Onnittelut jälleen kaikille päivän poksujille! :flower:
Jennyli, eipä lainkaan pöllömmät nuo vaunut. Varsinkaan mustana...
Ja mehän tehtiin vaunuostokset viikolla 10+, joten...
Annsku, ihanaa, että sait viimein kuulla äänet. :heart: Laitoitko nyt paikan tarkasti muistiin, mistä sitten lähteä itse metsästämään?
Niin ja ihanaa lomamatkaa! :wave:
Täältä tulossa neuvolakuulumisia. Ensimmäisenä muutettiin viikot kohdalleen, viimeisten kuukautisten mukaanhan nyt olis menossa noin rv 22.
Paino + 1,8 kg / 2 kk ( :kieh: kotivaa'an mukaan paino olisi jopa laskenut ja olin niiiin ylpeä siitä, kunnes...)
Pissi puhdas
RR 130/94
Hb 124 (tultu siis melko roimasti alas raskautta edeltävästä tasosta 157)
Sykkeet +/+ (molemmilla se noin 150, mitä itsekin laskeskelin)
Terkkari heitti melkein volttia ilosta, kun löysi molempien sykkeet selkeinä heti. Ei sitten viitsitty sille sanoa, että ollaan kotona niitä kuunneltu jo useamman viikon ajan. Oli sitä mieltä, että vuodoista huolimatta kaksi vahvaa kaveria siellä köllii. :heart: :heart:
Sanoi myöskin, että jos vähänkin enemmän veristä vuotoa tulee, heti soitto hänelle. Laittaa sitten samantien lähetteen suoraan ä-polille, ettei tarvitse taas tehdä päivän reissua tk:n päivystyksen kautta.
On meillä kyllä yksi parhaista neuvolan tädeistä.
Iloisin mielin lähdinkin sitten neuvolan jälkeen kohti pk-seudun ostosparatiiseja ja tuhlasin pienen omaisuuden äitiysvaatteisiin. Ja tarttuihan siinä samassa matkaan pienille myssyt ja bodyt.
Sitten kävin vielä hyvin mielin syömässä hesburgerissa ja jälkiruoaksi pehmiksellä. :ashamed:
Ja sitten vielä ihmettelen, että paino nousee...
Sokerirasitukseenkin varasin justiinsa ajan. Näköjään aika pitkälle menee ajat täälläpäin, tuohon omaan pikku tk:hon sain sitten ajan jo kahden viikon päästä. Oli kuulemma niin tärkeää, että se tehdään neljännellä kuulla. No, nyt se on tasan 16+0 eli päivän myöhässä.
Avokki, meillä kanssa möykyt sai äitienpäivänä uudet kutsumanimet, mutta ne ei ole virallisesti käytössä kuin mun puolen lähisuvulla. Mies ei jostain syystä ole niistä innostunut...
VL ynnä Matti & Teppo rv 13+5