Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Höh"
[QUOTE="Tinja";28893488]Koen vielä kyllä vähän huonoa omatuntoa, kun mies lupasi muuttua ja poisti mm. "lissun" FB kaverilistalta tämän jälkeen. Tosin epäilen että teki uuden salaisen profiilin ja viestittelee sen ämmän kanssa vieläkin, tietysti selän takana. Mutta lisiko pitänyt antaa anteeksi silti!?!?

Onneksi mies on nyt väliaikaisesti muuttanut mökille ja toki lapsiaan tapaa lähes päivittäin. Nimittäin juuri nyt ei olisi rahaa muuttaa vuokralle minnekään vuokralle ja sentään saan aikaa selvittää ajatuksiani.[/QUOTE]

Ei olis pitäny antaa kun ei mies selvästi halua itse korjata liittoanne vaan viestitellä lissun kanssa. Usko mua, teit ihan oikein. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsilles. :)
 
"Tinja"
[QUOTE="Höh";28893500]Ei olis pitäny antaa kun ei mies selvästi halua itse korjata liittoanne vaan viestitellä lissun kanssa. Usko mua, teit ihan oikein. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsilles. :)[/QUOTE]

Kurjaa tässä on vaan se, että lapset ikävöivät ihan älyttömästi isäänsä. Isänä mieheni...tai siis nyt tuleva ex-mieheni...on kuitenkin hyvin rakastava ja hyvä isä.
 
"miriam"
[QUOTE="Tinja";28893536]Kurjaa tässä on vaan se, että lapset ikävöivät ihan älyttömästi isäänsä. Isänä mieheni...tai siis nyt tuleva ex-mieheni...on kuitenkin hyvin rakastava ja hyvä isä.[/QUOTE]

Mut ajattele, että sen syytä on et teidän ydinperhe menee rikki. Ei se mikään kovin hyvä isä oo ollu, kun ei se ole ajatellut lapsia ollenkaan, vaan pelkästään omaa nautintoaan. Ei tommoset ikinä muutu, paitsi jos ne saa jonkun tosi kovan kolauksen. Ilmeisesti teidän perhe on ollut sen mielestä uhrattavissa, muutenhan se ois lopettanu sen lissun kanssa heti kun jäi kiinni. Tai ei ois edes ikinä alottanut. Ei se nyt kuulosta yhtään siltä et rakastais ja kunnioittais sua..älä pode lainkaan huonoa omaatuntoa vaikka se poistikin lissun fb-kavereista. Eiks se tehnyt senkin jo kertaalleen? Ei ne sen poistamiset näköjään mitään merkkaa. Tsemppii.
 
"Tinja"
[QUOTE="miriam";28893601]Mut ajattele, että sen syytä on et teidän ydinperhe menee rikki. Ei se mikään kovin hyvä isä oo ollu, kun ei se ole ajatellut lapsia ollenkaan, vaan pelkästään omaa nautintoaan. Ei tommoset ikinä muutu, paitsi jos ne saa jonkun tosi kovan kolauksen. Ilmeisesti teidän perhe on ollut sen mielestä uhrattavissa, muutenhan se ois lopettanu sen lissun kanssa heti kun jäi kiinni. Tai ei ois edes ikinä alottanut. Ei se nyt kuulosta yhtään siltä et rakastais ja kunnioittais sua..älä pode lainkaan huonoa omaatuntoa vaikka se poistikin lissun fb-kavereista. Eiks se tehnyt senkin jo kertaalleen? Ei ne sen poistamiset näköjään mitään merkkaa. Tsemppii.[/QUOTE]

Juu kyllä poisti ja löysin jälleen hänen FB-kaverilistalta "lissun". Nyt en ole nähnyt ja mies pyytää että palattaisiin yhteen ja lupaa muuttua....mutta salaprofiililla silti ihan varmana lissulle kirjoittaa!?!

En saa vain mielestäni sitä, että hän tunnisti vihdoinkin parisuhdeterapiassa seksin sen saamarin lissun kanssa silloin siellä mökillä ja on siittä moneen kertaan mulle valehdellu! Oli kuulemma suuseksiä myös siellä mökillä normaalin seksin lisäksi, lissu antoi sitä ja mieheni antoi kanssa takaisin. Kaverit tiesivät, mutta eivät minulle kertoneet asiasta tietystikään.

Luotto on mennyt ja sille ei mahda mitään.
 
"Tinja"
[QUOTE="vieras";28893629]Oletteko lopettaneet jo terapian?[/QUOTE]

Minä halusin lopettaa, kun mies jäi rysän päältä kiinni lissun kanssa kirjoittelusta FB:ssä. En enään nähnyt muuta vaihtoehtoa, kun seksinharrastamisen tunnustamisen ja monesti päin naamaa siittä mulle valehtelemisen jälkeen huomaan jälleen että on kusettanut mua!!!

Rajansa silläkin on, miten paljon kestän nöyryytetyksi tulemista. Tunnen itseni ihan halvaksi huoraksi :-( .
 
"vieras"
Pää pystyyn. Ethän sinä ole valehtelija ja pettäjä, vaan sun mies. Sen se kuuluu hävetä. Jotenkin ymmärrän ettei se oo tunnustanut seksiä, kun on voinut haluta suojella sua. Luottamuksen eheytymiseen tarvis kuitenkin olla täysin rehellinen, ja sitä sun miehes ei oo varmaan tajunnu tai halunnu tajuta.

Mutta tuo, että alkaa uudelleen olemaan yhteydessä on kyllä todella ala-arvoista sua kohtaan!
 
"Heidi"
[QUOTE="Tinja";28893536]Kurjaa tässä on vaan se, että lapset ikävöivät ihan älyttömästi isäänsä. Isänä mieheni...tai siis nyt tuleva ex-mieheni...on kuitenkin hyvin rakastava ja hyvä isä.[/QUOTE]

Todella ikävää, että mies on laittanut uuden ihastuksensa lastensa edelle. Valitettavasti näitä tapauksia riittää, vaikka ei heistä olisi etukäteen uskonut.
 
"Heidi"
[QUOTE="Tinja";28893621]
En saa vain mielestäni sitä, että hän tunnisti vihdoinkin parisuhdeterapiassa seksin sen saamarin lissun kanssa silloin siellä mökillä
[/QUOTE]

Tämä asia olikin jo kaikille muille selvä, paitsi sinulle, joka vain sitkeästi halusit uskoa miehesi valheisiin. Taktiikkana pettäjillä yleensä on, että mitään ei tunnusteta, ellei ole ihan pakko eli jäänyt rysän päältä kiinni. Kaikki mahdollinen kaunistellaan ja lievennetään.
 
"vieras"
tosi kurja tilanne! mites sukulaiset ja kaverit, miten selvisi että muut ovat jo tienneet paitsi sinä? älä syyllistä itseäsi yhtään, nosta pää pystyyn ja pidä linjasi vaikka pettäjä-miehesi tekisikin mitävain. jaksamista!!!
 
"Höh"
Ajattelitko oikeasti ettei miehesi olisi harrastanut seksiä tämän naisen kanssa. Jos näin ajattelit niin olit kyllä ainut tämän ajatuksen kanssa. Selvä peli alusta asti.
Kyllä mää ymmärrän tinjaa et uskoi miestään. Ei sitä ole psykologisesti valmis hylkäämään kaikkea mikä vielä eilen oli hyvin ja hyväksymään sitä että oma mies on aivan joku muu ihminen. Sitä haluaa pitää kiinni siitä mikä on tuttua ja turvallista eli se oma " hyvä" suhde ja mies.
 
"Heidi"
[QUOTE="Höh";28894313]Kyllä mää ymmärrän tinjaa et uskoi miestään. Ei sitä ole psykologisesti valmis hylkäämään kaikkea mikä vielä eilen oli hyvin ja hyväksymään sitä että oma mies on aivan joku muu ihminen. Sitä haluaa pitää kiinni siitä mikä on tuttua ja turvallista eli se oma " hyvä" suhde ja mies.[/QUOTE]

Vastaavia sinisilmäisiä naisihmisiä on tämä palsta pullollaan. Kilvan vakuutellaan, että minun mieheni ei ikimaailmassa pettäisi.

Sen olen tässä elämässä oppinut, että ikinä, ikinä ei voi mennä kenestäkään muuta ihmisestä takuuseen. Juuri ne tapaukset, joista ei ikinä uskoisi, niin ovat pahimpia.
 
"Höh"
[QUOTE="Heidi";28894504]Vastaavia sinisilmäisiä naisihmisiä on tämä palsta pullollaan. Kilvan vakuutellaan, että minun mieheni ei ikimaailmassa pettäisi.

Sen olen tässä elämässä oppinut, että ikinä, ikinä ei voi mennä kenestäkään muuta ihmisestä takuuseen. Juuri ne tapaukset, joista ei ikinä uskoisi, niin ovat pahimpia.[/QUOTE]

Samaa mieltä sun kanssa. Mietin aina kun näitä sinisilmästen kommentteja lukee et voi kun ei sua maailma kovin kovaa kolauttais. Se on iso pudotus nimittäin. Itse olen kerran sen saanut kokea ja ikuiset jäljet jätti ( eli silmät avautu).
 
....
[QUOTE="Tinja";28893639]Minä halusin lopettaa, kun mies jäi rysän päältä kiinni lissun kanssa kirjoittelusta FB:ssä. En enään nähnyt muuta vaihtoehtoa, kun seksinharrastamisen tunnustamisen ja monesti päin naamaa siittä mulle valehtelemisen jälkeen huomaan jälleen että on kusettanut mua!!!

Rajansa silläkin on, miten paljon kestän nöyryytetyksi tulemista. Tunnen itseni ihan halvaksi huoraksi :-( .[/QUOTE]

Sinä et ole halpa huora, vaan lissu sehän jakelee sitä torttuaan ihan ilmaiseksi!!!
 
Kumma
Tinjalla ketjun alkupäässä kirjoitus on sujuvaa, ei juurikaan kirjoitusvirheitä. Nyt uudet viestin on selvästi tökerömpää, enemmän kirjoitusvirheitä ja kielioppivirheitä. Onko joku muu huomannut tälläistä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"hmmm"
Olenkin miettinyt, että mitä sinulle "Tinja" kuuluu. Olen tosi surullinen puolestasi. Se on järkyttävä tunne, kun tulee petetyksi niin. Itse jouduin kokemaan jotain vastaavaa vuosia sitten. Voimia sinulle! Toipuminen vie aikansa, mutta pystyt siihen!
 
"vieras"
Oi voi...tsemppiä. Itse olen pettänyt ja vuosia..toimin väärin miestäni kohtaan..pakenin ennemmin kuin maltoin nostaa kissaa pöydälle. Sitten ehkä joku heräsi, kun petin miehen kanssa, joka oli pettänyt vaimoaan koko tämän liiton ajan..miltei 20 vuotta..vaimo sinisilmäisenä palvoi miestään..

Kokemuksesta tiedän, että pettäminen ja jälkien peittely onnistuu vuosia..Mieheni ei tiennyt mistään mitään..romutin toki hänen maailmansa ja terapiassa joutui käymään, mutta sisälläni joku liikahti ja halusin tunnustaa tekoni. Ero meille tuli tietenkin ja saan kantaa tätä lopun ikääni.. Itsekin hakeuduin terapiaan, jotta en enää toistaisi tekoani, jos jonkun vielä löydän vierelleni.

Tämän kerron ihan siksi, että pettäminen onnistuu ja salailu..suoraan silmiin voi katsoa ja sanoa, ettei mitään ole ollut ihan vain viatonta..
 
"Tinja"
Sinä et ole halpa huora, vaan lissu sehän jakelee sitä torttuaan ihan ilmaiseksi!!!
Niin kai, on silti jotenkin halpa olo, kun mies kusettaa kerta toisensa jälkeen ja nöyryyttää tällä tavalla minua toistuvasti.

En ole totuutta kertonut vielä omille vanhemmilleni ja siskolleni...jotenkin älyttömästi pelottaa kertoa tästä erosta omalle perheelleni ja pakko minun on kertoa se eron syy myös.

Eritoten sieppaa se, että miehen kaikki kaverit tiesivät mieheni ja ton saamarin lissun seksistä, mutta eivät kertoneet kukaan siittä minulle edes nyt, vaan kiistävät viimeiseen asti asian. Sitten vielä tuo mies syyllistää erosta minua ja väittää, etten ole muistanut olla hänelle vaimo ollenkaan, vaan olen muka ollut vain lapsilleni äiti. Mitähän mun nyt pitäisi tästä syytöksestä olla mieltä?!?
 
....
[QUOTE="Tinja";28895953]Niin kai, on silti jotenkin halpa olo, kun mies kusettaa kerta toisensa jälkeen ja nöyryyttää tällä tavalla minua toistuvasti.

En ole totuutta kertonut vielä omille vanhemmilleni ja siskolleni...jotenkin älyttömästi pelottaa kertoa tästä erosta omalle perheelleni ja pakko minun on kertoa se eron syy myös.

Eritoten sieppaa se, että miehen kaikki kaverit tiesivät mieheni ja ton saamarin lissun seksistä, mutta eivät kertoneet kukaan siittä minulle edes nyt, vaan kiistävät viimeiseen asti asian. Sitten vielä tuo mies syyllistää erosta minua ja väittää, etten ole muistanut olla hänelle vaimo ollenkaan, vaan olen muka ollut vain lapsilleni äiti. Mitähän mun nyt pitäisi tästä syytöksestä olla mieltä?!?[/QUOTE]

Mieheltä nuo syytökset ovat täysin turhia! Eikä ne ole sinun kavereitasi, jotka ovat valehdelleet miehen puolesta sinulle! etsi rehellisempää seuraa! Sinä selviät hienosti alkushokin jälkeen elämä alkaa varmasti rullaamaan.
Vanhemmille tietenkin kerrot, sanot vaan että mies on löytänyt itselleen uutta seuraa. Ei sun niille joka ikistä yksityiskohtaa tarvitse kertoa!
 
"kerttuli"
Tinjalla ketjun alkupäässä kirjoitus on sujuvaa, ei juurikaan kirjoitusvirheitä. Nyt uudet viestin on selvästi tökerömpää, enemmän kirjoitusvirheitä ja kielioppivirheitä. Onko joku muu huomannut tälläistä?
Minkin huomasin tämän. Erityisesti minua jäi vaivaamaan näiss uusimmissa teksteissä KOLMESTI kirjoitettu "siittä"-sana (siitä), jota Tinja ei koskaan aiemmin alkupään kirjoituksissa viljellyt. Harvoin huutelen provoa, mutta eiköhän tämä loppuratkaisun kirjoittaja ole jokin muu kuin Tinja. Muuten ei usko ketjun olevan provo, tuollaista varmasti tapahtuu normielämässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"Tinja"
[QUOTE="Myö";28896284]Minulla kanssa tuli mieleeen, että nyt on kirjoittaja vaihtunut, mutta tyylistä. Ap "Tinja" ei käyttänyt näin agressivista eikä suoraa kieltä.[/QUOTE]

Ihan sama ap täällä kirjoittaa, mitä ennenkin. Tuntuu surulliselta, että heti kun mieli on maassa ja v****** enemmän, niin aletaan epäilemaan provoilijaksi :-( .
 

Yhteistyössä