*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
Huomenta kaikille!
Täällä on nyt vaivana yöllinen kutina... heräsin jalkojen kutinaan, ja sai kaksinkäsin raapia reisistä alaspäin...normaalia?

Kuiskaten 14+0 *poks*
Mulla kans kutinaa jaloissa ihan hullusti öisin ja iltasin kutina ylettyy rintoihin ja tonne housunrajan ja alavatsan välille..
 
Pitkästä aikaa taas kirjoittelen. Melkein päivittäin kuitenkin käyn teidän juttuja lukemassa :)

Täällä vaivana lähes päivittäinen veren vuoto nenästä, ennen ei vuotanut lähes koskaan. Verenpaineet myös todella alhaiset, jonka takia huimaa aina ylös noustessa.. Onkos muilla tälläisia vaivoja?
Muutoin vointi normaali, vatsa kasvaa vauhdilla. Niin ja veikkauksena olisi että poikaa odotan :)

Nennii 14+2
 
POKSPOKSPOKS 17+0

täällä ei muuta uutta, pahoinvointi jatkuu, jatkuu ja jatkuu |O loppuis nyt jo niin pääsis nauttimaan tästä raskaudesta. Kateellisena lueskelen teidän muiden kertomuksia hyvästä ja nautinnolliseta olitilasta. Itse kun hädintuskin jaksan liikkua sohvan- sängyn- ja wc:n väliä.. No ehkä tää jossain vaiheessa helpottaa, viimeistään lokakuun lopussa kun odotus palkitaan :heart:

Milli ja pikkuniitti 17+0 :heart:
 
Täällä ollaan taas vaihteeksi tosi väsyneitä koska pojalle ollaa tänää annettu sitä maitoo mitä muutkin perheessä käytämme ja eiköhän siitä heti tullut kutinaa ja poika muuttu itkuiseksi ja ärtyneeksi eikä viihtynyt kuin sylissä johon nukahti heti mut jos laskin johki muualle ni eiköhän herännyt heti ja huuto alkoi taas,toivottavasti yön ees nukkuis hyvin

onnea poksujille!!

mustakin tuntuu että oisin tuntenu pienet hipasut tänää ekankerran tuolla alamasulla ja nyt niitä on tullut aina vähän väliä..

 
What a morning...todella kaunis sellainen =)

En meinannu silmiäni uskoo kun herättiin poikien kans vasta 9tä! Isäntä on vieläkin reissun päällä ja toivottavasti ilmaantuu puoliin päiviin mennessä että pääsen lähtemään sinne mammatapaamiseen ;)

Sitä ennen pitäis kuitenki yrittää siivota ja käydä vähän ulkoilemassa...sen tietää ettei krapulaisesta äijästä oo sitten mihinkään :kieh:

Muuten kaikki masukassa hyvin :heart:




 
Huomenia kaikille!

Täällä vuotelu oikeastaan loppunut, pyyhittäessä tulee enää aavistuksen verran vaaleenruskeeta vuotoa. Pitää nyt toivoa että tilanne pysyy hallussa levon avulla. 4.6 on kontrolliaika, ja todellatodella toivon että hematooma on siihen mennessä pienentynyt tai kadonnut pois. Nyt on suurin pelko että alkaako lapsivettä tihkumaan, mutta ainakin ultran mukaan vettä oli todella hyvä määrä perjantaina, ja kalvo näytti ehjältä.

Liikkeitä tuntuu koko ajan enemmän, vaikkei lääkärin mukaan vielä mitään tunnukkaan :LOL: kyllä mä pojasta muistan tunteneeni ihan samoilla viikoilla jo pientä lepattelua ja tökkimistä :heart:

Nälkä on jatkuvaa!!Toisaalta mulle se on hyvä juttu, painoa ei vielä edellisessä neuvolassa ollut tullut yhtään alkutilanteeseen lisää.

Mahassa tuntuu kasvukipuja, ja häpyluuta jomottelee lähes jatkuvasti. Mutta kaikki nää kestää kun vaan pienellä olis jatkossakin kaikki kunnossa :)

En tiedä miten tästä taas selviäisi, jos täysin terve pieni menetettäisiin :'( toinen viuhtoi ja liikkui vimmatusti ultrassa, meinas onnen kyyneleitä tulla silmiin. Nyt ei auta kuin olla vaan levossa ja toivoa että kaikki vielä kääntyis parhain päin.

Heinis ja rakas 14+1
 
Hei kaikki, osallistun vasta nyt marrasmasuihin, vaikka menossa jo rv 17+0 eli huomenna taas uusi rv alkaa. Olen ollut hyvin kiireinen ja väsynyt, enkä siten töiden ohessa ole ehtinyt kirjoitella, mutta viikon päästä alkaa 10 viikon kesäloma, kun koulut loppuu. Joten sitten on aikaa istua koneen ääressä. En oikein tiedä tämän sivuston käytänteistä, että mitä tässä pitäis itsestä kertoo :ashamed:
No ainakin sen voin sanoa, että olen 30 v ensimmäistään odottava ja laskettuaika on 3/11
Heittäkää kysymyksiä lisää, jos jotakuta kiinnostaa
 
Huomenta päivää =)

Viikot täällä poksuu, 17 täynnä :heart:

Pitkä työpäivä olisi edessä, saa nähdä miten selkä vihoittelee kun koko päivän saa melkein jaloillaan olla. Omaan napaan ei mitään uutta.

Harmittaa ihan töihin lähteä kun ulkona on niin ihana ilma :(

Mukavaa päivää teille muille!

Säde ja masuasukki 17+0
 
Aurinkoista huomenta :)

Ajatella kuinka nopeesti tää raskausaika on kuitenkin menny, osalla jo rv 17 täynnä, kohta puolessa välissä :) kuulin muuten semmosen, että jos äiti syö raskausaikana maitohappobakteeria niin se ehkäsis ettei lapsi saa koliikkia. En tie pitääks paikkaansa mut mä oon jo ennen ku kuulin tän syöny koko ajan noita maitohappoja :) Omaan napaan ei mitään erikoista, kauheen räkätaudin oon saanu :(

Aurinkoista päivää kaikille!

Ellen ja vaavi 15+3
 
Schnappylle tervetulotoivotukset! :wave: Kiva saada vieläkin uutta verta mukaan keskusteluihin! :)

Heinikselle tsemppiä lepoiluihin ja toivottavasti hematooma helpottaa. Itse olen aika helpottunut, että pääsen huomenna töihin yli kolmen viikon sairasloman jälkeen. Vuotelut täälläkin vähentynyt (*koputtaa puuta*), mutta edelleen aina aamuisin hetken pystyssä oltuaan tulee vähän ruskeeta ja riekaletta. Mutta pääasia, että kirkkaanpunaiset havainnot pysyy poissa. :D

Syömisestä: Musta tuntuu, että täytyy jatkuvasti olla jotain suupielessä. Isoja annoksia ei voi vetää, täyttyy ihan pienestäkin. Se kai on kaksosraskaudessa aika tyypillistä (?) ainakin loppuvaiheessa. Tosin ei toi mun kohtu vieläkään kovin iso ole, mutta aika tyylikkäästi se on puskenut kaiken muun tieltään ylös ja ulospäin. Tai näin mä olen ainakin päätellyt. :whistle:

Tänään kastetaankin sitten meidän toinen kummilapsemme, ensimmäinenhän sai kasteen tuossa kuukausi sitten. On sitten kaksi kummilasta syntynyt samana vuonna kuin omat lapsukaiset. :heart:

Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!



 
Tervetuloa Schnappy79, mulla on kans LA 3.11 mut vkot 16+5 nyt...

Tänne ei mitään uutta, pientä kuplintaa masussa tuntuu että siitä muistaa olevansa raskaana =) Rakenneultraan vielä kk eikä malttais oottaa...

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Onni rv16+5
 
Schnappy79 tervetuloa :wave:

Täällä sama jatkuu,eli ei mitään oireita ja maha kertoo ainoana että raskaana ollaan.
Liikeitäkin tunnen tosi vähän ja tosi hentoja.
Koulua enää viikko ja sitten alkaa työharjoittelu. toivon että saisin siihen loman itselleni ja voisin tehdä osan sitten syksyllä.

itsellä koulu jatkuu syntymästä huolimatta, ja pohdinkin että kuinkas pitkälle sitä vielä sitten käy sielä.. ei se kivaa olis jos koulusta joutuis synnärille kuitenka :LOL:

Mut taas mahdollisiman pitkään pitäs käydä ja mahd. nopeasti sitten taas jatkaa synnytyksen jälkeen. Vauva tulee mukaan sinne sitten :D

No näitä on tässä aikaa pohtia vielä :wave:

rv 17+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onni09:
Tervetuloa Schnappy79, mulla on kans LA 3.11 mut vkot 16+5 nyt...

Tänne ei mitään uutta, pientä kuplintaa masussa tuntuu että siitä muistaa olevansa raskaana =) Rakenneultraan vielä kk eikä malttais oottaa...

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Onni rv16+5
Ai niin tosiaan. Mulla oli aluks laskettu aika 22.10. ja kun kävin eka ultrassa niin alkion koko vastasi vasta 9 viikkoa.Sillo LA määriteltiin 3.11. Menin uudestaan ultraan kahden viikon päästä ja se olikin 12+2 eikä 11 ja jotain. Laskettua aikaa ei muutettu muutaman päivän takia uudestaan ja nyt mä oon itse laskenut sen viimeisimmän arvion mukaan nää päivät ja siks olen laskuissa pari päivää "edellä". Sun laskut on siis ihan oikein ja mä vaan intoilen parilla päivällä :whistle:

 
Vähän jo taas huolettaa, kun ei MITÄÄN oireita enää ole :$ Muuta kuin nuo kutinat ja arat rinnat (hyvinkin arat)
Välillä iltasin tuntunu sellasta "hipsutusta" ja poreilua alamahan suunnalle, mutta oliskohan se sitä mitä luulen :)

pikkuihra ja mörkö 14+1
 
siis tää kutina on ihan kamalaa... iltaa kohti kun mennään, se alkaa, ja saa raapia ihon verille |O reisistä alaspäin... ei kuitenkaan jalkapohjiin asti, vaan nilkkoihin... neuvolantäti sanoi, ett raskausmyrkytyksessä kutiais nimenomaan jalkapohjia... tiedä sitten, mutta tää on ihan järisyttävää, kun menee yöunetkin pilalle

Kuiskaten 14+1
 
toivottavasti kutisevilla helpottaa! kuullostaa aika ikävältä.
itellä ei kummassakaan raskaudessa oo kutissu, eikä kutissu vaik oli myrkytyskin tai sit en vaan muista :D
tuostapa tulikin mieleen että onko täällä muita joilla on ollu aiemmassa raskaudessa raskausmyrkytys? ja jos on niin seurataanko teitä jotenkin erilailla neuvolassa?
 

Yhteistyössä