Huomenia kaikille
Mulla ei vieläkään ole lämmöt noussut... Eli olikohan sittenkään ovista? Tai no, on ne siinä mielessä noussut, että koko loppu viikko mentiin alilämmöllä n.35,8, eikä milloon noussut, ja nyt eilen ja tänään on ollut ihan normaali 36,5. Josko se ovis sitten parans mut siitä alilämmöstä
Eilen kyllä näytti sylkitesti samanlaiselta, kun mitä näytti silloin ovista seuraavana päivänä kun sen pongasin.Ehkä kannattais testailla säännöllisesti jos testais, ettei tarvis arpoa
Valkkaria tuli sillon "ovispäivänä" ihan lorisemalla, sitten iltaa kohden loppui ja eilen illalla tai oikeestaan viime yönä on tullut sellasta paksumpaa valkkaria. Voiskohan toi merkata jotai?
kn on samalla tavalla "auki" kun aikasemminkin, mutta mun mielestä vähän kovempi.
Noniin, tässä päivitykset tälle päivälle. Hyvä
piupula kun nukuit munkin puolesta, tää yö meni valvoessa, kun ensin poika oli tosi räkänen, sitten kun hänet sai jotenkin nukkumaan 3 maissa, alkoi koira ripuloimaan, huh tätä ihanaa arkea! Nyt vielä raskausväsyt ja sellanen pieni tuhisia tuohon, niin unet olis mun osalta historiaa