Heipä hei ja taas kerran POKS! 17+0
:attn: Laskeskelin tässä, että pitäisi jo loppupään odottajatkin kaikki olla pikku hiljaa käyneet np ultran ja varmistaneet lasketun ajan. Ovatkohan nikit
Semona,
marceille, ja
La Mer vielä keskuudessamme?? Josko ei heistä kuulu viikonlopun aikaan mitään poistan listoilta, kun on kurjaa roikottaa sellaisia mukana, jotka eivät odota kanssamme. :attn:
Ja enhän minä mikään pinopoliisi muuten halua olla, :ashamed: saahan täällä taustailla ja kirjoitella vaikka joka toinen kuukausi, mutta on kiva katsella sitten kun päästään tosi toimeen miten kukakin odottelee ja siinä vaiheessa on vähän ärsyttävää pitää listoilla ylimääräisiä nimiä.
Vaunuista oli puhetta, meillä on tietenkin pakko hankkia sisarusrattaat, kun eroa tulee vain 11 kk ja olen nyt vihdoin saanut vaihtoehdot rajatuksi kahteen. Edullisemmat ovat nuo Carena Double Swing ja hinnakkaammat Easywalker Duowalker Sky. Tuolta löytyvät
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=list&category=tuplarattaat&PHPSESSID=co8tf1qth45s0f9d9sob40fu86
Meillä oli sitten loppujen lopuksi kriteereinä rattaat, jossa on omat kuomut, kääntyvät etupyörät ja kohtuullisen pieni koko. Toivottavasti noi Carenat olisi ok, niin ei tarvitsisi ostaa taas kalliita menopelejä. Vieläkin harmittaa, kun viime talvena ostettiin uudet 800 euron Emmaljungan Duo Edget ja nyt kun laitettiin myyntiin, hyvä kun 450 euroa saa. :headwall: Taitaa olla kuin uusien autojen kanssa, kaupasta kun ajat pois, hinta putoaa 30 %...
Jaa, mitäs muuta,
Kuukuna tervetuloa! :flower:
Liitoskivuista oli kanssa puhetta, minähän täällä olen niitä kiroillut jo useamman viikon.
Kuten mainittiinkin, liitoskivut ovat sellaista häpyluun ja nivusten kipua, joka on sekä repäisevän kovaa vihlontaa äkkinäisissä liikkeissä tai ääriasennoissa tai jomottavaa "toosan" kipua esim. rasittavan päivän jälkeen illalla. Kohdun kivut taas tuntuvat useimmiten esim. kävellessä alavatsalla repimisenä tai kurkottaessa tai nostaessa. ilkeää kyllä ja etenkin kun se alkoi näin aikaisessa vaiheessa...