Marraskuun odottajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia!

Vipe, toivottavasti tilanne korjaantuu pian. Meilläkin otetaan jatkuvasti yhteen kovin panoksin, kai se johtuu ""näistä mun hormoneista"". Yleensä aina annan riitatilanteissa periksi ja lepyttelen mutta nyt mun mielestä mun pitäisi saada huomiota ja paapomista eikä mun tarvitsisi joustaa! Eikä kauheesti auta kun mies nimittelee pömppömahaksi tai paksukaiseksi:P (Varmaan sen mielestä ovat hellittelynimiä mutta mä en kyllä kauheasti lämpene..)

Tuli varmaan kiva kuva meidän perhe-elämästä;) Noo, onneksi juhannus oli leppoisa, lämmin ja kaukana kaupungista. Ikävä vaan oli, että mulle tuli kauhea virtsatietulehdus, jota sai säikähtää oikein kunnolla. Kovat kivut alavatsassa ja veristä virtsaa. Kun ei mulla koskaan ole virtsistä ollut, niin en osannut tunnistaa oireita.. onneksi antibioottikuuri tuntuu auttavan.

Muuten mukavaa, uiskentelin ja saunoin ja lepäilin. Muuta kesälomaa ei sitten opiskelijalla olekaan. Lomaa vasta äitiysloman merkeissä.

Hyvää alkanutta viikkoa!

Heippa Raisa!

Hyvä kun muuallakin otellaan:) Kyllä vuodatukset olivat valtavat eilen yönä, mutta ihan aiheesta. Kyllä minä toisaalta tiedän, että reagointi on ""ylipursuavaakin"", mutta olin kyllä asioissani ihan oikeassa. Näillä palstoilla ei yleensä puhuta näistä negatiivisista puolista, mutta itse ajattelin, että voin kertoa nämäkin. Kun elämä ei ole aina vaan pelkkää ruusuilla tanssimista. Tekstiviestiä kovasti pukkaa. Kyllä se tästä. Mutta näytinpähän vain, että minua ei pallotella ihan miten vaan, vaikka perusluonteeltani olen kyllä ""pehmo"" ja liian periksiantava. Siinäpä miettikööt asioita päässänsä. Kiitos Raisa tsemppauksestasi!!

Huomenia!

Juhannus on sitten vietetty ja paluu arkeen taas edessä. Me olimme mökillä 6 kaverin kanssa ja jossain vaiheessa niin perjantaina kun lauantainakin alkoi pinna kiristymään kun ei enää jaksanut kuunnelle muiden juttuja. Jotenkin ei oikeen osannut innostua ihan samoista jutuista kuin mukavassa juhannushumalla olevat kaverit. Mukavaakin kyllä oli, sai saunoa ja käydä uimassa, joten en voi valittaa ainoastaan.

Täällä on myös vähän sellainen odottelufiilis päällä. Tuntuu ettei maha-asukilla oikeen tapahdu mitään. Jotain pientä pulputusta ja muuta liikettä voin ehkä kuvitella tuntevani vaan muuten ei mitään. Mahan koko on pysynyt kurissa ja tuntuu, että mikään ei ole muuttunut. Alkaa toisinaan olemaan jopa tylsää... =)

Joku tuossa aikaisemmin kyseli koirista. Meillä on perheessä yksi koira, sekarotuinen n. 1,5v. narttu. Ja olen myös miettinyt sitä kuinka totuttaa koira vauvaan. Jostain olen lukenut myös,että laitokselta olisi hyvä tuoda vauvan vaate jota antaa koiran sitten haistelle ennen kotiin tuloa. Kai tässäkin asiassa pätee terve maalaisjärki. Koira ja tulee vain opettaa, että vauva on sitä ylempänä ja vauvaa saa haistella (koiran on kai pakko) mutta vauvaan ei kosketa. Ja sama koskee vauvaa kun oppii kävelemään yms. Lapselle tulee opettaa, että koiraa saa silittää, mutta ei kiskoa ja repiä. Uskon, että hyvin pärjäämme ainakin oman koiramme kanssa.

Mutta nyt siivoamaan... jota on viivytetty kauan, kun koiralla on ollut juoksuaika joka on vihdion ohi!!!

Myy (19+risat)

Heippa Myy!

Joo pulputusta on täälläkin ja joitakin juttuja ""muka"" kuvittelen, että olisiko liikettä, mutta eipä taida...
Sama täällä, että jotenkin asiat jurraa paikallaan ja odottavan mieli on malttamaton: pitäisi jo tapahtua jotain!!!
Joo, kylläpä ei tosiaan kiinnostanut humalaisten örinät ja mieskin kun häppää otti, niin kyllä vain tylsistytti.

Mennyttä juhannusta.. =) täällä potkuja kuunneltu jo pari viikkoa, nyt alkaa oikeen kunnolla tuntumaan. Illalla varsinkin ku nukkumaan asettuu ni jo alkaa tapahtua. parin viikon päästä ois rakenne-ultra jee pääsee taas näkemään pikkusen. Sarja potkujen pariin. kmoti rv 18+1

Joo ei ollu täälläkään kummonen juhannus, humalaisia ja vielä enemmän humalaisia. Kivaa tosiaan :(
Huomenna olisi rakenneultra ja jännittää aivan kamalasti!! Tänään neuvolassa kumminkin sai jo vähän helpotusta kun täti sanoi että kyllä siellä asiat on ihan hyvin, sydän kovasti paukutti jne. Aina neuvolan jälkeen on viikon pari ihan rauhallinen olo mutta sitten taas möröt hiipii mieleen että entä jos...
Kohta ollaan jo puolessa välissä hihii :)

Lyyli 19+3

Jessus että sitä voi käydä aika pitkäksi kun on kotona. Ja kun on kotona niin oikein odottaa ja entistä enemmän kuvittelee vauvan liikkeitä ja potkuja. PItäisi kai keksiä jotain uutta ja innostavaa tähän elämään. Vaan ei työttömänkään rahat kummoisiin riitä.

Tuntuu siltä, että tuo juhannus on mennyt kaikilla enemmän tai vähemmän juopuneita seuratessa. Se ei ole kyllä todellakaan maailman lystikkäintä hommaa raskaana ollessa. Varsinkin jos mies tuppaa innostumaan enemmän kavereista ja kaljasta kun sitten meikäläisestä, yksinään sohvalla telkkaria katsovasta vaimostaan... Täytyy vaan todeta, että onneksi ei ole odotettavissa muita ""suurempia"" juhlapäiviä tässä ennen laskettua-aikaa. En varmaan jaksais yhtäkään viikonloppua enää kavereiden kanssa mökillä.

Kai tämä valittaminen riittää. Jos alkais taas ahistelemaan miestä kun se tulee kotiin vihdoin. Mitä tehtäis... lähetäänkö jonnekkin. Toinen toivoisi saavansa vain olla hetken rauhassa. Mutta minkäs mie itelleni mahdan...

Eipä kyllä tullut mitään asiaa kirjoitettua, mutta hällä väliä...
Tylsistynein terkuin, Myy

Täällä pelonsekaisissa tunnelmissa elellään... Tänään rv 19+2 ja eilen tuli jonkun verran vuotoa, sama toistui aamulla. Soitin jo eilen illalla lääkärille ja käski sitten käymään neuvolassa. No, kävin siellä tänään, pelkäsin jumalattomasti ettei siellä enää mitään elämää olekaan. Sydänäänet kuului ihan normaalisti mutta kohdunsuu oli kuulemma ärtynyt. Jos olis vähänkin enemmän vuotoa niin olis laittanut mut ultraan että ois katottu istukkaa. Nyt pitää sitten seurata lisääntyykö vuoto ja muuttuuko kirkkaaksi (nyt ollut siis rusehtavaa) tai tuleeko kipuja... Rasittavaa.

Sitä jotenkin kuvitteli että kun on näin pitkälle päässyt niin ei mitään ongelmia enää tule. Enää en ikimaailmassa usko etteikö aina voisi jotain ikävää tapahtua. Nyt pelottaa ihan sairaasti ja kokoajan kuulostelee että liikkuuko se vauva siellä ja ravaa vessassa tarkistelemassa onko pöksyihin tullut jotain ylimääräistä... Sairaslomaa sain loppuviikon, pitäis ottaa nyt rauhallisesti vaikka en mitään kovin rasittavaa ollut tehnyt aiemminkaan. En tiedä olisko järkevää mennä vielä loppuviikosta ä-polille ultraan, ihan oman mielenrauhan kannalta jos tää vuoto jatkuu.

Juhannus meni kans muitten örvellystä katellessa, onneks oli samassa porukassa miehen sisko joka myös on raskaana, ei tuntunut niin hermoja repivältä ;)

Hyviä vointeja, varmaan nyt tulee piipahdettua täällä useemmin kun olen kotona päivätpitkät...

Marraskuun odottajat:

01.11. Sarika, 34v, pikkukakkonen, KYS
01.11. Rinuli, 25v, esikoinen, Tays
01.11. Pirpana, 31v, kakkonen, Porvoon sairaala
02.11. Perhonen, 23v, esikoinen, Jorvi
03.11. Gilda, 40v, esikoinen, NKL
04.11. Tiia, 22v, toinen, SKS
05.11. EO, 39v, esikoinen, TYKS
07.11. Sanni, 21v, esikoinen, OYS
07.11. Liisi 31v, esikoinen, eteläinen Saksa
08.11. Jessi 26v, kolmas, miehelle eka, Uppsala
09.11. Nitta, 28v, pikkukakkonen, SKS
09.11. Tulppaani, 30v, esikoinen, Salon seudun sairaala
10.11. Raisa, 28v, esikoinen, Kätilöopisto
10.11. Jonsku, 20v, esikoinen, Kätilöopisto
11.11. Marras-masu 29v, kolmas,miehelle eka, Kätilöopisto
14.11. LauraM, 25v, esikoinen, NKL
14.11. Katri, 25v, esikoinen, PKKS
14.11. Sipuli1, 28v, esikoinen, NKL
15.11. TiinaMaria, 36v, kakkonen, PHKS
15.11. Iita, 24v, esikoiskaksoset, KYS
15.11. Katriina, 36v, toinen, PHKS
16.11. Lilja, 24v, esikoinen, NKL
16.11. Tiikeri, 20v, esikoinen HYS
17.11. Leenu, 25v, esikoinen, PHKS
17.11. Janda, 28v, esikoinen, TAYS
17.11. Tintti, 31v, esikoinen, VKS
18.11. Sue, esikoinen
18.11. Anne, 22v, esikoinen, KS-KS
19.11. Loora, 30v, esikoinen, NKL
19.11. Lyyli, 21v, esikoinen, KAKS
19.11. Myy, 24v, esikoinen, OYS
19.11. Sopuli, 34v, esikoinen, SKS
20.11. Sirenia, 27v, esikoinen, KHKS
21.11. Leijona, 29v, toinen, TYKS
21.11. Kuuhullu, 19v, esikoinen, SEKS
22.11. Che, 31v, esikoinen, OYS
23.11. Giana, 22v, toinen, OYS
26.11. Peppa, 17v, esikoinen, Kätilöopisto
28.11. Vipe, 38v, kolmas, miehelle eka, uusioperheen
iltatähti, OYS
28.11. Jasi, 33v, eka, Kätilöopisto
28.11. Minski, 29v, esikoinen, Jorvi
28.11 Mimmu78, 27v, esikoinen, PHKS
30.11. Zatu, 29v, esikoinen, KS-KS
30.11. Tiina, esikoinen, Kuusamo

Heippa,

Kävin lisäämässä itseni listalle, kun en siellä vielä ollut, enkä ole kauaa ennättänyt täällä käydä lueskelemassa juttuja. Oma raskauteni on edennyt ainakin tähän asti ihan hyvin. Onneksi on kesällä töitä, niin ei jää niin paljon aikaa murehtia ja ruveta liian usein neuroottiseksi. Ensi maanantaina olisi sitten se rakenneultra (rv 20+4). Parempi kun ei etukäteen liikaa ajattele sitä.

Ukkoani tuppaa olemaan välillä ikävä, kun kesän olemme eri paikkakunnilla ja näemme viikonloppuisin jos silloinkaan, mutta pieni ero tekee vain ihan terää=).

Oma juhannukseni sujui rauhallisesti ja mukavasti, eikä onneksi tarvinnut sietää humalaista poppoota. Oli ihanaa viettää juhannus mummon mökillä saunoen ja makkaraa paistaen.=) Kummasti tämä raskaus rauhoittaa, vaikken tosin koskaan mikää hirmu bilehile ole ollutkaan. Hyvää heinäkuun alkua kaikille=).

Marraskuun odottajat:

18.11. Sue, esikoinen
18.11. Anne, 22v, esikoinen, KS-KS
iltatähti, OYS

Heippa,

Kävin lisäämässä itseni listalle, kun en siellä vielä ollut, enkä ole kauaa ennättänyt täällä käydä lueskelemassa juttuja. Oma raskauteni on edennyt ainakin tähän asti ihan hyvin. Onneksi on kesällä töitä, niin ei jää niin paljon aikaa murehtia ja ruveta liian usein neuroottiseksi. Ensi maanantaina olisi sitten se rakenneultra (rv 20+4). Parempi kun ei etukäteen liikaa ajattele sitä.

Ukkoani tuppaa olemaan välillä ikävä, kun kesän olemme eri paikkakunnilla ja näemme viikonloppuisin jos silloinkaan, mutta pieni ero tekee vain ihan terää=).

Oma juhannukseni sujui rauhallisesti ja mukavasti, eikä onneksi tarvinnut sietää humalaista poppoota. Oli ihanaa viettää juhannus mummon mökillä saunoen ja makkaraa paistaen.=) Kummasti tämä raskaus rauhoittaa, vaikken tosin koskaan mikää hirmu bilehile ole ollutkaan. Hyvää heinäkuun alkua kaikille=).

Huh kun tuppaa remppa ottamaan voimille...ikinä enää en suostu ilman ammattiapua remppahommiin =) Onneks loppuviikosta on muutto ja remppa takana ja voi rentoutua vihdoin viimein =)

Tänään oli rakenneultra ja pikkusella kaikki hyvin =) Eilen aloin hermoilemaan kun ei meinaa liikkeitä tuntua kunnolla ja kai valmistauduin henkisest siihen et jos kaikki ei olekaan ok. Kyllä se napero siellä potki ja heilu, istukkaa vaan on edessä ja pehmentää iskut kuulemma... Kyllä helpotti, nähä toinen siellä hyvässä kunnossa =)

Täällä oli puhetta juhannuksesta, onneks olin töissä, meni vähän ohi koko ryyppyjuhla. En todellakaan olis jaksanu enää toista viikonloppua putkeen katsella juopunutta porukkaa. Satuin erehtymään ed. viikonloppuna festareille ja kolme päivää känniläisiä oli liikaa...ja kaiken kukkuraks kun selvinpäin tietysti olin niin nilkkani venäytin lahjakkaasti, kännissä tuskin ois missään tuntunu ;) Nojoo, olihan siellä ihan hauskaakin, näki ainakin kaikki bändit mitä meni katsomaankin =)

Jos menis maate ja kokeilemaan jos pikkunen vaikka jotaa itestään ilmottelis... =) Huomenna viimeinen päivä remppa- ja pakkaushommia...onneks en saa muuttoon juur osallistua, voin vaan komennella muita ;)

Vointeja kaikille =)

Loora 19+3

Heippa tytöt!

Mulla on ihan tajuton väsymys. Siis ihan tolkuttoman kova, melkein pahempi kuin alkuraskaudessa. En tajua mistä se johtuu, mitään töitä ei todellakaan jaksaisi tehdä, hyvä kun kävellä raahustaa etanan vauhtia. Neuvolassa ei (taaskaan) osattu sanoa mitään, se täti on täysin ammattitaidoton.. (ei tajunnut mun virtsatietulehdusta, vaikka täysin selvät oireet, ei tiennyt liitoskipuja olevan olemassa vaan veikkas mun vaan ""satuttaneen lantion alueen"", sanoi supistusten ja tämän väsymyksenkin nyt olevan normaaleja raskausoireita..)

Kaipa mulla on hemoglobiini tosi alhaalla, mulla ei nimittäin ole paino edelleenkään noussut yhtään joten veikkaan vauvan vievän kaiken ravinnon ja mulle ei jää mitään. Ens viikolla olis neuvola (eri tädille onneksi) ja aion pyytää hemoglobiinin mittausta, sitä kun ei ole kertaakaan mitattu (""ei tarvitse mitata terveiltä ihmisiltä"").

Myy, jaan sun kurjat fiilikset.. Mua pelottaa kanssa toimettomuus, kun kohta valmistun ja sitten olen vaan työttömänä vauvan syntymään saakka, eikä hajuakaan työllistymisestä äityisloman jälkeen. On se kyllä väärin, että naisia ei haluta palkata (""alkaa kumminkin laittamaan heti lapsia""), ja sitten ainoa vaihtoehto tosiaan on laittaa niitä lapsia, kun ei ole muutakaan tekemistä.. nojoo. Tämä on taas tälläistä. Mutta ottaa päähän, kun mua huonommin menestyneet miespuoliset opiskelukaverit saa töitä itsestään selvästi, kun taas suurin osa naispuolisesta kaveripiiristä istuu kotona, etsii töitä ja tulee raskaaksi..

Ääh! No, tulipas taas tilitettyä. Näköjään vähän vielä puhtia riittää väsymyksestä huolimatta;) Pitäisi varmaan ajatella vähän iloisempia ajatuksia. Vaikka sitä, että muuten asiat on hyvin, ollaan terveitä ja saadaan vauva ja miehellä on hyvä työpaikka. Ja nyt on kesä ja saa syödä mansikoita niin paljon kun haluaa ja vauvan potkut alkavat jo tuntua tutuilta eikä omituiselta ruumiinanastamiselta;)

Heippa vaan!

Myy: tunnistin täysin kirjoituksestasi itseni. Samma här! Jotenkin on niin latistunut tunne ja ei tiedä miten päin olisi. Se juuri kun liikkeitä ei tunnu, niin tuntuu jotenkin ""ollakko vaiko ei olla""-fiilingiltä. Jospa se tästä kohentuisi. Ensi viikolla menen pitkästä aikaa neuvolaan ja saapahan ainakin sydän äänet kuulla

Sirenia: tuli kertomuksestai mieleen oma raskaus eka km jälkeen. Minä raskauduin silloin n. 4 kk kuluttua ja raskaus oli edennyt ihan mukavan pitkälle kun mullakin tuli jotakin pientä vuotoa. Menin kiiruusti lääkärille ja se totesi, että kaikki on hyvin ja vuoto oli todellakin vain jostakin ärtymyksestä johtuvaa tms. Ja siihen se sitten loppuikin ja tein sitten tämän minun pojan. Tiedän kyllä että tunteesi ovat pinnalla ja itse jos olisin tilanteessasi niin varmasti hankkiutuisin ä-polille. Tulisi sitten ainakin mielenrauha. Ja toisaalta kun ne ei sinua passittanut sinua sinne heti, niin kai sitä uskotaan sitten vain lääkäriin vaikka se välillä vaikeaa onkin. On tämä todellakin sellaista vuoristoradalla olemista ja tästä pitäisi osata nauttia. Kyllä varmasti sinun kohdalla kaikki menee ihan hyvin!

Raisa: kannattaa varmaan hemis käydä mittaamassa. Mulla ainakin se on laskenut raskauksissani ja mielenkiintoista ensi viikon neuvolassa nähdä mitä lukemat näyttää. Sullapa tuntuu tosiaan olevan aika ""tietämätön"" neuvolatäti ja se on valitettavaa. Kuitenkin tämä raskaus on kysymyksiä täynnä ja sitä odottaa saavan kaiken huomion ja hellyyden.
Sama tunne tuli itselleni kun käytiin rakenne-ultrassa. Se jos mikä oli täällä kuin liukuhihnatyötä eikä antanut ollenkaan sitä mitä odotti.

Meikälläkin tuo elämä alkaa taas sujumaan. Minä kun en pitkävihainen osaa olla ja katsotaan asioita nyt taas. Kyllä se muuten ihan hyvä ukkeli on mutta jokaisella on omat huonot puolensa. Joo, noista liikkeistä tuli vielä sellainen mieleen, että itse ajattelen jo niin neuroottisesti, että tämä minun vaavi on varmaan lääketokkurassa ja siksi ei liiku. Mullahan on verenpainelääkitys ollut koko ajan meneillään. Just joo... että tarttis alkaa siis kohta tapahtumaan ennenkuin sitä menee tässä aivan sekaisin. Viikkojahan mulla on nyt 18+2. Ehkä sitä on liian hätäinen...

Ja nyt työn pariin. On muuten vain tämä viiko töitä ja sitten alkaa 4 viikon loma. Ah!

Niin, täytyy varmaan tuon neuvolatädin puolustukseksikin sanoa jotain.. Siis täällä pk-seudulla on joku ihme systeemi, että neuvola on terveyskeskuksen yhteydessä eikä ole erikseen varsinaisia neuvolan terkkareita, vaan samat terkkarit ottavat kaikkia potilaita vastaan. Mulla ollut jo kolme eri terkkaria, kun vaihtuvat vielä koko ajan pätkätyösuhteiden jne seurauksena. Muut olleet ihan jees, mutta tuo nykyinen ollut aivan onneton ja juuri nyt kun alkaa olemaan näitä vaivojakin vähitellen, niin alkaa tulemaan sellainen olo, että mitenkä tästä oikein selvitään tuon kanssa..

Onneksi on tämä netti ja vauvakirjat:)

Huomenta päivää!

Taitaa olla tunteet vähän pinnassa kun itku tuli heti kun pieniä vastoinkäymisiä kohtaa. Tai no pieniä ja pieniä... Ollaan miehen kanssa varattu rakennusvaiheessa olevan paritalon puolikas johon syksyllä pitäisi päästä muuttamaan. Kaikki on ollut tähän asti selvää, pankkilainaa myöten. Nyt kuitenkin sopimusehtoja ollaan muuttamassa ja me ollaan sitä myöten ""kusessa"". Ei meillä ole 10000€ maksaa nyt ja sitten asuntoa siinä rakennettaessa. Kun oltiin pankin ja myyjän kanssa sovittu, että sitte maksetaan kun on valmis.

Saa nähdä pääseekö sitä muuttamaan minnekkään syksyllä ennen kun vauva syntyy vai jäädäänkö sitä vuokralle asustelemaan. JOtenkin meni maku koko asunnosta kun pompotellaan ees ja taas. En edes jaksanut alkaa välittäjän kanssa keskustelemaan kunnolla kun meinas vaan itku tulla. Olen niin innoissani ollut muutosta ja siitä, että pääsee ihan uuteen asuntoon.

Paska juttu. Mutta elämä jatkuu. Antakaa anteeksi tämä valittaminen... =)
Myy

Heippa!
Eipä mene kovin hyvin täälläkään, tosin itseäni saan syyttää... kävin neuvolassa ja paino noussut yht. jo 8kg! Nyt oli lisäsystä 733g/vko! En mielestäni ole mässytellyt mutta liikuntaa ei tule kyllä harrastettua yhtään :(
Nyt kun saisi jostain voimia liikkumaan.

Hb oli tippunut 105 joten eipä ihme että on vetämätön olo ja väsyttää. Lisäksi ollut hirveä remontti/muutto rumba päällä, nyt pitäisi rueta helpottamaan. Sain rautatabletteja, duroferon, onko kokemuksia ko. tableteista? Mulla on muutenkin jatkuvasti pahaakin ummetusta ja nyt pelottaa jos ummetus vain pahenee.

Nyt siis rv tasan 22 ja hyvää mieltä tuottaa vain kunnon muksaukset masussa.

No yritän tässä nyt rauhoittua ja olla välittämättä tosta painon noususta, terkkarikin sanoi ettei tämä nyt vielä maata kaada. Katsotaan nyt ne sokerit eli testit joskus elokuussa ja sen jälkeen ä-poli.

Nyt aloitan nauttimaan kesästä ja siitä että enää 2pv töitä ja sitten on ihanat 2 viikkoa lomaaaaaaa :D

Moi Myy,

jos olette sopineet jo pankin (välittäjän tms minkä tahansa tahon) kanssa lainasta ja maksuehdoista, niin sopimusta ei voi muuttaa jälkeenpäin (ellei sopimuksessa ole pykälää, jonka mukaan niitä voi muuttaa, tosin epäilisin tämänkin pätevyyttä).

Lue sopimus tarkkaan ja pysy kovana, koska sopimusehtoja ei voi muutella noin vain yksipuolisesti.

Moi,

Taitaa melkein kaikilla olla vähän alavireinen kausi menossa. Mullakin oli epäilys eiliseen rakenneultraan mennessä, että onko sittenkään kaikki kunnossa, kun mitään liikkeitä ei vieläkään tunnu (menossa rv 18+1 tai jotain). Mutta kaikki hyvin! Sukupuolenkin sain tietää :) Tai eihän se 100% ole, mutta veikkaus kuitenkin. Muutoin on mennyt kaikki muutoinkin hyvin, mutta meille tuli riitaa siitä, kun mies ei halunnut lähteä ultraan mukaan. Tietysti pahoitin mieleni. Miten onko teillä miehet olleet kaikilla mukana? Ottaa vieläkin päähän, tuli niin epävarma olo sitten jatkostakin. Vaikka toisaalta saatoin odottaa, että näin tämä meillä menee.. Hirveän kiinnostunut ja kyselee kyllä asioista, muttei halua liikaa ""vöyhöttää"" eikä mukaan mihinkään tutkimustilanteisiin. No, täytyy niellä pettymys ja jatkaa taas muutoin mahan kasvattamista ja kesästä nauttimista.

Mitäs teille tänne marrrasmammoille kuulluupi?

joko on potkuja tullu?

kyselempä vaan kun olen ex-marrasmamma sain keskenmenon rv10+2. olis kiva tietää millanen masu olis ittellä nyt ja joko vauvelin liikkeet tuntuis? la olis ollu 12.11 =/

Hyvää jatkoa teille ja pitäkää itsestänne ja vauvastanne huolta... =)

04.11. Iku, 32v, NKL
10.11 Kata, 25v, esikoinen, LKS
18.11. Sue, esikoinen
iltatähti, OYS

HUOM! Jos haluat lisätä itsesi listalle, ota copy-pastella UUSIN versio listasta ja lisää itsesi sille.

Heips vaan kaikille!
Kävin lisäämässä myös itseni listalle, kun täällä tuntuu olevan paljon samankaltaisia ajatuksia kuin itsellä.=)

Eli viikkoja on nyt 20+6 ja noita muljahduksia ja pulpahteluita tuntuu päivä päivältä enemmän!Tänään oli rakenneultra, mutta siitä ei hirveenä ottanut selvää kun th ei oikein selittänyt kunnolla. Kovasti se siellä liikkui ja sydän löi hyvin, että kaikki kuitenkin ok! Sukupuolesta th ei edes puhunut mitään, mutta parempi niin, ei me halutakaan tietää!
Myöhemmin joudun istukkakontrolliin, kun se oli niin lähellä kohdunsuuta. Kellään kokemuksia asiasta?
Jeps, eiköhän riitä ekalle kertaa... =)

Meillä myös tänään rakenneultra ja hyvin tarkasti lääkäri selitti kaiken. Oli siis yksityisellä. Kaikki löytyi mitä pitikin, sydämestä sanoi että ei voi olla ainakaan mitään isompaa vikaa, olisi kuulemma toisella koneella nähnyt paremmin, mutta se oli rikki. Just minun tuuria. Mutta kuitenkin, sanoi ettei mitään poikkeavaa missään ja mitat vastasi viikkoja.
Ei antanut pikkunen katsoo haarojen väliin vaikka miten yritettiin, haluaa pitää jännityksessä ;)
Istukka on mulla kuulemma hyvässä paikassa, takaseinämässä.

Lauralle hali! Mitä nykyään kuuluu? Monesti olet käynyt mielessä, samoin gekko!!

Tänään tasan rv 22 täynnä. Masu alkaa jo vihdoin vähän pullottaa ja käveleminen väsyttää selkää. Vointi on ollut muuten tosi hyvä, pientä närästystä lukuunottamatta. Viiden päivän päästä saa jo laittaa äitiyspakkaushakemuksen menemään, eli jospa pakkauksenkin saisi kolmen viikon sisällä=)

Vauva potkii tosi voimakkaasti etenkin iltaisin. Ollaan mieheni kanssa soitettu klassista musiikkia kuulokkeilla mahan päältä, ja se vasta saakin aikaan potkusarjoja.

Lyyli

Kyllä tää tästä pikkuhiljaa alkaa suttaantua pahimmanyli ollaan jo kutakuinkin päästy. Voi olla että olisin jo nyt uudelleen raskaana mutta en viitti viellä testata kun ei se kumminkaan viellä plussaa näytä. On kuitenkin ollut todella kova väsymys parin viikon ajan ja rintoja ja mahaa hiaman nippailee tosin menkkojen pitäisi loppuviikosta alkaa niin luultavasti se on niitä oireita mutta katsellaan... =) Että tämmöstä kesälomaa odotellaan viellä 2 1/2 vikkoo.. Sillon olen tilannut kunnon kesä kelit niin saa nauttia ihan ekasta kesälomasta kunnolla... =D
Mutta hauskat jatkot sulle ja muille kanssa... =)

Moikka!

Laura: mukava kuulla susta. Toivotaan, että pääset pian liittymään tänne odottajiin! Hyvää vointia ja onnea raskautumiseen:)

Kata: tervetuloa mukaan. Meillä onkin näköjään sama LA, eli sitten marraskuussa kärvistellään yhdessä;) Mikä sairaala tuo LKS on?

Äh, mulla on inhottavia alavatsakipuja. Mitähän nyt taas? Ehkä johtuu siitä, kun vetelin jätskiä eilen (kamala mieliteko) ja mulla on laktoosi-intoleranssi. Mutta ei nää oikein sen tyyppisiä kipuja ole. No, täytyy katsella, onneksi ens vk neuvola. Sitten kyllä tilitän sille tädille kaikki mahdolliset vaivat, varmaan se tietää paremmin vastaukset kun mun ""oma"" täti.

Yhteistyössä