*Marrastähdet* toukokuussa '07

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 00:01 Perfekta kirjoitti:
iltoja

Mä kannan oman keihääni kehään ja sanon syöneeni tänään hyvällä omalla tunnolla maksamakkaraa teki niin mieli, niin ostin pötkön missä oli vähiten maksaa, ei siitä nyt haittaa ole jos silloin tällöin otan maksamakkaraa leivän päällä, tuli vaan niin himo :p :p

(.) ei kummempia tuntemuksia tänään, ainoana oireena on miulla edelleenkin se väsy...päikyt aina ennen tuhkimotarinaa :saint: , nyt sain ihan ihme siivousinspiksen ja aloin komeroo siivoon, kun huomenna tyhjennetään tuota häkkikomeroa alhaalta ,niin saa miehen tietsikkacd:t tuonne komeroon sitten talteen, ja loput kamat mitä ei tarttee vien taas sitten tuonne konttiin, niinkuin viime joulukuussakin....en jaksa alkaa viemään 50 km:n päähän kirpparille kamiksia, niin pääseepä vähemmällä ja tulee itsellekin parempi mieli, kun on jtn lahjoittanut :D mut iltapalan hakuun ja sitten sänkyyn akkarin ja unien pariin :wave:

Perfekta ja masukki 13+0
Oih!!!
Mun in tehnyt aivan himona mieli maksamakkaraa ja maksalaatikkoa, graavilohta, tuorejuustoa, eli kaikkea kiellettyä siis...
Se on se kielletty hedelmä-syndrooma varmaankin.. :D

Pahoinvointi on lähes kokonaan poissa, välillä tulee semmoisia pieniä kuvotuksen tunteita kutenkin.
Viikon päästä on eka ultra, ja toivottavasti siellä näkyy ihan normaali terveen näkönen uiskentelija. :heart:

Vatsa on alkanut pömpöttämään pikkuisen, tästä se kai sitten alkaa.
eilen päätin, etten enää lähde maastoilemaan, hevosella siis, vaan sen mitä ratsastelen, pysyttelen kentällä, missä se touhun on kuitenkin turvallisempaa. Se on kai se, kun tuo maha alkaa näkyä, niin tiedostaa ihan eri tavalla tämän raskauden.

merenneitonen ja pikkuruinen rv 11 + 0<br><br>
 
Ohhoh.. täälläpäs on ollut vilskettä. Eiköhän meistä jokainen tee niinkuin itse parhaakseen näkee. Ja pakko myöntää, et minäkin olen syönyt maksapihvejä nyt raskausaikana. Uskon itse ainakin siihen, että kohtuudella kaikkea. Tähän mennessä kuitenkin jo kaksi tervettä lasta.
Mullakaan ei oikeestaan ole ollut mitään oireita, pientä etovaa oloa piti muutamat päivät, mutta olo on ollut koko raskauden ajan todella hyvä =) Maha näkyy jo selvästi.. jännittää vain, milloin töissä mahan huomaavat (en ole kertonut vielä mitään).. hieman vastaanotto jostain syystä pelottaa.. minulla alkaa kesäkuun alusta vakituinen työsuhde, joten jännittää pomon tapaaminen mahapystyssä. Olen tosin työskennellyt samassa paikassa sijaisena jo reilun vuoden.. Mut mut..

Nyt kuitenkin jatkamaan siivousta..

Ellu rv 13+3
 
Hei!

Noista "KIELLETYISTÄ SYÖMISISTÄ" sen verran että kun esikoista odotin 3-v sitten niin maksaruokia sai syödä kohtuudella(sanottiin ja oli lehtisissäkin). Nyt sit neuvolassa sanottiin että ei saa yhtään syödä tai siis ei suositella. Mutta eiköhän taas tässä asiassa mee niin että maalaisjärki käyttöön. Maksassa on paljon a-vitamiiniä, mutta jos sitä muutaman keran viikossa laittaa vaikka leivän päälle niin ei siitä mitään haittaa ole. Aika hurja määrä piti saada a-vitamiiniä että siitä olisi haittaa. Itse olen syönyt sillon tällön maksamakkaraa, tekee mieli kun tuo verikin niin huono ja sehän sitä parantaa. :)

MIELIHALUISTA mulla on kaikenlaisia, ihme kyllä nyt viime aikoina kaikki terveelliset on ollut mieleen ja pelkkä ajatus jostain rasvasesta roskaruoasta saa iljettämään.. Mutta eiköhän se muutu :) :LOL: .
Tosiaan jäiset puolukat ja viinimarjat on ihan ehottomia suosikkeja. Ja tomaatit, niitä soisin vaikka pussillisen päivässä :p

JUHLAVAATTEISTA ODOTTAVALLE on onhelma. Mulla on valmistujaiset kuukauden päästä ja mekkoa olen etsinyt, eikä meinaa löytyä. Äitiyspuolella ei ole mitään kivoja. Mistähän löytäis? :whistle:

PIKKUM Toivottavasti ei tule vatsatauti sinulle ja tytölle. Minkä ikänen tyttö teillä muuten on? :) Meillä oli noro virus tuossa 1,5kk sitten ja se oli kyllä jotain niin kamalaa, olin itse niin huonossa kunnossa ja samoin tyttö. :ashamed: :(
Sama mulla noiden raskausarpien kanssa. Vaikka vatsa oli iso kun mikä niin ei ainuttakaan raskausarpea tullut vatsaan, alaselkään ja persuksiin kyllä. No kyllä sitä kieltämättä levenikin "vähän"
:whistle: :)

LUMIHIUTALE Onnea tasaviikoista! Voi kun mullakin tää pahoinvointi alkais hellittään, mutta nyt on olut ainakin paheentumaan päin :headwall:

(.) on pullea. Raskaus näkyy jo, ei jää keltään epäselväks. :) Oon nyt sairaslomalla tän pahoinvoinnin takia. Jospas tää tästä, toivotaan..

Hyviä vointeja kaikille mammoille ja masukeille! :) :wave:

-Hilla ja papu 11+6-
 
nonnih nyt on eka neuvolääkäri takana :) kuuli ekan kerran sydän äänetkin :heart: tasaista jumputusta, kuulemma kaikki oli hyvin :)
huomenna sitten se np ultra.. jännittää :D
vaikka jo kerran onkin nähnyt pikku ihmisen alun siellä niin silti.. :)
pahoinvointi vain jatkuu ja painokin on tippunut pari kiloa, sanoivat vain neuvolassa että jos alkaa enemmän tippua tjn muuta niin sitten ottaa yhteyttä että ei vielä kannata huolestua kun pystyy kuitenkin jotain syömään. tosi inhottava vaan tämä olo :ashamed: :(
koko aika etoo ja sitten taas mennään! yök.
noh täytyy vain toivoa että helpottaa, ei vain jaksaisi tehdä mitään.. :/
no mutta huomista odotellessa ;)

nita & 12+4 :heart:
 

Heips!

Mulla muuten kans tuo graavilohi ja savukalat tuo veden kielelle..mies olikin yllättänyt miut iloisesti viime synnytyksen jälkeen..se oli ostanut meille kotiin graavilohta, eikä mulle ees sanonu.sit ku kotiuduttiin tytön kans nii olikin ylläri =) Kaikesta sitä ihminen ilahtuu..

Hilla83; Meijän tyttö täytti just 2v. On tomera touhottaja, kaikki pitäis saada tehä "itte" =)
 
Nyt sitten vaan omaa napaa :D

Olin ultrassa aamulla,



tämännäköinen kaveri siellä vilkutteli, potki napanuoraansa ja pyöri ja hyöri vimmatusti :D

Kaikki on hyvin, pääperämitta 61mm, niskapoimu oli ok.

Sormet ja varpaatkin näkyi niin selvästi.

Kotimatka ei sitten sujunut niin hyvin :whistle: , tulin bussilla kotiin ja bussissa oli sitten täyslämmitys päällä sen lisäksi että aurinko paisto sisälle, olo oli tosi tukala koko matkan ja puhkuin ja puhisin ettei tulisi yrjöt sinne bussiin....pääsinkin perille mutta sitten en kestänyt enää vaan piti mennä pysäkin taakse oksentamaan :ashamed:

Muuten ei ollut ketään näkösällä mutta meidän talon juoruakka sitten sattui olemaan partsilla tupakilla ja siitä suora näköyhteys siihen pysäkin taakse :whistle:
Nyt saa sitten arvailla naapureiden ilmeistä että mitä he ajattelevat :whistle:

LASKETTUAIKA muuttui hiukan eli se on nyt 13.11

katjuza ja mahamöykky 12+2
 
moek
Moi!

Enpä ole moneen viikkoon päässy kirjottelemaan, enkä oikein kerenny lukemaan teidänkään juttuja, harmi!
Tänne kuuluu ihan hyvää. Pahoinvointi, jota on siis jatkunut paljon pitempään kuin esikoisella, alkaa pikkuhiljaa hellittää. Maha on pompannut tuohon eteen....alkaa housut tosiaan puristaa. Eka neuvola oli viikko sitten ja ensi viikolla olis jo np-ultra....pääsee vihdoin näkemään pikkuisen. Väsymys on aika hurjaa. Useampana kertana viikossa nukun esikoisen kanssa päikkäritkin.
Mullaki olis ongelma tuon juhlahamosen kanssa. Heinäkuussa olis kaverin häät ja pitäs oikeesti löytää jotain hienoa. Kun löytäs vaikka semmosen tavallisen mekon, mikä olis tehty joustavasta kankaasta, niin vois käyttää jatkossakin. Millään ei raaskis ostaa mitään kallista, mitä ei sitten pidä kun kerran. Oisko tosiaan vinkkiä, mistä tuommoisen mekon löytäs....entä onko tietoa vuokraavatko hää/juhlapukuliikkeet asuja raskaana oleville? Vois olla vaihtoehto


T: Rv 10+2
 
KAtjuza: Ihana kuva! :) Tuo taitaa olla takaapäin otettu, eikös vaan?

Tänään oli sitten eka neuvolalääkäri ja sydänäänet kuuluivat hyvin vaikka vanhalla koneella joutuikin kuuntelemaan kun oli mennyt kuulemma rikki parempi kone. :heart: :heart:

Lähdetään tänään taas kotipuoleen, kun huomenna on miehen ukin hautajaiset. Pitää viedä samalla äitienpäiväkortit jo mitä askastelin tuossa äsken (tein sillä kohokuviointi laitteella kortin kulmiin sellaiset kuviot ja ja keskelle liimasin skannatun ultrakuvan). Eihän siitä ihan hirveeästi selvää saa mutta kirjoitin selvennykseksi kuvaan vielä pää, käsi ja jalka helpottamaan tulkintaa! :D
 
Huomasin muuten että mulla näkyy olevan listassa väärä LA. Vissiin sen sillon ihan alussa ilmotin väärin, eli oikea on siis 13.11 (ei 12.11). Jos Emmamamma joutessas vaihdat sen, niin olisin kiitollinen ;)

Mulla katkes tänään ostosreissu pyörrytykseen ja päädyin oksentamaan kadulle. Jostain yhtäkkiä kehitti hirveän pahanolon, että meinas taju lähteä. Mulla on joskus aikasmminkin ollu noita, kun en ollut raskaanakaan, että yhtäkkiä alkaa pyörryttää. Mulla verenpaineet tippuu nopeasti alas ja siitä johtuu pyörrytys, se voi tulla myös vaikka ois istuallaan ja usein menee pienellä levolla ohi. Nyt tää raskaus vielä pahentaa noita. Pitää varmaan seuraavassa neuvolassa kysellä että mitä ne on.

Yritin tosiaan käydä metsästämässä mekkoa ja vihkisormusta. Vihkisormus onneks löytyi, vaikka en vielä tilaukseen sitä laittanutkaan. Mekosta ei tietoakaan. Kaikki semmoiset empire-linjaset, joihin ehkä isompi mahakin mahtuis, näyttävät ihan kauheilta kaavuilta meikäläisen päällä. Varmaan saapi tahdon-sanoa farkut ja t-paita päällä.


Sanle ja DJ 12+2
 
kamalaa tää väsymys ja paha olo...oksennus ei tuu mutta yökkiä pitää.
Haluttais hakea saikkua, mutta mulla työsopparissa vähimmäis vkotuntimäärä on vain 30 joten varmaa sen mukaa maksasivat sairasajalta, joten pakko yrittää sinnitellä..pitäs udella pomolta kesälomastaki että onko se nyt sit kesäkuussa vai miten.ois ihana ku ois..ei tarvis ku kuukausi olla töissä ja sit sais levähtää kuukauden hyvällä omalla tunnolla!

Oli puhetta huimaamisesta jollakin.
Mä olin kans eilen pyörtyä töissä ja ajattelin myös neuvolassa kysyä onko tuo nyt aivan normaalia..onkohan mulla vähän alhanen verenpaine kun neuvollassa sillo sano kyl et ihan ok, mut mies tuossa tuumaili että aika alhanen. elikkä mulla oli 112/74.

Mutta nyt ruuan laittoon...

Miiku 11+2
 
h82
Heipat kaikille!

Tänään meni piiiiitkästä aikaa kunnon ruokaa alas! :) oon laihtunu jotain 3 kiloa, kun alas on menny vaan hedelmät jne. muutenkin huomaan, etten jaksa kauhean suuria annoksia syödä, alkaa heti tökkimään. Mut ehkä tää tästä nyt taas. Toi 3 kilon pudotus ei ainakaan näy mahan seudussa, se pömpöttää päivä päivältä vaan enemmän... :whistle:

Joku kysy pukujen vuokraamisesta, ainakin Helsingissä on paljon erilaisia juhlapukuvuokraamoja, kannattaa varmaan kysellä että löytyykö niistä mitään hyvää vaihtoehtoa raskaana olevalle.

Tietääkö teistä muuten kukaan, että saako raskaana ollessa otattaa papa-koetta? sain tänään kutsun kohdunkaulasyövän seulontatutkimuksiin, mutta mietin nyt vaan, että onko se sallittua. Siinä lappusessa ei mitään lukenut. Parin viikon päästä on seuraava neuvola, joten täytyy kysästä varmaan sieltä vielä.

Tänään on ollu pakko pitää mammahousuja jalassa, kun noi omat farkut tuppaa puristamaan sen verran, että ahistaa :eek: kiva kun jo tässä vaiheessa... :/

H82 11+5
 
H82 kyllä sen papa kokeen voi ottaa raskausaikana. Täällä ainakin lääkäri ottaa sen ekassa lääkärinneuvolassa, mikäli edellisestä näytteen otosta on kulunut aikaa enemmän. Mut kannattaa varmaan kysyä, että kannattaako raskauden aikana läåhteä mihinkään ylimääräisiin seuloihin. Mulle ainakin lääkäri sanoi, että sitten lopputarkastuksessa synnytyksen jälkeen otetaan papa-koe, kun sitä ei nyt tarvinnut minulta ottaa.
 
H82 ei ainakaan suositella ja jos on kyseessä ihan määräaikaistutkimus eikä "varmaa" tarvetta ole, niin kannattaa siirtää. Toki muuten voi ottaa, mutta tämä kohdunkaulan harjaus ei ole hyväksi, että...

Minulta otettiin sen takia myös aikasemmin tyttöä suunnitellessa, ettei tarvi sitten siirtää, kun tiesin tulevan ja satuin olemaan tutkimuksissa. Ja nyt multa otettiin iän puolesta viime kesänä, että sekin reilassa.

Eipä tässä sen kummallisempia, nuo 2v ja risat on kyllä älyvikkeliä :D ja ihania kun alkaa sanoja ja omia ajatuksia tulla julki. Että toi väsymys vois jo.

loviisa 12+5
 
en jaksanut kirjautua.

PAPAKOKEESTA itselläni otettiin kun ekaa odotin kun oli ollut pitkä aika edellisestä. Ja onneks otettiin, oli muutosta niissä tuloksissa. Nyt otetaan kans odotusaikana kun niitä seurataan..

 
h82
Kiitos kaikille vastauksista. Tää tosissaan on ihan ylimääränen (joukkoseulonta), ainakin neuvolassa sanoivat ettei tarttis uutta ottaa kun viime kerrasta ei oo vielä niin pitkä aika. Taidanpa siis jättää väliin ja otattaa sen sit vauvan syntymän jälkeen. Ellei sitten neuvolassa oo ehdottomasti toista mieltä.

Kohta alkaa teho-osasto, eikun sitä kattomaan! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:20 katjuza kirjoitti:
Nyt sitten vaan omaa napaa :D

Olin ultrassa aamulla,



tämännäköinen kaveri siellä vilkutteli, potki napanuoraansa ja pyöri ja hyöri vimmatusti :D

Kaikki on hyvin, pääperämitta 61mm, niskapoimu oli ok.

Sormet ja varpaatkin näkyi niin selvästi.

Kotimatka ei sitten sujunut niin hyvin :whistle: , tulin bussilla kotiin ja bussissa oli sitten täyslämmitys päällä sen lisäksi että aurinko paisto sisälle, olo oli tosi tukala koko matkan ja puhkuin ja puhisin ettei tulisi yrjöt sinne bussiin....pääsinkin perille mutta sitten en kestänyt enää vaan piti mennä pysäkin taakse oksentamaan :ashamed:

Muuten ei ollut ketään näkösällä mutta meidän talon juoruakka sitten sattui olemaan partsilla tupakilla ja siitä suora näköyhteys siihen pysäkin taakse :whistle:
Nyt saa sitten arvailla naapureiden ilmeistä että mitä he ajattelevat :whistle:

LASKETTUAIKA muuttui hiukan eli se on nyt 13.11

katjuza ja mahamöykky 12+2
ihana :heart: huomenna itsekkin edessä tuo.. ootan jo aamua ,toivottavasti jaksaa herätä eikä heti tarvii pöntölle rynnätä :D
näkipähän jotain minkä kokoinen sen vauvelin pitäisi siellä olla :)
 
Hui, se ois sit niinkun rv 14 täynnä - onpas aika menny sukkelaan. Vastahan mie plussasin :whistle: ;)

Yritän kovasti etsiä mammavaatteita netistä mutta eipä meinaa löytyä millään.. Elloksesta tilasin, mutta ne ei malliltaan sopinut päälle millään. Pitänee jatkaa etsintöjä, kohta nimittäin ei enää tavalliset farkut mahdu jalkaan. Miten muilla, varsinkin esikoista odottavilla, on tuo mahankasvun laita?

HT ja kanssamatkustaja 14+0
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:24 PikkuM kirjoitti:
Tuli tuossa mieleen kun kävin tuota listaa kattomassa, et mitä nuo tähdet on nimien perässä? Monesko lapsi tulossa? Jos näin, niin meille on masussa vasta toinen, ei kolmas..
Eikö ne tähdet oo merkkejä vaan siitä että sitä viesti kohtaa on muokattu emmamamman toimesta.

Eilisiltana piti taas oksentaa. Koko päivän oli huono olo sen aamuisin kaupunkiseikkailun jälkeen. Ja illalla sit piti täystyhjennyt tehdä. Eli eilisen ruokasaldo on yks sämpylä, kaikki muut on tullut ulos. Ei ihme vaikka paino ei lähdekään nousuun ihan heti, mutta eipä tuon tietysti tarvitsekaan. Kerkiää varmaan loppua kohden kiriä.

Mulla alkoi jo viikonloppu. Jos sais ikkunat pestyä tänään ja makkarin siivottua. Jollakin oli meno ultraan. Tsemppiä sinne!

Sanle ja DJ 12+3
 
PikkuM: Juu, ne on niitä "lapsia" =) Ja tsori kun oon sekoillu! Korjaan heti sun tähdet :ashamed:

Ja sitä mä mietinkin yön unettomina tunteina, että mites te monikko-odottajat, montako tähteä teidän perään laitetaan? En nyt just muista miten ne nyt siellä on, mutta kertokaa miten haluaisitte =)

Tuus nita sitten kertomaan ja laita kuvaa =)

Hitsi että ärsyttää kun mulla on semmonen projekti... Nimittäin karvankasvatusprojekti :D Yritän ärsyttää miestä, et se ostais mulle epilaattorin :xmas: Noh, tää on ihan tyhmä siinä mielessä, et nyt kun näitä lääkäreitä ja ultria on tässä ollu ja tulee olemaan, niin aina mun hyvät karvat saa kyytiä kun lääkäriin ei viitti mennä karvat rehottaen :D Vähänkö oon ällöttävä! Pitää varmaan ite kustantaa se laattori kun tuota ukkoa ei niin kauheesti häiritte, pöljäke :headwall: B)

Eilen illalla huomasin ku sängyssä makoilin, et kohtu tuntuu ihan älyttömän isona kupuna jo! :eek: :heart: Piti ihan mies huutaa kattomaan ja kokeilemaan.. Siitä huolimattakaan housut ei vielä purista, johtuu varmaan näistä maggaroista :saint:

Jep jep, lapset on jotain vailla..

emmamma & alma-iita 14+0 :heart:
 
Szeret
Emmamma: Viitsisitkö päivittää listaan LA 19.11. Aikaisemmin se oli 15.11, mutta ultrassa se tarkentui 4 päivää myöhemmäksi. Ja synnytyssairaala on varmaankin Oulaisissa, lyhennettä en tiedä? En tiedä vielä edes missä synnytän.. :ashamed:
Onko ketään Nivalasta kotoisin? Kun minä olen muuttamassa sinne kesällä. En ole vielä ottanut yhteyttä paikalliseen neuvolaan..

Viime viikko meni oksennustaudissa, kyllä pelotti pienen puolesta. Mutta neuvolantäti lohdutti että luonto on hoitanut homman siten että pienokainen ottaa aina ensin tarvitsemansa ja jos jotain puutostiloja on, ne näkyy äidissä. No aika sekavasti kerrottu mutta..
 
Huh, eilinen päivä meni täysin kansanterveydelle.... :eek: Puol viideltä iltapäivällä sain "koneen" käyntiin ja käväsin suihkussa ja lähdettiin koko porukalla anoppilaan. Nukuin pari tuntia tytön päikkäreitten aikana sohvalla, kävin vessassa ja sinä aikana mies oli vallannu sohvan...nukahdin sitte pystyyn nojatuolille, että sellasta lievää väsymystä vaan :whistle: yskiminen yön läpi ei ainakaan väsytilannetta millään muotoa auta, mut kestetään. Muutoin olo vieläkin epätodellinen, eipä tunnu miltään.
 
nonniin nyt on ultrat tehty ja kaikki oli hyvin! niskapoimu ok, ja kaikki mitä piti näkyä näkyi ihan oikein, huh :saint: :heart:
kuvaa en saanut laitettua vaikka koitin :ashamed:
puhui jotain että laskettu aika on joko 11.11 tai 12.11 mutta ei ala vaihtelemaan kun tuolla päivällä ei ole mitään väliä :) olisihan se tietty kiva että olisi juuri 11.11 mutta tuskinpa juuri LA:na syntyy :D
tai no mistä sitä koskaan tietää.. mutta kuiteskin.
Sanoi että olikohan se pään mukaan on 12+5 ja jalan (tai jonkun,en muista) olisi 12+3 mutta itse elän tuossa 12+5:ssä kun tähänkin asti. Ei kai se niin justiinsa ole kunhan sen viikon tietää. Neuvolassa sanoivat eilen että menkkojen mukaan on rv 14 mutta johtui siitä että olin sanonut vahingossa väärän ajan koska oli viimiset menkat :ashamed: no korjaantupa toivon mukaan nyt :) merkkasi ainakin kaikkeä innokkaasti tuohon äippävihkoon :p
Mutta juu, oli kyllä vaavi kasvanut viime näkemästä. Rakenneultra sitten kesäkuussa ja sitten ennen yksi neuvolaterveyden hoitaja kerta.. muuten vain odottelessa :) niin ja tietysti toivoen että tää pahoinvointi loppuisi :/
Olikos niitä muita kellä nyt olisi ollut/on tulossa tässä näillä viikoilla ultria? kuvia vain mukaan jos mahdollista :hug:
 
Miulla oli ma np-ultra, kaikki ok ja viikolla aikaistettiin la:ta. Rakenneultra sit 19.6. :) Kuvaa en oo laittanut, kun oli niin "huono" kuva. Siellä edellisessä ketjussa oli se varhaisraskauden kuva ja se on paljon selkeämpi, kun tämä masuasukki on sellainen mylkkyjooseppi että ei hetkeäkään ollut paikoillaan. :whistle:

HT ja kanssamatkustaja 14+0
 
h82
Moi!

Kotiuduin justiin shoppailureissulta ja kylläpä otti voimille. Nyt on jalat ihan poikki ja vielä pitäis koiran kanssa mennä lenkille \|O

Helmentyttö: mulla pömpöttää toi maha sen verran, että oon tällä viikolla siirtyny suosiolla mammapöksyihin. Niissä on niiiiiiin paljon mukavampaa kuin mistään ei purista. Oon ihan ihmeissäni että mistä se maha tohon on nyt jo tullut, kun viikkojakin on huomenna kasassa vasta 12. En tiiä vaikuttaako asiaan se, että ennestään ei vatsan seudulla oo juurikaan ylimäärästä ollu...Mut ihan turha sitä on enää piilotella, kyllä sen huomaa.

Eilen yritin kokeilla josko oisin tuntenu kohtua, mut ei onnistunu. Mikä ois paras tapa testata? ja minkälaiselta pitäis tuntua? ;)

Kai se pitää nyt vaan ryhdistäytyä ja lähteä ulkoilemaan...

Hauskaa viikonloppua! =)

H82 11+6
 

Yhteistyössä