Ei ole tullut mitään punktion tuloksia. Kävi niinkuin vitsailin joskus silloin kun oltiin käyty Naistenklinikalla... Sieltä tuli kyllä kirje, mutta siellä oli se lasku. Eli poliklinikkamaksu. Meinasin jo soittaa päivällä ja kysellä missä mennään, mutta mies sanoi että odotellaan vielä. Se vastausaikahan oli kylläkin 2-4 viikkoa, mutta kun on malttamaton. Maanantaina tuli 2 viikkoa, joten odotellaan sitten vaan. Kärsivällisyys kun ei ole minun vahvin puoleni... Olen kyllä kuullut semmosta, ja muistelen äitinikin niin sanoneen, että jos on down-lapsi, niin silloin se ei kovin vilkas ole masussa, mun pikkusiskohan on down. Ja tämä ainakin kun sydänääniä kuunneltiin neuvolassa, potki melkoste paljon, samoin kuin usein kotonakin kun kotidopplerilla kuuntelee niin potkii ja liikkuu silloinkin. Viimeksi tuossa kun töistä tultuani kuuntelin, niin melskasi kummasti. Se muljahtelu siellä masussahan on vauvan pyörimistä, siellä ne kuperkeikkoja vielä pystyy tekemään, kun on tilaa. Kasvun myötä liikkeetkin muuttuu enemmän kääntyilyksi ja potkimiseksi. Vaikka olen kyllä jonkinlaisia potkujakin välillä ainakin kuvitellut tuntevani. Pari kertaa ainakin ihan selvästi.
Onneksi olkoon muuten rouviintumisesta, mikä se nimi nyt olikaan! On se tuo muisti, sanovat että joka lapsen myötä jotenkin muisti huononee, mulla on jo neljäs tulossa... ei ole ihme kun paljon unohtuu. Mitähän tämän neljännen jälkeen...
Minä taidan olla sen verran levoton etten osaisi tässä kirjoittaa oikeestaan muuta kuin näistä punktio-jutuista, joten taidankin jäädä niitä yksikseni miettimään ja jättää tämän kirjoittelun tähän. Ainiin, minähän ostin uuden vauva-lehden, taidan vilkaista sitä. Luen ihan mielelläni noita vauva-aiheisia lehtiä, vaikka luulisi sitä jo vauvaa osaavan pidellä ilman lehtiäkin. Mutta on ne ihan kivoja, parempia ainaskin kuin nuo juoruilevat viikkolehdet, joissa suunnilleen vaan viuhahdellaan, erotaan ja palataan takaisin...
Joten kuulumisiin ja voikaa hyvin!
Pömppöli + Iita (vai olisiko Iita-Ilmari) jo 17 + 1
Onneksi olkoon muuten rouviintumisesta, mikä se nimi nyt olikaan! On se tuo muisti, sanovat että joka lapsen myötä jotenkin muisti huononee, mulla on jo neljäs tulossa... ei ole ihme kun paljon unohtuu. Mitähän tämän neljännen jälkeen...
Minä taidan olla sen verran levoton etten osaisi tässä kirjoittaa oikeestaan muuta kuin näistä punktio-jutuista, joten taidankin jäädä niitä yksikseni miettimään ja jättää tämän kirjoittelun tähän. Ainiin, minähän ostin uuden vauva-lehden, taidan vilkaista sitä. Luen ihan mielelläni noita vauva-aiheisia lehtiä, vaikka luulisi sitä jo vauvaa osaavan pidellä ilman lehtiäkin. Mutta on ne ihan kivoja, parempia ainaskin kuin nuo juoruilevat viikkolehdet, joissa suunnilleen vaan viuhahdellaan, erotaan ja palataan takaisin...
Joten kuulumisiin ja voikaa hyvin!
Pömppöli + Iita (vai olisiko Iita-Ilmari) jo 17 + 1