Marraskuun odottajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terveisiä äippäpolilta. Kaikki oli ok, vauvan painoarvio tällä hetkellä 3 kg. Kuulemma ultralla voi arvio heittää 10-15%.
Olin vähän pettynyt, kun supistelut eivät olleet saaneet kohdunsuuta pehmenemään. Tilanne oli täysin sama, kuin vk 26. Kohdunsuu yhdelle sormelle auki ja kaulaa jäljellä 3 cm. Neuvoivat vaan kärsivällisyyteen. Eli olen varautunut taas yliaikaisuuteen. Kuulemma ei ole tarvetta mennä enää äitiyspolille, paisi sitten jos menee 10 pv yli lasketun ajan. Eli ens viikon sunnuntaina olis laskettu aika. Tarvii siihen lisätä se 10 pv niin ei käy aika niin pitkäksi!!
Tylsää tämä odottelu. Sais edes yöt nukkua!
mimmi

Löytyihän tää ketju, oli hetken jo kadoksissa..

Minulle tuli yhtäkkiä ihme paniikki: vaikka kokoajan vain malttamattomana odotan pikkuista syntyväksi, tulikin nyt paniikki, etten ehkä olekaan valmis synnyttämään (siis eihän tässä vielä olla lähdössäkään, mutta..) ja miten sitä pärjää sitten vauvan kanssa, entä jos ei olekaan terve.. jne, jne..

Olenkohan ainut panikoija???

Etpä ole ainoa panikoija.Tosin minulla se on iskenyt vasta muutaman kerran.Tulee sellaisia hetkiä että alkaa pelottaa mutt menee aika pian ohi.Usein ne tulevat yöllä.
Kolme asiaa lähinnä mietityttää synnytys,imetys ja onko lapsi terve.Synnytyksessä pelkään eniten varmastikin kipua ja imetys mietityttää josko ei vaikka maitoa tulekaan.
Silti uskon että selviän hyvin vaikka välillä paniikki iskeekin.

Yhteistyössä