Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
LioN79
Pitäisikö mun pamauttaa miehelle kun tulee kotiin : "mun äiti tulee hoitamaan lapsia, kun on vauhtiajot. Mä haluan tulla mukaan" Ja katsoa mitä sanoo?[/QUOTE]

PITÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
"paukku"
ensinnäkin...aivan älyttömän paljon voimia sinulle ja jaksamisia tulevaisuuteen asti...aloin aamulla lukemaan "vanhingossa" tätä keskustelua ja jäin kiinni...kamalaa että näin tapahtui...minullakin oli alusta asti olo, että tässä on nyt oikessti pantu ja kunnon suhde on taustalla, kun ovat tavanneet ja ex miehesi ostanu 200e korun... itse sanoisin adjöö ukolle jos tuomonen kävisi ilmi. Olet toiminut tässä asiassa esimerkillisesti ja aivoja käyttämällä. Itse olisin sortunut moniin tekoihin mitä tääll moni provosoi...kyllä se aurinko paistaa sinullekkin ja löydät itsellesi aikanaan paremman rakkauden..se vaatii aikaa..ja aina on hankalaa alussa järjestää arki uudestaan itselleen ja lapsille...toivon että kirjottelet mitä sinulle kuuluu..koska jäit mieleeni <3 terv. paukku
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";29046828]Näyttää valitettavasti siltä, että ero tulee nyt meille. Mieheni ei ole lupauksestaan huolimatta lopettanut "lissun" kanssa yhteydenpitoa vaikka parisuhdeterapiassa niin väitti.[/QUOTE]

No huh huh arvasin tuon! Ei muuta kun äijä pellolle vaan, mitä sitä turhaa roikkumaan tuollaisessa ja elämäänsä pilaamaan, kyllä sinä pärjäät yksinkin!:)
 
"Vieras"
[QUOTE="Tinja";29046828]Näyttää valitettavasti siltä, että ero tulee nyt meille. Mieheni ei ole lupauksestaan huolimatta lopettanut "lissun" kanssa yhteydenpitoa vaikka parisuhdeterapiassa niin väitti.[/QUOTE]

Miten tämä kävi ilmi?
Sanooko miehesi sinulle edelleen haluavansa pelastaa liittonne, vaikka on "lissun" kanssa jonkin tason sutinaa edelleen?

Millaiseen kaksoiselämään ihmiset (miehet?) oikein pystyvät.. huoh.
 
"Heidi"
[QUOTE="Tinja";29046828]Näyttää valitettavasti siltä, että ero tulee nyt meille. Mieheni ei ole lupauksestaan huolimatta lopettanut "lissun" kanssa yhteydenpitoa vaikka parisuhdeterapiassa niin väitti.[/QUOTE]

Oletkohan sinä nyt se alkuperäinen Tinja vai joku muu provoilija?

Ikävää, jos näin todellakin on käynyt. Toivoin, että pystyisitte pelastamaan suhteenne.
 
hhhhh
[QUOTE="Heidi";29048342]Oletkohan sinä nyt se alkuperäinen Tinja vai joku muu provoilija?

Ikävää, jos näin todellakin on käynyt. Toivoin, että pystyisitte pelastamaan suhteenne.[/QUOTE]

Kyllä se on provoilija. Luin aikanaan ketjua, ja olen ihan varma että k.o. Tinja ei enää vastaile tähän ketjuun. Kyllä hän tajusi, että ketju oli menossa viihteeksi.

Vaikka täällä nyt ollaankin anonyymejä suurin osa, niin ei kukaan kai halua olla mitään viihdettä varsinkin kun elämä on säpäleinä.
 
"Heidi"
Kyllä se on provoilija. Luin aikanaan ketjua, ja olen ihan varma että k.o. Tinja ei enää vastaile tähän ketjuun. Kyllä hän tajusi, että ketju oli menossa viihteeksi.

Vaikka täällä nyt ollaankin anonyymejä suurin osa, niin ei kukaan kai halua olla mitään viihdettä varsinkin kun elämä on säpäleinä.
Provoksi minäkin veikkaan, koska viimeisissä viesteissään Tinja kertoi, että mies katuu oikeasti ja he yrittävät jatkaa liittoaan.
 
hhhhhh
[QUOTE="Heidi";29048364]Provoksi minäkin veikkaan, koska viimeisissä viesteissään Tinja kertoi, että mies katuu oikeasti ja he yrittävät jatkaa liittoaan.[/QUOTE]

Sitten varsinkin. Ei sitä kiinnosta tulla tänne lytättäväksi. Tai ylipäätään setvimään mitään...:/
 
miekkonen73
Voi helvetti teitä naisia. Joskus kannattaisi katsoa peiliin kun parisuhde alkaa rakoilemaan. Pari hyvää vinkkiä:

- Seksiä kannattaisi olla sen verran usein kuin toinen haluaa
- Älä päästä itseäsi repsahtamaan (lihoomaan tms)
- Älä haastaa turhaan riitaa yms
- Ota toinen huomioon

Noilla pääsee jo hyvin alkuun, sillä aina löytyy joku sua parempi jos alat muuttua vittumaiseen suuntaan.

Itselläni on moni muija vaihdettu toiseen ym. syistä, kunnes löysin nykyisen 6v sitten. Edelleen menee yhtä hyvin kuin alkuaikoina.

Ja muuta, luotan naiseeni aivan 100%. Ei mua haittaa vaikka hän olisikin jollain pikkujoulureissuna mua joskus pettänyt tai ihastunut johonkin toiseen välillä......mutta jos se käytös mua kohtaan muuttuu, niin aika äkkiä hiipuu rakkaus tästäkin suunnasta ja alkaa taas toiset kiinnostumaan.

Itse pyrin aina korjaamaan suhteen kun menee huonosti, mutta jos toinen ei suostu niin minkäs teet. Jos omissa touhuissani on jotain mieltä syövää ja sen takia toisen käytös menee vittumaiseksi, niin kannattaisi sanoa suoraan, jotta voisin tehdä korjauksen itseeni.
 
"girl"
Voi helvetti teitä naisia. Joskus kannattaisi katsoa peiliin kun parisuhde alkaa rakoilemaan. Pari hyvää vinkkiä:

- Seksiä kannattaisi olla sen verran usein kuin toinen haluaa
- Älä päästä itseäsi repsahtamaan (lihoomaan tms)
- Älä haastaa turhaan riitaa yms
- Ota toinen huomioon

Noilla pääsee jo hyvin alkuun, sillä aina löytyy joku sua parempi jos alat muuttua vittumaiseen suuntaan.

Itselläni on moni muija vaihdettu toiseen ym. syistä, kunnes löysin nykyisen 6v sitten. Edelleen menee yhtä hyvin kuin alkuaikoina.

Ja muuta, luotan naiseeni aivan 100%. Ei mua haittaa vaikka hän olisikin jollain pikkujoulureissuna mua joskus pettänyt tai ihastunut johonkin toiseen välillä......mutta jos se käytös mua kohtaan muuttuu, niin aika äkkiä hiipuu rakkaus tästäkin suunnasta ja alkaa taas toiset kiinnostumaan.

Itse pyrin aina korjaamaan suhteen kun menee huonosti, mutta jos toinen ei suostu niin minkäs teet. Jos omissa touhuissani on jotain mieltä syövää ja sen takia toisen käytös menee vittumaiseksi, niin kannattaisi sanoa suoraan, jotta voisin tehdä korjauksen itseeni.
No tottahan tuo on toki, mutta kai tunteillakin on väliä? :) Ei se elämä aina oo niin "ruusuilla tanssimista" ja siitä koko elämästä voi tulla joku "ahdistava kaava"..mutta aika jännä, että voit antaa pettämisen anteeksi..
 
miekkonen73
Siis tottakai niillä tunteilla on väliä....mutta jos käytös alkaa muuttumaan ym. kaltaisiksi, kertoo se lähinnä niistä tunteiden hiipumisesta.

Jotkut ovat esim. mustasukkaisia sen takia, että ovat omistushaluisia ja yhdessä jonkun kanssa vain jonkin materiaalisen seikan takia, eivät tunteiden ja siksi eivät halua erota......mutta kyllähän juuri noista huomaa että ne tunteetkin puuttuvat. Miksi muuten muka haluaisi satuttaa toista aivan tarkoituksella tuollaisella käytöksellä tietäen mitä se tekee toiselle?
 
"Heidi"
Voi helvetti teitä naisia. Joskus kannattaisi katsoa peiliin kun parisuhde alkaa rakoilemaan. Pari hyvää vinkkiä:

- Seksiä kannattaisi olla sen verran usein kuin toinen haluaa
- Älä päästä itseäsi repsahtamaan (lihoomaan tms)
- Älä haastaa turhaan riitaa yms
- Ota toinen huomioon

.
Eli jos MIES ei halua lainkaan seksiä, niin sitten naisenkin pitää olla ilman. Tai jos MIES haluaa seksiä joka päivä, niin sitten naisenkin pitäisi haluta sitä joka päivä. Haloo, huomaatko tässä kuviossa jotain outoa? Et varmaan, vaikutat sen verran tyhmältä.

Kolme viimeistä kohtaa pitäisi päteä yhtälailla miehiin, mutta kummasti näitä ominaisuuksia vaaditaan vain naiselta. Mies saa lihoa, kiukutella ja olla itsekäs.
 
miekkonen73
Ei naisen tietenkään pidä haluta seksiä joka päivä......mutta sitten siinä alkaa riskeeraamaan parisuhteen kestävyyttä aika rajusti, jos halut eivät kohtaa; ts. turha valittaa, jos löytyy 10v nuorempi ja joka päivä haluava nainen tilalle :)

Ja mitä helvettiä oikein horiset? En vihjaissutkaan mitään tuon suuntaista
 
"nainen"
Kuulepas mies.
olen hoikka, sporttinen, kaunis nainen. Vaimo ja äiti.
pidän huolta itsestäni. Huomioin miestä ja tuen kaikessa. Hoidan arjen ja lapset, ruuan ja tiskit.
ja silti huolehdin myös itsestäni.
annan miehen mennä ja harrastaa, tapaan itse myös ystäviä.
ja kas silti mieheni ihastui toiseen naiseen....
että näin.
 

Yhteistyössä