En saanu Saraa tänään parvekkeelle päiväunille kun käytiin ulkona vaan puolen tunnin lenkki. Yleensä ollaan väh. tunti ja siinä ajassa Sara nukahtaa kunnolla ja jatkaa sitten unia parvekkeella 3 tuntia. Tänään siis ei ja sain vasta hetki sitten nukahtamaan sitteriin. Onneks ei ollut kiukkunen tai mitään, naureskeli vaan. :heart: Jospas sitä mentäis myöhemmin kunnon lenkille ja unetkin olis pitemmät. Eilenkin vaan jäi toiset pitemmät päikkärit väliin...
Soittelin tänään neuvolaankin tosta yskästä, mutta niin kauan kun ei ole kuumetta ja lapsi ei ole kipeän oloinen, niin ei hätää. No, Sarahan vaan naureskelee ja on iloinen että kaipa se siitä sitten ohi menee. Rintaraivaritkin on lopettanu ja suostuu taas syömään.
Tosta istumisesta piti vielä kommentoida, että ei mekään istuteta, mutta ajattelin vaan, että jos itse pönkee istumaan, niin pitääkö sitä estää... :/
Oon joskus kuullut kasteveden säilyttämisestä, mutta meillä se jäi kirkkoon. Tiiä sitten mitä sille tekivät :snotty:
Jaahas, Sara heräs taas, täytyy mennä! :wave:
Soittelin tänään neuvolaankin tosta yskästä, mutta niin kauan kun ei ole kuumetta ja lapsi ei ole kipeän oloinen, niin ei hätää. No, Sarahan vaan naureskelee ja on iloinen että kaipa se siitä sitten ohi menee. Rintaraivaritkin on lopettanu ja suostuu taas syömään.
Tosta istumisesta piti vielä kommentoida, että ei mekään istuteta, mutta ajattelin vaan, että jos itse pönkee istumaan, niin pitääkö sitä estää... :/
Oon joskus kuullut kasteveden säilyttämisestä, mutta meillä se jäi kirkkoon. Tiiä sitten mitä sille tekivät :snotty:
Jaahas, Sara heräs taas, täytyy mennä! :wave: