Provoksi minäkin veikkaan, koska viimeisissä viesteissään Tinja kertoi, että mies katuu oikeasti ja he yrittävät jatkaa liittoaan.Kyllä se on provoilija. Luin aikanaan ketjua, ja olen ihan varma että k.o. Tinja ei enää vastaile tähän ketjuun. Kyllä hän tajusi, että ketju oli menossa viihteeksi.
Vaikka täällä nyt ollaankin anonyymejä suurin osa, niin ei kukaan kai halua olla mitään viihdettä varsinkin kun elämä on säpäleinä.
No tottahan tuo on toki, mutta kai tunteillakin on väliä? Ei se elämä aina oo niin "ruusuilla tanssimista" ja siitä koko elämästä voi tulla joku "ahdistava kaava"..mutta aika jännä, että voit antaa pettämisen anteeksi..Voi helvetti teitä naisia. Joskus kannattaisi katsoa peiliin kun parisuhde alkaa rakoilemaan. Pari hyvää vinkkiä:
- Seksiä kannattaisi olla sen verran usein kuin toinen haluaa
- Älä päästä itseäsi repsahtamaan (lihoomaan tms)
- Älä haastaa turhaan riitaa yms
- Ota toinen huomioon
Noilla pääsee jo hyvin alkuun, sillä aina löytyy joku sua parempi jos alat muuttua vittumaiseen suuntaan.
Itselläni on moni muija vaihdettu toiseen ym. syistä, kunnes löysin nykyisen 6v sitten. Edelleen menee yhtä hyvin kuin alkuaikoina.
Ja muuta, luotan naiseeni aivan 100%. Ei mua haittaa vaikka hän olisikin jollain pikkujoulureissuna mua joskus pettänyt tai ihastunut johonkin toiseen välillä......mutta jos se käytös mua kohtaan muuttuu, niin aika äkkiä hiipuu rakkaus tästäkin suunnasta ja alkaa taas toiset kiinnostumaan.
Itse pyrin aina korjaamaan suhteen kun menee huonosti, mutta jos toinen ei suostu niin minkäs teet. Jos omissa touhuissani on jotain mieltä syövää ja sen takia toisen käytös menee vittumaiseksi, niin kannattaisi sanoa suoraan, jotta voisin tehdä korjauksen itseeni.
Eli jos MIES ei halua lainkaan seksiä, niin sitten naisenkin pitää olla ilman. Tai jos MIES haluaa seksiä joka päivä, niin sitten naisenkin pitäisi haluta sitä joka päivä. Haloo, huomaatko tässä kuviossa jotain outoa? Et varmaan, vaikutat sen verran tyhmältä.Voi helvetti teitä naisia. Joskus kannattaisi katsoa peiliin kun parisuhde alkaa rakoilemaan. Pari hyvää vinkkiä:
- Seksiä kannattaisi olla sen verran usein kuin toinen haluaa
- Älä päästä itseäsi repsahtamaan (lihoomaan tms)
- Älä haastaa turhaan riitaa yms
- Ota toinen huomioon
.