Sitte vielä kaikki voi tuomita mut siitäkin kun olen lapsen alulle saanut keinohedelmöityksellä? Kuinkas moni on siihen perehtynyt? Pitkän kaavan mukaan 2 vkoa pumppasin joka ilta melko ison annoksen hormooneja mahanahkaan,sitä ennen sais pikkin joka vaikutus elimistössä on 5vkoa, punkitiossa eli kun munasolut kerättiin, niin sai suonen sisäisesti rauhoittavaa ja kipulääkeitä, sen jälkeen kauheet kivut ja särkylääkettä PALJON monta pvää putkeen. Ja alkion siirto oli 2 pvää punktiosta eikä todellakaan se kaikki lääkemäärä ollu elimistöstä siihen mennessä lähteny.
Joku kirjoitti tuolla jossai ketjussa missä oli antibiooteista alkuraskaudessa, että ei ole haittaa kun alkuraskaudessa sikiö on niin suojassa, mutta kun on kyse hiustenvärjäämisestä niin se sikiö ei olekaan enää suojassa. Miksiköhän sitte kaikki lääkkeitä ei voi syödä raskausaikana jos kerran se sikiö niin suojassa siellä sitte on? Kertokaahan te nyt jotka moralisoitte hiustenvärjäämistä kun kerran kaikesta kaiken tiedätte.
Mä olen nyt siis heti alkuunsa huono äiti kun olen keinohedelmöityksellä saanut aikaseks lapsen eli LÄÄKKEILLÄ ja sitte vielä kaiken lisäks parturi-kampaaja-maskeeraaja ja työni takia joudun meikkaa ja värjää hiuksia ja tekee asiakkaita. Ja nyt vielä joutunut syömään antibioottejakin. Mun lapsi nyt varmasti syntyy vammasena tai kuolee, kun kerran kaikkea niin vaarallista kokoajan teen.
Nämä EI-kampaajat niin oletteko te sitte niin perehtyny kaikkiin aineisiin mitä kampaajat käyttää? Ne kehittyy kokoajan ja kokoajan poistetaan haitallisia aineita, paljon on jo allergiaystävällisiä väri-, permis- ja viimeistelytuotteita. Hiuksia ei aina tarvii eikä edes kannata värjätä kestovärillä eli kevytvärit, niitä voi raidottaa, jolloin väri ei osu päänahkaan kuin pesuvaiheessa, vaalennusta ei tarvi tehdä kaikista tujuimmalla aineella jne. Mutta se on hyvä taas että moralisoidaan muiden tekemisiä.
Mites sitte ihmiset jotka on jossai lääkefirmassa töissä ja tekee niitä lääkkeitä? Tai jotku biologit jotka tutkii kaikkii aineita? Eikö se sitte ole vaarallista? Tai sairaalassa töissä olevat? Näitä nyt on paljon mistä vois alkaa keskustelee että voiko sitä ja voiko tätä tehdä.
Ehkä kannattaa olla hiljaa asioista mistä ei mitään tiedä,kannattaa ottaa selvää asioista ennen kun alkaa moralisoimaan.
Eli toisinsanoen, ei saa värjätä hiuksia, ei meikata, ei käyttää deodoranttia, ei mitään vartalovoiteita, ei lääkkeitä, ei saippuaa, ei shampoota, ei hoitoainetta, ei muotoilutuotteita jne. Onnea teille sitte jotka haluu raskaana näyttää joltai petolinnunperseeltä ja haista pahalta.