No niin, jospa tuo Jarkko nyt hetken nukkuis...
Päiväunilta kun piti herätä kakkia vääntämään....
Meillä kanssa nyrkit suussa varsinkin yöllä ja suusta tulee sellasta vaahtoa, ei suoranaista kuolaa, tai kuolaahan sekin.
Ja mahalleen kun pojan laittaa niin meno on kova eteenpäin. kun tukee jalkapohjasta tai siis antaa jotain mistä ponnistaa, niin eteenpäin mennään. vähäkös on poika ihmeissään
Mutta eiköhän tuo ole ihan normaalia, ei mitään ryömimiseksi laskettavaa??? :/
Kääntyy kyllä mahalta selälleen, mutta taitaa olla vahinkoja ne? Ota tuosta kaverista selkoa.
Mitäs muuta piti kommentoida..
Niin täysimetyksellä mennään vain syntyessään sairaalassa sai yhtenä yönä pullosta, sen jälkeen ei ole pulloa Jarkko nähnytkään. VÄhän jännittää, että mitenkähän oppii pullosta juomaankaan, jos mun tarttee johokin pidemmäksi aikaa päästä.
Meillä tuli eilen kansa sellanen raivari, että huus vaan just sellasta alahuuliväpätysitkua ja vaikka tissi suussa niin ei käynyt. No sitten sylissä kantelin ja rauhoittuui vähän, teki kakat ja johan maistui tissikin sitten.
Tuota väpätyitkua meillä on just jos loukkaantuu, tai satuttaa ittensä esim. raapasemalla.
Voimia teille, jotka ei saa nukkua :hug:
Mulla ei ole sellasesta tietoakaan ja silti olen väsynyt, joten voin vain kuvitella mitä se on! :hug:
Onko muilla kämppä kokoajan kuin hävityksen kauhistus?
musta tuntuu että siivoan koko ajan kun ehin ja sitten taas kun jarkon kanssa hetken täällä touhuilee niin joka paikka repsottaa...
Onko muilla täysimettäjilla tai siis kenelläkään muulla alkaneet kuukautiset??? siis mulla oli viikko sitten ja olin kyllä olettanut, että ei tulis ihan 2kk päästä synnytyksestä jos imettää täysin..
No onneksi on ne ehkäsypillerit jo menossa..
ENni ja Jarkko