Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"henni"
Anteeksi anto ja luottamus ovat kauniita asioita. Tao toki voi päättää ettei mitään täydellistä rehellisyyttä odotakaan.

Kun ihan aikuisten oikeesti..
Jokainen meistä tietää ja muistaa mitä mökillä ja saunassa teki miesystävän kanssa kun sinne ekan kerran päästiin!!
Kyllä sielä on pippeli käyny pimpassa kerran jos toisenkin.
Ihan oikeesti.
 
"mari"
olet heikko kun jatkat tollasseen kusipään kanssa liittoa. huomaat vielä tehneesi virheen. perhe tuollaisen tekopyhän huijarin kanssa, olisi parempi jos perheessä ei olisi mätää omenaa.
 
"Heidi"
[QUOTE="petetty";28782200]Mä en oikein jaksa uskoa että sä olet todellinen ihminen. Itse olen kokenut pettämisen ja kyllä siinä tulee olo että miten koskaan pystyy olemaan rento sängyssä. Luulenpa että aika yleinen ajatus. Muutenkin tämä ketju menee koko ajan hassumpaan suuntaan. Aluksi olit uskottava mutta nyt alkaa jo mietityttämään oletko provo. Sillä sinisilmäisyytesi lähentelee jo naurettavuutta. Ei pahalla.[/QUOTE]

Kaikki muut eivät ole kuten sinä. Minuakin on petetty, mutta ei se häirinnyt sänkyelämää jatkossa.

Tinja kuulostaa erittäin fiksulta naiselta. Ymmärrän hänen syynsä yrittää vielä. Samoin ovat tehneet sadat muutkin petetyt. Osaa on onnistanut ja osaa taas ei. Kerrasta poikki -ajattelu on lyhytnäköistä ja lapsellista. Ei siinä ole mitään menetettävää, jos antaa yhden mahdollisuuden. Kyllä sen pian huomaa, onko mies ottanut opikseen.
 
epäilen vain
Se on selvää, että nuo mökkireissun tapahtumat eivät ole menneet niin kuin on puhuttu.
Aikuiset ihmiset, toisistaan selvästi kiinnostuneet, tapaavat vihdoinkin intiimisti häiriöttämässä ympäristössä. Viiniä ja siideriäkin ostettu. Ja toinen samanlainen pariskunta munkana. Ei siinä todellakaan mennä porukalla uimapuvut päällä saunaan.
Eikä myöskään taideta mennä vaatteet päällä nukkumaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinänkuori;28782296:
1) ap löytää miehensä avonaisen fb-sivun, jossa lässyttänyt lissun kanssa
2) ap:n mies myöntää että on tapaillut lissua ja ostanut sille kaulaketjun, mutta mitään muuta ei ole tapahtunut. Mies myöntää, koska ap:lla on lyödä faktaa pöydälle.
3) ap on yhteydessä lissuun fb:ssa ja lissun mukaan mitään vakavaa ei ole tpahtunut. Myös lissu on vähän hämmentynyt siitä että miehellä onkin todellinen vaimo eikä vaan "paperiavioliitto". Lissukin tuntee tulleensa petetyksi
4) ap:n mies lupaa jättää lissun ja poistaa hänet myös facebookista
5) Ap tapaa lissun ja uskoo miehen ja lissun keskusteluja siitä, että mitään ei tapahtunut
6) Ap:n mies kuitenkin tarvitsee miettimisaikaa, ja lähtee "ulos miettimään" ja kipittää lissun kainaloon.
7) Ap haluaa miehensä takaisin tai ainakin halauaisi selvittää asiat miehen kanssa.. Miehellä kuitenkin kiinnostaa enemmän lissu. Samalla selviää, että lissu on ollut mökillä miehen kanssa ja he ovat kopeloineet ja suudelleet. Seksiä ei harrastettu. (miehen mukaan!)
8) Ap:n mies sanoo haluvavansa katsoa lissun kanssa ja ap:n kanssa eikä osaa päättää. Sanoo tarvitsevansa miettimisaikaa.
9) Lissu jättää ap:n miehen.
10) Ap ja mies päättävät yrittää yhdessä ja ovat menossa pariterapiaan.

Tämänhetkinen tilanne: Ap:n mies tuli lissun jättämäksi ja nyt huolii ap:n takaisin.
Kiitos tästä. Uskomatonta, että juttua piisaa, vaikka "tarina" ei kovin kummoinen ole. Ei ainakaan mitenkään tavaton.
 
-.-
[QUOTE="mari";28783013]olet heikko kun jatkat tollasseen kusipään kanssa liittoa. huomaat vielä tehneesi virheen. perhe tuollaisen tekopyhän huijarin kanssa, olisi parempi jos perheessä ei olisi mätää omenaa.[/QUOTE]

Jotain tällaista ajattelisin minäkin. Ei vain toimisi. En tahtoisi sellaista miestä joka haluaa muita naisia, ihan sairasta touhua!
Paljon parempi olisi elää yksin lasten kanssa ja odottaa sitä että löytää OIKEAN miehen. Tuollainen pettäjä vain tuhoaa kumppanin itsetunnon eikä hän lopulta uskalla lähteä suhteesta, koska kokee olevansa niin turha/ruma/inhottava/epäkelpo/arvoton.

Kyllähän tämä Tinjan mies kovasti voi puhua ja sanoa että rakastaa Tinjaa. Mutta öö, hän oli valmis vaihtamaan nuorempaan ihan tuosta noin vain, ellei se nuorempi nainen ois antanut rukkasia. Nyt hän hipsi katuvana ja nolona takaisin sinisilmäisen vaimonsa luo.
 
"Vieras"
Hei kerrothan miehellesi, jotta luit hänen yksityisviestejään.

Et luota ilmeisesti itseesi ja vielä vähemmän toiseen taloudessasi. Jokaisella on oikeus yksityiseen.
Nyt en ota kantaa viestien sisältöön vaan tapaasi toimia.

Jos toinen osapuoli pettää, ei se ole hyväksyttävää mielestäni.



[QUOTE="Tinja";28724116]Miehelle tuli kiire lähteä viemään poikaa jalkapallopeliin ja jätti siis koneensa auki, jossa FB:kin auki. Siinä oli myös auki viestiketju, jossa oli ihan selvästi poistettu paljon viestejä. (Ok ok..luin sen salaa..). Siis suurin osa viesteistä oli poistettu. Huomasin sen siitä, että mies ja vastapuoli oli esim. selvästi vastannut johonkin asiaan, mutta kysymys/asia poistettu jne..
Keskustelu oli pääosin sellaista small talkia, mutta siellä oli muutama kohta, jotka TODELLA vaivaavat minua.. Mies oli siis jutellut jonkun naisen kanssa.
muutamassa kohtaa kohtaa nainen mm. sanoo

"Jep, mutta sullahan onkin hyvä tyylitaju ;) "
"Yritäs nyt päästä sitten sinne vauhtiajoihin katsoon cheekiä ;)" Mun mies ei TODELLAKAAN tykkää cheekistä?"

Yhdessä kohtaa mies on vastannut naiselle

"Senkin kaunotar :p"


Katsoin tuon naisen profiilia ja hän on syntynyt 1987 ja asuu 70-80km päässä meistä...

Mun mies on siis syntynyt -73...[/QUOTE]
 
Minä.
Jännä myös jossitella, että mitä olisi tapahtunut, jos ap olisi luottanut vaan mieheensä ja ollut lukematta viestejä. Olisiko tuo Lissu-romanssi käynyt läpi elinkaarensa, päättynyt Tinjan tietämättä koskaan asiasta mitään. Silloin mies olisi joutunut itse kantamaan taakkansa ja tekemään päätöksensä omalla ajallaan. Se, että ap luki viestit, vaati totuuden ja vaati ratkaisua, saattoi olla pahinta mitä voi sattua, koska silloin kaikki ovat tavallaan shokissa ja joutuvat tekemään nopeita ratkaisuja ja antamaan nopeita vastauksia.

Toisaalta, olisi siinä voinut niinkin käydä, että joku kaunis päivä mies olisi ihan puskista ilmoittanut, että tahtoo eron ja mennyt suoraan Lissun helmoihin.
 
"Ilona"
Minä en ole mieheltäni saanut seksiä vuosikausiin, joten halusin kokea pienen kesäseikkailun sillä mielellä, että pidetään vain vähän aikaa hauskaa sängyssä, mutta kiinni ei jäädä, eikä perheitä rikota. Löysin samalla mielellä liikkeellä olevan varatun miehen chattipalstalta. Teimme pelisäännöt heti selviksi, että tämä on vain hetken hupia, eikä mitään sen enempää. Toiseen ei ihastuta, eikä takerruta.

Muutaman kerran tavattiin kesän aikana upean seksin merkeissä. Kivaa oli ja sopimus piti. Nyt jatketaan elämää tahoillamme ja panostamme taas perhe-elämäämme. Silti tuntuu haikealta. Tottakai tykästyin hieman tähän mieheen, vaikka tiedostankin sen, ettei meidän arki toimisi ikipäivänä. En oikeasti haluaisi sellaista miestä itselleni. Oman mieheni kanssa arki toimii ja rakastan häntä. Enkä ikimaailmassa lähtisi mihinkään uusperhekuvioihin. Sain tästä kesämiehestä vain parhaat palat ja se toimi. Tunteilleen ei kuitenkaan mitään voi. Muistelen kaipauksella ihania hetkiämme.

Ymmärrän siis Tinjan miestä. Ei ole helppoa lopettaa suhdetta. Luopuminen tuntuu tuskalliselta, vaikka järki sanookin, että se on ainoa oikea vaihtoehto. Voi kun voisikin muuttaa tunteensa vain nappia painamalla. Mutta uskon, että aika tekee tehtävänsä ja parin vuoden päästä tämä kesä muistuu mieleeni korkeintaan lämpimänä ailahduksena, eikä enää raastavana ikävänä ja kaikki ajatukset täyttävänä kaipuuna.

Fiksuinta olisi, jos ei alunperinkään hakeutuisi tuollaisiin tilanteisiin, joissa voi antaa kiusauksille periksi. Ne johtavat vain sydänsuruihin. Onneksi minun tapauksessani ei tarvitse tuottaa miehelleni tuskaa, koska hän jää seikkailustani autuaallisen tietämättömäksi.
 
"Ilona"
[QUOTE="vieras";28789020]Eli vain pettäjä saa olla heikko ja tehdä virheitä, mutta petetyn tulee olla vahva tai hän on luuseri.[/QUOTE]

Ei tietenkään. Mielestäni petetty voisi käydä vastavuoroisesti vieraissa, jotta saadaan tasattua tilit. Sen jälkeen voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä, jos siis vielä siltä tuntuu. Tällä tavalla kummallekaan ei pitäisi jäädä liikaa hampaankoloon tai tuntea olevansa marttyyripyhimys, kun armollisesti antaa anteeksi toisen töppäilyt.
 
"vieras"
[QUOTE="Ilona";28789048]Ei tietenkään. Mielestäni petetty voisi käydä vastavuoroisesti vieraissa, jotta saadaan tasattua tilit. Sen jälkeen voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä, jos siis vielä siltä tuntuu. Tällä tavalla kummallekaan ei pitäisi jäädä liikaa hampaankoloon tai tuntea olevansa marttyyripyhimys, kun armollisesti antaa anteeksi toisen töppäilyt.[/QUOTE]

Miksi tilannetta pitäisi enää sekoittaa jollain "tilien tasaamisella"? Asia on kuitenkin niin, että pettäjä on tyrinyt ja hän on siitä itse vastuussa. Ei petetyllä ole velvollisuutta vajota yhtä alas vain siksi, että alkuperäisen pettäjän moka näyttäisi pienemmältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Lissukka"
[QUOTE="vieras";28789020]Eli vain pettäjä saa olla heikko ja tehdä virheitä, mutta petetyn tulee olla vahva tai hän on luuseri.[/QUOTE]

Kyllä kai kaikki saavat olla heikkoja ja tehdä virheitä. Kyse onkin nyt siitä, että kuka jaksaa vain painaa ja yrittää virheiden jälkeenkin, vaikka tekisi mieli lopettaa ja pääsisi paljon helpommalla kun lopettaa. Luuserit luovuttavat heti, sinnikkäät jatkavat.
 
"vieras"
[QUOTE="Lissukka";28789750]Luuserit luovuttavat heti, sinnikkäät jatkavat.[/QUOTE]

Kyllä ihmisellä on oikeus luovuttaa, jos hän ei koe jaksavansa. Niinhän pettäjätkin tekevät; antavat mielihaluille periksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Ilona"
[QUOTE="vieras";28789234]Miksi tilannetta pitäisi enää sekoittaa jollain "tilien tasaamisella"? Asia on kuitenkin niin, että pettäjä on tyrinyt ja hän on siitä itse vastuussa. Ei petetyllä ole velvollisuutta vajota yhtä alas vain siksi, että alkuperäisen pettäjän moka näyttäisi pienemmältä.[/QUOTE]

Ei tietenkään ole velvollisuutta, mutta jos se helpottaa hänen oloaan, niin sitten se kannattaa tehdä.
 
Oisko
Tää on tainnu sittenkii olla vaan jonkun keksimä hauska tarina, koska ei ole viestin aloittajasta kuulunut enää moneen päivään mitään ja kuitenkin aluksi kävi täällä purkamassa tuntojaan ja kertomassa vähän väliä.
 
Tää on tainnu sittenkii olla vaan jonkun keksimä hauska tarina, koska ei ole viestin aloittajasta kuulunut enää moneen päivään mitään ja kuitenkin aluksi kävi täällä purkamassa tuntojaan ja kertomassa vähän väliä.
Se, että alkuun kun kriisi on päällä kertoilee ja kommentoi paljonkin ei tarkoita sitä, että olisi odotettavaa, että AP jatkaa fiilistensä avaamista hamaan loppuun asti. Pari viikkoa on kulunut, pahin järkytys on tasaantunut ja nyt AP setvii asiaa miehensä kanssa sen sijaan että avautuisi julkisella foorumilla. Mikä on järkevää ja odotettavaa. Tämä ei ole jatkokertomus ja AP ei ole tilivelvollinen ketjun lukijoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Tinja"
Me olemme puhuneet paljon ja vielä kerran puhuneet ja puhuneet ja puhuneet. Paljon on itketty ja koko tunteiden kirjo käyty läpi.
Mä en tiedä kuuluuko tämä asiaan, mutta vlillä mä inhoan miestäni. En niinkään sitä tekoa, vaan kaikkia pikkujuttuja hänessä. Hänen tapansa mässyttää purkkaa kiristää mun hermojani yli kaiken!
Välillä taas mietin, että miten ikinä olen edes harkinnut eroa hänestä.

Lasten takia on ollut pakko zempata. "Lissusta" ei tietääsksen ole kuulunut mitään. Tosin olen välillä stalkkaillut hänen fb-profiiliaan, jonka tuntunut muuttavan aika julkiseksi. En tiedä miksi? Vai liittyykö se edes meihin mitenkään.
 
[QUOTE="Ilona";28789048]Ei tietenkään. Mielestäni petetty voisi käydä vastavuoroisesti vieraissa, jotta saadaan tasattua tilit. Sen jälkeen voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä, jos siis vielä siltä tuntuu. Tällä tavalla kummallekaan ei pitäisi jäädä liikaa hampaankoloon tai tuntea olevansa marttyyripyhimys, kun armollisesti antaa anteeksi toisen töppäilyt.[/QUOTE]

Tasattua tilit? Onpa kypsää ajattelua. Kierre on valmis.
Ja mistäs kumppaniaan rakastavalle, petetylle ihmiselle yks kaks syntyisi halu käydä vieraissa jos ei siihenkään asti ole vieraat kiinnostaneet?
 

Yhteistyössä