketjun olevan provo, tuollaista varmasti tapahtuu normielämässä.[/QUOTE]

:D

Mutta joo, kerrohan AP Tinja kuulumiset. Olet ollut mielessäni.
 
vieras JA utelias
voihan tinja...kerro nyt kuitenkin missä meet tällä hetkellä, mitä kuuluu. ihan oikeasti täällä olen sydänverillä miettinyt (mustasukkainen omasta miehestäni kun olen) kun tekstisi silloin kolahti ihan täysillä omaan elämään eli mukana eletään jos vain kerrot uusimmat kuulumiset.
 
"Tinja"
En ole käynyt aikoihin tässä ketjussa. Nyt lueskelin joitakin kommentteja ja huomasin, että joku on kirjoittanut tänne minun nimimerkilläni. Ei ollut kovin paljon jaksanut ketjua selata, sillä jo aikaisemmin ilmoitin, että siskoni tietää kaikesta. Nyt tämä toisten kustannuksille pelleilevä kirjoittaa ihan ristiin. Asiaan:

En ole eronnut miehestäni. Me olemme edelleen naimisissa ja asumme yhdessä. Tiedän, että mies ei ole harrastanu seksiä tämän "lissun" kanssa. Mulle olisi ihan sama lopulta, vaikka olisikin. Yksi pano tässä nyt ei olisi se suurin huoli. Se ei muuttaisi tuota asiaa mitenkään. Pahimpina asioina pidin sitä, että miehellä oikeasti oli tunteita "lissuun". Olemme käyneet myös terapiassa. Vasta kerran tosin.
Mieheni katuu tekoaan ihan valtavasti. Tässä välissä oli yksi viikko, joilloin miehellä oli joka päivä migreeni ja oksenteli aamuin illoin. Sanoi suoraan, että on vaan niin paha olla henkisesti. Eikä kyse ole siitä, että hän kaipaisi sääliä. Sanoi terapiassakin suoraan, että häntä hävettää ihan valtavan paljon. Mies on sanonut, että häpeän tunne on uskomaton ja häntä hävettää olla seurassani, koska on ollut niin tyhmä.
Suhde "lissuun" johtui siitä, että mies kaipasi jännitystä ja ihastumisen tunnetta. Oli otettu, kun joku nuori nainen kiinnitti mieheeni huomiota.
Ollaan puitu ja puntaroitu asiotia ja todettu, että ei olla pitkään aikaan tehty mitään yhdessä ja suhde on vaan ajautunut arkisemmaksi, kuin olemme tajunneet.

Menee varmasti kauan, että voin luottaa mieheeni. Nyt säpsähtelen vähän väliä. Aina kun mies saa tekstarin, olen varma, että se on taas joku toinen nainen. Mieheni tietää, että vie kauan, että voin taas kunnolla luottaa.

Ei tämä suhde ole sitä mitä ennen, mutta toivottavasti mennään aina vain parempaan.
 
"Tinja"
Joskus aikaisemin kirjoittelin siitä, kun mieheni "hävisi" pariksi päiväksi ja pelkäsin hänen olleen "lissun" luona. Mies oli todellakin ollut silloin yksin mökillä. Mies sanoi niin. Todeksi tämän todisti mökkinaapuri, joka viestitti mulle "Ootteko koko perhe mökillä, kun X:n auto on siellä? Tulkaa grillaamaan jos olette?".

Ilmeisesti tämä "lissu" suivaantui myös mieheni tempusta ja eivät ole missään tekemisissä keskenään.

Jossakin vaiheessa tuli sellainen olo, että vihaan miestäni. Välillä musta tuntui siltä, että ero on ainut vaihtoehto. Toisaalta elämä ilman miestäni ei ollut koskaan vaihtoehto. Ristiriitaisia tunteita.
 
"kerttuli"
Jotenkin todella ihanaa kuulla, että miehesi katuu syvästi. Ja jopa häpeää. Koska se on ehkä ainoa tapa saada teidän suhde ja sinun luottamus vielä takaisin. Tsemppiä.

ps. provoilijat huutelivat mm. että miehesi olisi terapiassa tunnustanut seksin lissun kanssa jne. Mutta teksti oli niin eri tavalla kirjoitettua, etten minä ainakaan mennyt siihen lankaan.
 
"Tina"
Nämäkään eivä ole minun kirjoittamiani. EIVÄT TODELLAKAAN.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Tinja" Näytä viesti
Koen vielä kyllä vähän huonoa omatuntoa, kun mies lupasi muuttua ja poisti mm. "lissun" FB kaverilistalta tämän jälkeen. Tosin epäilen että teki uuden salaisen profiilin ja viestittelee sen ämmän kanssa vieläkin, tietysti selän takana. Mutta lisiko pitänyt antaa anteeksi silti!?!?

Onneksi mies on nyt väliaikaisesti muuttanut mökille ja toki lapsiaan tapaa lähes päivittäin. Nimittäin juuri nyt ei olisi rahaa muuttaa vuokralle minnekään vuokralle ja sentään saan aikaa selvittää ajatuksiani

Tai

Minä halusin lopettaa, kun mies jäi rysän päältä kiinni lissun kanssa kirjoittelusta FB:ssä. En enään nähnyt muuta vaihtoehtoa, kun seksinharrastamisen tunnustamisen ja monesti päin naamaa siittä mulle valehtelemisen jälkeen huomaan jälleen että on kusettanut mua!!!

Rajansa silläkin on, miten paljon kestän nöyryytetyksi tulemista. Tunnen itseni ihan halvaksi huoraksi :-( .
 
"Tinja"
Nimimerkkini tuli äsken väärin. Mutta nettikirjoittelussa on aina riskinsä ja sen tiedosta. Tänne ketjuun on kuitenkin tullut näköjään useita "Tinja" nimimerkillä kirjoitettuja viestejä, jotka eivät ole minun kirjoittamiani.
Hiukan tuntuu kurjalta tällainen pelleily.
 
"Tinja"
Meillä on siis vasta yksi terapia takana. Silloin terapeutti lähinnä kuunteli meitä. Ei kauheasti ottanut itse kantaa mihinkään.
Miehen kaverin vaimo tuskin tietää mitään. En ole jaksanut heidän juttuunsa paneutua kovinkaan paljon.

Lapset eivät meillä myöskään tiedä mitään. Vanhempi kenties jotakin aavisteli. Oikeastaan viimeinen viikko on pitkästä aikaa ollut ihan hyvä viikko. Huomasin eilen, että meillä oli pitkästä aikaa ihan normaali päivä. Mä nauroin töissä ihan vääränä työkaverin kommellukselle. Kotona oli normaali ruuanlaittohässäkkä ja lasten kuskaaminen harrastuksiin. Pitkästä aikaa oli päivä, jolloin tuntui - kaikki on kuten ennenkin.

No todellisuudessa tämä ottaa aikaa ja paljon. Elämä jatkuu tästä, tiedän sen. Joka päivä tämä asia vaivaa mua, mutta olo on parempi.
 
"vieras"
Huoh, jos tänne nyt tuli se oikea tinja niin toivottavasti saadaan pois tämä kyllästyttävä aloitus nousemasta ylös yhä uudelleen. Maailmassa on paljon vakavampiakin asioita kuin että yhden naisen mies kirjoittelee toiselle naiselle netissä ja paneskelevat pari kertaa.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28918972]Nimimerkkini tuli äsken väärin. Mutta nettikirjoittelussa on aina riskinsä ja sen tiedosta. Tänne ketjuun on kuitenkin tullut näköjään useita "Tinja" nimimerkillä kirjoitettuja viestejä, jotka eivät ole minun kirjoittamiani.
Hiukan tuntuu kurjalta tällainen pelleily.[/QUOTE]

Sen takia kannattais kirjoittaa nimimerkillä tällaiset jutut, tekee vaikka ihan uuden vain sitä varten jos haluaa "anonyymisti" kirjoittaa.
 
"vieras"
aikaahan tämä vaatii mutta onneksi teillä on keskusteluyhteys taas kunnossa! ristiriitaiset tunteet kuuluvat varmaan vielä vuosiakin asiaan, rankkoja asioita niin rankat seuraukset, toivottavasti miehesi alkaa näyttää sinulle arvostamistaan ihan konkreettisesti. vähintään teko päivässä :)
mutta hyvä että kuuluu parempaa, yhdessä eteenpäin niin ootte taas yhtä kokemusta "rikkaampia", ehkäpä joskus jopa naureskelette korun ostolle yhdessä...jaksamista kovasti ja jos vain jaksat niin käy vielä välillä päivittelemässä miten suhde etenee/paranee, uskonvahvistukseksi meille muillekin.
 
"joo"
edelleen huvittaa, kun sanot miten rehellisesti ja suoraan mies sanoo sitä ja tätä.
Ei sua YHTÄÄN haittaa, että miehesi olisi valinnut lissun, jos se vaan olisi sen huolinut? Koska tuohan on fakta, sinne se karkasi. Toki nyt yrittää sun kans, kun sä oot ainoo joka huolii.

Rekisteröidy!
 
[QUOTE="Mies";28725535]Mun pitäisi kyllä todella rakastaa naista, että 200e hänen lahjaansa laittaisin.[/QUOTE]

Haha, samaa sano mun mies. Ei ole mullekkaan koskaan ostanu, mitään noin kallista. Selitti vielä, että tämmösenä aikana ja lohkaset palkastas ton verran jonkun akan takia, joita voi laittaa ilmaseksikin jos on halua pettää :D.
 

Yhteistyössä